Dat dom & naïef + een gevaarlijke ideologie een beproefd en bewezen recept voor drama is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:30 schreef TornadoDK het volgende:
Dom en naïef wat meer valt erover te zeggem
Nee, over radicalisering moeten we niks willen weten of leren met z'n allen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Sorella het volgende:
Waarom krijgt zo iemand een platform ?
Ik vond dat boek anders bijzonded leerzaam.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Sorella het volgende:
Ik zou zeggen wordt een rechter.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:52 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Laura moeten ze minstens 10 jaar opsluiten voor haar misdaden in plaats van een documentaire over te houden.
Die veegt haar straatje schoon en de NPO faciliteert het.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Sorella het volgende:
Nou idd. En de slachtoffers zoals bijv de Yezidis, krijgen niet zo'n podium.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:44 schreef Sorella het volgende:
Ahhh jij wilt de vrije journalistiek aan banden laten leggen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:53 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Die veegt haar straatje schoon en de NPO faciliteert het.
Ronduit walgelijk, hopelijk horen we Wilders hier nog over. De NPO gaat hiermee echt een stap te ver.
Beloond?quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Nou idd. En de slachtoffers zoals bijv de Yezidis, krijgen niet zo'n podium.
Heel vreemd.
Ik hoop dat de kijkcijfers tegenvallen. Zo'n figuur hoort niet beloond te worden met allerlei aandacht.
Ja beloond.quote:
Waarom niet. Ik ben wel geïnteresseerd in wat er in zo iemand rondgaat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:57 schreef capricia het volgende:
Laten we een gezellige docu maken met de daders van 7 oktober.
Volgend projectje voor publieke omroep.
Denk dat je je feiten even op een rijtje moet zetten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:32 schreef Cruzinats het volgende:
Islamitische staat heeft honderdduizenden doden op haar geweten, ik heb toentertijd geen één protest gezien van moslims of studenten. De wereld keek toe terwijl de Islamitische staat bezig was met genocide, verkrachting en het vernielen van historische kerken en tempels. Alles wat niet Islamitisch was moest kapot gemaakt worden.
Uiteindelijk zijn het de Russen geweest die de Islamitische staat ten val hebben gebracht. Een miljardenoperatie. De Amerikanen en EU vonden het maar wat mooi dat Rusland zich kapot liep op de moslimextremisten in Assad's democratisch Syrië.
En nu zien we de geschiedenisvervalsing. De Islamitische staat is compleet gememoryholed. Er lijkt een unanieme overeenkomst tussen de mainstream media om nooit, maar dan ook nooit meer te verwijzen naar de terreur van de Islamitische staat. We moeten het vergeten. De jeugd weet het niet en mag het niet weten. De jeugd moet met Pallywood vlaggetjes zwaaien want Moslims zijn zielig, dat Hamas een van de grootste Islamitische staat supporters was (is) houden we stil.
De Koerden zijn over het algemeen moslims, dus die kunnen nooit wat goed gedaan hebben!quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:16 schreef RodenCity het volgende:
[..]
Denk dat je je feiten even op een rijtje moet zetten.
Het waren de Russen die voor Assad, Aleppo met de grond gelijk maakten, onder het mom van terug dringen van IS, terwijl dat meer was om de opstand tegen Assad neer te slaan.
Het waren juist de Koerden die mbv westerse luchsteun en wapens IS ten val brachten, daar hebben de Russen vrij weinig mee te maken gehad.
En toch, in dit geval, hebben ze dat wel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:20 schreef Buendia het volgende:
[..]
De Koerden zijn over het algemeen moslims, dus die kunnen nooit wat goed gedaan hebben!
Gewoon meenemen naar de duinen bij Den Haag, zo deden ze dat vroeger na de oorlog ook met collaborateurs.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:11 schreef inslagenreuring het volgende:
Dit soort figuren horen kaalgeschoren te worden en op de platte kar tentoongesteld worden aan menigtes in stadscentra.
Kan niet, ik heb net gelezen dat er geen één moslim is opgestaan tegen ISquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:21 schreef RodenCity het volgende:
[..]
En toch, in dit geval, hebben ze dat wel.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |