SPOILER: Eerdere berichtenOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 5% gewijzigd door Jippie op 26-08-2024 01:39:29 ]
Misschien moet ik eens in de steekwerende vesten handel gaan investeren. Ik hou mijn hart vast voor de kerstmarkten dit seizoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:47 schreef kurk_droog het volgende:
Daarom bij festivals en drukte altijd om je heen kijken. Zie je een booslim, even 50 meter verder gaan staan.
https://www.rtl.nl/nieuws(...)gingsbeeld-nederlandquote:Minister: aanslag Solingen past ook bij dreigingsbeeld Nederland
De dodelijke aanslag in de Duitse plaats Solingen, die is opgeist door de terroristische organisatie Islamitische Staat (IS), 'past helaas ook bij het huidige dreigingsbeeld in Nederland'. Dat zegt minister David van Weel (Justitie en Veiligheid) in een bericht op X.
Van Weel verwijst naar het jongste dreigingsbeeld van de Nationaal Cordinator Terrorismebestrijding en Veiligheid (NCTV). Die schreef in juni dat het risico op een aanslag het afgelopen halfjaar in Nederland licht is toegenomen. Sinds december geldt al het op een na hoogste dreigingsniveau, wat betekent dat er een rele kans is op een aanslag.
Ik ken nu al genoeg mensen die om die reden al jaren niet meer naar kerstmarkten gaan ....quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef capricia het volgende:
Gezellig joh..straks durven mensen niet meer naar festivals of kerstmarkten. Hebben de terroristen toch hun zin gekregen.
[..]
https://www.rtl.nl/nieuws(...)gingsbeeld-nederland
Nou en? Dat zou niets veranderen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef epicbeardman het volgende:
Binnen enkele dagen krijgen wij te horen dat het andere asielzoekers waren die de politie hebben gebeld.
You heard it here first.
Tja, en dit is dus wat je krijgt met een onophoudelijke influx uit Islamtische landen richting het Westen. Het wordt ook tijd dat mensen zich harder gaan uitspreken. Laat sommigen in de progressief linkse contreien maar stuiteren van woede als de realiteit wordt benoemd: de Islam er het Westen zijn onverenigbaar en Islamisten maken het Westen aantoonbaar onveiliger.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef nixxx het volgende:
[..]
Misschien moet ik eens in de steekwerende vesten handel gaan investeren. Ik hou mijn hart vast voor de kerstmarkten dit seizoen.
Als je nu kerst inruilt voor het suikerfeest, heb je er ook minder last vanquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef capricia het volgende:
Gezellig joh..straks durven mensen niet meer naar festivals of kerstmarkten. Hebben de moslim-terroristen toch hun zin gekregen.
[..]
Zoiets las ik elders op dit forum ook: als je als vrouw nou gewoon je kleding en gedrag aanpast, heb je ook geen last van straatterreur.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je nu kerst inruilt voor het suikerfeest, heb je er ook minder last van
Zomaar een tip
Ja, is wel typisch he die tips. Als iedereen zich maar aan hun aanpast is het alleen goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoiets las ik elders op dit forum ook: als je als vrouw nou gewoon je kleding en gedrag aanpast, heb je ook geen last van straatterreur.
Goeie tips wel.
Ja. Een soort Afghanistan of Iran is dan het voorland.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Momo het volgende:
[..]
Ja, is wel typisch he die tips. Als iedereen zich maar aan hun aanpast is het alleen goed.
Afghanistan is nu echt een droomland voor de pure moslim, waarom gaan de radicale moslims daar niet heen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:21 schreef capricia het volgende:
[..]
Ja. Een soort Afghanistan of Iran is dan het voorland.
Maar het zijn maar tips hoor. Jij wil toch ook niet dat jouzelf of je dierbaren iets overkomt?
Tja, tragisch, maar dit is wat sommigen maar al te graag zou willen. Daarom probeert men bijvoorbeeld Kerstmis te vervormen naar 'feestdagen' zodat het veralgemeniseerd wordt en het Christelijke karakter wordt verdoezeld. Waar er juist meer aandacht wordt besteed aan de Islamtische feestdagen. De NRC had hier eerder dit jaar nog een stuk propaganda over geschreven:quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:14 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Als je nu kerst inruilt voor het suikerfeest, heb je er ook minder last van
Zomaar een tip
Ik zulke kringen gefetisjeerd men het dat er op sommige Nederlandse scholen een duidelijke Islamisering is.quote:Het bidden bleek het mooist om naar te kijken. Kato (15) was in de gymzaal van school voor het eerst bij een islamitisch gebed. Van een afstandje keek ze toe, net als andere niet-islamitische leerlingen. Hoe het ging? De meisjes die gingen bidden legden een kleedje op de grond, vertelt ze. Daar knielden ze op, hun gezicht richting Mekka. En allemaal tegelijk bogen ze naar voren. De jongens deden dat ook, aan de andere kant van de gymzaal. Een meneer stond vooraan. Die riep op tot gebed. Was dat de concirge? Serieus? Meneer Ait Elkorchi? Zo leuk!
Bron
Omdat de islam zo niet werkt. De islam is er altijd heel sterk op gericht om zich uit te breiden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Afghanistan is nu echt een droomland voor de pure moslim, waarom gaan de radicale moslims daar niet heen?
Gezellig joh.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef capricia het volgende:
Gezellig joh..straks durven mensen niet meer naar festivals of kerstmarkten. Hebben de moslim-terroristen toch hun zin gekregen.
[..]
Precies, trek gewoon een boerka aan. Dan hoef je ook geen zorgen te maken over ongepaste opmerkingen van mannenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:16 schreef capricia het volgende:
[..]
Zoiets las ik elders op dit forum ook: als je als vrouw nou gewoon je kleding en gedrag aanpast, heb je ook geen last van straatterreur.
Goeie tips wel.
Zoals Taylor Swift bijvoorbeeld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gezellig joh.
Straks gaan populaire artiesten hun concerten af lasten, of word het voor fans verboden om zich te verzamelen.
Gewoon verboten fr Moslimsquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef SpaceOddity het volgende:
[..]
Gezellig joh.
Straks gaan populaire artiesten hun concerten af lasten, of word het voor fans verboden om zich te verzamelen.
En alle mannen zeker in een jurk?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:29 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Precies, trek gewoon een boerka aan. Dan hoef je ook geen zorgen te maken over ongepaste opmerkingen van mannen
Ben blij dat je het licht hebt gezien
Alhamdulillah
Omdat ze de hele wereld willen domineren. Dat achterlijke geloofsgoed moet over de hele wereld verspreid worden en iedereen moet zich daar aan houden - anders kop er af. Dat is hun doel. Net zoals die achterlijke christenen in de middeleeuwen deden. En er is maar 1 manier omdat zo snel mogelijk tegen te gaan. Grenzen dicht voor dat schoremquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:23 schreef Momo het volgende:
[..]
Afghanistan is nu echt een droomland voor de pure moslim, waarom gaan de radicale moslims daar niet heen?
quote:De verdachte van de dodelijke steekpartij in de Duitse stad Solingen is ‘hoogstwaarschijnlijk’ een 26-jarige Syrir. Hij moest Duitsland al verlaten hebben. Maar hij wist onder te duiken, kreeg alsnog een verblijfsvergunning en stak daarna drie mensen dood uit naam van de terroristische organisatie IS. Het zet het Duitse migratiedebat nog verder op scherp.
Issa al H. droeg nog dezelfde smerige kleding met bloedsporen. Zeer waarschijnlijk van de slachtoffers die hij een dag eerder had neergestoken, zo melden bronnen aan weekblad Der Spiegel. Zaterdagavond rond de klok van 11 uur wist de politie van deelstaat Noordrijn-Westfalen de man in het asielzoekerscentrum in Solingen te arresteren. Hij is ‘hoogstwaarschijnlijk’ de dader, lichtte Herbert Reul, de deelstaatpremier (CDU), toe.
Blinde paniek ontstond vrijdagavond toen een man willekeurig om zich heen begon te steken op een volksfeest in de binnenstad van Solingen. Een mensenmenigte was bijeengekomen om het 650-jarige bestaan van de Duitse hanzestad te vieren, ten noorden van Keulen. Volgens omstanders zou hij ‘Allah Akbar’ hebben geroepen terwijl hij om zich heen zwaaide met een mes. Een vrouw van 56 en twee mannen van 56 en 67 jaar oud kwamen om het leven. Acht mensen liepen verwondingen op, van wie vier nog in levensgevaar verkeren.
Bulgarije
De vermoedelijke dader — 26 jaar geleden geboren in de Syrische stad Deir al-Zor — kwam in december 2022 aan in Duitsland. Hij reisde, zo wist Der Spiegel te achterhalen, eerst door Bulgarije en had daar volgens de Dublinregels asiel moeten aanvragen. Dat gebeurde niet. Nadat de Duitse opsporingsdiensten contact zochten met de collega’s in Bulgarije, verdween de man van de radar van de autoriteiten. Vanaf juni 2023 was hij onvindbaar. Een half jaar later kreeg de soennitische moslim, die volgens de veiligheidsdiensten niet als extremistisch gold, in Duitsland alsnog de beschermde status als oorlogsvluchteling.
De dodelijke steekpartij in Solingen laat zien dat Islamitische Staat (IS) wederom actief is na jaren waarin relatief weinig aanslagen in Europa plaatsvonden. Een dag na de aanslag, op zaterdagavond, eiste de terroristische organisatie de terreurdaad via haar onlinekanaal op. In een videoboodschap verkondigde IS dat ‘een van haar soldaten’ de aanslag uitvoerde ‘uit wraak voor de westerse wandaden in Gaza’. Het doel van IS was ‘een groep christenen’ te raken. Hoe de dader en IS contact met elkaar hadden, is nog niet bekend.
Eerder pakte de politie in Noordrijn-Westfalen een jongen van 15 jaar op. Hij zou de aanval vooraf hebben besproken met de verdachte. De jongen, die nog altijd vastzit, wordt ervan verdacht een geplande aanslag niet te hebben gemeld. Hij weigert een verklaring af te leggen.
Dreiging IS neemt verder toe
Terrorisme-experts constateren dat het risico op aanslagen in Europa sterk is toegenomen als gevolg van het Isralisch-Palestijnse conflict. Hoe langer het conflict voortduurt, hoe groter de kans dat jongeren radicaliseren en de wapens oppakken. Duitsland geldt als voornaam doelwit. De bondsregering staat pal achter Isral en levert samen met de Verenigde Staten de meeste wapens aan het land.
In Duitsland slingert de terreurdaad in Solingen ondertussen opnieuw het debat aan of er een landelijk verbod op steekwapens moet worden ingevoerd. Regeringspartij SPD, onder aanvoering van minister Nancy Faeser (Binnenlandse Zaken), pleit voor het aanscherpen van bestaande wetten. Zo’n ban of aanscherping van de wet zal weinig uithalen, reageert terrorisme-expert Peter Neumann bij radionieuwszender Deutschlandfunk. ,,Na de aanslagen met voertuigen kwam ook niemand op het idee om auto’s te verbieden.’’
Debat over migratie
Behalve het messenverbod, bracht de aanslag ook het migratiedebat weer op het scherpst van de snede. Zo schreef de baas van de christendemocratische CDU dat Duitsland ‘niet nog meer vluchtelingen uit Syri en Afghanistan moet opnemen’. In juni stak een afgewezen Afghaanse asielzoeker in Mannheim een politieagent dood. De agent hield daar toezicht bij een anti-islam betoging.
Aanstaande zondag zijn er belangrijke verkiezingen in twee deelstaten in het oosten van Duitsland: Saksen en Thringen. Anti-immigratie partij AfD staat er nu al hoger dan ooit in de peilingen.
Het steekwapen waarmee de doden vielen, werd in een vuilnisbak in de binnenstad van Solingen teruggevonden, meldt boulevardkrant Bild. Oorspronkelijk zou het jubileumfeest drie dagen duren, maar de organisatie besloot de festiviteiten voor zaterdag en zondag direct af te lasten. Op zondag stonden desondanks mensen rijen dik op het stadsplein om de slachtoffers te herdenken. In de kerk van Solingen vond een rouwdienst plaats.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-scherp~ade2738c/
Gaat Geert dat regelenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:44 schreef matspontius het volgende:
En er is maar 1 manier omdat zo snel mogelijk tegen te gaan. Grenzen dicht voor dat schorem
Dit PVV kabinet gaat dat niet kunnen veranderen. Dat ligt niet aan de PVV of het kabinet. Onderscheid maken en een hele groep mensen over een kam scheren mag gewoon niet. Dat is een groot recht en in dit geval vervelendquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef Bassie48 het volgende:
Het is levensgevaarlijk om asielmigratie van personen uit die bepaalde landen toe te blijven staan. Ik ben daarom blij dat in Nederland een rechtse wind is gaan waaien want van links kan je op dat gebied helemaal niks verwachten.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Rodgrod het volgende:
Wtf man. Die gast is dus met bebloede kleding het AZC ingelopen en vervolgens heeft het 25 uur geduurd tot bij iemand het kwartje viel
En wat vind jij daarvan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Tot zover dus. Islamitische Staat kan zoveel mogelijk aanslagen plegen en de joden krijgen toch de schuld en niet de moslims. Interesting.
En wat als een hele groep mensen hetzelfde gedachtengoed heeft en ieder mens dus niet meer uniek is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
Onderscheid maken en een hele groep mensen over een kam scheren mag gewoon niet.
Ik geloof niet dat IS = Isralquote:
Ik denk dat het zo gewoon gegaan is, dat zegt ook wel veel over de situatie in het AZCquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:13 schreef opgebaarde het volgende:
[..]![]()
Mensen verzinnen de gekste dingen
Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:09 schreef Rodgrod het volgende:
Wtf man. Die gast is dus met bebloede kleding het AZC ingelopen en vervolgens heeft het 25 uur geduurd tot bij iemand het kwartje viel
Allemaal mensen die bij slagerijen werkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 16:28 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ik denk dat het zo gewoon gegaan is, dat zegt ook wel veel over de situatie in het AZC
Dat er iemand binnen loopt met zijn kleding onder het bloed, en niemand trekt zich er iets van aan.
Dan zijn ze waarschijnlijk wel wat gewend.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Shit man, ik wil ongelovigen neersteken maar het is verboden om een mes bij me te hebben. Wat moet ik nu?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:19 schreef Glazenmaker het volgende:
Excuses ik schreef dat alles bleef zoals het was, maar dat is niet zo: als onderdeel van de veiligheidsshow gaan we de rechten van iedereen inperken. Te beginnen met een mesverbod. Die mogelijke paar honderd euro boete zal zelfmoordterroristen vast stoppen.
Dat kan je uit het artikel van het AD halen welke boven mijn post staat.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:32 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Waar heb je dat gelezen als ik vragen mag?
Wonderbaarlijk dat hij alsnog een verblijfsvergunning kreeg? Waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Nober het volgende:
Verdachte van steekpartij in Solingen moest Duitsland al verlaten hebben, migratiedebat op scherp
[..]
Kan gewoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Wonderbaarlijk dat hij alsnog een verblijfsvergunning kreeg? Waarom?
Maar het blijft een groot risico om iedereen die zijn hand opsteekt asiel te verlenen, zeker als die lui uit specifieke landen komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit PVV kabinet gaat dat niet kunnen veranderen. Dat ligt niet aan de PVV of het kabinet. Onderscheid maken en een hele groep mensen over een kam scheren mag gewoon niet. Dat is een groot recht en in dit geval vervelend
Verbod op steekwapens hahahahabahahahahahahahahhaaquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Nober het volgende:
Verdachte van steekpartij in Solingen moest Duitsland al verlaten hebben, migratiedebat op scherp
[..]
Hoezo wonderbaarlijk? Je ziet toch hoe dat gaat met Mikael? Linkse activisten doen er alles aan om dit soort nepvluchtelingen hier te houden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:07 schreef Killumination het volgende:
[..]
Hoe werkt dat precies, mogen blijven vanuit de illegaliteit?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:24 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Ik kan niet vinden waar of wanneer bild dat van die status claimt. Het zou ook wel raar zijn omdat zijn (tweede) aanvraag afgewezen was omdat hij in Bulgarije al geregistreerd was
quote:De verdachte van de dodelijke steekpartij in de Duitse stad Solingen is ‘hoogstwaarschijnlijk’ een 26-jarige Syrir. Hij moest Duitsland al verlaten hebben. Maar hij wist onder te duiken, kreeg alsnog een verblijfsvergunning en stak daarna drie mensen dood uit naam van de terroristische organisatie IS. Het zet het Duitse migratiedebat nog verder op scherp.
https://www.ad.nl/buitenl(...)-op-scherp~ade2738c/
Dus jij ontkent dat het een mesaanval was?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:17 schreef ZarB het volgende:
[..]
Verbod op steekwapens hahahahabahahahahahahahahhaa
Ja want dat is het probleem
Het probleem is degene die het mes vast heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij ontkent dat het een mesaanval was?
Rondom de asielprocedure zit vaak een ecosysteem aan NGOs, mensenrechten advocaten, vreemdelingenrecht advocaten en asieladvocaten en andere activisten en organisaties die constant proberen te zorgen dat uitgeprocedeerde asielzoekers alsnog een nieuwe kans krijgen en dus iemand opnieuw door de hele draaimolen duwen. En als het weer wordt afgewezen, staat men weer klaar dit aan te vechten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:37 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik zag die sodom en gomorra samenkomsten toch al liever niet. Maar dat is persoonlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:59 schreef capricia het volgende:
[..]
En toen bleef het akelig stil.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daarom heb ik een makkelijk verzoek. Geef me een post waarin ik de Duitsers en hun burgers verantwoordelijk acht. Ik wacht geduldig af.
Ik zou eerder de ideologie die dit soort geweld pleegt aanpakken. Dan festivals en kerstmarkten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zag die sodom en gomorra samenkomsten toch al liever niet. Maar dat is persoonlijk.
Ik ben tegen geweld.
Yep, ik maak er met veel voordeel gebruik van.quote:
I noticed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Yep, ik maak er met veel voordeel gebruik van.
Je hebt je antwoord al gehad. Dat het jouw niet bevalt is jouw probleem.quote:
@Bansheeboy : "Wat doe je op je brood?"quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:59 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Je hebt je antwoord al gehad. Dat het jouw niet bevalt is jouw probleem.
Waar lees je dat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 17:23 schreef Nober het volgende:
[..]
Dus jij ontkent dat het een mesaanval was?
Dan grijpt het OM genadeloos hard in zie UK, Blokkeerfriezen, coronademonstranten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dit een keer gaat escaleren tussen de Westerse gemeenschap en de moslim gemeenschap. En mocht dat gaan gebeuren, dan gaat de moslimgemeenschap heel hard roeptoeteren dat wij een haatdragend volk zijn en het vingertje naar ons wijzen.
Je moet individuen straffen geen groepen. Wat heb ik als trotste, gelukkige en fijne Moslim met die messen-knakker te maken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Het moge duidelijk zijn dat dit een keer gaat escaleren tussen de Westerse gemeenschap en de moslim gemeenschap. En mocht dat gaan gebeuren, dan gaat de moslimgemeenschap heel hard roeptoeteren dat wij een haatdragend volk zijn en het vingertje naar ons wijzen.
Wat heb ik als trotse, gelukkige en fijne Brabander met Isral, VOC of slavernij te maken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet individuen straffen geen groepen. Wat heb ik als trotste, gelukkige en fijne Moslim met die messen-knakker te maken?
Of je fijn bent moeten we in jouw geval aan andere laten. Maar goed, ik hoor het je zeggen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:13 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Wat heb ik als trotse, gelukkige en fijne Brabander met Isral, VOC of slavernij te maken?
Dat jullie alebei Moslim zijn met daarbij behorende vijanden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je moet individuen straffen geen groepen. Wat heb ik als trotste, gelukkige en fijne Moslim met die messen-knakker te maken?
Die man was zoveel meer. Waarom spreken we hem dan juist net op zijn geloof aan? De beste man is mens, zoon, zoogdier etc.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:15 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Dat jullie alebei Moslim zijn met daarbij behorende vijanden.
Omdat hij niet heel moedermelk is lekker riep toen hij mensen dood liep te steken zonder redenquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die man was zoveel meer. Waarom spreken we hem dan juist net op zijn geloof aan? De beste man is mens, zoon, zoogdier etc.
Hij kan zoveel roepen. Ik hoef het niet van hem aan te nemen. Doe ik ook niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Omdat hij niet heel moedermelk is lekker riep toen hij mensen dood liep te steken zonder reden
Hey jij stelde de vraag he. Ik geef alleen antwoord. Van mij hoef je niets aan te nemen. Vraag ik ook nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hij kan zoveel roepen. Ik hoef het niet van hem aan te nemen. Doe ik ook niet.
Hij was 12 jaar toen de burgeroorlog uitbrak in Syri. Het was al voorbij voor hem voordat het begon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:25 schreef BansheeBoy het volgende:
Hij kan zoveel roepen. Ik hoef het niet van hem aan te nemen. Doe ik ook niet.
Stel he dat rechts een forse beperking op migratie realiseert in Nederland. Over x aantal jaar verslapt de aandacht van het electoraat dan weer t.o.v. migratie en dan staan de linkse, softe partijen weer in de startblokken om alle gedane moeite op gebied van migratiebeperking af te schaffen of te versoepelen en begint de ellende weer van voren af aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:41 schreef Bassie48 het volgende:
Het is levensgevaarlijk om asielmigratie van personen uit die bepaalde landen toe te blijven staan. Ik ben daarom blij dat in Nederland een rechtse wind is gaan waaien want van links kan je op dat gebied helemaal niks verwachten.
Gaat ze niet lukken zonder de economie de nek om te draaien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:29 schreef DeVerzamelaar het volgende:
[..]
Stel he dat rechts een forse beperking op migratie realiseert in Nederland. Over x aantal jaar verslapt de aandacht van het electoraat dan weer t.o.v. migratie en dan staan de linkse, softe partijen weer in de startblokken om alle gedane moeite op gebied van migratiebeperking af te schaffen of te versoepelen en begint de ellende weer van voren af aan.
Ik hoor het je zeggen. Maar ben je je er van bewust dat je beleid wilt gaan maken of aanpassen vanwege een paar incidenten? Oneerlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:32 schreef capricia het volgende:
Ik ben eigenlijk meer voor opvang in de regio.
Dus dat Oekraense gezinnen wel welkom zijn, en midden oosten of Afrikaanse mensen wat minder.
Kan dat ook?
Europeanen eerst, zeg maar. Qua opvang.
Och dit riedeltje weer. Iedereen valt wel over Hitler de genocide plegende nationaalsocialist, maar hij was zoveel meer dan dat. Hitler de mens, de dierenliefhebber, vegetarier, schilder, begenadigd orator en modieuze snordrager. Waarom spreken we hem dan daar niet op aan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:21 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Die man was zoveel meer. Waarom spreken we hem dan juist net op zijn geloof aan? De beste man is mens, zoon, zoogdier etc.
Vreemd; we hebben hier al enige tijd wat users die vooral de islam als absolute macht zien en willen zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:41 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Gaat ze niet lukken zonder de economie de nek om te draaien.
Maar zo te zien is het voor jou nooit goed, pas als rechts de absolute macht heeft of zo.
Begrijpelijk standpunt. Het wordt wel echt lastig met Isral, als daar mensen moeten gaan vluchten. Sluiten we weer de deur of is een deel van de inwoners wel welkom en een substantieel deel niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:32 schreef capricia het volgende:
Dus dat Oekraense gezinnen wel welkom zijn, en midden oosten of Afrikaanse mensen wat minder.
Kan dat ook?
Lol, op die twee trollen waar jij continue mee overhoop ligt in bina elk topic?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:42 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Vreemd; we hebben hier al enige tijd wat users die vooral de islam als absolute macht zien en willen zien.
Waarom reageer je daar nooit op?
Toch weer dat kleurtjesdingetje?
Denk je echt dat die naar Europa gaan vluchten, Isralirs?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijpelijk standpunt. Het wordt wel echt lastig met Isral, als daar mensen moeten gaan vluchten. Sluiten we weer de deur of is een deel van de inwoners wel welkom en een substantieel deel niet?
Waarom zouden die extreem-rechtsen geen trollen zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Lol, op die twee trollen waar jij continue mee overhoop ligt in bina elk topic?
Ik zie weinig provocatie van hun kant. Ik weet hoe ze denken maar ben het fel met ze oneens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:45 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Waarom zouden die extreem-rechtsen geen trollen zijn?
Geen antwoord op de vraag; waarom zijn dat geen trollen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:48 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Ik zie weinig provocatie van hun kant. Ik weet hoe ze denken maar ben het fel met ze oneens.
In tegenstelling tot banshee en trigger die voornamelijk posten om users over de schreef te krigen. En ji geeft ze ook elke keer hun zin.
Dat heb ik je net beantwoord.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:49 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Geen antwoord op de vraag; waarom zijn dat geen trollen?
Verre van; waarom zijn hun opmerkingen geen provocaties?quote:
Als een of andere gek om zich heen gaat steken, en bansheeboi claimt dat het ook een zoogdier is zou je al genoeg moeten weten. Daar hoef je niet serieus op in te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:51 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Verre van; waarom zijn hun opmerkingen geen provocaties?
Waarom Israel? Worden ze binnengevallen? Ze hebben de meest moderne wapens en defensie capaciteiten in de wereld. Het is daar veiliger dan het overgrote deel van de wereld.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:43 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Begrijpelijk standpunt. Het wordt wel echt lastig met Isral, als daar mensen moeten gaan vluchten. Sluiten we weer de deur of is een deel van de inwoners wel welkom en een substantieel deel niet?
Ahhh meer blanken en minder mensen met een kleurtje. Gelukkig denken @Mikeytt en @Starhopper niet zoquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:32 schreef capricia het volgende:
Kan dat ook?
Moet je wel serieus ingaan op Arisch gezwam van Nazi's?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:56 schreef Harvest89 het volgende:
[..]
Als een of andere gek om zich heen gaat steken, en bansheeboi claimt dat het ook een zoogdier is zou je al genoeg moeten weten. Daar hoef je niet serieus op in te gaan.
Is @DeVerzamelaar een nazi?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:59 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Moet je wel serieus ingaan op Arisch gezwam van Nazi's?
Wellicht, of gewoon een trol. Opmerkelijk blijft je geduikquote:
Oh help, niet dit weer...quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef NewJackSwingII het volgende:
Het valt me op dat Isis alleen aanslagen pleegt op de vijanden van Amerika en Israel. Bijvoorbeeld Irak en daarna Syrie, en nieg hrrl lang geleden Rusland. En ja ze hebben 1 Joodse synagoge aangevallen in Solingen. Maar ze doen dus verder niets direkt tegen Israel in het midden oosten. Waar Isis toch wel voornamelijk actief was/is. Dit in het licht dat Isis toch voortkomt van Al Qaida. En dat Al Qaida bedenkelijke banden heeft met de Maerikaanse CIA en Britse inlichtingen voordat ze rogue gingen.
Al hun buren en ook verre buren staan hun naar het leven. Veilig is het niet en het staat daar op het punt te escaleren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Waarom Israel? Worden ze binnengevallen? Ze hebben de meest moderne wapens en defensie capaciteiten in de wereld. Het is daar veiliger dan het overgrote deel van de wereld.
Het is niet gek dat landen boos worden als je grondgebied binnenvalt, aanslagen pleegt op grondgebied en consulaten opblaast.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:16 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Al hun buren en ook verre buren staan hun naar het leven. Veilig is het niet en het staat daar op het punt te escaleren.
Ik nam natuurlijk een hypothetische situatie, als we alleen Europeaanse vluchtelingen opnemen, wat dan als onze vrienden van buiten Europa op de deur kloppen. Is hun leven minder waard?
Als je dat begrijpt, dan begrijp je ook waarom Isral al jaren met bijvoorbeeld Iran in de clinch ligt. Iran is al decennia bezig met een proxy oorlog, Iran is geen slachtofferquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is niet gek dat landen boos worden als je grondgebied binnenvalt, aanslagen pleegt op grondgebied en consulaten opblaast.
Grapje toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ahhh meer blanken en minder mensen met een kleurtje. Gelukkig denken @:mikeytt en @:starhopper niet zo
Ah de eeuwenoude antisemitische complottheorie wordt weer van stal gehaald.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef NewJackSwingII het volgende:
Het valt me op dat Isis alleen aanslagen pleegt op de vijanden van Amerika en Israel. Bijvoorbeeld Irak en daarna Syrie, en niet heel lang geleden Rusland. En ja ze hebben 1 Joodse synagoge aangevallen in Solingen. Maar ze doen dus verder niets direkt tegen Israel in het midden oosten. Waar Isis toch wel voornamelijk actief was/is. Dit in het licht dat Isis toch voortkomt van Al Qaida. En dat Al Qaida bedenkelijke banden heeft met de Maerikaanse CIA en Britse inlichtingen voordat ze rogue gingen.
Het gaat niet om kleurtjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:56 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ahhh meer blanken en minder mensen met een kleurtje. Gelukkig denken @:mikeytt en @:starhopper niet zo
Je bedoelt toen grote vriend Trump een Iraanse generaal vermoorde? En Jeruzalem erkende als hoofdstad van Israel?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je dat begrijpt, dan begrijp je ook waarom Isral al jaren met bijvoorbeeld Iran in de clinch ligt. Iran is al decennia bezig met een proxy oorlog, Iran is geen slachtoffer
Waarom dan wel Oekrainse vluchtelingen toelaten en Afrika en het Midden-Oosten wat minder?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:32 schreef capricia het volgende:
[..]
Grapje toch?
Niets mis met mensen met een ander kleurtje. Deze hele discussie gaat niet om kleur.
Jij denkt dat dat om ras gaat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Waarom dan wel Oekrainse vluchtelingen toelaten en Afrika en het Midden-Oosten wat minder?
Sinds de stichting van Israel heeft het, eerlijk gezegd alleen maar dood en verderf gezaaid in het midden oosten. Waarom wilden zij pers dat stukje grond hebben?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:31 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Als je dat begrijpt, dan begrijp je ook waarom Isral al jaren met bijvoorbeeld Iran in de clinch ligt. Iran is al decennia bezig met een proxy oorlog, Iran is geen slachtoffer
Racisme en homofobie zijn gewoon de kern van de dag. Neem de Toeslagenaffaire of vraag grote vriend Wilders van CPAC en Orban wat hij bijvoorbeeld van homo's of mensen uit die landen vindt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Het gaat niet om kleurtjes.
Kun je blijven pushes, staat alleen wat dommig.
Een blanke salafist mag van mij vandaag nog oprotten uit dit land om plek te maken voor een homo uit Irak.
omdat die niet hun eigen cultuur willen opdringen en welke dichter bij de onze ligt en zich wel beter kunnen gedragen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Waarom dan wel Oekrainse vluchtelingen toelaten en Afrika en het Midden-Oosten wat minder?
Jij denkt dat er geen racisme is op FOK!?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:36 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Jij denkt dat dat om ras gaat?
Wat goedkoop.
Omdat ik voor opvang in de regio ben. Dat sluit het beste aan op de cultuur van de vluchteling. En die van de opvangers.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dit tenenkrommende filmpje is inmiddels 8 jaar oud. Het steeds weer posten is bijna net zo zielig wmbquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:01 schreef Inbox het volgende:
Mag niet ontbreken in dit draadje! Benieuwd hoeveel van deze zangeressen inmiddels wel zijn afgestapt van het idee dat ze iedereen maar welkom moeten heten hier trouwens, want ook deze schat van een aanslagplegers zouden zij uit naastenliefde van harte welkom hebben gehten in Nederland als ze hadden besloten een landje verder te reizen.
Oekraine heeft meer met de Russen en het is een ontzettend arm land.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
omdat die niet hun eigen cultuur willen opdringen en welke dichter bij de onze ligt en zich wel beter kunnen gedragen?
Oh echt, en racisme en homofobie is minder aan de orde in Saudi-Arabi, Oeganda, Afghanistan en Somali?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:36 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Racisme en homofobie zijn gewoon de kern van de dag. Neem de Toeslagenaffaire of vraag grote vriend Wilders van CPAC en Orban wat hij bijvoorbeeld van homo's of mensen uit die landen vindt.
Mijn hemel...quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Jij denkt dat er geen racisme is op FOK!?
Oke maar waarom niet voor Oekraine?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef capricia het volgende:
[..]
Omdat ik voor opvang in de regio ben. Dat sluit het beste aan op de cultuur van de vluchteling. En die van de opvangers.
Dat is toch niet zo heel vreemd?
Wellicht omdat Oekraners niet bekend staan om de vele mesaanvallen en de verkrachtingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:35 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het racisme daar is, maar als het aan de neoconservatieve ligt worden we inderdaad een kalifaat zoals SAquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Oh echt, en racisme en homofobie is minder aan de orde in Saudi-Arabi, Oeganda, Afghanistan en Somali?
Is niet zo gek als die meteen een status krijgen en mogen integreren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Wellicht omdat Oekraners niet bekend staan om de vele mesaanvallen en de verkrachtingen.
Dat heeft er niets mee te maken. Het is de middeleeuwse cultuur die de Afrikanen en de Arabieren meebrengen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is niet zo gek als die meteen een status krijgen
Zeg dat, echt een enorme religieuze achterban hier in West-Europa.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe het racisme daar is, maar als het aan de neoconservatieve ligt worden we inderdaad een kalifaat zoals SA
wowquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is niet zo gek als die meteen een status krijgen en mogen integreren.
Wat bedoel je? Oekrane is een land op het Europese continent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oke maar waarom niet voor Oekraine?
Westerse bias. Kijk hoeveel rijkdom landen in het MO hebben. Terwijl wij in Nederland kinderen met honger naar bed laten gaan of naar schoolquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:40 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Dat heeft er niets mee te maken. Het is de middeleeuwse cultuur die de Afrikanen en de Arabieren meebrengen.
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Westerse bias. Kijk hoeveel rijkdom landen in het MO hebben. Terwijl wij in Nederland kinderen met honger naar bed laten gaan of naar school
Dat is simpelweg een feit. Er is een apartheid tussen Oekraense vluchtelingen en gewone asielzoekers. De eerste groep heeft hun eigen azc's zoals bijv op de Jaarbeurs in Utrecht terwijl asielzoekers op de grond moeten slapen in Ter Apelquote:
Ik kijk vooral naar de abominabele schending van mensenrechten (vrouwen, andersdenkenden, homo's) aldaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Westerse bias. Kijk hoeveel rijkdom landen in het MO hebben. Terwijl wij in Nederland kinderen met honger naar bed laten gaan of naar school
Goed dat je zo eerlijk bentquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Schoolvoorbeeld van cognitieve dissonantie dit.
Ja, nee, dan ga je inderdaad maar verkrachten en met messen insteken op lieden, omdat je zo graag wil integrerenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat is simpelweg een feit. Er is een apartheid tussen Oekraense vluchtelingen en gewone asielzoekers. De eerste groep heeft hun eigen azc's zoals bijv op de Jaarbeurs in Utrecht terwijl asielzoekers op de grond moeten slapen in Ter Apel
Welke rijkdom heb je het dan over?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Vind je dat vervelend?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat is simpelweg een feit. Er is een apartheid tussen Oekraense vluchtelingen en gewone asielzoekers. De eerste groep heeft hun eigen azc's zoals bijv op de Jaarbeurs in Utrecht terwijl asielzoekers op de grond moeten slapen in Ter Apel
Zoals een VS? Mexicaanse kinderen die niet weten waar hun ouders zijn toen ze in een cel werden opgesloten over de grens. Dokters die de baarmoeders van vrouwen verwijderen. Dood van George Floyd en vele anderen, racisme dat nog steeds bestaat. Het opheffen van Roe vs Wade. Het homo huwelijk willen intrekkenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ik kijk vooral naar de abominabele schending van mensenrechten (vrouwen, andersdenkenden, homo's) aldaar.
En honger? Ja, dan moet je echt met de mammon-dienende oliestaten komen, waar ze gewoon nog slaven hebben.
Voor zover ik weet ligt West-Europa, laat staan Nederland, nog steeds niet op het Amerikaanse continent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:46 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals een VS? Mexicaanse kinderen die niet weten waar hun ouders zijn toen ze in een cel werden opgesloten over de grens. Dokters die de baarmoeders van vrouwen verwijderen. Dood van George Floyd en vele anderen, racisme dat nog steeds bestaat. Het opheffen van Roe vs Wade. Het homo huwelijk willen intrekken
Dat er een psychopaat bij een op de duizend zit is niet zo verwonderlijk in die omstandigheden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Ja, nee, dan ga je inderdaad maar verkrachten en met messen insteken op lieden, omdat je zo graag wil integreren
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat er een psychopaat bij een op de duizend zit is niet zo verwonderlijk in die omstandigheden.
Het is niet goed maar het valt zoals alles te begrijpen.
Dood gestenigd gebeurt helemaal niet in die landen maar het is er inderdaad wel strafbaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Voor zover ik weet ligt West-Europa, laat staan Nederland, nog steeds niet op het Amerikaanse continent.
Hoewel ook daar kindhuwelijken en slavernij al een tijdje verboden zijn en je niet doodgestenigd wordt voor het zijn van homofiel.
Jeetje zeg, echt...quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dood gestenigd gebeurt helemaal niet in die landen maar het is er inderdaad wel strafbaar.
Oekrane is een Europees land. Ik kan de geografie niet veranderen. Tevens hebben wij als Unie ook al een tijdje dat associatie verdrag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Nee maar het is niet moreel. Maar goed dat krijg je met de VVD aan de macht
Een beetje gestenigd dan?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dood gestenigd gebeurt helemaal niet in die landen maar het is er inderdaad wel strafbaar.
Nee dit kan echt nietquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Dat er een psychopaat bij een op de duizend zit is niet zo verwonderlijk in die omstandigheden.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Oekraine heeft meer met de Russen en het is een ontzettend arm land.
Oekrane heeft niet zoveel meer met de Russen. Bucha gezien?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:17 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is niet gek dat landen boos worden als je grondgebied binnenvalt, aanslagen pleegt op grondgebied en consulaten opblaast.
Het Oekraine referendum is het niet met je eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:01 schreef capricia het volgende:
[..]
[..]
Oekrane heeft niet zoveel meer met Russen. Bucha gezien?
Dat was in Oekrane?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:04 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het Oekraine referendum is het niet met je eens
Ben jij ook lid van IS?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Neem dan een voorbeeld aan Chinezen, daar heb zowel ik als andere in mijn omgeving nog nooit last van gehad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 19:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Nee, willekeurige mensen doodsteken valt nooit te begrijpen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Wat heeft dat hiermee te maken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:07 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Heb het over het referendum van GeenPeil
Denk je dat deze flapdrol een gewone burger was geweest als ze hem meteen alles inclusief huis hadden gegeven?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:39 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Is niet zo gek als die meteen een status krijgen en mogen integreren.
Ja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Denk je dat deze flapdrol een gewone burger was geweest als ze hem meteen alles inclusief huis hadden gegeven?
Daar zijn de meningen over verdeeld. Is Turkije wel een Europees land? En zo ja of nee waarom?quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:54 schreef capricia het volgende:
Oekrane is een Europees land. Ik kan de geografie niet veranderen.
Oekrane ligt niet op het Europese continent..is dat je stelling?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Is Turkije wel een Europees land? En zo ja of nee waarom?
Zijn er beelden ?quote:
Neem aan dat dit is waar Harald Doornbos het over heeft:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Whut?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:14 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Daar zijn de meningen over verdeeld. Is Turkije wel een Europees land? En zo ja of nee waarom?
Je hebt het toch gelezen?quote:
Denk je dat echt, dat hij die mensen niet zou hebben neergestoken als hij in een flatje zat?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:12 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Ja.
Dat is alsof je schrijft dat iemand zou stelen als diegene een miljoen zou krijgen.
Het is wat lastiger om te radicaliseren als de overheid duidelijk is of meewerktquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:37 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Denk je dat echt, dat hij die mensen niet zou hebben neergestoken als hij in een flatje zat?
Dat dan opeens die haat jegens het Westen weg zou zijn en hij tegen zijn IS broeders zou zeggen "Nee sorry, ze hebben mij een flatje gegeven en ze zijn toch lief".
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Neem aan dat dit is waar Harald Doornbos het over heeft:Thanks man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Een echte moslim-waanzinnige. Christenen vermoorden vanwege misdaden in Bosni en Gaza.
"People that use Fiat currency as a store of value.
There is a name for it:
We call them Poor"
quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:21 schreef Stupidisco het volgende:
[..]
Neem aan dat dit is waar Harald Doornbos het over heeft:Heftig spul dit. Ja, dit is inderdaad de video, ik kan het verstaan. Erg koelbloedig voor iemand die enkele ogenblikken later mensen gaat vermoorden.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Gestoord.
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
De overheid was toch duidelijk, hij moest vertrekken?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is wat lastiger om te radicaliseren als de overheid duidelijk is of meewerkt
Dat is wat godsdienstwaanzin met je doet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heftig spul dit. Ja, dit is inderdaad de video, ik kan het verstaan. Erg koelbloedig voor iemand die enkele ogenblikken later mensen gaat vermoorden.
Gestoord.
Je geeft hem te veel eer. Hij is ziek in zijn hoofd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:45 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is wat godsdienstwaanzin met je doet.
Godsdienstwaanzin. Ja. Precies wat ik schrijf. Waanzin.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:46 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je geeft hem te veel eer. Hij is ziek in zijn hoofd.
Capricia zou jij verliefd kunnen worden op zo een Syrische hunk, zwoel met je hoofd op een behaarde Syrische borstkast liggen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:49 schreef capricia het volgende:
[..]
Godsdienstwaanzin. Ja. Precies wat ik schrijf. Waanzin.
Mediteer daarop.
Liefde voor allen![]()
Het is me nog niet overkomen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:58 schreef Killumination het volgende:
[..]
Capricia zou jij verliefd kunnen worden op zo een Syrische hunk, zwoel met je hoofd op een behaarde Syrische borstkast liggen?
haahha. Dit is wel een goede vraag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:58 schreef Killumination het volgende:
[..]
Capricia zou jij verliefd kunnen worden op zo een Syrische hunk, zwoel met je hoofd op een behaarde Syrische borstkast liggen?
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Dit doet met denken aan een film met Sally Field (grappig genoeg kwam die uit in dezelfde periode dat een familielid werd geconverteerd).quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:58 schreef Killumination het volgende:
[..]
Het klinkt misschien onaardig. Je kan er cht beter mee dealen want het komst steeds vaker voor. 1 van mijn beste vrienden bv is een homegrown blanke Hollandse Salafist. Ik ben er trots op. Er zit een hele goed kop op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:34 schreef EttovanBelgie het volgende:
Een blanke salafist mag van mij vandaag nog oprotten uit dit land om plek te maken voor een homo uit Irak.
Islamitische Staat, IS (2014) was eerst ISIS (2013) en daarvoor ISI niet te verwarren met de gevreesde Pakistaanse inlichtingendienst (2006) en weer daarvoor AQI (2003) en origineel TWJ (1999) <<< (incompleet en uit mijn hoofd gedaan, zo waren ze een tijdje bekend als Majlis Shuraa al-Mujahideen, MSM).quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:02 schreef NewJackSwingII het volgende:
Het valt me op dat Isis alleen aanslagen pleegt op de vijanden van Amerika en Israel. Bijvoorbeeld Irak en daarna Syrie, en niet heel lang geleden Rusland. En ja ze hebben 1 Joodse synagoge aangevallen in Solingen. Maar ze doen dus verder niets direkt tegen Israel in het midden oosten. Waar Isis toch wel voornamelijk actief was/is. Dit in het licht dat Isis toch voortkomt van Al Qaida. En dat Al Qaida bedenkelijke banden heeft met de Maerikaanse CIA en Britse inlichtingen voordat ze rogue gingen.
Wat doet zo'n clubje godsdienstwaanzinnigen nou de hele dag? Op Youtube onthoofdingsfilmpjes kijken en daarna in opgewonden staat geiten neuken?quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
1 van mijn beste vrienden bv is een homegrown blanke Hollandse Salafist.
Dezelfde christenen die uit vredelievendheid hem en alle andere asieleisers een warm welkom heten in Duitsland.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef capricia het volgende:
[..]
Thanks man.
Een echte moslim-waanzinnige. Christenen vermoorden vanwege misdaden in Bosni en Gaza.
Ze willen nu messen langer dan 6cm gaan verbieden in Duitsland.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Mesgeweld” is dus tegenwoordig het woord voor islamitisch terreur. Helder.
Tsja, dat soort aartsconservatief gekneus van mensen die denken dat ze nog in 1200 leven en vervolgens ook nog oproepen tot haat en geweld om anderen te bekeren zou je anno 2024 niet meer verwachten, maar het is veel erger dan 25 jaar terug.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:43 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het klinkt misschien onaardig. Je kan er cht beter mee dealen want het komst steeds vaker voor. 1 van mijn beste vrienden bv is een homegrown blanke Hollandse Salafist. Ik ben er trots op. Er zit een hele goed kop op.
Als ze nu eens elke week bij het vrijdaggebed gaan zeggen dat anders gelovigen vermoorden totaal gestoord is, misschien dat dan het aandeel geloof gestoorde moordenaars verminderd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:41 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Heftig spul dit. Ja, dit is inderdaad de video, ik kan het verstaan. Erg koelbloedig voor iemand die enkele ogenblikken later mensen gaat vermoorden.
Gestoord.
Ach, dat wordt regelmatig gedaan. Natuurlijk niet in die concrete termen maar wel dat geweld en terreur geen onderdeel zijn van de Islam. Gekken houd je altijd. Als je cht wilt kun je zelfs je inspiratie halen uit een boek van Dikkie Dik.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:46 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Als ze nu eens elke week bij het vrijdaggebed gaan zeggen dat anders gelovigen vermoorden totaal gestoord is, misschien dat dan het aandeel geloof gestoorde moordenaars verminderd.
Waarom niet concreet je gelovigen duidelijk maken dat we geen barbaren meer zijn. Maar blijkbaar willen de meeste voorgangers liever het barbarisme van de islam in stand houden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, dat wordt regelmatig gedaan. Natuurlijk niet in die concrete termen maar wel dat geweld en terreur geen onderdeel zijn van de Islam. Gekken houd je altijd. Als je cht wilt kun je zelfs je inspiratie halen uit een boek van Dikkie Dik.
[ afbeelding ]
Nee, we moeten blijven herdenken dat naviteit en het ontbreken van enige vorm van realisme, onder een bepaald gedeelte van het electoraat. Een gevaar vormt voor onze samenleving.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit tenenkrommende filmpje is inmiddels 8 jaar oud. Het steeds weer posten is bijna net zo zielig wmb
Inmiddels mag dat wel een keer gezegd worden toch?
Ons gesprek eindigt hier.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:05 schreef Basp1 het volgende:
[..]
Waarom niet concreet je gelovigen duidelijk maken dat we geen barbaren meer zijn. Maar blijkbaar willen de meeste voorgangers liever het barbarisme van de islam in stand houden.
Wat moet het af en toe toch heerlijk zijn om zo naef door het leven te kunnen gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het is wat lastiger om te radicaliseren als de overheid duidelijk is of meewerkt
Ach gut ook al last van lange tenen, moeten we nu gaan uitkijken dat door deze uitspraak je niet radicaliseert en ook anders denkenden gaat vermoorden.quote:
Dat is dus niet waar dit domme filmpje voor staat. Er is een reden dat men steeds hetzelfde filmpje deelt, zoveel zijn er namelijk niet van. Want: Het gaat hier om een handjevol idioten, het is in geen enkele realiteit een afspiegelen van de maatschappij. Als dat wel zo was, hadden we immers ladingen filmpjes gehad.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:11 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Nee, we moeten blijven herdenken dat naviteit en het ontbreken van enige vorm van realisme, onder een bepaald gedeelte van het electoraat. Een gevaar vormt voor onze samenleving.
Dat filmpje kun je niet vaak genoeg laten zien in topics als de deze.
quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar dit domme filmpje voor staat. Er is een reden dat men steeds hetzelfde filmpje deelt, zoveel zijn er namelijk niet van. Want: Het gaat hier om een handjevol idioten, het is in geen enkele realiteit een afspiegelen van de maatschappij. Als dat wel zo was, hadden we immers ladingen filmpjes gehad.
Wat snap je daar niet aan.quote:onder een bepaald gedeelte van het electoraat.
Mensen die krampachtig proberen om de aanval(len) op een individu af te schuiven behoren tot dezelfde categorie als de idioten in het filmpje. Ze versterken elkaar.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:39 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dat is dus niet waar dit domme filmpje voor staat. Er is een reden dat men steeds hetzelfde filmpje deelt, zoveel zijn er namelijk niet van. Want: Het gaat hier om een handjevol idioten, het is in geen enkele realiteit een afspiegelen van de maatschappij. Als dat wel zo was, hadden we immers ladingen filmpjes gehad.
“Juist een cultuur die altijd de schuld buiten zichzelf zoekt, bevolkt nu een land van brave dominees die voortdurend de schuld bij zichzelf zoeken".quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:31 schreef Fietsenrek het volgende:
Never go full retardquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:27 schreef matspontius het volgende:
Aangezien dit stuk schorem er middeleeuwse denkbeelden op na houdt vindt ik dat hij ook gestraft moet worden via denkbeelden uit die tijd. Zie William Wallace; hij werd opgehangen en vlak voor het intreden van de dood omlaag gehaald. Daarna werd hij gecastreerd, opengesneden en ontdaan van zijn ingewanden, die met zijn geslachtsorgaan voor zijn ogen verbrand werden. Daarna werd het hart uit het lichaam gehaald. Tot slot werd hij onthoofd en gevierendeeld.
Lijkt me een afdoende methode voor dit stuk stront. Ik heb namelijk helemaal geen behoefte aan het betalen van belasting voor de opvang en psychische begeleiding van dit soort imbecielen.
Ik vind het ook onverantwoord en eigenlijk ook wel gevaarlijk. Maar goed dat mag je niet vinden/zeggen want dan ben je een smerige racist.quote:
Echt wat een onzin. Er zijn passages in de Koran (en de Bijbel) die geweld verheerlijken. Dat is ook niet zo gek, want dit zijn geschriften die komen uit een tijd dat het doodnormaal was dat stammen elkaar de kop insloegen, net zoals je dat bij beesten zien. We zijn tenslotte ook in essentie beesten, met een een laagje beschaving.quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ach, dat wordt regelmatig gedaan. Natuurlijk niet in die concrete termen maar wel dat geweld en terreur geen onderdeel zijn van de Islam. Gekken houd je altijd. Als je cht wilt kun je zelfs je inspiratie halen uit een boek van Dikkie Dik.
[ afbeelding ]
Al is het nog zo'n hunk, denk dat je gauw afknapt als zo iemand zijn bek open doet met al die onzin die er uit komt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:58 schreef Killumination het volgende:
[..]
Poah ja knoflookwalmquote:Op maandag 26 augustus 2024 11:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Al is het nog zo'n hunk, denk dat je gauw afknapt als zo iemand zijn bek open doet met al die onzin die er uit komt.
Sinds corona en het asiel thema voor de verkiezingen is onze maatschappij hevig gepolariseerd en leven we in een laag vertrouwen samenleving. Neem daarbij alle hoofdpijndossiers en het is niet raar dat mensen radicaliseren en bijv op de PVV stemmen die de hele grondwet willen intrekken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat moet het af en toe toch heerlijk zijn om zo naef door het leven te kunnen gaan.
Inderdaad zeg. Niettemin snijdt het een interessant punt aan. Die strijdlust en veroveringsretoriek van moslims richt zich tegen de lieve kant van de Europeanen. Zij zitten nog op bovengenoemd Middeleeuws niveau en doen met die gewelddadigheid heel stoer, maar nog wel tegen het Europa dat medelijden toonde met die arme drommels, die zielige stakkers die hier kwamen en komen bedelen om geld, godsdienstvrijheid, vrede en veiligheid, gezondheidszorg, allemaal dingen die ze zelf niet kunnen regelen.quote:
Jawel, het Westen moet meer aan borsklopperij doen. De vrijheid van godsdienst is de reden waarom hier uberhaupt moslims kunnen zijn, dat is onverenigbaar met religieuze veroveringslogica. Of we gaan vreedzaam samenleven met allerlei levensovertuigingen, of we gaan een ander geloof proberen te vernietigen. Van beide een beetje kan niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:37 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Echt wat een onzin. Er zijn passages in de Koran (en de Bijbel) die geweld verheerlijken. Dat is ook niet zo gek, want dit zijn geschriften die komen uit een tijd dat het doodnormaal was dat stammen elkaar de kop insloegen, net zoals je dat bij beesten zien. We zijn tenslotte ook in essentie beesten, met een een laagje beschaving.
Dat is ook waar slavernij vandaan komt. Niet vanwege racisme (het woord slaaf komt van Slavonic, dus hele blanke mensen die als slaaf werden gehouden), maar gewoon omdat je in stammen en later in koninkrijkjes samen optrok en de concurrentie bezien werd als minder, zodat je die kon vermoorden of als werktuig in kon zetten.
Hell, protestanten en katholieken hebben elkaar in Europa tot vrij recent nog naar het leven gestaan. Het is nog niet zo heel lang geleden dat een huwelijk tussen iemand die protestant is en katholiek echt not done was. Wat zeg ik, ik ben zelf getrouwd geweest met een vrouw die protestant was (niet praktiserend) en ik ben athest uit een katholiek gezin. De familie van mijn vrouw vond het doodnormaal om steevast te laten merken hoe ze neerkeken op katholieken. En daar raak je mij verder niet mee, ik vind namelijk alle religies belachelijk, maar het geeft toch maar eens aan dat de vijandigheid naar elkaar helemaal niet uit de mens is verdwenen. En religie is de katalysator waarmee dat tot ontbranding kan komen.
Vergis je niet, ook andere denkwijzen die met dogma's werken passen daarbinnen. Zoals 'woke'.
Bij religies is het echter dus een extra probleem dat er een naslagwerk is uit een veel gewelddadiger era en bovendien dat de landen waar de Islam dominant is nou niet bepaald voorop lopen in hun ontwikkeling (wat m.i. niet een toevalligheid is, maar een gevolg van die dominantie).
Niet dat ik vind dat het Westen teveel aan borstklopperij moet doen. Met behulp van de bijbel zijn 8 miljoen Joden vermoord nog geen eeuw geleden. Ik vermoed ook dat die ellende bij velen de ogen heeft geopend en daarom juist Westeuropa veel meer afstand heeft genomen van religie. Maar laten we dat in vredesnaam (of godsnaam zo je wil) koesteren. En geen mensen importeren die in hun denkwijze niet passen bij een samenleving waar geweld niet meer past.
Ik dacht dat je zijn besneden gereedschap ter sprake probeerde te brengen. Want in het westen komt die soms sneller ten tonele dan een normaal gesprek.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:53 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Al is het nog zo'n hunk, denk dat je gauw afknapt als zo iemand zijn bek open doet met al die onzin die er uit komt.
Importeer de derde wereld, oogst radicaal rechts.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sinds corona en het asiel thema voor de verkiezingen is onze maatschappij hevig gepolariseerd en leven we in een laag vertrouwen samenleving. Neem daarbij alle hoofdpijndossiers en het is niet raar dat mensen radicaliseren en bijv op de PVV stemmen die de hele grondwet willen intrekken.
Dit ontkennen is inderdaad naief. Maar dan ontken je ook ADF en de partij van Le Penn. Radicaal-rechts wat o.a betaald wordt door Putin (zie Baudet maar ook Wilders) begint de overhand te nemen in Europa
Onzin.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Importeer de derde wereld, oogst radicaal rechts.
Is geen onzin. In heel Europa is radicaal-rechts aan een opmars bezig dankzij de massa-immigratie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onzin.
Jij gelooft zeker ook dat het overgrote deel van de sociale woningen naar statushouders gaat in plaats van 6%
Iedereen praat elkaar maar na joh. Het gaat allang niet meer over de feiten. Om er maar een Godwinnetje uit te laxeren:quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef Origami94 het volgende:
Jij gelooft zeker ook dat het overgrote deel van de sociale woningen naar statushouders gaat in plaats van 6%
Eens. En daarom is het zo jammer dat de middenpartijen (en de media) nog steeds niet kritisch naar lle vormen van migratie durven te kijken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:22 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Sinds corona en het asiel thema voor de verkiezingen is onze maatschappij hevig gepolariseerd en leven we in een laag vertrouwen samenleving. Neem daarbij alle hoofdpijndossiers en het is niet raar dat mensen radicaliseren en bijv op de PVV stemmen die de hele grondwet willen intrekken.
Dit ontkennen is inderdaad naief. Maar dan ontken je ook ADF en de partij van Le Penn. Radicaal-rechts wat o.a betaald wordt door Putin (zie Baudet maar ook Wilders) begint de overhand te nemen in Europa
Oorzaak gevolg.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:30 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Importeer de derde wereld, oogst radicaal rechts.
En dat komt merendeel door fake-news/propagandaquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:34 schreef RotatoR het volgende:
[..]
Is geen onzin. In heel Europa is radicaal-rechts aan een opmars bezig dankzij de massa-immigratie.
gedeeltelijk fake news wellicht. Maar dat ze voor veel problemen zorgen is wel degelijk echt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En dat komt merendeel door fake-news/propaganda
Zoals Wilders gisteren op Twitter dat een asielstop een aanzienlijke portie sociale huurhuizen zou beschikbaar stellen
De omvolkingstheorie komt uit de hoek van FvD. Gaan we serieus de SG laten debatteren over complottheorieen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Eens. En daarom is het zo jammer dat de middenpartijen (en de media) nog steeds niet kritisch naar lle vormen van migratie durven te kijken.
Want naar arbeidsmigratie wordt inmiddels wl kritischer gekeken. Dat is goed, maar arbeidsmigranten plegen over het algemeen niet dit soort aanslagen en proberen ook hun geloof niet op te dringen.
Het zou echt winst zijn als het politieke midden en de media ook de negatieve kanten van immigratie en diversiteit zouden durven benoemen, in plaats van te blijven hangen in semantische discussies over of het woord ‘omvolking’ wel of niet mag worden gebruikt.
Want als dat niet gebeurt jaag je kiezers naar Wilders. En dat leidt weliswaar tot pogingen tot het inperken van immigratie, maar ook tot onervaren bestuurders en een hoop ongewenst ander beleid.
Onderbouw. Welke problemen en wie?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gedeeltelijk fake news wellicht. Maar dat ze voor veel problemen zorgen is wel degelijk echt.
Komt het ook niet door onaangepast gedrag zoals we hier in extremis in Solingen zien, maar ook al eerder voorbeelden van zagen in eigen land?quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Zoals Wilders gisteren op Twitter dat een asielstop een aanzienlijke portie sociale huurhuizen zou beschikbaar stellen
10% is een aanzienlijk deel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:38 schreef Origami94 het volgende:
[..]
lees anders alleen ff de titel van dit topic en ga anders ff langs ter apel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onderbouw. Welke problemen en wie?
En dit is dus wat ik bedoel met semantische discussies. Omvolking is inderdaad niet het juiste woord, want veronderstelt een vooropgezet plan, etc.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie komt uit de hoek van FvD. Gaan we serieus de SG laten debatteren over complottheorieen.
Kunnen we ook een debatje doen of het koningshuis aliens zijn en of Schoof een hagedis is
Dat is precies wat de islam zo aantrekkelijk maakt; het ligt altijd aan de ander, zolang je maar netjes binnen de lijnen van de islam blijft kleuren.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:19 schreef Alloch87 het volgende:
[..]
Wat moet het af en toe toch heerlijk zijn om zo naef door het leven te kunnen gaan.
Zolang men de onbegrensde import van een ideologie die mensenrechten schendt en een motivatie/rechtvaardiging voor barbaars geweld geeft als een verrijking blijft zien, zal dit filmpje juist uiterst relevant blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Dit tenenkrommende filmpje is inmiddels 8 jaar oud. Het steeds weer posten is bijna net zo zielig wmb
Klopt. Eerder hadden we bijvoorbeeld vrachtwagens en de ''lego-blokjes'' die we allemaal maar heel normaal moesten vinden, nu is het weer dit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 07:42 schreef Scorpie het volgende:
[..]
“Mesgeweld” is dus tegenwoordig het woord voor islamitisch terreur. Helder.
We doen het nu wel beter, al vind ik dat niet helemaal opgaan voor het adagium van met name de VS zoals thans vooral gedragen door de Democraten: als je niet doet wat we zeggen, dan hebben we genoeg bommen klaar liggen voor je. Dat is ook niet echt vredelievend.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:23 schreef Weltschmerz het volgende:
Jawel, het Westen moet meer aan borsklopperij doen. De vrijheid van godsdienst is de reden waarom hier uberhaupt moslims kunnen zijn, dat is onverenigbaar met religieuze veroveringslogica. Of we gaan vreedzaam samenleven met allerlei levensovertuigingen, of we gaan een ander geloof proberen te vernietigen. Van beide een beetje kan niet.
Goed gevonden. Eerlijk is eerlijk.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:48 schreef Buikbrein het volgende:
Wat doe je rationeel/logischerwijs zonder emotionele en morele overwegingen, als je telkens door muggen wordt gestoken?
tis telkens een andere mug.
niet alle muggen steken je.
niet elke mug die steekt laat een schijf achter.
En muggen zijn ook nodig.
Maar na een tijdje wordt je het toch zat en bel je de ongediertebestrijding, zonder aanziens des Mug:
"Ja, het hele huis graag".
Das het enige dat je nog kan doen, dan weet je zeker dat je er voorlopig vanaf bent.
Nouja ontvolkingstheorie wil ik het niet noemen, maar als je de gemiddelde cijfers pakt van een willekeurige dorpje, zie je toch echt dat de afgelopen 10 jaar een aanzienlijke hoeveelheid immigranten zijn bijgekomen. In mijn dorp is inmiddels 25% van buitenaf waar dat 10 jaar geleden nog ca 10% was. Dus reken uit je winst.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
De omvolkingstheorie komt uit de hoek van FvD. Gaan we serieus de SG laten debatteren over complottheorieen.
Kunnen we ook een debatje doen of het koningshuis aliens zijn en of Schoof een hagedis is
Als die gewone moslim zijn geloof belijdt achter zijn voordeur zal hij nooit de schuld krijgen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Iedereen praat elkaar maar na joh. Het gaat allang niet meer over de feiten. Om er maar een Godwinnetje uit te laxeren:
Het is een kwestie van tijd voor de gewone Moslim voor alles wat fout gaat verantwoordelijk wordt gehouden. Flesje talkpoeder? Dacht 't niet!
how can I make this about mequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, laat ik het maar op de man af vragen. Ik ben een hardwerkende, eerlijke, behulpzame beleefde en correcte Moslim/Marokkaan. Geen strafblad. Betaal belasting. Over veel zaken heb ik andere opvattingen dan de gemiddelde inwoner van Nederland (o.a. drugs, religie, sex buiten het huwelijk, abortus, LGBTXTUKKO).
Hebben jullie graag dat ik blijf of vertrek (liever vandaag dan morgen)(?
Dank je wel. Af en toe krijg ik nl. een ander idee: dat we niet meer welkom zijn.quote:
Wat verandert er als je vertrekt, niets, je gaat namelijk verder met reageren op dit forum vanaf je nieuwe locatie in Marokko.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ok, laat ik het maar op de man af vragen. Ik ben een hardwerkende, eerlijke, behulpzame beleefde en correcte Moslim/Marokkaan. Geen strafblad. Betaal belasting. Over veel zaken heb ik andere opvattingen dan de gemiddelde inwoner van Nederland (o.a. drugs, religie, sex buiten het huwelijk, abortus, LGBTXTUKKO).
wequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Af en toe krijg ik nl. een ander idee: dat we niet meer welkom zijn.
ocharmequote:Op maandag 26 augustus 2024 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Af en toe krijg ik nl. een ander idee: dat we niet meer welkom zijn.
Free Palestina betogingen framen als pro Hamas betogingen terwijl Israel daar is binnengevallen en er elke dag kinderen, vrouwen en mensen dood gaan is walgelijkquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:42 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Komt het ook niet door onaangepast gedrag zoals we hier in extremis in Solingen zien, maar ook al eerder voorbeelden van zagen in eigen land?
Of door de pro-Hamas betogingen?
Ik denk dat het n-n is. Natuurlijk laten veel mensen zich overtuigen door onwaarheden van Wilders, maar ik denk dat een grote groep het gewoon zat is en inziet dat de middenpartijen dit probleem niet kunnen/durven/willen aanpakken. En natuurlijk is het een ingewikkeld probleem dat niet zomaar is op te lossen. Maar het bespreekbaar maken zonder continue islamofobie-verwijten of nazi-associaties zou al een enorme winst zijn.
Die grote groep heeft voornamelijk op "Milders" gestemd niet op migratie maar op dingen zoals inflatie in de supermarkten zoals een anderhalve liter coca-cola dat 3 euro kost.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:42 schreef JaxStrumleyII het volgende:
[..]
Komt het ook niet door onaangepast gedrag zoals we hier in extremis in Solingen zien, maar ook al eerder voorbeelden van zagen in eigen land?
Of door de pro-Hamas betogingen?
Ik denk dat het n-n is. Natuurlijk laten veel mensen zich overtuigen door onwaarheden van Wilders, maar ik denk dat een grote groep het gewoon zat is en inziet dat de middenpartijen dit probleem niet kunnen/durven/willen aanpakken. En natuurlijk is het een ingewikkeld probleem dat niet zomaar is op te lossen. Maar het bespreekbaar maken zonder continue islamofobie-verwijten of nazi-associaties zou al een enorme winst zijn.
Of je wast gewoon je kleren een keer (zie sociale voorzieningen) dan hoef je ook niet 500 euro te besteden om in je gezicht uitgelachen te worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:48 schreef Buikbrein het volgende:
Wat doe je rationeel/logischerwijs zonder emotionele en morele overwegingen, als je telkens door muggen wordt gestoken?
tis telkens een andere mug.
niet alle muggen steken je.
niet elke mug die steekt laat een schijf achter.
En muggen zijn ook nodig.
Maar na een tijdje wordt je het toch zat en bel je de ongediertebestrijding, zonder aanziens des Mug:
"Ja, het hele huis graag".
Das het enige dat je nog kan doen, dan weet je zeker dat je er voorlopig vanaf bent.
Ahhh ja fear mongering op een totaal niet realistische scenario.quote:
Duidelijke berekening, 25% en 10%quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:10 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Nouja ontvolkingstheorie wil ik het niet noemen, maar als je de gemiddelde cijfers pakt van een willekeurige dorpje, zie je toch echt dat de afgelopen 10 jaar een aanzienlijke hoeveelheid immigranten zijn bijgekomen. In mijn dorp is inmiddels 25% van buitenaf waar dat 10 jaar geleden nog ca 10% was. Dus reken uit je winst.
Dat je andere opvattingen hebt vind ik niet erg. Het wordt pas een probleem als je andere mensen neer gaat steken om hun opvattingen. Bijvoorbeeld omdat ze een ander geloof hebben dan jij.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Mensen die geen geloof belijden voelen zich ook nergens op de wereld welkom en kunnen door de expansiedrift van de gelovigen nergens op de wereld een veilige plek vinden om daar te leven en om daar in goede gezondheid oud te worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Maakt me geen fuck uit, ookal ben je paars. Het zou je sieren als je zegt " weet je, ik ben een moslim en ik baal echt ontzettend dat er stromingen zijn die de boel op blazen omdat mensen niet de westerse waarden kunnen waarderen. Dat is niet waar mijn geloof voor staat.Ik snap dondersgoed dat zodra een aanslag is gepleegd, het met de islam te maken heeft want 9/10 is het namelijk raak. Ik spreek me uit tegen die mensen. En ook al zijn mijn waarden anders dan die stromingen en tevens van de westerse waarden, ik pas mij aan aan het collectief en als ik dat niet kan, dan ga ik naar een land toe die wel dezelfde waarden aanhangen ipv mijn waarden op te dringen."quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
En dat er veel sociale huurhuizen naar hier geboren Nederlanders gaan is ook geen fake nieuws.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:39 schreef Bofjijff het volgende:
[..]
gedeeltelijk fake news wellicht. Maar dat ze voor veel problemen zorgen is wel degelijk echt.
6% is zelfs teveel in tijden van woningcrisis en zeker als deze mensen ook nog eens veel sneller een woning krijgen ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Onzin.
En heb je weleens afgevraagd waar dat aan ligt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
dus jij geeft hun de schuld van de crisis?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:40 schreef Inbox het volgende:
[..]
6% is zelfs teveel in tijden van woningcrisis en zeker als deze mensen ook nog eens veel sneller een woning krijgen ook
Wat fijn dat je ook mensen die dood gaan noemtquote:Op maandag 26 augustus 2024 14:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Free Palestina betogingen framen als pro Hamas betogingen terwijl Israel daar is binnengevallen en er elke dag kinderen, vrouwen en mensen dood gaan is walgelijk
wie gooit er bommen/kogels op die mensen inclusief hulpverleners, journalisten en ziekenhuizen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:44 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wat fijn dat je ook mensen die dood gaan noemt
Moslims reppen voornamelijk over vrouwen en kinderen en denken kennelijk dat Isral enkel hen wil doden. Ze vergeten de mannelijke Hamas terroristen steevast, want dat bekt niet zo lekker als propaganda.
Nee. Maar het asielbeleid zoals het nu is draagt zeker niet bij aan de oplossing van die crisis en al die lui die nu al jaren binnenkomen die komen uiteindelijk allemaal in een sociale huurwoning terecht. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:43 schreef Origami94 het volgende:
[..]
dus jij geeft hun de schuld van de crisis?
Geen of wel asielzoekers. Met een VVD en PVV worden arme mensen toch wel genaait. Jij denkt dat ze dan niet de verhuurdersheffing verhogen? Waardoor woningcoorporaties gedwongen meer moeten verkopen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:47 schreef Inbox het volgende:
[..]
Nee. Maar het asielbeleid zoals het nu is draagt zeker niet bij aan de oplossing van die crisis en al die lui die nu al jaren binnenkomen die komen uiteindelijk allemaal in een sociale huurwoning terecht. Uitzonderingen daargelaten uiteraard.
Ok, eerlijk antwoord?quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Ho ho.. dan moet ie zich negatief uitlaten over de islam of zijn mede geloofsgenoten. Dat kan niet he?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:13 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Maakt me geen fuck uit, ookal ben je paard. Het zou je sieren als je zegt " weet je, ik ben een moslim en ik baal echt ontzettend dat er stromingen zijn die de boel op blazen omdat mensen niet de westerse waarden kunnen waarderen. Dat is niet waar mijn geloof voor staat.Ik snap dondersgoed dat zodra een aanslag is gepleegd, het met de islam te maken heeft want 9/10 is het namelijk raak. Ik spreek me uit tegen die mensen. En ook al zijn mijn waarden anders dan die stromingen en tevens van de westerse waarden, ik pas mij aan aan het collectief en als ik dat niet kan, dan ga ik naar een land toe die wel dezelfde waarden aangehangen ipv mijn waarden op te dringen.".
Voor de rest mag je vinden wat je wil. Maar je loopt hier de boel op te naaien door te ontkennen dat er probleem is met de Islam, ookal belijd je dezelfde religie maar zijn je waarden anders.
Ze zijn niet erg vatbaar voor kritiekquote:Op maandag 26 augustus 2024 15:55 schreef Inbox het volgende:
[..]
Ho ho.. dan moet ie zich negatief uitlaten over de islam of zijn mede geloofsgenoten. Dat kan niet he?
Wat er ook gebeurt en wat voor problemen er ook zijn, het ligt werkelijk aan alles en iedereen behalve aan islam. Die doen echt nooit iets fout.quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
wie gooit er bommen/kogels op die mensen inclusief hulpverleners, journalisten en ziekenhuizen?
Russen?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
wie gooit er bommen/kogels op die mensen inclusief hulpverleners, journalisten en ziekenhuizen?
Denk dat het wel kan als je alle migratie buiten Europa wil beperken. Maar het kan niet gericht op nationaliteit en religie, nee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:12 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Dit PVV kabinet gaat dat niet kunnen veranderen. Dat ligt niet aan de PVV of het kabinet. Onderscheid maken en een hele groep mensen over een kam scheren mag gewoon niet. Dat is een groot recht en in dit geval vervelend
Hoe wil je dat bewijzen? 1984quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:23 schreef torentje het volgende:
[..]
En wat als een hele groep mensen hetzelfde gedachtengoed heeft en ieder mens dus niet meer uniek is?
Deze snap ik niet. Je wordt afgewezen maar twee jaar later toegelaten. Wat is er veranderd?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:54 schreef Nober het volgende:
[..]
quote:Hij moest Duitsland al verlaten hebben. Maar hij wist onder te duiken, kreeg alsnog een verblijfsvergunning
De vermoedelijke dader — 26 jaar geleden geboren in de Syrische stad Deir al-Zor — kwam in december 2022 aan in Duitsland. Hij reisde, zo wist Der Spiegel te achterhalen, eerst door Bulgarije en had daar volgens de Dublinregels asiel moeten aanvragen. Dat gebeurde niet. Nadat de Duitse opsporingsdiensten contact zochten met de collega’s in Bulgarije, verdween de man van de radar van de autoriteiten. Vanaf juni 2023 was hij onvindbaar. Een half jaar later kreeg de soennitische moslim, die volgens de veiligheidsdiensten niet als extremistisch gold, in Duitsland alsnog de beschermde status als oorlogsvluchteling.
Wat is er moeilijk aan? 10 jaar terug was er ca 10% allochtoon, 10 jaar later is dat 25%. Dus een toename. Ik laat nergens een berekening of som zien, alleen een toename.quote:Op maandag 26 augustus 2024 14:50 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Duidelijke berekening, 25% en 10%
Met als hoogtepunt de afgelopen dagen dat we die messentrekker in Solingen een huis hadden moeten geven, dan had hij geen mensen neergestoken.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:25 schreef Mubassie het volgende:
[..]
Wat er ook gebeurt en wat voor problemen er ook zijn, het ligt werkelijk aan alles en iedereen behalve aan islam. Die doen echt nooit iets fout.
De verkorte samenvatting van jou als user hier op Fok!
En dt is het probleem van de meeste moslims.
Waarschijnlijk wat juridisch advies gekregen van pro-asiel clubjes, 6 maanden van de radar verdwijnen, daarna kon hij niet meer uitgezet worden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Je wordt afgewezen maar twee jaar later toegelaten. Wat is er veranderd?
[..]
Plus dat de asielregistratie in West-Europa nooit is ingericht op complete volksverhuizingen uit de derde wereld. Waarschijnlijk loopt men ook in Duitsland hopeloos achter qua registratie, is er onderbezetting etc.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:09 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Waarschijnlijk wat juridisch advies gekregen van pro-asiel clubjes, 6 maanden van de radar verdwijnen, daarna kon hij niet meer uitgezet worden.
Percentueel klopt dat, al denk ik dat het percentage psychopaten in bepaalde landen, waar mensen opgroeien met meer trauma's en minder beschermende factoren, een stuk hoger zal liggen. Dat soort lieden zijn vatbaar voor extremisme.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:48 schreef Origami94 het volgende:
[..]
En dat moet in Brussel/Strasbourg besloten worden. Dat kunnen Europese landen niet meer individueel besluiten. Een oplossing hiervoor zou een NEXIT zijn, dan kunnen we doen en laten wat we zelf willenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:30 schreef viceversa het volgende:
[..]
Denk dat het wel kan als je alle migratie buiten Europa wil beperken. Maar het kan niet gericht op nationaliteit en religie, nee.
Hoe ver moet de overheid gaan? Dat je in theorie radicalisering kunt voorkomen betekent niet dat het praktisch haalbaar is. Noch eerlijkquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:40 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Precies. Geef kritiek op de islam of moslims en de pleuris breekt uit. Misstanden worden goedgepraat, het geloof opgehemeld. Nooit ligt het probleem aan hen, altijd bij de ander en kritiek of een tekeningetje van hun fictieve profeet kan leiden tot bedreigingen en zelfs moord, want omgaan met kritiek is lastig als het om het geloof gaat voor hen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:05 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Ze zijn niet erg vatbaar voor kritiek
NEXIT is geen oplossing, krijg je weer nieuwe grote problemen voor terug. Brexit heeft de migratiestroom ook niet gestopt btw.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:25 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En dat moet in Brussel/Strasbourg besloten worden. Dat kunnen Europese landen niet meer individueel besluiten. Een oplossing hiervoor zou een NEXIT zijn, dan kunnen we doen en laten wat we zelf willen
Het is gissen maar wellicht hetzelfde als hier in Nederland vorig jaar met vluchtelingen die in Belgi als eerste land asiel aanvroegen. Nederland kon vorig jaar een aantal asielzoekers niet naar Belgi sturen omdat Belgi er qua opvang een grotere bende van maakt dan wij. Mensonterende omstandigheden.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:42 schreef oblo het volgende:
[..]
Deze snap ik niet. Je wordt afgewezen maar twee jaar later toegelaten. Wat is er veranderd?
[..]
Vertrek maar en neem zoveel mogelijk strenggelovigen mee. Religie is gif en leidt tot intolerantie. Zeker als het geloof op plek 1 in je leven staat en je fictieve God en profeet zelfs belangrijker is dan bijv je kinderen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:29 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het begint al met goede opvang in Ter Apelquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:26 schreef viceversa het volgende:
[..]
Hoe ver moet de overheid gaan? Dat je in theorie radicalisering kunt voorkomen betekent niet dat het praktisch haalbaar is. Noch eerlijk
We hebben een miljoen moslims. Als klopt wat jij over 'hen' zegt dan moet zo'n Hans of een Geert honderdduizenden bedreigingen per jaar hebben ontvangen. Die gasten kunnen dan onmogelijk over straat, met als die moordaanslagenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:27 schreef Inbox het volgende:
[..]
