Kun je uitleggen waarom dit volgens jou de slechtste is? Vind het wel meevallen namelijk, gewoon een dom piratennummer zoals er tig zijn. Maar ook niet bloedirritant ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:04 schreef quirina het volgende:
Lieve Mensen we hebben weer een parel hoor!
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:07 schreef Eightyone het volgende:
Dit gaat moeilijk overtroffen worden.
...m'n kaak zakte zo'n beetje tot op de pc-tafel tijdens de eerste confrontatie hiermee.
Ik nu ook, doordat jij het zegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.
6 Ziggo Dome's uitverkocht, meen ik me te herinneren.quote:
Dit is niet 'leuk' slecht, dit is gewoon misdadig.quote:
Echt muziek voor mensen die Suzan en Freek heten. Van die VT wonen huishoudbeurs types.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geeneens een oorspronkelijk Nederlands nummer; het is een cover.
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Ik vind dat het beter gezongen wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?
Oneerlijk gezegd ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.
En dat nummer komt eigenlijk uit 1976, oorspronkelijk gezongen door Clodagh Rodgers :quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geeneens een oorspronkelijk Nederlands nummer; het is een cover.
De dag die je wist dat zou komen.quote:
Nederland is ook stelselmatig van mening dat Kriss Kross Amsterdam ook maar een iota van creativiteit bevat als ik zo naar de hitlijsten kijk, dus ja, smakeloos en met een geheugen waarvan een goudvis nog zijn vin voor op zou halen.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:54 schreef Eightyone het volgende:
[..]
6 Ziggo Dome's uitverkocht, meen ik me te herinneren.
"Nederland is een smakeloos land", bla bla bla.
....en bedanktquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb nergens op geklikt en toch is dit nu de eerste suggestie van Youtube Music.quote:
Live prima te doen. Veenendaal is een prima zanger.quote:
Types die best kunnen schrijven en musiceren, maar waar hier alsnog nooit iets van op staat.quote:
Dat dit duo hit na hit scoort is mij een raadsel. Zij kan niet zingen en hij heeft het charisma van een kapstok.quote:
quote:Op zondag 1 september 2024 20:06 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik heb nergens op geklikt en toch is dit nu de eerste suggestie van Youtube Music.
Twee doe-maar-gewoon-dan-doe-je-al-gek-genoeg-mensen waar veel mensen zich in kunnen herkennen, teksten zingend (en dat 'niet kunnen zingen' valt best mee, ze heeft vooral een accent dat opvalt) waarvoor hetzelfde geldt.quote:Op zondag 1 september 2024 22:13 schreef PeterKelder het volgende:
[..]
Dat dit duo hit na hit scoort is mij een raadsel. Zij kan niet zingen en hij heeft het charisma van een kapstok.
Maar goed, wansmaak is ook smaak.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |