Kun je uitleggen waarom dit volgens jou de slechtste is? Vind het wel meevallen namelijk, gewoon een dom piratennummer zoals er tig zijn. Maar ook niet bloedirritant ofzo.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 06:04 schreef quirina het volgende:
Lieve Mensen we hebben weer een parel hoor!
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 08:07 schreef Eightyone het volgende:
Dit gaat moeilijk overtroffen worden.
...m'n kaak zakte zo'n beetje tot op de pc-tafel tijdens de eerste confrontatie hiermee.
Ik nu ook, doordat jij het zegt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 09:46 schreef Jordy-B het volgende:
[..]
Ik realiseer me nu pas dat ze zo'n mondkapje in 2017 nog helemaal niet zo'n punt vond.
6 Ziggo Dome's uitverkocht, meen ik me te herinneren.quote:
Dit is niet 'leuk' slecht, dit is gewoon misdadig.quote:
Echt muziek voor mensen die Suzan en Freek heten. Van die VT wonen huishoudbeurs types.quote:
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 10:00 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Dit is geeneens een oorspronkelijk Nederlands nummer; het is een cover.
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Ik vind dat het beter gezongen wordt.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:12 schreef Hiddendoe het volgende:
[..]
Waarom eigenlijk? Omdat het Engels is?
Oneerlijk gezegd ik ook.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:10 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd vind ik het origineel dan nog beter klinken.
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.quote:
Dat is waar.quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 11:49 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Maar als je waarheid zegt dan lieg je toch niet? Dus is het ook niet oneerlijk gezegd maar eerlijk.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |