abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 15:02:55 #51
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214833617
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 14:07 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Verklaar je nader.
Meerdere analisten zeggen dat je westerse luchtafweer 1 van de grootste problemen is.
Wat klopt daar niet aan?
Dat we weinig luchtafweer meer hebben

We hebben net zoveel als voor de oorlog en meer in bestelling

Toegegeven dat was al te weinig en dan met name de voorraad munitie alsook de live firings maar dat we weinig meer hebben is gewoon niet juist

Verder kan ik met 'meerdere analisten' niet goed uit de voeten, geen idee of ik het met ze eens ben
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
pi_214833622
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:00 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Dat bericht had ik onlangs nog in deze reeks gepost.
voetbalmanager2 in BNW / Russia vs Ukraine #74 opzettelijk of niet

[ x ]
A zo, jij ziet de Britse media als het westen.
pi_214833629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:02 schreef sp3c het volgende:

[..]
Dat we weinig luchtafweer meer hebben

Toegegeven dat was al te weinig en dan met name de voorraad munitie alsook de live firings maar dat we weinig meer hebben is gewoon niet juist

Verder kan ik met 'meerdere analisten' niet goed uit de voeten, geen idee of ik het met ze eens ben
Er is toch meerdere luchtafweer naar UA gegaan en volgens mij is dat nog niet aangevuld.
Of mis ik wat info?
pi_214833631
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:03 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
A zo, jij ziet de Britse media als het westen.
Nee hoor. Genoeg berichten van Westerse defensie ministers en hoge militairen dat ze de invasie in Rusland geweldig vinden. Even googlen en je hebt een hele lijst.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 15:05:09 #55
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214833635
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 14:38 schreef UncleScorp het volgende:
Het is ntl propaganda maar hier een voorlopig overzicht wat de verovering van boerendorpjes en bossen in Kursk ondertussen gekost heeft.
[..]

Lol
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 15:07:57 #56
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214833655
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:04 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er is toch meerdere luchtafweer naar UA gegaan en volgens mij is dat nog niet aangevuld.
Of mis ik wat info?
Bij mijn weten is er enkel uit de reserves geleverd
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 15:09:00 #57
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214833665
Maar ik laat me graag verrassen dus kom maar op met die analisten :)
pi_214833670
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:02 schreef sp3c het volgende:

Jaja diegene die de oorlog uitgelokt heeft verdient er goed aan
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214833682
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Denk niet dat Poetin financieel vrolijk word van zijn hele 'speciale militaire operatie'.
pi_214833688
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:04 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Nee hoor. Genoeg berichten van Westerse defensie ministers en hoge militairen dat ze de invasie in Rusland geweldig vinden. Even googlen en je hebt een hele lijst.
Dat ze het geweldig vinden geloof ik wel.
Maar een meesterzet is het verre van.
pi_214833695
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:07 schreef sp3c het volgende:

[..]
Bij mijn weten is er enkel uit de reserves geleverd
Lol ik heb geen database ofzo.
Zodra ik weer wat hoor zal ik het hier posten en jou quoten.
pi_214833709
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:12 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Denk niet dat Poetin financieel vrolijk word van zijn hele 'speciale militaire operatie'.
Het westen wel :')
Laat staan oekraine
I understand how you feel. You see, it's all very clear to me now. The whole thing. It's wonderful.
pi_214833719
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 14:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mijn lijstje gaat enkel over het Kursk avontuurtje, dus voor Rusland bitter weinig vrees ik.

Maar top dat jij, ondanks dat verliezenlijstje, toch reden hebt om te juichen, daar doen we het voor. De morele opkikker.
:')
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214833742
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 14:56 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
Volgens het Westen is de inval in Rusland een meesterzet. Ook onze hoogste militair vind het een briljante actie. Hij hoopt tevens dat onze F16's ingezet gaan worden in Rusland om zo de vrede een stap dichterbij te brengen.
[..]

Kan je ook even quoten waarom het een militaire meesterzet is ?

quote:
"Ze hebben op een goede manier, met nieuwe technieken, vrij snel een groot gebied ingenomen. Daarmee hebben ze een dilemma gecreëerd voor Poetin",
Of kan jij deze even verduidelijken ?
pi_214833756
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:18 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Het westen wel :')
Laat staan oekraine
Die verhogen gewoon de belastingen of verzinnen een paar nieuwe :P
pi_214833803
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:24 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan je ook even quoten waarom het een militaire meesterzet is ?
[..]
Of kan jij deze even verduidelijken ?
De gedachte achter de invasie van Oekraïne is dat de invasie een vernedering voor Poetin is die ervoor zorgt dat Oekraïne een veel betere onderhandelingspositie heeft als er over vrede gepraat gaat worden. Naast andere voordelen zoals een enorme moraalboost voor hun leger en grotere bereidheid bij hun bondgenoten om blijvend wapens en geld te doneren voor hun strijd tegen de Russen.

Niks nieuws van wat je de afgelopen tijd gehoord hebt.
En ja, ik weet dat jij compleet anders kijkt naar deze zaken.
pi_214833834
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:
hun strijd tegen de Russen.
Putin heeft al lang aangegeven dat er geen onderhandelingen plaats gaan vinden zolang Oekraine zich in Russische grondgebied bevindt
Die moraalboost was van korte duur aangezien Rusland nu flink aan het doorstoten is in het oosten.
pi_214833850
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:33 schreef voetbalmanager2 het volgende:

[..]
De gedachte achter de invasie van Oekraïne is dat de invasie een vernedering voor Poetin is die ervoor zorgt dat Oekraïne een veel betere onderhandelingspositie heeft als er over vrede gepraat gaat worden. Naast andere voordelen zoals een enorme moraalboost voor hun leger en grotere bereidheid bij hun bondgenoten om blijvend wapens en geld te doneren voor hun strijd tegen de Russen.

Niks nieuws van wat je de afgelopen tijd gehoord hebt.
En ja, ik weet dat jij compleet anders kijkt naar deze zaken.
Putin vernederd :? Nog steeds in de hoop op regime change zeker ? :+
Die haalt uiteindelijk meer steun binnen van zn volk en bondgenoten.
Betere onderhandelingspositie ? Alsof er nu ineens gaat onderhandeld worden ?
Moraalboost ? ja als je de opofferingslijst verzwijgt
Wapens en geld blijven doneren ? Wapens moeten vanaf nu allemaal besteld worden dus hopeloos telaat. En geld ...ja onze financiele kater blijft groeien

Enige strategische zin van dit avontuurtje was -volgens mij- het innemen van, de Kursk NPP, en dat had idd onderhandelingswaarde gehad.
Maar is -wederom- hopeloos mislukt.
Dit kunnen ze nu niet meer uitspreken want op voorhand zeggen dat je een NPP gaat aanvallen is onverantwoord en zou niet aanvaard worden.
Dus nu verandert het narratief van doelstelling Kursk continu
-russische troepen afleiden uit Donbas
- grond veroveren voor onderhandeling
- bufferzone opzetten
- gevangenen pakken om uit te wisselen
enz
pi_214833863
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Putin heeft al lang aangegeven dat er geen onderhandelingen plaats gaan vinden zolang Oekraine zich in Russische grondgebied bevindt

Denk dat onderhandelingen (met oekraine) nu compleet van de baan zijn.
Je moet sowieso onderhandelen met hun meesters

quote:
Die moraalboost was van korte duur aangezien Rusland nu flink aan het doorstoten is in het oosten.
Plus al wat op russisch grondgebied zit wordt op het gemak vernietigd.
Russen hebben al aangegeven dat ze geen grote aanval hierop gaan doen om eigen verliezen te beperken. Rustig elimineren is de boodschap.
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 16:03:43 #70
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214833988
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Das het punt niet hier
pi_214834004
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:03 schreef sp3c het volgende:

[..]
Das het punt niet hier
Kan zijn maar het klopt wel
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 16:54:13 #72
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214834328
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:05 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Kan zijn maar het klopt wel
Kan, weet ik niet hoor dat zul je aan moeten tonen
pi_214834680
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:54 schreef sp3c het volgende:

[..]
Kan, weet ik niet hoor dat zul je aan moeten tonen
Mja
Je zegt zelf dat veel materiaal in bestelling is (voor NL veronderstel ik) net als vele andere NAVO lidstaten, want iedereen is weer gemotiveerd om te kopen.
Ervan uitgaand dat allen geen wapens bestellen bij Rusland maar bij de VS, rinkelt daar de kassa van het MIC continu.
Tel daarbij de miljarden $$$ wapens die de VS "doneert" aan Oekraine, zijn grotendeels ook weer gewoon bestellingen bij het MIC.
  Moderator donderdag 29 augustus 2024 @ 17:43:58 #74
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214834728
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 17:38 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Mja
Je zegt zelf dat veel materiaal in bestelling is (voor NL veronderstel ik) net als vele andere NAVO lidstaten, want iedereen is weer gemotiveerd om te kopen.
Ervan uitgaand dat allen geen wapens bestellen bij Rusland maar bij de VS, rinkelt daar de kassa van het MIC continu.
Tel daarbij de miljarden $$$ wapens die de VS "doneert" aan Oekraine, zijn grotendeels ook weer gewoon bestellingen bij het MIC.
Er zijn meer leveranciers dan de VS en Rusland

Zo komt de vervanger van de Hercules uit Brazilië, nieuwe terreinwagens uit Italië, luchtmobiele krijgt nieuwe jeeps uit Duitsland en eventuele nieuwe gevechtstank zal daar ook wel vandaan komen, Mlrs uit Israël etc. Etc. En ga zo maar door

Vraag me af of er echt een spike is aan orders

Denk dat het wel meevalt
pi_214835647
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:39 schreef Candymannetje het volgende:
flink aan het doorstoten is in het oosten.
Het is maar wat je flink noemt :P
Don't worry about the future. Or know that worrying is as effective as trying to solve an algebra equation by chewing bubble gum.
pi_214840619
@sp3c en @over_hedge jullie weten wel wat van wapensystemen toch?
Zou dit mogelijk kunnen zijn?
https://eadaily.com/en/ne(...)t-air-defense-system
quote:
"According to my information, the F-16 of the Ukrainian pilot Alexei "Moonfish" Mes was shot down by the Patriot anti-aircraft missile system due to discoordination between units. The reports noted that he "failed to manage." The event took place during one of the most powerful air attacks of the Russians on August 26. War is war, such episodes are possible. But the culture of lies in the Command of the Air Forces of the Armed Forces of Ukraine, as well as in other senior military staffs, leads to the fact that the system of managing military decisions does not improve on the basis of truthful, consistently collected analytics, but deteriorates and even collapses, as it happens in Pokrovsky direction. And none of the generals has been punished. General Oleschuk remains in office,"
Zit er in een Patriot geen beveiliging om friendly fire te voorkomen?
  Moderator vrijdag 30 augustus 2024 @ 12:17:42 #77
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214840886
Kan

In Irak zijn minimaal twee straaljagers (tornado en f18) neergeschoten door Patriots

Meen dat een F16 ook een keer een Patriot te grazen heeft genomen
pi_214841108
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Candymannetje het volgende:
jullie weten wel wat van wapensystemen toch?
Valt mee hoor :P Zijn andere op het forum die er meer over weten.

Maar zover ik weet zit er wel iets voor in ja. IFF.
quote:
Identification, friend or foe (IFF) is a combat identification system designed for command and control. It uses a transponder that listens for an interrogation signal and then sends a response that identifies the broadcaster.
pi_214841795
twitter
pi_214843394
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:37 schreef Candymannetje het volgende:

Zit er in een Patriot geen beveiliging om friendly fire te voorkomen?
Mss heeft het westen dat systeem verwijderd uit de F16's?
Mocht er een toestel in russische handen vallen, weten die meteen hoe ze hun vliegtuigen als friendly kunnen instellen?
pi_214844842
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:47 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[ x ]
Until the last Uki?
pi_214862453
https://www.zerohedge.com(...)ar-wwiii-us-election
quote:
Globalists Are Trying To Escalate The Ukraine War Into WWIII Before The US Election
The purpose of NATO involvement in the Ukraine War has, to me, always appeared obvious. Ukraine has nothing to do with the interests of the western public, nothing to do with the security of Europe and nothing to do with the economic advancement of the United States. Yet, NATO and the globalists have been politically interfering in the region since at least 2014 and preparing the ground for an eventual war with Russia.

To be clear, I don’t favor Russia any more than I favor Ukraine. The Kremlin has long had its own ties to the globalists, as I have outlined in numerous articles. How deep those ties go is up for debate – Maybe the honeymoon is over and Russia is truly done trying to get a seat at the globalist table. What I do know is that western elites want a world war and they have done everything in their power to start one.

Look at it this way: What if you were to make a list of all the covert and overt NATO operations in Ukraine and then flipped script? What if Russia was pursuing all the same agendas of destabilization, control and arms proliferation in Mexico (as the Soviets did in Cuba in the 1960s)? If the US invaded Mexico preemptively it would be completely understandable.

Whether or not Putin is acting in the best interests of Russia doesn’t really matter. The war was inevitable anyway because NATO made sure it was impossible to avoid. But what purpose does such a proxy war serve? Well, it doesn’t serve much purpose at all…unless the goal is to instigate a wider world war between the East and the West. In that scenario the globalists benefit greatly.

They get a scapegoat for the economic collapse they’ve already set in motion. They multiply the global fear factor and make the public desperate for the political elites to step in and solve all their problems. And, they can get rid of their domestic enemies (conservatives and patriots) by accusing them of “working with Russia” to undermine the war effort if they dare to rebel against unconstitutional mandates.

Beyond that, they also get an opportunity to send young men (who might rebel) off to the meat grinder in Ukraine so that there’s no new generation of freedom fighters to deal with. World War III is a win-win-win for the Davos crowd, as long as it doesn’t go full-on nuclear holocaust and wipe out their carefully crafted surveillance states.

But how do they turn the proxy war into a world war without looking like the bad guys? That’s the trick, isn’t it?

The proxy (in this case, Ukraine) would have to take actions that provoke Russia into an explosive outburst. Russia would have to utilize tactics or weaponry that puts a vast number of civilians at risk, requiring greater NATO involvement and perhaps even UN intervention. They need Russia to level a major city containing hundreds of thousands of civilians. They need Russia to drop MOABs or nukes. They need a dramatic war crime; otherwise, the western public is not going to support boots on the ground or agree to a military draft.
In de link staat nog meer tekst.
pi_214866261
Hilarisch stukje fantasie.
Conscience do cost.
pi_214866288
quote:
0s.gif Op zondag 1 september 2024 18:58 schreef Candymannetje het volgende:
https://www.zerohedge.com(...)ar-wwiii-us-election
[..]
In de link staat nog meer tekst.
Idd benieuwd welke trucs ze nog zullen proberen uithalen om tot de ultieme escalatie te geraken.
Kursk heeft het niet geflikt.
Volgende is (door het westen bediende) lange afstandsraketten diep in Rusland.
Gaat ook niet lukken.
En dan ... ?

[ Bericht 0% gewijzigd door UncleScorp op 02-09-2024 09:17:19 ]
pi_214866340
Blijkbaar weer heisa over een raket op een shopping center in Kharkov ?
Hier maken ze ntl geen melding van een recente video op Telegram .
In deze video wordt aangeklaagd dat de zogenaamde 46A4638 Unit van de 3rd Assault Brigade het shopping center Target, Akademika Pavlova Street 120 in Kharkov overgenomen hadden. Het werd geclaimed als een military facility en niemand kreeg nog toegang.
Volgende bezoek was een Iskander ...

De persoon in die video zal het mogen uitleggen ...
pi_214866428
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:10 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Idd benieuwd welke trucs ze nog zullen proberen uithalen om tot de ultieme escalatie te geraken.
Kursk heeft het niet geflikt.
Volgende is (door het westen bediende) lange afstandsraketten diep in Rusland.
Gaat ook niet lukken.
En dan ... ?
Ze willen er zelf niet bij betrokken dus zal waarschijnlijk iets via proxy zijn.
pi_214866500
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:36 schreef Candymannetje het volgende:
Ze willen er zelf niet bij betrokken dus zal waarschijnlijk iets via proxy zijn.
De grens tussen proxy/rechtstreeks begint meer en meer te vervagen.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 09:50:17 #88
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214866520
Door het westen bediende lange afstandsraketten die Rusland binnen vliegen gaat sws niet gebeuren

Als er al een plan is om de boel te escaleren dan zal dat over de verkiezingen heen getild gaan worden
pi_214866667
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:47 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
De grens tussen proxy/rechtstreeks begint meer en meer te vervagen.
Dat is zeker duidelijk ja.
Maar dat Rusland en NAVO direct met elkaar in gevecht raken zie ik niet gebeuren.
pi_214866716
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dat is zeker duidelijk ja.
Maar dat Rusland en NAVO direct met elkaar in gevecht raken zie ik niet gebeuren.
Idd. Putin laat zich niet uit zijn tent lokken :P
pi_214866742
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:50 schreef sp3c het volgende:
Door het westen bediende lange afstandsraketten die Rusland binnen vliegen gaat sws niet gebeuren

Als er al een plan is om de boel te escaleren dan zal dat over de verkiezingen heen getild gaan worden
Ik denk eerder voor de verkiezingen.
Overwinning Trump, met onvoorspelbaarheid verderzetting oorlog (Oekraine voor alle duidelijkheid), blijft een risico.
  Moderator maandag 2 september 2024 @ 10:33:03 #92
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214866863
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:19 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Ik denk eerder voor de verkiezingen.
Overwinning Trump, met onvoorspelbaarheid verderzetting oorlog (Oekraine voor alle duidelijkheid), blijft een risico.
Nee is niet logisch want dan heb je kans dat Trump alles terug draait en dan ben je verder van huis dan nu

Besides die oorlog overleefd Trump zijn eventuele tweede termijn ook nog wel
pi_214866902
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:19 schreef UncleScorp het volgende:
Blijkbaar weer heisa over een raket op een shopping center in Kharkov ?
Hier maken ze ntl geen melding van een recente video op Telegram .
In deze video wordt aangeklaagd dat de zogenaamde 46A4638 Unit van de 3rd Assault Brigade het shopping center Target, Akademika Pavlova Street 120 in Kharkov overgenomen hadden. Het werd geclaimed als een military facility en niemand kreeg nog toegang.
Volgende bezoek was een Iskander ...

De persoon in die video zal het mogen uitleggen ...
Ja dat vrouwtje heeft zich niet populair gemaakt bij de Oekrainse strijdkrachten denk ik zo maar.
pi_214868964
Eigenlijk moet Zelenksy niet zoeken naar de ultieme escalatie...

quote:
Duitsland is op zijn hoede: plant Poetin echt een aanval op de NAVO?

Een krantenartikel met uitgelekte informatie over geheime plannen die zijn opgesteld door de Duitse regering ter voorbereiding op een mogelijke Russische aanval op de NAVO heeft alarmbellen doen rinkelen in heel Europa en daarbuiten. Het grimmige scenario laat stap voor stap zien hoe president Vladimir Poetin het conflict in Oekraïne in slechts achttien maanden tijd tot een totale oorlog zou kunnen laten escaleren. Het is verontrustend dat deze voorspellingen voortkomen uit zorgen die verschillende Europese leiders hebben geuit over een potentieel conflict tussen de NAVO en de het Russische leger. Hoe serieus moeten we dit nemen?

https://www.msn.com/nl-be(...)860edc&ei=11#image=1
pi_214869201
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 14:32 schreef UncleScorp het volgende:
Eigenlijk moet Zelenksy niet zoeken naar de ultieme escalatie...
[..]

Zouden ze het zelf nou ook nog geloven, zijn ze echt zo gehersenspoeld?
Vanaf jongs af aan is ons ingepeperd hoe Hitler de oorlog is gestart.
Maar sinds ik zie hoe ze Rusland demoniseren en uitlokken vraag ik me steeds meer af of ze niet hetzelfde bij Hitler hebben gedaan.
pi_214869650
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Zouden ze het zelf nou ook nog geloven, zijn ze echt zo gehersenspoeld?
Vanaf jongs af aan is ons ingepeperd hoe Hitler de oorlog is gestart.
Maar sinds ik zie hoe ze Rusland demoniseren en uitlokken vraag ik me steeds meer af of ze niet hetzelfde bij Hitler hebben gedaan.
Nou dan moet je mss es de docu Europe-the Last Battle bekijken. Wel heftig (!) en lang, maar bevat veel doordenkertjes.

https://www.bitchute.com/video/QtLvxZ9d0yEY/
pi_214869730
twitter
Iemand die haat heeft tegen Elon Musk gunt succesvolle Afrikanen het licht niet in de ogen en is een racist bigot.
pi_214869998
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 16:04 schreef UncleScorp het volgende:

[..]
Nou dan moet je mss es de docu Europe-the Last Battle bekijken. Wel heftig (!) en lang, maar bevat veel doordenkertjes.

https://www.bitchute.com/video/QtLvxZ9d0yEY/
Ja heb ik op de HD staan.
Stukje van gezien, wel interessant.
pi_214870082
quote:
14s.gif Op maandag 2 september 2024 16:15 schreef epicbeardman het volgende:
[ x ]
Goed stukje, de polarisatie in de samenleving is alleen maar goed voor hun.
Kunnen ze lekker door gaan met graaien terwijl wij bekvechten op social media en forums.
Verdeel en heers.
pi_214872996
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 15:08 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Was natuurlijk een kwestie van tijd voordat dit eentweetje werd gemaakt _O-
Conscience do cost.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')