Speaking of first past the post, ook interessant is deze video:quote:Op zaterdag 31 augustus 2024 23:19 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Op zich is het wel makkelijk op te lossen, maar dat vergt een stelselwijziging waarbij ze af stappen van first past the post en dus het de facto tweepartijen stelsel.
Die man is echt zo walgelijk. Hoe is het toch mogelijk dat die man nog altijd kans maakt om weer president te worden?quote:Op zondag 1 september 2024 09:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Die publiciteitsstunt bijt hard terug.
Om mezelf te herhalen: op een soort perverse manier ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat er gebeurt als Trump wint. Kan en gaat hij dit soort idioterie ook daadwerkelijk in de praktijk brengen? Met wat voor idioten vult hij dan z'n kabinet. In hoeverre wordt zijn waanzin afgeremd door de Republikeinen in het Congres?quote:Op zondag 1 september 2024 09:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Tijdens dat tv interview maakt het Trump team ook nog eens reclame voor Ivermectine en kun je het daar kopenquote:Op zondag 1 september 2024 09:25 schreef la_perle_rouge het volgende:
Als hij verliest wordt het ook wel interessant te zien hoe de Republikeinse partij zich verder zal ontwikkelen en wat er verder gaat gebeuren met de rechtszaken tegen Trump.quote:Op zondag 1 september 2024 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om mezelf te herhalen: op een soort perverse manier ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat er gebeurt als Trump wint. Kan en gaat hij dit soort idioterie ook daadwerkelijk in de praktijk brengen? Met wat voor idioten vult hij dan z'n kabinet. In hoeverre wordt zijn waanzin afgeremd door de Republikeinen in het Congres?
Hoe je het ook wendt of keert, het politieke spel zal enorm boeiend worden als Trump opnieuw president wordt. Die periode zal nog honderden jaren worden bestudeerd door historici en politicologen.
Vanaf dag één. Executive orders liggen dan klaar, met immuniteit voor presidentiële orders.quote:Op zondag 1 september 2024 10:33 schreef KoosVogels het volgende:
[..]
Om mezelf te herhalen: op een soort perverse manier ben ik ook wel nieuwsgierig naar wat er gebeurt als Trump wint. Kan en gaat hij dit soort idioterie ook daadwerkelijk in de praktijk brengen?
Alle Kash Patels, Ken Chesebro's, Paul Manaforts, Paula Greens en MTG's van deze wereld...the horror, minions van De Leider.quote:Met wat voor idioten vult hij dan z'n kabinet.
quote:In hoeverre wordt zijn waanzin afgeremd door de Republikeinen in het Congres?
Laten we hopen dat alleen 2016-2020 bestudeerd zal worden en als zwarte bladzijde in de National Archives..quote:Hoe je het ook wendt of keert, het politieke spel zal enorm boeiend worden als Trump opnieuw president wordt. Die periode zal nog honderden jaren worden bestudeerd door historici en politicologen.
Ook dat, inderdaad. De GOP staat nu ook een kruispunt, met een groeiende groep dissidenten die afscheid wil nemen van Trump. Als hij opnieuw wint is de kans groot dat de Republikeinse partij definitief wordt overgenomen door MAGA.quote:Op zondag 1 september 2024 10:58 schreef SnertMetChoco het volgende:
[..]
Als hij verliest wordt het ook wel interessant te zien hoe de Republikeinse partij zich verder zal ontwikkelen en wat er verder gaat gebeuren met de rechtszaken tegen Trump.
Hóe kán een Amerikaan nog een zwevende kiezer zijn? in deze situatie.quote:Op zondag 1 september 2024 10:03 schreef Sabata het volgende:
het is hier boven al genoemd. they dont care. je kan alleen maar winnen door zoveel mogelijk zwevende kiezers om te praten
Maar waarom heeft hij dan een vrouw?quote:Op zondag 1 september 2024 10:18 schreef la_perle_rouge het volgende:
[ x ]Hij is gewoon een vrouwenhater.
Om te koken en schoon te maken?quote:Op zondag 1 september 2024 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan een vrouw?
Je weet jezelf toch weer te overtreffen in domme dooddoeners, zeg. Maar goed: dat iemand getrouwd is wil niet zeggen dat hij er daarom geen zonderlinge mysogiene opvatting op na kan houden.quote:Op zondag 1 september 2024 11:56 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar waarom heeft hij dan een vrouw?
Eigenlijk is daar best wat voor te zeggen:quote:Op zondag 1 september 2024 11:48 schreef AnneX het volgende:
[..]
Hóe kán een Amerikaan nog een zwevende kiezer zijn? in deze situatie.