Precies. Geef kritiek op de islam of moslims en de pleuris breekt uit. Misstanden worden goedgepraat, het geloof opgehemeld. Nooit ligt het probleem aan hen, altijd bij de ander en kritiek of een tekeningetje van hun fictieve profeet kan leiden tot bedreigingen en zelfs moord, want omgaan met kritiek is lastig als het om het geloof gaat voor hen.
Hans Teeuwen heeft het mooi verwoord bij de Meiden van Halal destijds: https://www.google.com/ur(...)O2G-Dgt2PkjGgKt9kqYN
Niet moslims zijn juist vaak onveilig in asielzoekerscentra.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het begint al met goede opvang in Ter Apel
LOLquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gissen maar wellicht hetzelfde als hier in Nederland vorig jaar met vluchtelingen die in Belgi als eerste land asiel aanvroegen. Nederland kon vorig jaar een aantal asielzoekers niet naar Belgi sturen omdat Belgi er qua opvang een grotere bende van maakt dan wij. Mensonterende omstandigheden.
Nu staat Bulgarije niet als te best bekend (understatement) hoewel in Nederland vluchtelingen niet naar Bulgarije teruggestuurd mogen worden. Recent heeft de rechter daar meerdere malen hetzelfde over geoordeeld
Nu al?quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:55 schreef oblo het volgende:
[..]
LOL
Ik begin steeds meer te denken dat een volledige Europese asielstop voor onbepaalde tijd toch het beste is.
Zou ik aan de ene kant prima vinden. Alleen dat gaat ook tegen onze normen in, mensen in de nood de deur wijzen plus dat zouden we zelf toch ook niet willen ervarenquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:55 schreef oblo het volgende:
[..]
LOL
Ik begin steeds meer te denken dat een volledige Europese asielstop voor onbepaalde tijd toch het beste is.
Wie startte de oorlog met een massaslachting in oktober jl?quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
quote:Op maandag 26 augustus 2024 15:45 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Misschien zijn beide partijen niet zo lief?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:04 schreef Inbox het volgende:
[..]
Wie startte de oorlog met een massaslachting in oktober jl?
Ik denk dat het zo een zooitje is dat het beste is om tijdelijk de deuren te sluiten. Als Europa de zaken weer enigszins op orde heeft kan je geleidelijk aan weer accepteren. Dat is imo een betere lange termijn strategie.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:02 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Zou ik aan de ene kant prima vinden. Alleen dat gaat ook tegen onze normen in, mensen in de nood de deur wijzen plus dat zouden we zelf toch ook niet willen ervaren
Niet dat het iemand iets boeit maar van mij mag je opdonderen, liever vandaag dan morgen. Het gedachtegoed dat je hier etaleert past beter in de zandbak.quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
Zeker mag je dat zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 20:37 schreef Gehenna het volgende:
[..]
Geert Wilders heeft al vele jaren persoonsbeveiliging nodig. De reden, die is je vast ook wel bekendquote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We hebben een miljoen moslims. Als klopt wat jij over 'hen' zegt dan moet zo'n Hans of een Geert honderdduizenden bedreigingen per jaar hebben ontvangen. Die gasten kunnen dan onmogelijk over straat, met als die moordaanslagen
Het zou moeten beginnen in Ter Apel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef Origami94 het volgende:
[..]
Het begint al met goede opvang in Ter Apel
Dat niet alleen maar de mensen hebben ook enigzins gelijke normen en waarden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 20:42 schreef capricia het volgende:
[..]
Wat bedoel je? Oekrane is een land op het Europese continent.
Niet in Afrika of het midden oosten.
Dat sowieso niet.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:05 schreef Momo het volgende:
[..]
[..]
Misschien zijn beide partijen niet zo lief?
Yep. Zo zie ik het ook. Gaat alleen maar om hunzelf. Het paradijs en zo.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:34 schreef havanagila het volgende:
Dit is toch gewoon fascisme? Zoveelste gevalletje "Wij zijn de beste en de rest moet dood" verkapt onder "boehoe Palestina".
Vluchtelingen vang je op tot ze weer terug kunnen, in de regio dus. Politieke vluchtelingen zijn vaak veiliger buiten de regio, dus die zou je hier kunnen opvangen. Een permanente verblijfsvergunning of zelfs Nederlanderschap moet je alleen geven op gronden van een aanwinst voor de Nederlandse samenleving. Dat kunnen sommigen best vanuit opvang worden, maar het aantal jaren verblijf in Nederland als vluchteling is helemaal het verkeerde criterium.quote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
We doen het nu wel beter, al vind ik dat niet helemaal opgaan voor het adagium van met name de VS zoals thans vooral gedragen door de Democraten: als je niet doet wat we zeggen, dan hebben we genoeg bommen klaar liggen voor je. Dat is ook niet echt vredelievend.
Wat Europa wel moet doen, vind ik, is duidelijke grenzen stellen. Er is geen plek voor groepen die zich niet houden aan de maatschappelijke normen hier. Dus als jij meent dat homo's eigenlijk van het dak af dienen te worden gegooid, dan is er geen plaats voor jou in de samenleving. Als je dat uit wenst te dragen, dan doe je dat maar lekker in een van de achterlijke landen waar die opvatting wel past. Ook als je zoals die vriend van BSB een kaaskop bent. Dat is juridisch lastig, maar zorg dat er forse celstraffen op staan en dan mag iemand kiezen: 10 jaar brommen, of verkassen. Moet je eens opletten...
En dat ziet dus wat mij betreft op actief uitzetten. Dat is prima haalbaar. Gewoon een zak geld mee en naar een land sturen waar ze zo arm zijn dat ze het de ellende waard vinden om die zak geld te krijgen.
Daarnaast gewoon een stop op importeren van mensen die hier niet bijdragen. En wat we wel importeren: tijdelijke vergunningen. Draag je niet meer bij: toedeledokie. Nou ja, na hele lange tijd bijdragen kunnen we daar natuurlijk soepeler in worden.
Why let one bad apple spoil the whole damn bunch...
Hoe rijm je dat met de grondwet?quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:23 schreef Inbox het volgende:
[..]
Het zou moeten beginnen in Ter Apel.
Oh, u bent strenggelovig en accepteert de Nederlandse normen en waarden niet? Sorry, uw aanvraag wordt per direct afgewezen.
En dan linea recta terug naar land van herkomst.
Maak een cartoon van Mohammed, plaatst het onder eigen titel.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
We hebben een miljoen moslims. Als klopt wat jij over 'hen' zegt dan moet zo'n Hans of een Geert honderdduizenden bedreigingen per jaar hebben ontvangen. Die gasten kunnen dan onmogelijk over straat, met als die moordaanslagen
En als er een etnische Duitser voor de mensen in Isral een paar Hamas supporters in Duitsland neersteekt wordt er waarschijnlijk meer ophef over gemaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:45 schreef Momo het volgende:
Tja voor de mensen in Palestina een paar willekeurige mensen in Duitsland neersteken, hebben ze vast wat aan.
Goedenavond schat, fijn dat je er weer bent.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daar heeft het nu alle schijn van inderdaad. Maar ik heb geleerd kritisch te blijven. Het is niet altijd wat het lijkt. Sterker nog, het is nooit wat het lijkt. Maar ik wacht geduldig af tot alle feiten op tafel komen.
Ik veroordeel het overigens ten zeerste.
Maar veel van dat miljoen wil in het Nederlands niet praten over luchtige onderwerpen, waardoor zij bedreigend overkomen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:44 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
En ik begrijp ook wel dat jij weer eens zit te zuigenquote:Op maandag 26 augustus 2024 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak een cartoon van Mohammed, plaatst het onder eigen titel.
Succes.
Hoe kun je sowieso een cartoon maken van iemand die nooit heeft bestaan....?quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:38 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Maak een cartoon van Mohammed, plaatst het onder eigen titel.
Succes.
wat een bullshit, ze willen hier gewoon heen omdat de economie 100 keer beter is , ik heb nog nooit een evangeliserende moslim gezien, wel regelmatig jehova's en van die gare evangelische gristenenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:26 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Omdat de islam zo niet werkt. De islam is er altijd heel sterk op gericht om zich uit te breiden.
Afghanistan is allang volledig geslamiseerd, dus daar valt geen eer meer te behalen. Daarom willen moslims naar het westen, en van alle westerse gebieden is West-Europa veruit het makkelijkst om naartoe te gaan.
Dit is echt wel zeldzaam dom, dan krijg je nog 10 keer zoveel van die gastjes die alleen proberen hier te komen om uiteindelijk die zak geld te krijgen.. daar willen ze best een paar jaartjes voor opofferenquote:Op maandag 26 augustus 2024 12:50 schreef VEM2012 het volgende:
Gewoon een zak geld mee en naar een land sturen waar ze zo arm zijn dat ze het de ellende waard vinden om die zak geld te krijgen.
Dat is heel makkelijk. De meeste cartoons zijn fictieve figuren, net als Mohammed en de zijnen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:40 schreef Toine51 het volgende:
[..]
Hoe kun je sowieso een cartoon maken van iemand die nooit heeft bestaan....?
Daarbij kan een cartoon ook nooit beledigend zijn, want je weet niet eens hoe mohammed eruit zou hebben gezien.
Mss was het wel een omgebouwde travestiet met een mal hoedje op...
De jurispidentie is het niet met jou eens.quote:Op maandag 26 augustus 2024 17:32 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Het is gissen maar wellicht hetzelfde als hier in Nederland vorig jaar met vluchtelingen die in Belgi als eerste land asiel aanvroegen. Nederland kon vorig jaar een aantal asielzoekers niet naar Belgi sturen omdat Belgi er qua opvang een grotere bende van maakt dan wij. Mensonterende omstandigheden.
Nu staat Bulgarije niet als te best bekend (understatement) hoewel in Nederland vluchtelingen niet naar Bulgarije teruggestuurd mogen worden. Recent heeft de rechter daar meerdere malen hetzelfde over geoordeeld
Bijzonder goede vraag, gevalletje ik ben sterker en standvastiger dan alles wat jullie mijn kant op kunnen gooien en ik kies niet voor de easy way out? Mogelijkerwijs een nieuwe vorm van terreur zaaien en de illusie van macht wekken waar er eigenlijk niets anders dan een chaotisch ongeordend groep zit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:54 schreef Inbox het volgende:
Wat is er eigenlijk mis met de knakker dat ie niet is door gaan steken net zolang tot de politie hem dood zou schieten. Dat is toch het ultieme martelaarschap voor zulke knakkers?
"IS has smuggled many people into Germany who act as sleeper agents"quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:58 schreef nostra het volgende:
https://www.welt.de/polit(...)cialmedia.socialflow....socialflow_twitter
Tel daar dit bij op:quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:10 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
"IS has smuggled many people into Germany who act as sleeper agents"
Dan gaan we waarschijnlijk nog veel van horen, aangezien die oorlog steeds erger wordt.(zich uitbreidt)
Israel -Palestina.
Gewoon een laffe hond johquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 07:40 schreef Killumination het volgende:
[..]
Bijzonder goede vraag, gevalletje ik ben sterker en standvastiger dan alles wat jullie mijn kant op kunnen gooien en ik kies niet voor de easy way out? Mogelijkerwijs een nieuwe vorm van terreur zaaien en de illusie van macht wekken waar er eigenlijk niets anders dan een chaotisch ongeordend groep zit.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |