abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:28:51 #2
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214810360
Ik vind het wel een fascinerend verhaal moet ik zeggen.

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214810365
Dom en naïef wat meer valt erover te zeggem
No bitch to me
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:32:51 #4
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214810380
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten. De wereld keek toe terwijl de Islamitische staat bezig was met genocide, verkrachting en het vernielen van historische kerken en tempels. Alles wat niet Islamitisch was moest kapot gemaakt worden.

Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht. Een miljardenoperatie. De Amerikanen en EU vonden het maar wat mooi dat Rusland zich kapot liep op de moslimextremisten in Assad's democratisch Syrië.

En nu zien we de geschiedenisvervalsing. De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat. We moeten het vergeten. De jeugd weet het niet en mag het niet weten. De jeugd moet met Pallywood vlaggetjes zwaaien want Moslims zijn zielig, dat Hamas een van de grootste Islamitische staat supporters was (is) houden we stil.
pi_214810452
Waarom krijgt zo iemand een platform ?
pi_214810459
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:30 schreef TornadoDK het volgende:
Dom en naïef wat meer valt erover te zeggem
Dat dom & naïef + een gevaarlijke ideologie een beproefd en bewezen recept voor drama is.
pi_214810465
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Sorella het volgende:
Nee, over radicalisering moeten we niks willen weten of leren met z'n allen.

[ Bericht 0% gewijzigd door xpompompomx op 26-08-2024 14:52:37 ]
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
pi_214810497
quote:
Ik vond dat boek anders bijzonded leerzaam.
-nee-
pi_214810500
Laura moeten ze minstens 10 jaar opsluiten voor haar misdaden in plaats van een documentaire over te houden.
Steun het Kiva Fok! team!
http://www.kiva.org/team/fok
pi_214810508
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laura moeten ze minstens 10 jaar opsluiten voor haar misdaden in plaats van een documentaire over te houden.
Ik zou zeggen wordt een rechter.
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:53:47 #11
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214810509
quote:
Die veegt haar straatje schoon en de NPO faciliteert het.

Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over. De NPO gaat hiermee echt een stap te ver.
pi_214810520
quote:
Nou idd. En de slachtoffers zoals bijv de Yezidis, krijgen niet zo'n podium.
Heel vreemd.
Ik hoop dat de kijkcijfers tegenvallen. Zo'n figuur hoort niet beloond te worden met allerlei aandacht.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214810526
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Die veegt haar straatje schoon en de NPO faciliteert het.

Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over. De NPO gaat hiermee echt een stap te ver.
Ahhh jij wilt de vrije journalistiek aan banden laten leggen?
pi_214810536
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:55 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou idd. En de slachtoffers zoals bijv de Yezidis, krijgen niet zo'n podium.
Heel vreemd.
Ik hoop dat de kijkcijfers tegenvallen. Zo'n figuur hoort niet beloond te worden met allerlei aandacht.
Beloond?
pi_214810540
Laten we een gezellige docu maken met de daders van 7 oktober.
Vast een volgend projectje voor de publieke omroep. :r

[ Bericht 1% gewijzigd door capricia op 26-08-2024 19:23:59 ]
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214810548
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:57 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Beloond?
Ja beloond.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214810550
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:57 schreef capricia het volgende:
Volgend projectje voor publieke omroep. :r
Waarom niet. Ik ben wel geïnteresseerd in wat er in zo iemand rondgaat.

Of in sommige Fokkers en hun reacties die overduidelijk naar radicalisme neigen.
pi_214810556
Vuile teringhoer
Zonder wrijving geen glans
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:11:07 #19
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214810603
Dit soort figuren horen kaalgeschoren te worden en op de platte kar tentoongesteld worden aan menigtes in stadscentra.
Charlie: How's it going in there?
Alan: Whatever happened to zippers? I miss zippers.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
pi_214810610
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:02 schreef Haags het volgende:
Vuile teringhoer
En dat is het enige wat we moeten weten over haar.
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:16:06 #21
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_214810640
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten. De wereld keek toe terwijl de Islamitische staat bezig was met genocide, verkrachting en het vernielen van historische kerken en tempels. Alles wat niet Islamitisch was moest kapot gemaakt worden.

Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht. Een miljardenoperatie. De Amerikanen en EU vonden het maar wat mooi dat Rusland zich kapot liep op de moslimextremisten in Assad's democratisch Syrië.

En nu zien we de geschiedenisvervalsing. De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat. We moeten het vergeten. De jeugd weet het niet en mag het niet weten. De jeugd moet met Pallywood vlaggetjes zwaaien want Moslims zijn zielig, dat Hamas een van de grootste Islamitische staat supporters was (is) houden we stil.
Denk dat je je feiten even op een rijtje moet zetten.
Het waren de Russen die voor Assad, Aleppo met de grond gelijk maakten, onder het mom van terug dringen van IS, terwijl dat meer was om de opstand tegen Assad neer te slaan.
Het waren juist de Koerden die mbv westerse luchtsteun en wapens IS ten val brachten, daar hebben de Russen vrij weinig mee te maken gehad.
The Admirals......1995-2007
pi_214810680
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:16 schreef RodenCity het volgende:

[..]
Denk dat je je feiten even op een rijtje moet zetten.
Het waren de Russen die voor Assad, Aleppo met de grond gelijk maakten, onder het mom van terug dringen van IS, terwijl dat meer was om de opstand tegen Assad neer te slaan.
Het waren juist de Koerden die mbv westerse luchsteun en wapens IS ten val brachten, daar hebben de Russen vrij weinig mee te maken gehad.
De Koerden zijn over het algemeen moslims, dus die kunnen nooit wat goed gedaan hebben! :{w
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:21:33 #23
146003 RodenCity
Professioneel Proefdier
pi_214810685
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef Buendia het volgende:

[..]
De Koerden zijn over het algemeen moslims, dus die kunnen nooit wat goed gedaan hebben! :{w
En toch, in dit geval, hebben ze dat wel.
The Admirals......1995-2007
pi_214810693
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit soort figuren horen kaalgeschoren te worden en op de platte kar tentoongesteld worden aan menigtes in stadscentra.
Gewoon meenemen naar de duinen bij Den Haag, zo deden ze dat vroeger na de oorlog ook met collaborateurs.
pi_214810697
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef RodenCity het volgende:

[..]
En toch, in dit geval, hebben ze dat wel.
Kan niet, ik heb net gelezen dat er geen één moslim is opgestaan tegen IS :N
pi_214810708
quote:

Ho stop!
hier staat zoveel onzin.
IS heeft gezorgd voor een giga vluctelingenstroom vanuit Syrië. Dus vooral Moslims ook.

En alsof er nooit wordt verwezen naar de terruer van IS? Hoe kom je daarbij IS is toch gewoon een allom besproken tereurorganisatie die het liefst overal de Jihad willen uitroepen?

Vrijwel alle moslims die vandaag de dag vluchten zijn juist op de vlucht voor dit soort gekken.

Verder zijn de russen en Assad natuurlijk maar ietsjes beter dan IS. Maar ook dat zijn ondemocratische schrikbewinden.

Verder lijkt me ingaan op iemand beweegredenen waardoor deze gaat radicaliseren helemaal niet verkeerd, kun je wellicht van leren en herhaling (bij andere) voorkomen.

Als jij vindt dat de informatie over IS niet klopt, dan lijkt me deze docu juist prima.
(ten minste als de conclusie is dat IS kut is en dat ze daar nooit heen had moeten gaan. Ik heb de docu namelijk niet gezien).
pi_214810725
Met een documentaire zou ik niet zo veel problemen hebben, dat zou zelfs zeer informatief zijn, maar naar ik het begrijp is het een dramaserie. Dat is toch wel raar. Maarja, NPO.
pi_214810733
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:26 schreef NecSpeNecMetu het volgende:
Met een documentaire zou ik niet zo veel problemen hebben, dat zou zelfs zeer informatief zijn, maar naar ik het begrijp is het een dramaserie. Dat is toch wel raar. Maarja, NPO.
Er zijn toch ook hele dramaseries over nazi's gemaakt?
Is toch niet persé raar?
pi_214810745
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:27 schreef koemleit het volgende:

[..]
Is toch niet persé raar?
Is ook wel weer zo. Hoewel er met Der Untergang ook ophef was. De meeste dramaseries over WO2 zijn niet vanuit het oogpunt van de nazi's.
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:33:28 #30
402274 Cruzinats
abschiebehauptmeister
pi_214810758
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:24 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ho stop!
hier staat zoveel onzin.
IS heeft gezorgd voor een giga vluctelingenstroom vanuit Syrië. Dus vooral Moslims ook.

En alsof er nooit wordt verwezen naar de terruer van IS? Hoe kom je daarbij IS is toch gewoon een allom besproken tereurorganisatie die het liefst overal de Jihad willen uitroepen?

Vrijwel alle moslims die vandaag de dag vluchten zijn juist op de vlucht voor dit soort gekken.

Verder zijn de russen en Assad natuurlijk maar ietsjes beter dan IS. Maar ook dat zijn ondemocratische schrikbewinden.

Verder lijkt me ingaan op iemand beweegredenen waardoor deze gaat radicaliseren helemaal niet verkeerd, kun je wellicht van leren en herhaling (bij andere) voorkomen.

Als jij vindt dat de informatie over IS niet klopt, dan lijkt me deze docu juist prima.
(ten minste als de conclusie is dat IS kut is en dat ze daar nooit heen had moeten gaan. Ik heb de docu namelijk niet gezien).
De Syriërs die nu nog vluchten uit Syrië zijn de moslimextremisten op de vlucht voor Assad. De Syriërs die toendertijd gevlucht zijn voor de Islamitische staat zijn een ander verhaal ja.

Het zijn Islamitische staat sympathisanten die (geheel terecht) vervolgd worden door het Assad regime. De verdachte van de terreurdaad in Sollingen die handelde in naam van IS was nog maar kort in Europa. Waarschijnlijk ook gevlucht omdat het nu grotendeels rustig is geworden in Syrië en het twee voor twaalf is voor dit soort volk.
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:33:57 #31
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214810763
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:22 schreef karton2 het volgende:

[..]
Gewoon meenemen naar de duinen bij Den Haag, zo deden ze dat vroeger na de oorlog ook met collaborateurs.
Lijkt me een uitstekende methodiek.
Charlie: I don't know, Alan, maybe there were too many injuries. Nobody ever got their balls caught in a buttonhole
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 15:34:32 #32
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214810766
quote:

[..]
Is toch niet persé raar?
Daar zitten geen echte nazi's in die zo op een voetstuk geplaatst worden.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:35:55 #33
129292 LXIV
Cultuurmoslim
pi_214810777
quote:

De totale stilte is inderdaad opmerkelijk. Maar ook tijdens het bewind van Isis was het heel stil in de media hoor! Die gruwelijke filmpjes zag je nooit op het journaal , je hoorde er niet eens van
The End Times are wild
pi_214810782
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:33 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
De Syriërs die nu nog vluchten uit Syrië zijn de moslimextremisten op de vlucht voor Assad. De Syriërs die toendertijd gevlucht zijn voor de Islamitische staat zijn een ander verhaal ja.

Het zijn Islamitische staat sympathisanten die (geheel terecht) vervolgd worden door het Assad regime. De verdachte van de terreurdaad in Sollingen die handelde in naam van IS was nog maar kort in Europa. Waarschijnlijk ook gevlucht omdat het nu grotendeels rustig is geworden in Syrië en het twee voor twaalf is voor dit soort volk.
Wat is deze?

Ik zit niet heel diep in de materie, maar ik weet wel dat er ook heel veel Syriërs vluchten voor het Assad regime. En dat meneer Assad niet persé moeite heeft met de methodes van IS, maar wel dat ze de baas spelen in "zijn Syrie. Want meneer Assad is zelf natuurlijk ook een gruwelijke dictator die z'n eigen bevolking met chemische wapens bestookt.

Verder beweert niemand dat IS goed is, of dat we IS sympatisanten moeten toe laten in Europe, dus ik weet niet waar je laatste voorbeeld op slaat. (deze man zou namelijk al uitgezet worden).
pi_214810786
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:34 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Daar zitten geen echte nazi's in die zo op een voetstuk geplaatst worden.
schindlers list.
pi_214810793
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:35 schreef LXIV het volgende:

[..]
De totale stilte is inderdaad opmerkelijk. Maar ook tijdens het bewind van Isis was het heel stil in de media hoor! Die gruwelijke filmpjes zag je nooit op het journaal , je hoorde er niet eens van
dit is sarcastisch toch?

komop, de onthoogdingen vlogen je om de oren.
Toegegeven in het journaal werd het gecensureerd. Maar de opmars (en ondergang) is gewoon normaal op tv geweest hier hoor. Uitgebreid.
pi_214810795
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
schindlers list.
Laura Hansen is zeer zeker niet een soort Schindler.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 15:38:44 #38
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214810798
quote:
7s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:36 schreef koemleit het volgende:

[..]
schindlers list.
Die film is het product van een holocaust-overlever die het verhaal wilde vertellen. Wat een afschuwelijk slecht tegenvoorbeeld :N
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214810833
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:38 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Die film is het product van een holocaust-overlever die het verhaal wilde vertellen. Wat een afschuwelijk slecht tegenvoorbeeld :N
Ja?
Daar heb je gelijk in. En ik vergelijk dat verhaal ook niet met die van Laura h.
Maar er zijn dus wel degelijk films waarbij "de andere kant" belicht wordt.

En ik ken niet het hele verhaal van Laura H. maar waarom dat geen serie zou mogen zijn ontgaat me.

Over de hele mocro maffia is een serie.
Is gebaseerd op waargebeurde dingen.

Undercover nog zo'n serie waar de hoofdrolspeler niet bepaald lekker was.
Ook gebasseerd op waargebeurd.
pi_214810835
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:38 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Laura Hansen is zeer zeker niet een soort Schindler.
Klopt.
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:49:01 #41
335133 MichaelScott
fulltime CEO//parttime fluffer
pi_214810841
quote:

[..]
Is toch niet persé raar?
Een paar decennia na dato.

Moffenhoeren kregen ook niet direct na de oorlog een podium bij de NPO om een zielig verhaal af te steken. Zou niet weten waarom IS-hoeren dat wel zouden moeten krijgen.
Op zaterdag 8 februari 2014 23:39 schreef Slaapscheet het volgende:
Oke, MichaelScott, je bent geweldig. :D
pi_214810852
Ja, ranzig om een terrorist zo'n podium te geven.
"Pools are perfect for holding water"
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 15:54:15 #43
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214810861
Ik ga het wel kijken denk
Op zondag 8 december 2013 00:01 schreef Karina het volgende:
Dat gaat me te diep sp3c, daar is het te laat voor.
  maandag 26 augustus 2024 @ 15:54:50 #44
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214810863
quote:
Om te waarschuwen.
Deceit for a lifetime has taken it's toll.
An emotional void, I feel numb and cold.
You're all dead to me now. And has been for long.
The time has come to reap what you've sown.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 15:55:07 #45
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214810867
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:46 schreef koemleit het volgende:

[..]
Ja?
Daar heb je gelijk in. En ik vergelijk dat verhaal ook niet met die van Laura h.
Maar er zijn dus wel degelijk films waarbij "de andere kant" belicht wordt.

En ik ken niet het hele verhaal van Laura H. maar waarom dat geen serie zou mogen zijn ontgaat me.

Over de hele mocro maffia is een serie.
Is gebaseerd op waargebeurde dingen.

Undercover nog zo'n serie waar de hoofdrolspeler niet bepaald lekker was.
Ook gebasseerd op waargebeurd.
Dat stukje "op een voetstuk plaatsen" is nogal een belangrijk detail in mijn post.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214810868
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Dat kan in de vorm van een docu. Niet als een geromantiseerd verhaaltje waarin ze als slachtoffer wordt geportretteerd. Moreel verwerpelijk dit.

maandag 26 augustus 2024 @ 15:56:13 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_214810871
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:55 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Dat kan in de vorm van een docu. Niet als een geromantiseerd verhaaltje waarin ze als slachtoffer wordt geportretteerd. Moreel verwerpelijk dit.

[ afbeelding ]
Hoezo? Dat kan toch? Sterker nog, dat is gewoon gebleken.

Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_214810872
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:00 schreef Origami94 het volgende:

[..]
Waarom niet. Ik ben wel geïnteresseerd in wat er in zo iemand rondgaat.

Of in sommige Fokkers en hun reacties die overduidelijk naar radicalisme neigen.
Het zelfde wat er in een heleboel mensen rondgaat. Een zoektocht naar identiteit, sociale validatie/connectie en een doel in het leven.
pi_214810874
Zou de genocide op de Yezidi's aan bod komen of worden die ook hier vergeten?
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 16:01:35 #50
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214810879
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:57 schreef Dutchguy het volgende:
Het boek is volledig het verhaal vanuit het oogpunt van Laura inclusief bijbehorende slachtofferrol en eenzijdige belichting. Dit zal wel niet heel anders zijn.

Walgelijk gewoon hoe dit mens beloond wordt met al deze aandacht en er waarschijnlijk ook nog een zak geld aan over houdt.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214810886
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:57 schreef Dutchguy het volgende:
Nee moslims zijn hier het slachtoffer.

Gr gr, policor links.
pi_214810890
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:03 schreef RotatoR het volgende:

[..]
Nee moslims zijn hier het slachtoffer.

Gr gr, policor links.
:')
  maandag 26 augustus 2024 @ 16:04:43 #53
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214810894
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Waarom hebben we dan een neurenberg tribunaal gehad? Göring en co hebben gewoon wat domme dingen gedaan.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 16:05:30 #54
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214810903
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Het feit dat Laura als slachtoffer wordt afgeschilderd en dat het boek veelvuldig geprezen wordt maakt het toch dat deze domme uitspraak wel een beetje voeten in de aarde heeft.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214810915
twitter
pi_214810942
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:55 schreef [quote]14s.gif [b]Op maandag 26 augustus 2024 14:46 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Inderdaad, dat hoeft door een progressief linkse omroep als de VPRO niet geromantiseerd of gebagatelliseerd te worden.
quote:

[..]

[ afbeelding ]
Dat krijg je met een omroep als de VPRO. Moslims worden die krijgen per definitie als onderdrukte slachtoffers gezien en de Islam als een religie van vrede. Daarom acht men het belangrijk om zelfs de meest radicale Islamisten een platform te geven om hun beter te "begrijpen". Lees: kijkers te gaslighten over de realiteit.
'I moved to Peru and shaved half my head and wrote for Teen Vogue. If I can come back from the depths of leftism, trust me, anyone can.' - Gina Florio
pi_214810954
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:16 schreef HowardRoark het volgende:

[..]
Inderdaad, dat hoeft door een progressief linkse omroep als de VPRO niet geromantiseerd of gebagatelliseerd te worden.
[..]
Dat krijg je met een omroep als de VPRO. Moslims worden die krijgen per definitie als onderdrukte slachtoffers gezien en de Islam als een religie van vrede. Daarom acht men het belangrijk om zelfs de meest radicale Islamisten een platform te geven om hun beter te "begrijpen". Lees: kijkers te gaslighten over de realiteit.
Heb je die serie al gezien dan?
pi_214811002
Het is alleen nog wachten op de onvermijdelijke musical.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 16:31:43 #59
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214811011
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Een serie als deze hoort een documentaire te zijn, het feit dat dat het niet is zegt al wat. Tel daarbij op dat het gebaseerd is op een boek dat precies voldoet aan wat er in die post staat en je eindigt met een hele gegronde reden om nu al kritisch te zijn.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214811020
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:31 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Een serie als deze hoort een documentaire te zijn, het feit dat dat het niet is zegt al wat. Tel daarbij op dat het gebaseerd is op een boek dat precies voldoet aan wat er in die post staat en je eindigt met een hele gegronde reden om nu al kritisch te zijn.
Je hebt het boek gelezen?
pi_214811038
quote:

[..]
Dat kan prima vanuit wikipedia of een ander theoretische onderbouwing.
We hoeven Laura daarvoor niet zalig te verklaren zoals de Linkse Kerk onder aanvoering van de NPO nu doet.
pi_214811045
Nederland is ook echt het enige land waarbij je een TV carriere kan maken als moslimterrorist.
Het wachten is totdat ze uitgenodigd wordt voor Terroristen dansen op het ijs. Of the Masked Terrorist.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 16:42:53 #63
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214811051
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:34 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Je hebt het boek gelezen?
Zo'n dooddoener dit...

Alsof je een boek moet hebben gelezen om te weten wat er in een boek staat. En dat je dit überhaupt al vraagt... doe je dit altijd als je ongelijk hebt, de ander in twijfel brengen?
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214811078
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:41 schreef Scorpie het volgende:
Nederland is ook echt het enige land waarbij je een TV carriere kan maken als moslimterrorist.
Het wachten is totdat ze uitgenodigd wordt voor Terroristen dansen op het ijs. Of the Masked Terrorist.
Te land ter zee en op de vlucht
Zonder wrijving geen glans
pi_214811089
Mits het kritisch benaderd wordt heb ik er geen moeite mee. Als je dit soort zaken wilt voorkomen moet je weten wat dergelijke mensen drijft.

Volgens mij werkt Sinan Can nog bij de VPRO, lijkt me precies de juiste persoon en die prikt ook door onzin heen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 16:49:52 #66
359864 crew  Nattekat
De roze zeekat
pi_214811099
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:48 schreef tizitl2 het volgende:
Mits het kritisch benaderd wordt heb ik er geen moeite mee. Als je dit soort zaken wilt voorkomen moet je weten wat dergelijke mensen drijft.

Volgens mij werkt Sinan Can nog bij de VPRO, lijkt me precies de juiste persoon en die prikt ook door onzin heen.
Het is geen documentaire, dus een kritische blik kan je sowieso vergeten.
100.000 katjes
Fuck the EBU!
pi_214811102
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:47 schreef Haags het volgende:

[..]
Te land ter zee en op de vlucht
Te land ter zee en opgeblazen in de lucht.
pi_214811105
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:49 schreef Nattekat het volgende:

[..]
Het is geen documentaire, dus een kritische blik kan je sowieso vergeten.
Dat kan binnen zoiets ook hoor, gewoon de andere kant/slachtoffers van IS laten zien zodat duidelijk is wat de consequenties van haar keuzes zijn.
pi_214811120
Ik heb het boek gelezen (al zij het eem tijdje geleden) en ik denk dat sommige schuimbekkers hier een beetje overdrijven. Ze is daar afgeschilderd als een dom en boos kutkind waartegen vrijwel geen concreet bewijs was dat ze een geradicaliseerd terroriste is. Ze had verkering met bontkraagjes die misschien nog wel dommer waren dan zij, allemaal hebben ze spijt of zijn dood.

De schrijver benadrukt dat niet alle feiten boven tafel te krijgen waren, maar hij heeft degelijk journalistiek werk geleverd, en tegen die Laura valt niet zoveel hard te maken.

Ze verdient niet een podium nee, maar haar verhaal en achtergrond lijken me boeiend genoeg voor film of theater. Maak het allemaal niet te groot, het is niet alsof ze zichzelf enorm kan verrijken nu ofzo.
-nee-
pi_214811140
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:53 schreef Marsenal het volgende:
Ik heb het boek gelezen (al zij het eem tijdje geleden) en ik denk dat sommige schuimbekkers hier een beetje overdrijven. Ze is daar afgeschilderd als een dom en boos kutkind waartegen vrijwel geen concreet bewijs was dat ze een geradicaliseerd terroriste is. Ze had verkering met bontkraagjes die misschien nog wel dommer waren dan zij, allemaal hebben ze spijt of zijn dood.

De schrijver benadrukt dat niet alle feiten boven tafel te krijgen waren, maar hij heeft degelijk journalistiek werk geleverd, en tegen die Laura valt niet zoveel hard te maken.

Ze verdient niet een podium nee, maar haar verhaal en achtergrond lijken me boeiend genoeg voor film of theater. Maak het allemaal niet te groot, het is niet alsof ze zichzelf enorm kan verrijken nu ofzo.
Mee eens, het boek is wel degelijk een interessant inkijkje in hoe radicalisering (in ons land) werkt. Zo gaat dat gewoon met naieve meiden die vallen voor de charmes van praatjesmakers met te veel geld. De schrijver laat wel degelijk merken dat er een dunne lijn is tussen slachtoffer zijn/worden en eigen schuld dikke bult.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214811147
nvm

[ Bericht 99% gewijzigd door GoldenAge op 26-08-2024 17:02:50 ]
pi_214811148
quote:

Natuurlijk, het was een dom en naief meisje die er niks aan kon doen en ze werkte alleen maar in de keuken en ze heeft nooit een geweer gezien en ze weet van niks en alles was de schuld van anderen en iedereen doet nu heel gemeen tegen haar want ze weet echt helemaal niks meer.

En dan zijn er mensen die dat gewoon als cucks naar binnen schuiven zonder zelf kritisch na te denken over de troep die ze geserveerd krijgen in het boek. Geen wonder dat er zoveel van die messentrekkende psychopaten rond mogen lopen, de helft van Nederland denkt echt dat terroristen weerloos en bang en zonder schuld zijn.
pi_214811164
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:56 schreef Scorpie het volgende:
Natuurlijk, het was een dom en naief meisje die er niks aan kon doen en ze werkte alleen maar in de keuken en ze heeft nooit een geweer gezien en ze weet van niks en alles was de schuld van anderen en iedereen doet nu heel gemeen tegen haar want ze weet echt helemaal niks meer.
Dat is dus juist niet wat er in het boek wordt beschreven.
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214811179
[quote]0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:

quote:
Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht.
quote:
Assad's democratisch Syrië.
quote:
De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat.
:') _O-
Incelfrikandel
  Redactie Sport maandag 26 augustus 2024 @ 17:02:25 #75
274204 crew  Mexicanobakker
pi_214811194
quote:

[..]
Eens, maar ik snap niet zo goed dat ze op een soort voetstuk gehesen wordt.

Maar wel weer een hoop domme retoriek hier verder. De complottheorieën zijn weer niet van de lucht
[i]Put me on a pedestal and I'll only disappoint you
Tell me I'm exceptional and I promise to exploit you
Give me all your money and I'll make some origami honey
I think you're a joke but I don't find you very funny[/i]
pi_214811209
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:59 schreef Jor_Dii het volgende:

[..]
Dat is dus juist niet wat er in het boek wordt beschreven.
Dan heb jij het boek met een heel ander oog gelezen.
pi_214811214
Zou niet weten waarom zulke individuen mijn aandacht waard zouden moeten zijn.
  maandag 26 augustus 2024 @ 17:06:33 #78
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214811219
quote:

Ah het is een soort christiane F. maar in plaats van de prostitutie en heroïne is ons arme schaapje een extremistisch kalifaat ingelokt door enge praatjesmakers.

Zielig hoor.
pi_214811280
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:56 schreef Scorpie het volgende:

[..]

En dan zijn er mensen die dat gewoon als cucks naar binnen schuiven zonder zelf kritisch na te denken over de troep die ze geserveerd krijgen in het boek. Geen wonder dat er zoveel van die messentrekkende psychopaten rond mogen lopen, de helft van Nederland denkt echt dat terroristen weerloos en bang en zonder schuld zijn.
Lees eens een boek, Scorpie. Bijvoorbeeld deze.
-nee-
pi_214811286
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:06 schreef inslagenreuring het volgende:

[..]
Ah het is een soort christiane F. maar in plaats van de prostitutie en heroïne is ons arme schaapje een extremistisch kalifaat ingelokt door enge praatjesmakers.

Zielig hoor.
Dat is niet wat ik zeg, en het is meteen ook pijnlijk duidelijk hoe weinig je van deze zaak afweet. De veiligheidsdienst heeft haar lang in de gaten gehouden omdat er iets niet in de haak was. Maar dat betekent niet dat ze niet achterlijk dom is.

[ Bericht 0% gewijzigd door Marsenal op 26-08-2024 17:22:13 ]
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 17:25:10 #81
182233 thedeedster
IWAB: Ik Weet Alles Beter...
pi_214811321
quote:
"vertelt het op waarheid gebaseerde verhaal"
Nou, dat is nogal een statement. Een statement waar ik eigenlijk geen reet van geloof.

Geen enkele empathie voor deze vrouw en ze verdient een dergelijk podium niet.
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214811355
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:46 schreef koemleit het volgende:

[..]
Klopt.
Dat is nogal een wezenlijk onderscheid. Men ziet Schindler als held, Laura Hansen niet. Daarom loopt deze serie het risico terrorisme te vergoelijken. Maar we gaan het zien; misschien valt het mee.
pi_214811357
quote:

Ik heb het boek ook gelezen dus heb ik nu recht van spreken?

De Laura H verheerlijking bij de NPO kent werkelijk geen grenzen en dit is weer het zoveelste voorbeeld daar van.

Bij de NPO ziet men Laura H als slachtoffer, dat is zij niet. Als er iets uit het boek naar voren komt is dat het een probleemkind is die altijd op zoek was naar avontuur en foute dingen. Deze dame verdient geen intervieuw of serie, deze dame moet aan de schandpaal en uitgelachen worden.

Wat mij betreft valt er overigens voldoende hard te maken. Ze heeft zich vrijwillig aangesloten bij een terroristische organisatie en heeft een huis in een bezet gebied in beslag genomen.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214811374
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

De Laura H verheerlijking bij de NPO kent werkelijk geen grenzen en dit is weer het zoveelste voorbeeld daar van.

Bij de NPO ziet men Laura H als slachtoffer, dat is zij niet. Als er iets uit het boek naar voren komt is dat het een probleemkind is die altijd op zoek was naar avontuur en foute dingen. Deze dame verdient geen intervieuw of serie, deze dame moet aan de schandpaal en uitgelachen worden.

Wat mij betreft valt er overigens voldoende hard te maken. Ze heeft zich vrijwillig aangesloten bij een terroristische organisatie en heeft een huis in een bezet gebied in beslag genomen.
Nou idd.
Alsof ze een innocent bystander was.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214811376
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:31 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]

Het helpt wel als je het hele verhaal kent ja.

Voor mij part zit ze 100 jaar in de bak, rondhangen bij de moslimextremisten en dan maar denken dat je terug in Nederland weer welkom bent, mooi niet. Maar ze is wel degelijk te dom om goed te begrijpen wat er allemaal gebeurde. Daar kunnen anderen veel van leren, de nuances binnen haar verhaal. Ik zou een interview of serie zeker wel interessant vinden.
-nee-
pi_214811384
Dit toont aan dat de terreurwetgeving verruimd moeten worden zodat ook platformen en mensen die op welke manier dan ook sympathie proberen te kweken bij het domme, naïeve volk ook strafbaar worden. Zeker journalisten, want die hebben nog enig gezag.
pi_214811388
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:33 schreef capricia het volgende:

[..]
Nou idd.
Alsof ze een innocent bystander was.
Ik heb nog niemand in dit topic gezien die dat beweerde.
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 17:38:19 #88
182233 thedeedster
pi_214811396
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:30 schreef Dutchguy het volgende:
Met Emma Wortelboer in de hoofdrol. :Y
Als mijn post niet duidelijk is, moet je misschien even je sarcasmeradar aanzetten.
pi_214811402
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:57 schreef capricia het volgende:
Vast een volgend projectje voor publieke omroep. :r
Netflix staat vol series over daders.
pi_214811409
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Worden niet verheerlijkt en zéker niet betaald met ons belastinggeld...
pi_214811420
quote:

Ook zo bizar. Isis heeft nooit Israel aangevallen alleen heel toevallig alle doelen en vijanden van Israel en Amerika. Maar zal wel toeval zijn.
pi_214811428
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:34 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het helpt wel als je het hele verhaal kent ja.

Voor mij part zit ze 100 jaar in de bak, rondhangen bij de moslimextremisten en dan maar denken dat je terug in Nederland weer welkom bent, mooi niet. Maar ze is wel degelijk te dom om goed te begrijpen wat er allemaal gebeurde. Daar kunnen anderen veel van leren, de nuances binnen haar verhaal. Ik zou een interview of serie zeker wel interessant vinden.
De gevangenis zit vol met mensen die te dom zijn om het hele verhaal te overzien. Die krijgen ook geen interview en serie bij de NPO.

En stond er aan het eind van het boek niet dat ze bezig was met haar VWO afmaken? Dan kan je je lastig verschuilen achter te dom. Nee, deze dame voelt zich aangetrokken tot foute dingen en daar is ze bewust mee bezig.
Don't quote me boy, cause I ain't said shit!
Send Banano to: ban_1drjycsqhpwa1i4uxo1mmqau6q8gibgbn6oabtub53zpcrabjunt3uscaqty
pi_214811433
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:30 schreef Dutchguy het volgende:
Is er al.
https://www.theater.nl/laura-h-toneelgroep-oostpool/

Binnenkort mokken, straatnamen, kledinglijn...
pi_214811440
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:43 schreef NewJackSwingII het volgende:

[..]
Ook zo bizar. Isis heeft nooit Israel aangevallen alleen heel toevallig alle doelen en vijanden van Israel en Amerika. Maar zal wel toeval zijn.
https://www.google.com/am(...)ael-isis-attack-intl
pi_214811442
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef Kapitein_Scheurbuik het volgende:

[..]
De gevangenis zit vol met mensen die te dom zijn om het hele verhaal te overzien. Die krijgen ook geen interview en serie bij de NPO.

En stond er aan het eind van het boek niet dat ze bezig was met haar VWO afmaken? Dan kan je je lastig verschuilen achter te dom. Nee, deze dame voelt zich aangetrokken tot foute dingen en daar is ze bewust mee bezig.
Willem Holleeder heeft ook eens een podium gehad bij de publieke, toch? Die kreeg zelfs een column in de Revu. :P

En ja, de gevangenis zit vol met domme idioten. Maar die verhalen zijn minder aansprekend, die van deze vrouw spreekt wat meer tot de verbeelding, het lijkt me dat je dit zelf ook wel kan inzien, net zoals dat er op het VWO genoeg dombo's zitten. Sterker nog, afgelopen jaar hebben we gezien dat genoeg lui op de uni het buskruit ook niet hebben uitgevonden. Je houdt je nu zelf een beetje van de domme.
-nee-
pi_214811466
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Willem Holleeder heeft ook eens een podium gehad bij de publieke, toch?
Klopt, en achteraf was de conclusie van presentator Twan Huys dat dat nogal een nogal ongelukkige beslissing was destijds.
pi_214811473
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:51 schreef Dutchguy het volgende:

[..]
Klopt, en achteraf was de conclusie van presentator Twan Huys dat dat nogal een nogal ongelukkige beslissing was destijds.
Als het kalf verdronken is...

Als ik een journalist was zou ik ook een interview met Holleeder willen. Mensen noemen dat meteen een podium, maar zo denk ik er zelf niet over. Het is vooral de journalist en de kijker die er wat aan heeft.
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 17:54:52 #98
459912 FlippingCoin
Weer zo'n kut millennial.
pi_214811483
quote:

[..]
Alsof dat uitmaakt, mensen die er wat aan willen doen weten al lang hoe dit zit en de rest verandert niet van mening.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
Met zwijgen kruist men de duivel
  maandag 26 augustus 2024 @ 17:55:12 #99
54837 nixxx
NIET broer van TD
pi_214811486
Als Assad zegt dat hij haar wel wil executeren, mag ze van mij vandaag nog op het vliegtuig naar Damascus.
ik ben niet gek.. ik ben volstrekt niet gek, ik ben helemaal niet gek... ik ben een nagemaakte gek
gooi alles weg neem een besluit, doe als het moet alles opnieuw
pi_214811506
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:53 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Als het kalf verdronken is...

Als ik een journalist was zou ik ook een interview met Holleeder willen. Mensen noemen dat meteen een podium, maar zo denk ik er zelf niet over. Het is vooral de journalist en de kijker die er wat aan heeft.
Het is helemaal niet duidelijk wie er wat aan heeft. Wie er vooral wat aan hebben zijn de makers die zich destijds lieten fotograferen met een glas champagne.
pi_214811513
quote:
Dit is echt onjuist. Ten eerste is IS niet geheel verslagen, er zijn nog steeds IS-cellen actief.

Ten tweede hebben de Koerden, het vrije Syrische leger, Assad en de Irakese overheid tegen IS gevochten.

Het westen heeft geholpen met luchtsteun, zelfs Turkije heeft meegeholpen om IS een kopje kleiner te krijgen. Dat Rusland ook tegen IS gevochten heeft klopt, maar hun doel was vooral om hun vriend Assad in het zadel te houden.
pi_214811552
Destijds heb ik de slag om Mosul gevolgd, veilig via YouTube. Fascinerend en beklemmend, om te vechten tegen een tegenstander die een doodswens heeft. En inderdaad, geen islamitische of activistische hond in het Westen die er naar kraaide. Rare jongens die antisemieten.
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:22:53 #103
459912 FlippingCoin
pi_214811661
quote:

24 likes and going strong!

Vermoedelijk staan de mensen die te laf waren om toen naar de islamitische staat te gaan nu te demonstreren met een palestinavlag. _O-
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
pi_214811699
Jammer dat ze niet dood is.
pi_214811752
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:47 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Willem Holleeder heeft ook eens een podium gehad bij de publieke, toch? Die kreeg zelfs een column in de Revu. :P

En ja, de gevangenis zit vol met domme idioten. Maar die verhalen zijn minder aansprekend, die van deze vrouw spreekt wat meer tot de verbeelding, het lijkt me dat je dit zelf ook wel kan inzien, net zoals dat er op het VWO genoeg dombo's zitten. Sterker nog, afgelopen jaar hebben we gezien dat genoeg lui op de uni het buskruit ook niet hebben uitgevonden. Je houdt je nu zelf een beetje van de domme.
:T
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:36:56 #106
459912 FlippingCoin
pi_214811764
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:27 schreef Kickinalfa het volgende:
Eens.
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:40:47 #107
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811796
Zelfhatende Nederlanders zijn de ondergang van dit land en deze beschaving.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 18:41:38 #108
236264 crew  capricia
pi_214811804
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:39 schreef potjecreme het volgende:

[..]
Wat betaald is van gemeenschapsgeld?
Kan me dat niet voorstellen bij een dienst als Netflix.
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:42:27 #109
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_214811816
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:30 schreef NecSpeNecMetu het volgende:

[..]
Is ook wel weer zo. Hoewel er met Der Untergang ook ophef was. De meeste dramaseries over WO2 zijn niet vanuit het oogpunt van de nazi's.
https://nl.m.wikipedia.org/wiki/Speer_und_Er
De pessimist ziet het duister in de tunnel
De optimist ziet het licht aan het eind van de tunnel
De realist ziet de trein komen
De machinist ziet drie idioten in het spoor staan....
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:42:49 #110
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811821
quote:
5s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:19 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Gaan de schellen ooit nog eens van die ogen??
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:45:10 #111
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811840
quote:
2s.gif Op maandag 26 augustus 2024 16:04 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Wellicht gaat het ooit nog een keer tot je doordringen, als mede-linkse user die ik waardeer...

Er is een walgelijk spelletje gaande waarbij alles, maar dan ook alles wat met islam te maken heeft, met de mantel der liefde wordt bedekt, juist en vooral door lieden die beter zouden moeten weten.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214811845
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:42 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Gaan de schellen ooit nog eens van die ogen??
lijkt wel een drug
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:46:22 #113
38559 WheeledWarrior
More than meets the eye
pi_214811851
Ik weet nog wel iets voor oorlogsmisdadigers @Zipportal
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:47:43 #114
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811862
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef Loverboii het volgende:

[..]
lijkt wel een drug
O, maar het is zo simpel.

Voor de Joop c.q. Volkskrant c.q. D66-GroenLinks goegemeente, jeweetwel, die dragers van maatschappelijke mores omtrent 'het goede', zijn moslims vooral mensen van kleur, en als zodanig zijn het per definitie slachtoffers.

Homohaat, vrouwenonderdrukking, conservatisme, dat is allleen eng en vreselijk wanneer het door heel witte nitwits als Baudet, Wilders of Trump wordt gesleten. Zit er een kleurtje bij, schiet de genoemde goegemeente in een collectieve stuip, als de dood voor racist te worden uitgemaakt.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214811874
quote:
Je zou denken dat er vanzelf een haatbaard haar de keel doorsnijdt.
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:52:39 #116
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811905
quote:

[..]
Daar weten we al heel veel van sinds 11 september 2001, niet?
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:54:06 #117
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811923
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:54 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Om te waarschuwen.
Gek, want wanneer ik dat doe ben ik een nazi.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214811940
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 17:59 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Dit is echt onjuist. Ten eerste is IS niet geheel verslagen, er zijn nog steeds IS-cellen actief.

Ten tweede hebben de Koerden, het vrije Syrische leger, Assad en de Irakese overheid tegen IS gevochten.

Het westen heeft geholpen met luchtsteun, zelfs Turkije heeft meegeholpen om IS een kopje kleiner te krijgen. Dat Rusland ook tegen IS gevochten heeft klopt, maar hun doel was vooral om hun vriend Assad in het zadel te houden.
Best slim verpakt, dat Kremlinpraatje.
Incelfrikandel
pi_214811952
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Het gaat even niet over jou, Etto.
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:57:47 #120
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811966
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:55 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Het gaat even niet over jou, Etto.
Nee, het gaat over kontkruipend 'progressief' links inderdaad
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:00:18 #121
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214811987
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:54 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik jou geen nazi genoemd. Dus dit is weer de zoveelste reactie van je die niets met het onderwerp van het topic te maken heeft.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:01:08 #122
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214811994
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:00 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Volgens mij heb ik jou geen nazi genoemd. Dus dit is weer de zoveelste reactie van je die niets met het onderwerp van het topic te maken heeft.
Nee, wat met het onderwerp van doen heeft heb ik namelijk daarvoor al aangegeven: de kontkruiperij voor de islam van 'progressief' Nederland.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214812002
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:57 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, het gaat over kontkruipend 'progressief' links inderdaad
Daar gaat het met jou altijd over, maar er zitten maar weinig linkse mensen in dit topic dus ik denk dat je verder preekt voor eigen parochie
-nee-
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:05:12 #124
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214812018
quote:
14s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:02 schreef Marsenal het volgende:

[..]
Daar gaat het met jou altijd over, maar er zitten maar weinig linkse mensen in dit topic dus ik denk dat je verder preekt voor eigen parochie
Welnee, er zijn weer genoeg lieden die dit een heel fijne move vinden van de NPO.

Misschien kan de npo een keer een documentaire maken over de wijzen waarop je in islamitische theocratiën ter dood veroordeeld wordt omdat je homo bent... of een vrouw met een mening.

Uiteraard niet. Laten we vooral zeer zielige Laura even promoten, die nu natuurlijk een 'normale moslim' is, nog steeds een hoofddoek draagt en natuurlijk nog altijd graag ziet dat de hele wereld tot de religie van de vrede behoort.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:09:02 #125
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812042
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:01 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, wat met het onderwerp van doen heeft heb ik namelijk daarvoor al aangegeven: de kontkruiperij voor de islam van 'progressief' Nederland.
Dat is wat jij door je bril ziet, dat geloof ik best.
Er zijn allerlei figuren waar films,docu's en series over zijn gemaakt. Als het een bewogen, controversieel leven is geweest betekent dat kijkcijfers.
pi_214812067
quote:

srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTF :')

mooiste kolder vind ik toch wel "assads democratische syrie" 8)7 8)7 8)7

en dan krijgt zo post 27 thumbs up, fokkers waarderen hun desinformatie als het maar past binnen hun wereldbeeld :D
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:15:12 #127
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812097
Ze heeft verder niks boeiends gedaan toch?

Dom islamitisch meisje dat dacht dat het leuk was om in een islamitische staat te wonen

Was het niet, now you know
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:15:32 #128
236264 crew  capricia
pi_214812100
quote:
Die had van mij wel daar mogen blijven ja.

Het is niet dat je opeens wakker wordt bij IS. Daar zijn bewuste stappen voor genomen. Door haar.
There is a name for it:
We call them Poor"
pi_214812113
quote:
15s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:28 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik vind het wel een fascinerend verhaal moet ik zeggen.

het idiote verhaal leent zich wel voor een film of serie.
Ik heb Hem niet uit vrees voor de hel noch uit liefde voor het paradijs gediend, want dan zou ik als de slechte huurling zijn geweest; ik heb hem veeleer gediend in liefde tot Hem en in verlangen naar Hem.
-Rabia Al-Basri
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:19:24 #130
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812130
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
pi_214812163
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Er wordt zo te zien ook niets verheerlijkt of gedaan aan kontkruiperij. Ze zullen een bericht willen afgeven om niet zulke idiote beslissingen te nemen zoals die meid heeft gedaan.
Als dat inderdaad de insteek van die film is (wat mij redelijk logisch lijkt, het lijkt me niet de verheerlijking van het kalifaat), lijkt het me prima om die film te vertonen.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:23:22 #132
236264 crew  capricia
pi_214812166
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:47 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
O, maar het is zo simpel.

Voor de Joop c.q. Volkskrant c.q. D66-GroenLinks goegemeente, jeweetwel, die dragers van maatschappelijke mores omtrent 'het goede', zijn moslims vooral mensen van kleur, en als zodanig zijn het per definitie slachtoffers.

Homohaat, vrouwenonderdrukking, conservatisme, dat is allleen eng en vreselijk wanneer het door heel witte nitwits als Baudet, Wilders of Trump wordt gesleten. Zit er een kleurtje bij, schiet de genoemde goegemeente in een collectieve stuip, als de dood voor racist te worden uitgemaakt.
Ik weet dat Joop het belachelijk vond dat ze zo op het schild gehesen werd.
quote:
[..]
Nu volg ik de berichtgeving over Laura H. al een tijdje. En nog nooit heb ik haar verantwoordelijkheid horen nemen voor haar daden. Nog nooit heb ik haar afstand horen nemen van het jihadistische gedachtegoed. Nog nooit heb ik haar spijt horen betuigen. Telkens weer wordt de schuld bij iemand anders gelegd en elke keer zijn er mensen als Van der Linden die haar een platform bieden en haar neerzetten als slachtoffer. Schandalig!

Big Business
Maar naast het morele faillissement van Margriet van der Linden en regisseur Marcus Azinni wil ik ook nog iets anders aankaarten. Het merk Laura H. is behoorlijk succesvol. Na de bestseller van Rueb – welke de Brusseprijs en de Hebban Debuutprijs binnensleepte – verscheen er een podcast, er komt een toneelstuk, een tv-serie en er zijn media-optredens en avonden zoals in de Balie waar Laura zelf aan het woord komt. En voor zover ik weet, werkt Laura nog niet. Dus hoe betaalt ze de rekeningen?
Wordt ze betaald om in de uitzending van Van der Linden te verschijnen? Of bij De Balie? Ze kan eisen dat er geen kritische vragen worden gesteld, dus kan ze ook een vergoeding eisen? Krijgt ze een percentage van de opbrengst van het boek van Rueb? Speelt ze een rol in de vormgeving van haar karakter in het toneelstuk of de tv-serie? Krijgt ze hier royalty’s voor? Heeft ze, met andere woorden, haar verleden als extremist en uitreiziger weten om te zetten in een lucratieve bron van inkomsten? Is het te naïef om te denken dat ze zonder enige vergoeding aan deze projecten meewerkt?
Wellicht krijgen we hier geen antwoord op. Maar het feit dat er niet duidelijk wordt vermeld dat Laura niet wordt betaald voor haar hulp en samenwerking zegt wat mij betreft genoeg.
https://www.bnnvara.nl/jo(...)mpathie-voor-laura-h
There is a name for it:
We call them Poor"
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:23:28 #133
182233 thedeedster
pi_214812168
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:40 schreef EttovanBelgie het volgende:
Zelfhatende Nederlanders zijn de ondergang van dit land en deze beschaving.
Kleine nuancering. Ze haten de Nederlander. De BWM. Die zijn de schuld van de ellende.

Maar zélf. Zelf hebben ze gezien hoe fout alles is, en aan hun de nobele en eervolle taak om een en ander te corrigeren. O-)
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 19:24:37 #134
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812177
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:19 schreef Harvest89 het volgende:
Zo klinkt het wel, niet een podium voor haar maar een cautionary tale voor de rest

Eet je erwtjes en maak je huiswerk want anders eindig je net als Laura :')
pi_214812186
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:26:32 #136
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812203
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:15 schreef capricia het volgende:

[..]
Het is niet dat je opeens wakker wordt bij IS. Daar zijn bewuste stappen voor genomen. Door haar.
Je valt ook niet zomaar in de armen van een loverboy, waarna je door tig man in een "studentenflat" volgespoten wordt. Heb het zelf met eigen ogen gezien. Ook daar zijn bewuste stappen voor genomen.

Ik weet verder niet of die vrouw gestraft is, dat moet wel gebeuren. Maar een serie maken om te waarschuwen veroorzaakt weer een hoop ophef om niks.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:29:44 #137
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812223
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
Voor de rechtse fokkers: misschien is dit wel een film die de gevaren van de islam laat zien, is dat geen goed idee?
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.
Moet een Disney film zijn. "Caliphate Girl" in de Marvel Universe. Nieuwe superheld die bermbommen op Thanos gooit.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:30:35 #138
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214812226
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:25 schreef Buendia het volgende:
My sweet summer child.

Natuurlijk niet.

Dit wordt een grote liefdesbrief aan de 'echte Islam'.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
pi_214812260
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:30 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
My sweet summer child.

Natuurlijk niet.

Dit wordt een grote liefdesbrief aan de 'echte Islam'.
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.
pi_214812271
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:

[..]
Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over.
Daar kun je rustig vanuit gaan. Dit buitenkansje laat De Grote Blonde Kletsmajoor niet liggen.
Dit, dus.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:35:47 #141
396730 EttovanBelgie
Alles komt goed.
pi_214812272
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:34 schreef Buendia het volgende:

[..]
Jij hebt hem al gezien? Het lijkt me sterk dat ze de acties van Laura gaan laten zien als slimme keuzes.
Npo... wat denk je?

Dat wordt weer één grote ophemeling van de Islam.
Omnibus in omnibus.
Ad Maiorem Dei Gloriam
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:37:20 #142
365087 RamboDirk
Queers 4 Palestine!
pi_214812287
Doe mij maar zeilmeisje Laura.
pi_214812289
quote:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten.

Als je toentertijd geen een protest hebt gezien moest je dat echt bij jezelf zoeken.
pi_214812305
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:35 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Npo... wat denk je?

Dat wordt weer één grote ophemeling van de Islam.
Ja, vast. Ze gaan iedereen oproepen om christenhonden te onthoofden
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:49:57 #145
366724 inslagenreuring
"The bulletdodger"
pi_214812396
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:29 schreef Harvest89 het volgende:

[..]
Blijkbaar mag dat niet door de NPO.
Moet een Disney film zijn. "Caliphate Girl" in de Marvel Universe. Nieuwe superheld die bermbommen op Thanos gooit.
Jungle book komt al dicht in de buurt.
pi_214812424
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 15:22 schreef Buendia het volgende:

[..]
Kan niet, ik heb net gelezen dat er geen één moslim is opgestaan tegen IS :N
Kan je uberhaupt een goede daad die een moslim doet, toeschrijven aan het enkele feit dàt die moslim is? Omwille van zijn/haar moslimschap?

Als je geen slechte daad mag toeschrijven aan de moslim vanwege het moslim zijn, prima dat werkt 2 kanten op.

Je ziet de slippery slope al:

Al het goede dat gebeurd, ja dat is Islam he.

Al het slechte dat gebeurt, jaa da's niet de Islam of allah's wil.

Daar kom je niet uit, misschien heeft een mens die toevallig moslim was, een goede daad verricht vanuit medemenselijkheid. Een moslim kan tegen IS zijn opgestaan, uit medemenselijkheid.

Je lijkt bevestigd te willen hebben dat "ook moslims goede daden verrichten". Ik denk dat je dat niet kan vaststellen.

Mijn mening: met religie kàn je alleen maar in de min, er is geen plus om mee te beginnen. Alle goede dingen die iemand doet, zou die sowieso gedaan hebben op basis van karakter en opvoeding.

Haal religie uit de mix, en je eerder troebele water, wordt glashelder.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:57:27 #147
313152 Harvest89
Black Metal fan
pi_214812452
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:12 schreef egayalS het volgende:

[..]
srsly. hoeveel feitelijke onwaarheden kan je proppen in een post? WTF :')

mooiste kolder vind ik toch wel "assads democratische syrie" 8)7 8)7 8)7

en dan krijgt zo post 27 thumbs up, fokkers waarderen hun desinformatie als het maar past binnen hun wereldbeeld :D
Dat die post 27 likes heeft is inderdaad best bizar.
  Moderator maandag 26 augustus 2024 @ 20:00:25 #148
14679 crew  sp3c
Geef me die goud!!!
pi_214812467
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor

Zeg dan gewoon wat er niet klopt
pi_214812472
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:58 schreef EttovanBelgie het volgende:

[..]
Nee, dan jouw wereldbeeld... wanneer alles pas goed is als we het salafisme omarmen.
Nee sorry, zijn post staat echt vol met onzin en gelul :')
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:01:04 #150
459912 FlippingCoin
pi_214812474
quote:
88s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:00 schreef sp3c het volgende:
Mensen die op de likes gaan zitten vitten zijn wel heel treurig hoor

Zeg dan gewoon wat er niet klopt
0 likes, verworpen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')