Dat zijn stuk voor stuk bijzonder slappe redenen.quote:Op zondag 1 september 2024 12:40 schreef Sabata het volgende:
[..]
Eigenlijk is daar best wat voor te zeggen:
- je bent streng gelovig, conservatief en tegen abortus. En je conservatieve kandidaat gaat te midden van een boel nederlagen in referendums en onder druk van de Dems die pro abortus zijn ineens dat vraag stuk negeren of bagatelliseren
- Je bent progressief, weet dat Trump een gevaar is voor je land, maar bent pissed off over de steun die Israel nog steeds krijgt in zijn conflict in Gaza en de Westbank
- Je hebt de vorige verkiezingen steeds de GOP gesteund omdat je hoopte banen terug te krijgen zoals de kandidaat beloofde, maar in plaats daarvan gebeurt het omgekeerde en is de sector leeg gelopen. Blijf je zoals tijd GOP stemmen of switch je naar die gehate dems
- je voelt je als Latino of zwarte kiezer niet gehoord door de Democratische factie en bent er eigenlijk al van weggelopen vanwege Joe Biden. En nu ineens zit daar Harris, kom je daarvoor terug? Of blijf je volharden in Gop, RFK of onbeslist
Maar om iemand die duidelijk uitlegt wat hij bedoelt te reduceren tot een vrouwenhater is geen domme dooddoener?quote:Op zondag 1 september 2024 12:39 schreef JAM het volgende:
[..]
Je weet jezelf toch weer te overtreffen in domme dooddoeners, zeg. Maar goed: dat iemand getrouwd is wil niet zeggen dat hij er daarom geen zonderlinge mysogiene opvatting op na kan houden.
'Obviously she's not a white person...but I love Usha, she's such a good mom.'.
Heb je straks de huishoudster als first ladyquote:
Waar jij een beetje last van hebt is wat ze (dat heb ik ondanks geleerd!) jaqing off of noemen.De zonderling vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen van JD Vance zijn hier al tot in den treure voorbijgekomen, maar nee, meneer moet toch nog (nóg, nóg een keer, nóg een keer!!!) overtuigd worden. Daar komt eens een einde aan.quote:Op zondag 1 september 2024 12:51 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Maar om iemand die duidelijk uitlegt wat hij bedoelt te reduceren tot een vrouwenhater is geen domme dooddoener?
De wondere wereld van AMV………
Het hoeft niet uitgelegd te worden, he dont carequote:Op zondag 1 september 2024 12:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Waar jij een beetje last van hebt is wat ze (dat heb ik ondanks geleerd!) jaqing off of noemen.De zonderling vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen van JD Vance zijn hier al tot in den treure voorbijgekomen, maar nee, meneer moet toch nog (nóg, nóg een keer, nóg een keer!!!) overtuigd worden. Daar komt eens een einde aan.
Als het de bedoeling is om mij te bekeren tot jouw religie dan kom je inderdaad bedrogen uit. Dat is nu net het mooie aan een samenleving, je hebt nu eenmaal mensen die niet dezelfde opvattingen hebben. Dat word pijnlijk duidelijk elke keer wanneer ik deze bubbel instap.quote:Op zondag 1 september 2024 12:58 schreef JAM het volgende:
[..]
Waar jij een beetje last van hebt is wat ze (dat heb ik ondanks geleerd!) jaqing off of noemen.De zonderling vrouwonvriendelijke en seksistische opmerkingen van JD Vance zijn hier al tot in den treure voorbijgekomen, maar nee, meneer moet toch nog (nóg, nóg een keer, nóg een keer!!!) uitgelegd worden waarom. Daar komt eens een einde aan.
Preciesquote:Op zondag 1 september 2024 13:01 schreef Sabata het volgende:
[..]
Het hoeft niet uitgelegd te worden, he dont care
Ten eerste, ik heb geen religie. Ten tweede, jij zou nog niet te overtuigen zijn dat de lucht blauw is als je daar om redenen die mij volkomen onbekend zijn (zoals vaker het geval) anders over zou denken, omdat je nu eenmaal zo koppig als een ezel bent en een bord voor je kop hebt ter grootte van - nou ja, bedenk zelf maar iets héél groots.quote:Op zondag 1 september 2024 13:04 schreef Chivaz het volgende:
[..]
Als het de bedoeling is om mij te bekeren tot jouw religie dan kom je inderdaad bedrogen uit. Dat is nu net het mooie aan een samenleving, je hebt nu eenmaal mensen die niet dezelfde opvattingen hebben. Dat word pijnlijk duidelijk elke keer wanneer ik deze bubbel instap.
Er zit een hele groep oliedomme grifters in de orbit van Trump...Tim Young is er één vanquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |