In naam is het een diversiteitsfestival, ja. Het is bekend dat bij zulke festivals de overgrote meerderheid van de bezoekers roomblanke autochtonen zijn. Als je als moslimextremist op zoek bent naar blanke christenen dan is zo'n festival een ideaal doelwit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef tesssssssss het volgende:
Het was toch een diversiteits festival?
Goed verwoord zoals altijd door Geen Stijlquote:Goh nou wat een extreme verrassing toch weer, die lugubere aanslag gisterenavond in Solingen (net over de grens bij Venlo) waarbij een idioot meerdere mensen van het hoofd probeerde te ontdoen. De aanslag is opgeëist door: de islam. SURPRISE! Net toen iedereen dacht dat de islam er misschien een keertje NIET betrokken bij zou zijn, bleek het - helaas - tķch weer een verwarde man met een baard. Tijdens de ellende riep de dader de internationale groet van de vrede ('allah akbar') en hij zou z'n daad gepleegd hebben 'als wraak voor de moslims in Palestina'. Na een klopjacht heeft de Duitse elitepolizei (de SEK) een asielzoekerscentrum bestormd en daarbij zou een Syriër zijn opgepakt: "Nach unbestätigten Erstinformationen soll dabei ein Syrer festgenommen worden sein." Welja! Hoe zei Merkel dat ook alweer? Wir... wir... o ja! WIR SCHAFFEN DAS
https://www.tagesschau.de(...)gen-attacke-100.htmlquote:Im Zusammenhang mit dem Messerangriff von Solingen hat die Polizei einen Mann in einer Flüchtlingsunterkunft in der Stadt festgenommen.
Niet eerder gelezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Tijdens de ellende riep de dader de internationale groet van de vrede ('allah akbar')
Ja die weg kijkende struisvogel ja.quote:
Vertaling:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.tagesschau.de(...)gen-attacke-100.html
Hopelijk is het nu prijs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vertaling:
"In verband met de mesaanval in Solingen heeft de politie een man aangehouden in een vluchtelingenverblijf in de stad"
Ja, ik zou niet graag een verkoper zijn op een Duitse kerstmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
De kerst-aanslagen beginnen vroeg dit jaar.
Valt mee, er zijn immers al pepernoten te koop in de supermarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
De kerst-aanslagen beginnen vroeg dit jaar.
Volgens mij eist die organisatie gewoon achteraf alles op wat ze van past komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Jippie het volgende:
OP aangevuld met update
Update 21.55 uur: ‘Islamitische Staat’ (IS) heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag in Solingen. Een IS-‘soldaat’ zou de aanval vrijdag hebben uitgevoerd ‘op een bijeenkomst van christenen in de stad Solingen in Duitsland’, maakte het IS-propagandaorgaan Amak bekend op de onlinedienst Telegram – ongeveer 24 uur na de misdaad. De aanval zou zijn uitgevoerd “als wraak voor moslims in Palestina en overal.”
Er is geen bewijs dat IS daadwerkelijk achter de aanval zit. Ook is er geen bewijs aangetroffen van contact tussen IS en de aanvaller.
IS gebruikt vermoedelijk ‘Palestina’ om te verwijzen naar de oorlog in de Gazastrook tussen Israël en het islamitische Hamas. Noch IS, noch de terroristische organisatie Al Qaida hebben allianties met Hamas.
In verband met de aanslag heeft de politie een vluchtelingenverblijf in de binnenstadvan Solingen doorzocht. Hierbij is een man aangehouden, zijn betrokkenheid bij de aanslag wordt onerzocht.Over de afkomst of leeftijd van de man wilde de woordvoerder geen informatie geven.
[ x ]
Hangt er vanaf of de aanslag is either directed, enabled or else inspired by ISIS:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Galvez het volgende:
Volgens mij eist IS op wat ze kunnen.
Beetje gek dat bij die aanslag in Rusland heel veel slachtoffers vielen, en dat de daders volautomatische wapens hadden, en deze minkukel moet het met slechts een mes doen?
Zoals eerder gezegd: IS eist alles op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Jippie het volgende:
OP aangevuld met update
Update 21.55 uur: ‘Islamitische Staat’ (IS) heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag in Solingen. Een IS-‘soldaat’ zou de aanval vrijdag hebben uitgevoerd ‘op een bijeenkomst van christenen in de stad Solingen in Duitsland’, maakte het IS-propagandaorgaan Amak bekend op de onlinedienst Telegram – ongeveer 24 uur na de misdaad. De aanval zou zijn uitgevoerd “als wraak voor moslims in Palestina en overal.”
Er is geen bewijs dat IS daadwerkelijk achter de aanval zit. Ook is er geen bewijs aangetroffen van contact tussen IS en de aanvaller.
IS gebruikt vermoedelijk ‘Palestina’ om te verwijzen naar de oorlog in de Gazastrook tussen Israël en het islamitische Hamas. Noch IS, noch de terroristische organisatie Al Qaida hebben allianties met Hamas.
In verband met de aanslag heeft de politie een vluchtelingenverblijf in de binnenstadvan Solingen doorzocht. Hierbij is een man aangehouden, zijn betrokkenheid bij de aanslag wordt onerzocht.Over de afkomst of leeftijd van de man wilde de woordvoerder geen informatie geven.
[ x ]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort terreur, met als reden de oorlog in Gaza, bevestigt alleen maar dat niet Israël het probleem is.
Pfffffffquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Maar laten we niet op de feiten voorop lopen. Er zit een goede kop op bij me.˛
Gezegd door wie? Niet door de experts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals eerder gezegd: IS eist alles op.
Een flinke berg zout is wijsheid in deze.
Door mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Gezegd door wie? Niet door de experts.
Ik weet het niet. Ik ken hem voor de rest niet. Maar ik ga het zeker met bijzondere aandacht volgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Beter dat niemand meer gaat reageren op deze onzin, dit is alleen maar genieten voor hem.
Arabieren met zo'n smerig baartje wantrouw ik altijd. Ook degene die in zo'n soepjurk rondlopen.quote:
Raar dat je een broeder steekt als je puur uit geloofsovertuiging loopt te moorden.quote:De krant citeert een politiebericht, waarin ook staat dat een van de mensen die door de steekpartij gewond raakte de dader kende uit een lokale moskee. ‘
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
Zijn het mensen die ooit door IS geronseld zijn, miss al jaren geleden, en nu in onze samenleving rondlopen? Als tikkende tijdbom, zeg maar?
Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de aanslag is either directed, enabled or else inspired by ISIS:
Does Isis really 'claim every terror attack'? How do we know if a claim is true?
However, despite the popular misconception, it is false to suggest Isis claim every major terror attack.
Terror experts focusing on Isis say they often hear people allege Isis would "claim my stubbed toe if they could" or would "claim a sneeze".
But such a view "fails to understand how the group works and how it sees itself," according to Amarnath Amarasingam, an expert on the jihadists.
Since 2015, Isis has claimed responsibility for major terror attacks across the world, including attacks in France, Belgium, Germany and the UK.
"A simple tabulation of past claims of responsibility for attacks in the West shows that Isis has been surprisingly disciplined in only claiming attacks that the terror group has either directed, enabled or else inspired," Rukmini Callimachi, a New York Times correspondent focusing on Isis and al-Qaeda, told The Independent.
https://www.independent.c(...)o-know-a8270116.html
Deze mongool heb je ook die na elke IS-aanslag Israël de schuld geeft
[ x ]
En Sky News zegt dat de aanslag wraak was op (i.p.v. voor) moslims in Palestina en overal
[ x ]
Het feit dat IS aangeeft dat deze aanslag voor moslims in Palestina en overal is, toont al aan dat ze niet van plan zijn te stoppen zelfs als Palestina volledig bevrijd is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel.
Ik geloof niet in dat hele IS. Noem het een sixth sense maar het komt de buitenwacht wel erg goed uit zo'n groep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het feit dat IS aangeeft dat deze aanslag voor moslims in Palestina en overal is, toont al aan dat ze niet van plan zijn te stoppen zelfs als Palestina volledig bevrijd is.
Ik krijg een error in mijn brein bij het lezen van je reactie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef Origami94 het volgende:
Het is een feit dat terroristen groeperingen zoals Al Qaida gefundeerd werden door de VS om tegen de Taliban in Afghanistan te vechten
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Maar laten we niet op de feiten voorop lopen. Vooralsnog is het niet meer dan een gek.
Er zit een goede kop op bij me.˛
Daar heeft het nu alle schijn van inderdaad. Maar ik heb geleerd kritisch te blijven. Het is niet altijd wat het lijkt. Sterker nog, het is nooit wat het lijkt. Maar ik wacht geduldig af tot alle feiten op tafel komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.
Cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik krijg een error in mijn brein bij het lezen van je reactie.
Negeer die trol toch. Autist doet al 20 jaar dezelfde act..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.
Laten we eerlijk wezen. Zie jij iemand dit doen die bij zijn volle verstand is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Negeer die trol toch. Autist doet al 20 jaar dezelfde act..
Deze aanslag van okt 2017 in Las Vegas waarbij 60 doden vielen is de enige waarvan nooit duidelijk is geworden of IS er wel of niet achter zat, ze hadden het wel geclaimd, ze claimden dat die Amerikaanse boomer een bekeerling was en een soldaat van het kalifaat, zonder bewijs te leveren. Voor de rest heb ik ze nog geen valse claims zien maken van hun aanslagen.quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat je ze overschat. Maar het is zeker wel een originele gedachte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
Zijn het mensen die ooit door IS geronseld zijn, miss al jaren geleden, en nu in onze samenleving rondlopen? Als tikkende tijdbom, zeg maar?
Nope, je zegt dat de VS al-Qaeda ging sponsoren om tegen de Taliban in Afghanistan te vechten. Terwijl Bin Laden nooit hulp heeft ontvangen van de VS/CIA en de Taliban er geen geheim van maken dat ze bondgenoten van al-Qaeda zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vertaling:
"In verband met de mesaanval in Solingen heeft de politie een man aangehouden in een vluchtelingenverblijf in de stad"
Voortschrijdend inzicht van Judith. Netjes. Bijna 10 jaar later is er nog steeds geen bewijs voor.quote:
Nee inderdaad. Een islamtische arabisch ogende man uit een asielzoekerscentrum heeft een terreurdaad gepleegd, terwijl hij 'allah akbar' screeuwde, die IS heeft opgeëist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht van Judith. Netjes. Bijna 10 jaar later is er nog steeds geen bewijs voor.˛
Er kan een verband getrokken worden. Maar of deze causaal is? Daar is imho meer voor nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een islamtische arabisch ogende man uit een asielzoekerscentrum heeft een terreurdaad gepleegd, terwijl hij 'allah akbar' screeuwde, die IS heeft opgeëist.
De kans is erg klein dat jij meer belasting afdraagt dan ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte niet. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Ik sta te dienste van de samenleving en het is goed mogelijk dat jij over een stukje wegrijdt die ik deels heb betaald. Dus iets meer respect geven aan mensen zoals ik is helemaal niet zo gek.˛
Rot op zeg. De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerder een verward persoon zoals hier dan ook het geval is, voor wie/wat of waarvoor je het doet maakt niets uit. Zodra jij zo maar onschuldige mensen om je heen neersteekt dan ben je een debiel want er is geen enkele reden om dit te doen.
Grote jongen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kans is erg klein dat jij meer belasting afdraagt dan ik.
Dan zijn er erg veel radicalen. Jij bent niet nieuw op Fok! toch?quote:Maar goed, er is geen sprake van hijgerigheid om hier naar de Islam te wijzen, in dit soort gevallen is het altijd weer de radicale tak daarvan die verantwoordelijk blijkt.
Ja, helaas wel. En eigenlijk aan beide zijdes van het spectrum. Helaas. Gaan wij nog meemaken dat iedereen weer normaal gaat doen? Ik heb er een steeds harder hoofd in.quote:
Ook gematigde moslims zijn vrij radicaal, lopen met bedekende kleding en hebben geen liberale houding tav andere geloven, homo's en meer zaken waarvan we in een vrije samenleving hebben afgesproken ze te tolereren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grote jongen.
[..]
Dan zijn er erg veel radicalen. Jij bent niet nieuw op Fok! toch?˛
Wij doen normaal, hoor. Het ligt toch echt bij jullie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaan wij nog meemaken dat iedereen weer normaal gaat doen?
De radicale islam is geen stroming.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.
Daar ga je alquote:
Ik ben ook ontzettend blauw. De dag begon toch enigszins slecht voor me. Dit soort onschuldige slachtoffers gaan je nl. niet in de koude kleren zitten. Heb er een mixed visschotel tegenaan gegooid en het heeft me gelukkig weer op de rit gekregen een beetje. Het chagrijn van vanmorgen is gelukkig ook weg. Ben blij dat deze gestoorde is opgepakt. Nu kan hij niet onder een behandeling meer uitkomen. Gelukkig maar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
Blij dat ie gepakt is in elk geval. Hulde aan de Duitse politie.
You can't handle the truth.quote:
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De radicale islam is geen stroming.
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…
Nee, hoor. Atheisten hebben nog nooit zoiets gedaan vanuit hun ideologie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke ideologie is daar vatbaar voor.
Je klinkt teleurgesteld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Galvez het volgende:
Volgens mij eist IS op wat ze kunnen.
Beetje gek dat bij die aanslag in Rusland heel veel slachtoffers vielen, en dat de daders volautomatische wapens hadden, en deze minkukel moet het met slechts een mes doen?
Hulde? Dat hij al kon ontsnappen en bijna 24 uur kon rondlopen is absurd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
Blij dat ie gepakt is in elk geval. Hulde aan de Duitse politie.
Radicaal worden? Oh jazeker wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Atheisten hebben nog nooit zoiets gedaan vanuit hun ideologie.
Alle religies zijn er vatbaar voor wellicht, maar geen religie is er zo vatbaar voor als de Islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?˛
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef VEM2012 het volgende:
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…
De valse gelijkstellingquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?˛
Nope. Never happened.quote:
Informatie waar mee ze moesten werken was anders vrij summier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hulde? Dat hij al kon ontsnappen en bijna 24 uur kon rondlopen is absurd.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Welke ideologie zal nou de meeste nare mannetjes voortbrengen?
50/50 dat bij dat kind van 6 een stuk lichaam is afgehakt door zijn ouders. En dat is dan nog maar bij de "gematigde" gelovige.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?
Elke stroming kent zijn gematigden en radicalen. Radicale islam is niet beperkt tot 1 bepaalde stroming.
Phoah een gemeen instituut opgericht na een kleine 700 jaar onafgebroken islamitische invasies en in een tijd dat tot slaaf gemaakte voormalig christelijke kindsoldaten werden ingezet om Europa aan te vallen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet doen. Je gooit stenen vanuit een glazen huis.˛
Is het niet raar om juist een jong kind dat soort dingen te leren? Religie zou iets moeten zijn als ze een beetje zelf iets begrijpen van de wereld. Hel, dood, trouwen etc. In een film zou het snel voor 12 jaar en ouder zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?
Elke stroming kent zijn gematigden en radicalen. Radicale islam is niet beperkt tot 1 bepaalde stroming.
Je hebt het hele concept dat alle ideologien radicaal worden maar los gelaten en gaat nu individuele misdaden gebruiken als bewijs dat niet alleen de Islam slecht is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub snel weer normaal gaan doen.
Hier kan ik geen chocola van maken Jakkie. Wees wat duidelijker in je uitingen.quote:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat er altijd maar een dader is, ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd.quote:
Wat zei ik weer over iq lager dan 70 gisteren?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De radicale islam is geen stroming.
Al sla je me dood. Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden. Er zit een goede kop op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat zei ik weer over iq lager dan 70 gisteren?
Je onthoud alleen maar wat in je straatje past. Dat is niet hetzelfde. Als iemand hier een bekrompen (en gevaarlijk) wereldbeeld heeft, ben jij dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden.
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
Is het niet raar om juist een jong kind dat soort dingen te leren? Religie zou iets moeten zijn als ze een beetje zelf iets begrijpen van de wereld. Hel, dood, trouwen etc. In een film zou het snel voor 12 jaar en ouder zijn.
Je bent eigenlijk al een atheist. Er zijn tenslotte duizenden goden waarin jij niet geloofd. Durf ook afscheid te nemen van de laatste onzichtbare vriend en je hebt plots enorm veel ruimte op de natte schijf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden. Er zit een goede kop op.˛
Intact, zonder met een mes bewerkt te zijn de wereld ontdekken en naar school gaan. Een beetje zoals het merendeel van Nederland dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?
je kunt jihadisme kwalificeren als een radicale stroming.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Welke stroming hang jij aan? De radicale islam. Zei niemand ooit.
18 zou beter zijn. Als we alle religies 18+ zouden maken, zou de mensheid binnen drie generaties van die bullshit verlost zijn.quote:
Leren schrijven, lezen en rekenen. Leren dat er veel mensen op aarde zijn die allemaal hun eigen cultuur en geloof hebben. Maar ook tijd hebben om kind te zijn en weinig verantwoordelijkheid en schuldgevoel meedragen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rot op zeg. De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.
Hahahahahaha! Dat je dit soort bullshit echt gelooft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.
Ja dat verhaal blijf ik horen, maar dan een week later is er weer een gek die het nog eens dunnetjes overdoet, en weer een...en weer een....enz...quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.
Twee vliegtuigen die twee torens invliegen of een aantal bomgordels is een terroristische aanslag, niet een mongool die erop los steekt. Potje verward persoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:49 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Hahahahahaha! Dat je dit soort bullshit echt gelooft.
Leg dat maar eens uit aan de nabestaanden. zullen ze veel steun aan ondervinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:54 schreef -river- het volgende:
[..]
Twee vliegtuigen die twee torens invliegen of een aantal bomgordels is een terroristische aanslag, niet een mongool die erop los steekt. Potje verward persoon.
Hoe wereldvreemd kun je zijn. Koekoek!quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Als jihadisme een radicale stroming is, dan zou dit veronderstellen dat een gematigde islam geen jihad kent? Welke soort islam kent geen jihad?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:43 schreef Killumination het volgende:
je kunt jihadisme kwalificeren als een radicale stroming.
Ik ga niet ontkennen dat ik niet bang ben van de islam want dat ben ik op zeker maar dit is gewoon een gek in mijn ogen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:52 schreef Hathor het volgende:
[..]
Ja dat verhaal blijf ik horen, maar dan een week later is er weer een gek die het nog eens dunnetjes overdoet, en weer een...en weer een....enz...
Feit is dat de islam de enige religie is die zoveel moordlustige psychopaten voortbrengt. En dat bewijzen ze zelf notabene bijna wekelijks.
Ha.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
18 zou beter zijn. Als we alle religies 18+ zouden maken, zou de mensheid binnen drie generaties van die bullshit verlost zijn.
Gek gemaakt wellicht? Wie was de imam die hem inspireerde en in welke moskee gebeurde dat? Dat zijn altijd dingen waarvan ik graag van de hoed en de rand wil weten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:55 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik ga niet ontkennen dat ik niet bang ben van de islam want dat ben ik op zeker maar dit is gewoon een gek in mijn ogen.
De Islam brengt wel heeeeel veel verwarde mensen voort, dan. En IS heeft de aanslag geclaimd, toch? Toeval, zeker?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:54 schreef -river- het volgende:
Twee vliegtuigen die twee torens invliegen of een aantal bomgordels is een terroristische aanslag, niet een mongool die erop los steekt. Potje verward persoon.
Met jihadisme als stroming en ideologie doelt men op de militante strijd cq terrorisme, niet goed gedrag tegen je ouders en defensief gedrag. Jihadisme is in die zin een stroming buiten de gangbare stromingen in de islam, maar voor zover geen gematigde stroming binnen de islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:55 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Als jihadisme een radicale stroming is, dan zou dit veronderstellen dat een gematigde islam geen jihad kent? Welke soort islam kent geen jihad?
Terug naar de realiteit. Er zijn verschillende smaakjes jihadisten. Waarom verschillend? Omdat ze verschillende stromingen aanhangen.
Jihad zelf is geen stroming, maar meer een concept dat onderdeel is van alle islamitische stromingen.
Ze raken geīnspireerd door de haatzaaiende koranverzen. Daarin wordt opgeroepen dat het afslachten van ongelovigen een ticket naar het 'paradijs' oplevert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gek gemaakt wellicht? Wie was de imam die hem inspireerde en in welke moskee gebeurde dat? Dat zijn altijd dingen waarvan ik graag van de hoed en de rand wil weten.
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar vooral kansarme laaggeschoolde mensen zijn hier gevoelig voor en ik denk nu eenmaal dat mensen uit islamitische landen niet een van de slimste zijn. Dus snel gek/verward te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:58 schreef Hathor het volgende:
[..]
Gek gemaakt wellicht? Wie was de imam die hem inspireerde en in welke moskee gebeurde dat? Dat zijn altijd dingen waarvan ik graag van de hoed en de rand wil weten.
De woorden waar je naar zocht waren geindoctrineerd door een ideologie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:02 schreef -river- het volgende:
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar vooral kansarme laaggeschoolde mensen zijn hier gevoelig voor en ik denk nu eenmaal dat mensen uit islamitische landen niet een van de slimste zijn. Dus snel gek/verward te maken.
Mohammed Atta, van de 9-11 aanslag, was een jonge Saudi die het zich kon veroorloven om overzees te studeren, net als de meeste van zijn kompanen. Dan ben je dus niet kansarm en laaggeschoold. Dat waren intelligente jongens die alsnog besloten om zichzelf een toren in te boren uit religieuze overwegingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:02 schreef -river- het volgende:
[..]
Eigenlijk mag ik dit niet zeggen, maar vooral kansarme laaggeschoolde mensen zijn hier gevoelig voor en ik denk nu eenmaal dat mensen uit islamitische landen niet een van de slimste zijn. Dus snel gek/verward te maken.
Net zoals onze radicale complot denkers.
Was hij geen Egyptenaar?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mohammed Atta, van de 9-11 aanslag, was een jonge Saudi die het zich kon veroorloven om overzees te studeren, net als de meeste van zijn kompanen. Dan ben je dus niet kansarm en laaggeschoold. Dat waren intelligente jongens die alsnog besloten om zichzelf een toren in te boren uit religieuze overwegingen.
Ja dank je wel, dat bedoelde ik.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:05 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
De woorden waar je naar zocht waren geindoctrineerd door een ideologie.
Ja, daarom noemde ik dat dan ook een terroristische aanslag en dit een daad van een gek.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:06 schreef Hathor het volgende:
[..]
Mohammed Atta, van de 9-11 aanslag, was een jonge Saudi die het zich kon veroorloven om overzees te studeren, net als de meeste van zijn kompanen. Dan ben je dus niet kansarm en laaggeschoold. Dat waren intelligente jongens die alsnog besloten om zichzelf een toren in te boren uit religieuze overwegingen.
Maar iemand zal nooit rondsteken en dan de Bijbel citeren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:08 schreef -river- het volgende:
[..]
Ja dank je wel, dat bedoelde ik.
In mijn ogen staan dit soort gestoorde acties los van de islam zelf die behoorlijk vredelievend is, ook al kies ik er zelf voor er niets mee te maken willen hebben.
Jihad is net als bidden en vasten onderdeel van alle islamitische stromingen en er zijn tientallen jihadverzen te vinden in de Koran.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:01 schreef Killumination het volgende:
Met jihadisme als stroming en ideologie doelt men op de militante strijd cq terrorisme, niet goed gedrag tegen je ouders en defensief gedrag. Jihadisme is in die zin een stroming buiten de gangbare stromingen in de islam, maar voor zover geen gematigde stroming binnen de islam.
We moeten er voor zorgen dat de oorlog in Gaza ophoud, sinds de oorlog in Gaza zijn er meer terreurcellen ontmanteld in de gehele Europese Unie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:13 schreef Fietsenrek het volgende:
Weer een 'verward' persoon met een islamitische achtergrond. Toeval? Het wordt wel heel vervelend zo, en dit kan zomaar wekelijks gebeuren als we nog meer importeren.
Blijkbaar niet. Want dit soort mensen zijn geindoctrineerd door hun religie = de islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:08 schreef -river- het volgende:
In mijn ogen staan dit soort gestoorde acties los van de islam zelf
Klopt, maar dat stopt het niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:14 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
We moeten er voor zorgen dat de oorlog in Gaza ophoud, sinds de oorlog in Gaza zijn er meer terreurcellen ontmanteld in de gehele Europese Unie.
Die worden nu meer actief omdat veel moslims denken dat de Europese Unie een bondgenoot van Israël is.
De oorlog in Gaza is toch juist veroorzaakt door dat soort mongolen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:14 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
We moeten er voor zorgen dat de oorlog in Gaza ophoud, sinds de oorlog in Gaza zijn er meer terreurcellen ontmanteld in de gehele Europese Unie.
Die worden nu meer actief omdat veel moslims denken dat de Europese Unie een bondgenoot van Israël is.
Idd , de islam is een vreedzame religiequote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Kun je zo'n lijst ook niet maken waarin ze zelf het slachtoffer zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:28 schreef Enchanter het volgende:
[..]
Idd , de islam is een vreedzame religie
Volgens prof. Olivier Roy waren 25% van de Fransen die zich aansloten bij IS bekeerlingen. Dat zijn toch vooral volwassenen geweest die niet jong in aanraking zijn geweest met islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:44 schreef Momo het volgende:
Leren schrijven, lezen en rekenen. Leren dat er veel mensen op aarde zijn die allemaal hun eigen cultuur en geloof hebben. Maar ook tijd hebben om kind te zijn en weinig verantwoordelijkheid en schuldgevoel meedragen.
Jammer dat je dan geen bewijs hiervoor kunt aanleveren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:38 schreef Triggershott het volgende:
Volgens prof. Olivier Roy waren 25% van de Fransen die zich aansloten bij IS bekeerlingen. Dat zijn toch vooral volwassenen geweest die niet jong in aanraking zijn geweest met islam.
Nou, die is vast korterš...quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je zo'n lijst ook niet maken waarin ze zelf het slachtoffer zijn?
Religieus geweld kent vele vormen.
Stel al zou Israël het op zichzelf hebben afgeroepen, dan nog heeft Solingen daar helemaal niets mee te maken. 🤷♂️quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Heb je ook een baardje?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Er zit een goede kop op bij me.˛
Ik geloof dat je gelijk hebt.quote:
Al het bewijs wijst juist in tegenovergestelde richting.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze worden nu actief maar ze waren al lang in Europa. Is het niet om Gaza dan vinden die mongooltjes over een paar maanden wel een andere rechtvaardiging om aanslagen te plegen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:14 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Achteraf is het meer dan duidelijk dat Merkel één van de, zo niet dé slechtste Bundeskanzler in de Duitse geschiedenis is. Dankzij haar opeenvolgende regeringen zit Duitsland anno 2024 opgescheept met een twintig tot dertig jaar achterstand op het gebied van digitalisering, een vervallen infrastructuur, in hoog tempo verpauperende dorpen en steden, een failliete economie en grote aantallen "vluchtelingen" die nooit gescreend zijn op criminele en/of terroristische eisen. De regeringen onder Merkel hebben Duitsland eigenhandig de nek omgedraaid.quote:Op zondag 25 augustus 2024 07:14 schreef Scorpie het volgende:
Zou deze terreurdaad in Duitsland dan nu eindelijk de discussie openen over hoe desastreus het Schaffen Das beleid van Merkel de afgelopen jaren is gebleken? Gaat men daar nu eindelijk eens de straat op om te eisen dat de overheid hun eigen burgers veilig houdt tegen de ongebreidelde import van islamterroristen? Worden ze daar nu eindelijk wakker ?
Zodra dat gebeurt zul je de Duitse overheid net zo repressief zullen zien optreden als de Britse.quote:Op zondag 25 augustus 2024 07:14 schreef Scorpie het volgende:
Zou deze terreurdaad in Duitsland dan nu eindelijk de discussie openen over hoe desastreus het Schaffen Das beleid van Merkel de afgelopen jaren is gebleken? Gaat men daar nu eindelijk eens de straat op om te eisen dat de overheid hun eigen burgers veilig houdt tegen de ongebreidelde import van islamterroristen? Worden ze daar nu eindelijk wakker ?
Wij moeten ons maar aanpassen idd zodat de haatbaardjes rustig blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:14 schreef BMW1993 het volgende:
[..]
Stuur hem terug naar president Assad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:06 schreef matspontius het volgende:
Issa al H., een 26-jarige man uit Syrië, die sinds eind 2022 in Duitsland verbleef.
Weer zo'n geimporteerd stuk stront. En nog steeds zijn hier dan goedpraters en wokers die blijven beweren dat dit helemaal niets met asielzoekers of die achterlijke geloofsovertuiging te maken heeft. Compleet gestoord!!!
Behalve dat die allah akbar roept en het uit naam van de islam doet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Islam ogen heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:21 schreef Cruzinats het volgende:
[..]
Islam hoort hier niet, moslims zullen zich nooit aanpassen omdat onze samenleving voor alles staat waar zij een afkeer voor hebben. Het gaat nooit werken, de moslims die wel intergreren zijn in de ogen van de Islam slechte moslims, dat zegt toch al genoeg.
Die kijken vaak door zo'n klein luikjequote:Op zondag 25 augustus 2024 08:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Islam ogen heeft.
Insteken zoals het -voor moslims- heilige perfecte rolmodel het hun al voor deed, en zoals het word voorgeschreven in het -voor moslims- heilige boek; deze barbaarse moordpartij heeft alles te maken met de islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ik denk dat er nog wel meer is wat jij niet weten. Of beter gezegd; wat jij niet wil weten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:34 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Ik wist niet dat de Islam ogen heeft.
Zolang je niet beweegt is die T-Rex een stuk ongevaarlijker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:47 schreef WheeledWarrior het volgende:
Ach, toch weer een Syrier.
[ afbeelding ]
• Hitlerquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:52 schreef Hathor het volgende:
Feit is dat de islam de enige religie is die
Tip: niet op de splinter in een ander zijn ogen wijzen als je zelf een balk in je eigen oog hebt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
• Hitler
• Stalin
• Mao Zedong
• Pol Pot
Vergeleken met deze gastjes zijn die gekken die je linkt aan de Islam kruimeldieven.
Neem deze tip van me ter harte: niet met stenen gooien als je in een glazen gebouw zit.˛
Ja, die vind ik eigenlijk net zo goed. Ik za hem meteen in mijn post verwerken. Thanks!quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:07 schreef Lenny77 het volgende:
[..]
Tip: niet op de splinter in een ander zijn ogen wijzen als je zelf een balk in je eigen oog hebt.
Voor zover ik weet hebben geen van deze mannen ooit iemand met hun eigen handen vermoord, wel houden we ze verantwoordelijk voor de wandaden van het land dat ze leidden. Een redelijker vergelijking zou zijn om de islam als soortgelijk collectief te zien.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
• Hitler
• Stalin
• Mao Zedong
• Pol Pot
Vergeleken met deze gastjes zijn die gekken die je linkt aan de Islam kruimeldieven.
Neem deze tip van me ter harte: niet met stenen gooien als je in een glazen gebouw zit.˛
Ik denk dat je een speciaal soort onontwikkeld moet zijn om te begrijpen dat bovengenoemde namen erbij betrekken om maar een punt te maken je argument eigenlijk alleen maar verzwakt. "Ze zijn niet zo erg als Pol Pot" is niet de flex die je denkt dat het is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
• Hitler
• Stalin
• Mao Zedong
• Pol Pot
Schijnt dat dat 300 meter was van de plaats waar hij 9 mensen heeft gestoken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vertaling:
Je weet het adres van de lokale GGZ bij jou in de buurt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
• Hitler
• Stalin
• Mao Zedong
• Pol Pot
Neem deze tips van me ter harte:
• niet met stenen gooien als je in een glazen gebouw zit.
• niet op de splinter in een ander zijn ogen wijzen als je zelf een balk in je eigen oog hebt. (Credits aan @:Lenny77 )˛
Dat vind ik ook vreemd. Dus vraag me af of hij eigenlijk terug naar Syrië zou worden gestuurd en nu kans heeft in Duitsland te blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:20 schreef Cuendillar het volgende:
IS eist mijn ingegroeide teennagel nog op.
Maar heeft hij zichzelf aangegeven? Dat is bepaald niet de modus operandi voor een islamitisch terrorist.
En als je Mohammed aan deze lijst toevoegt.. ben benieuwd hoeveel doden hij op zijn geweten heeft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:11 schreef saparmurat_niyazov het volgende:
[..]
Voor zover ik weet hebben geen van deze mannen ooit iemand met hun eigen handen vermoord, wel houden we ze verantwoordelijk voor de wandaden van het land dat ze leidden. Een redelijker vergelijking zou zijn om de islam als soortgelijk collectief te zien.
Volgende week zijn er deelstaatsverkiezingen in Saksen en Thüringen. In de media maakt men zich al druk over de mogelijke winst van de AFD, die er in de peilingen goed voor staat. Benieuwd naar de uitslag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 07:14 schreef Scorpie het volgende:
Dat zijn er veel. Mohammed was namelijk voor een aanzienlijk deel van zijn leven een legerleider, hij leidde moslimlegers om gebieden te veroveren en aanwezige populaties te onderwerpen. Daarbij kwamen vele mensen om het leven, bijvoorbeeld door onthoofding en werden vrouwen en kinderen als 'oorlogsbuit' gezien die vervolgens tot slaaf werden gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:24 schreef capricia het volgende:
[..]
En als je Mohammed aan deze lijst toevoegt.. ben benieuwd hoeveel doden hij op zijn geweten heeft.
Je begint je bijna af te vragen of waar het Christendom en het Jodendom niet voor waarschuwen, eigenlijk de Islam is: een ideologie die dood en verderf zal brengen, een tegenhanger van alles dat goed en vredig is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:30 schreef BeriBeri het volgende:
Of Allah, maar dat is gewoon een verzonnen figuur
En dat deze asielzoekers gevaar lopen in eigen land kan je niks schelen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef vacuum1 het volgende:
Deze aanslag zou aanleiding moeten zijn voor een directe asielstop. Een regering die écht om haar burgers geeft zou zeggen: aan deze gevaren gaan we onze bevolking niet blootstellen. Echter, de massale import van dit soort levensgevaarlijke figuren gaat gewoon keihard door. Het is sinister en kwaadaardig.
Valt allemaal reuze meequote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
En dat deze asielzoekers gevaar lopen in eigen land kan je niks schelen?˛
Correct. Dat moslims een rotzooi hebben gemaakt van hun eigen landen is niet het probleem van het Westen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoeveel miljoenen doden Mohammed door zijn bestaan op zijn geweten heeft. Er vallen nog steeds doden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat zijn er veel. Mohammed was namelijk voor een aanzienlijk deel van zijn leven een legerleider, hij leidde moslimlegers om gebieden te veroveren en aanwezige populaties te onderwerpen. Daarbij kwamen vele mensen om het leven, bijvoorbeeld door onthoofding en werden vrouwen en kinderen als 'oorlogsbuit' gezien die vervolgens tot slaaf werden gemaakt.
[..]
Je begint je bijna af te vragen of waar het Christendom en het Jodendom niet voor waarschuwen, eigenlijk de Islam is: een ideologie die dood en verderf zal brengen, een tegenhanger van alles dat goed en vredig is.
Als die het Westen zo haat, wat doet hier dan, lekker terug naar z'n zandbakquote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je kunt Mohammed gewoon aan dit lijstje toevoegen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:05 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
• Hitler
• Stalin
• Mao Zedong
• Pol Pot
Neem deze tips van me ter harte:
• niet met stenen gooien als je in een glazen gebouw zit.
• niet op de splinter in een ander zijn ogen wijzen als je zelf een balk in je eigen oog hebt. (Credits aan @:Lenny77 )˛
Euh, als ik moet kiezen tussen asielzoekers helpen, of doodgestoken worden, dan weet ik het eigenlijk ook wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Het is ook lekkerder moorden uit naam van een zogenaamd opperwezen dan dat je zelf verantwoordelijkheid neemt voor je daden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:55 schreef capricia het volgende:
[..]
Je kunt Mohammed gewoon aan dit lijstje toevoegen.
Die veroorzaakt nog dood en verderf zelfs lang nadat ie zelf dood is.
Ja, die zou ik er ook graag uitgefilterd hebben. En wat mij betreft kunnen we daarin samen optrekken. Maar wat ik absoluut NIET wil is dat voor het gemak dan maar iedereen geweerd wordt. Dat zou een groot onrecht zijn. En dat is het probleem verplaatsen. Er zit gewoon een goede kop op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:54 schreef BeriBeri het volgende:
[..]
Als die het Westen zo haat, wat doet hier dan, lekker terug naar z'n zandbak
Ach man er zijn hele draaiboeken in omloop in die landen welk land ze moeten reizen (niet vluchten, reizen), via welke weg en welk kutverhaal ze moeten ophangen om hier te kunnen blijven.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:50 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:49 schreef HowardRoark het volgende:
Je begint je bijna af te vragen of waar het Christendom en het Jodendom niet voor waarschuwen, eigenlijk de Islam is: een ideologie die dood en verderf zal brengen, een tegenhanger van alles dat goed en vredig is.
Dat komt omdat de Islam om pure egoīsme draait. Het gaat namelijk alleen om jouw ziel. Die moet naar het Paradijs. Ikke ikke ikke.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:58 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Het is ook lekkerder moorden uit naam van een zogenaamd opperwezen dan dat je zelf verantwoordelijkheid neemt voor je daden.
Je kan me meer vertellen. Eerst wordt er door buitenlandse veiligheidsdiensten onder het mom van verdeel en heers rotzooi getrapt in die landen en vervolgens janken diezelfde landen om vluchtelingen op te nemen. Iedereen heeft recht op veiligheid en een lekker stukje tenderloin.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:59 schreef Kidjuh het volgende:
[..]
Ach man er zijn hele draaiboeken in omloop in die landen welk land ze moeten reizen (niet vluchten, reizen), via welke weg en welk kutverhaal ze moeten ophangen om hier te kunnen blijven.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef vacuum1 het volgende:
Deze aanslag zou aanleiding moeten zijn voor een directe asielstop. Een regering die écht om haar burgers geeft zou zeggen: aan deze gevaren gaan we onze bevolking niet blootstellen. Echter, de massale import van dit soort levensgevaarlijke figuren gaat gewoon keihard door. Het is sinister en kwaadaardig.
Ik heb ze bij hun nekvel met goede inhoud. Is denk ik ook de enige manier om ze goed aan te pakken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:05 schreef WheeledWarrior het volgende:
Trolletjes maar weer lekker negeren hier.
Tja, het exacte aantal zal natuurlijk lastig te achterhalen zijn. Maar heel erg veel. Want ook het etnisch zuiveren van een land zoals Turkije van Grieken, Armenen en zoveel mogelijk Koerden is gedaan om het land Islamitisch te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:53 schreef capricia het volgende:
[..]
Toch ben ik benieuwd hoeveel miljoenen doden Mohammed door zijn bestaan op zijn geweten heeft. Er vallen nog steeds doden.
ISIS is het niet helemaal met je eens. Uit hoeveel eenlingen bestaat Hamas ongeveer? En de Taliban, ook allemaal eenlingen…quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Ze geloven allemaal dat je je diep moet onderwerpen aan Allah, dat is eigenlijk het gevaarlijkste.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
Dit zijn dus niet slechts excessen die bijvoorbeeld door slechts een paar rotte appels van IS of Hamas worden geloofd, dit is was de Islam is. Dit is waar echt heel erg veel moslims diep in geloven.
Het is een groep eenlingen met eenzelfde doel die samenwerken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
ISIS is het niet helemaal met je eens. Uit hoeveel eenlingen bestaat Hamas ongeveer? En de Taliban, ook allemaal eenlingen…
Tsjonge.
Je moet Houssain volgen op Youtube. Schuiven goede studenten aan altijd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
Ik kijk bijvoorbeeld wel eens het Youtube kanaal van Salaheddine. Daar schuiven meer dan genoeg gasten aan die best goed geīntegreerd zijn, niet op het achterhoofd zijn gevallen en goed Nederlands spreken. Maar ook daar omarmd men de radicale elementen van de Islam zoals bijvoorbeeld het idee van martelaarschap.
Nee, niet lastig te achterhalen, er is al veel over gepubliceerd, het christendom staat fier op 1 qua bodycount.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
Tja, het exacte aantal zal natuurlijk lastig te achterhalen zijn. Maar heel erg veel. Want ook het etnisch zuiveren van een land zoals Turkije van Grieken, Armenen en zoveel mogelijk Koerden is gedaan om het land Islamitisch te maken.
Dat is gewoon ziek, dat martelaarschap.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Tja, het exacte aantal zal natuurlijk lastig te achterhalen zijn. Maar heel erg veel. Want ook het etnisch zuiveren van een land zoals Turkije van Grieken, Armenen en zoveel mogelijk Koerden is gedaan om het land Islamitisch te maken.
Ook dus weer een gevolg van het gedachtegoed van de Islam. Het is essentieel voor het Westen om zich te gaan realiseren dat de Islam een inherent andere religie is dan het Christendom en het Jodendom. Mohammed was geen Jezus of Mozes.
Ik kijk bijvoorbeeld wel eens het Youtube kanaal van Salaheddine. Daar schuiven meer dan genoeg gasten aan die best goed geīntegreerd zijn, niet op het achterhoofd zijn gevallen en goed Nederlands spreken. Maar ook daar omarmd men de radicale elementen van de Islam zoals bijvoorbeeld het idee van martelaarschap.
Recent werd daar dan gesteld dat de Palestijnen de zijn omgekomen in de huidige oorlog in Israël, eigenlijk blij mogen zijn dat ze zijn gestorven als martelaren voor 'Allah' en nu in het paradijs komen. Immers, dat is toch de wens van elke moslim?
Dit zijn dus niet slechts excessen die bijvoorbeeld door slechts een paar rotte appels van IS of Hamas worden geloofd, dit is was de Islam is. Dit is waar echt heel erg veel moslims diep in geloven.
Tja.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Ze geloven allemaal dat je je diep moet onderwerpen aan Allah, dat is eigenlijk het gevaarlijkste.
Als er dan iemand zegt "dit moet je uit naam van Allah doen" dan doen ze het.
Want ze willen allemaal naar het hiernamaals.
Het ging over historische personen. Hoeveel doden die op hun naam hadden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nee, niet lastig te achterhalen, er is al veel over gepubliceerd, het christendom staat fier op 1 qua bodycount.
Etnisch zuiveren van Koerdische moslims is gedaan om het land islamitisch te maken? Wat een grap. Nee, Ataturk was een seculiere nationalist en zijn anti-islamitische gedachtegoed had meer gemeen met de onzin die jij hier schrijft.
Jezus staat op nummer 1 dan qua bodycount.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ging over historische personen. Hoeveel doden die op hun naam hadden.
@:bansheeboy kwam met een lijstje. Zoals Hitler en Mao.
Dus daar kun je prima Mohammed aan toe voegen.
Met een simpele rode draad: de radicale islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:13 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Het is een groep eenlingen met eenzelfde doel die samenwerken.
Heerlijke counter Triggershot. Ik voel me goed.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Jezus staat op nummer 1 dan qua bodycount.
Ach het zijn maar wat dode mensen die we hopelijk toch niet kennen, veel belangrijker om woke te zijn toch.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:21 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Met een simpele rode draad: de radicale islam.
Maar sommigen (waaronder helaas de mogelijke nieuwe president van de VS) willen dat niet meer benoemd zien, want stigmatisering is kennelijk een groter probleem dan de ene na de andere terreuraanslag.
Je hebt er dus geen probleem mee om Mohammed in het rijtje Hitler, Stalin, Mao etc te zetten. Thanks. Daar zijn we het over eens.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Jezus staat op nummer 1 dan qua bodycount.
waarom zou je nog met moslims in discussie gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:19 schreef capricia het volgende:
[..]
Het ging over historische personen. Hoeveel doden die op hun naam hadden.
@:bansheeboy kwam met een lijstje. Zoals Hitler en Mao.
Dus daar kun je prima Mohammed aan toe voegen.
Iemand anders kwam met dit lijstje, ik ben bereid om clowns tegemoet te komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:23 schreef capricia het volgende:
Je hebt er dus geen probleem mee om Mohammed in het rijtje Hitler, Stalin, Mao etc te zetten.
Woke, ook al zo’n ziekelijke religie…quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:22 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Ach het zijn maar wat dode mensen die we hopelijk toch niet kennen, veel belangrijker om woke te zijn toch.
Je zal niet alleen de kraan moeten dichtdraaien, maar ook de reeds aanwezige vluchtelingen, statushouders enz. moeten doorlichten om de rotte appels er tussen uit te vissen. Er is een reden dat de daders van dit soort aanvallen Syriërs zijn en er is een reden waarom specifiek Syrische haatbaarden naar Europa gevlucht zijn. In eigen land werden ze - terecht - door het Assad regime onderdrukt, in Europa wordt hen geen strobreed in de weg gelegd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef vacuum1 het volgende:
Nee, een onderdeel van hiervan was dat mensen moslim moesten zijn. Het idee was namelijk een volledig Islamitisch land te krijgen. Dit is ook de reden waarom gedwongen bekeringen geregeld onderdeel waren van de vervolgingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Nee, niet lastig te achterhalen, er is al veel over gepubliceerd, het christendom staat fier op 1 qua bodycount.
Etnisch zuiveren van Koerdische moslims is gedaan om het land islamitisch te maken? Wat een grap. Nee, Ataturk was een seculiere nationalist en zijn anti-islamitische gedachtegoed had meer gemeen met de onzin die jij hier schrijft.
Tja, dat is het inderdaad ook. Maar gewoon hier op Youtube te zien, door Nederlandse moslims. De zogenaamd 'gematigden'.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:14 schreef capricia het volgende:
[..]
Dat is gewoon ziek, dat martelaarschap.
Er lijkt ook weinig zelfreinigingsvermogen te bestaan.
Woke is erg problematisch inderdaad. Misschien is het veelzeggend dat de woke-isten en Islamisten naar elkaar trekken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:27 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Woke, ook al zo’n ziekelijke religie…
Je ging er anders zelf ook behoorlijk mee aan de slag, je kwam met aanvullingen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:24 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Iemand anders kwam met dit lijstje, ik ben bereid om clowns tegemoet te komen.
Precies dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
waarom zou je nog met moslims in discussie gaan
het is duidelijk hoe die erin staan, verspilde moeite
We schieten door. Dit zijn een handjevol rotte appels. Verreweg de meeste Syriërs die zijn gekomen zijn aan het werk. Velen hebben een eigen establishment.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:27 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Je zal niet alleen de kraan moeten dichtdraaien, maar ook de reeds aanwezige vluchtelingen, statushouders enz. moeten doorlichten om de rotte appels er tussen uit te vissen. Er is een reden dat de daders van dit soort aanvallen Syriërs zijn en er is een reden waarom specifiek Syrische haatbaarden naar Europa gevlucht zijn. In eigen land werden ze - terecht - door het Assad regime onderdrukt, in Europa wordt hen geen strobreed in de weg gelegd.
Toen wij Europeanen nog de dienst uitmaakten was Europa wel een fijnere en stabielere plek om te wonen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:03 schreef Triggershott het volgende:
[..]zei hij terwijl hij al maandenlang een actieve cheerleader is voor Netanyahu.
Schei toch uit man. Europeanen en het christendom staan op nummer 1 qua dood en verderf.
Met andere woorden, eigenlijk kan iedereen neergestoken worden uit wraak voor moslims in Palestina.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Ali_boo het volgende:
Over clowns gesproken, mega alt right, ook wel bekend als de dawah gang
[ x ]
Slimme hoogopgeleide vent met een sterke ruggengraat. Hij moet alleen op zijn tellen passen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Daarom neem ik jullie gejank over een steekpartijtje niet serieus. Assad ophemelen, christendom bodycount op nummer 1 ophemelen, maar huilie doen over een steekpartijtje. Het is je niet te doen om de doden, dat is wel duidelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef spicymchaggis het volgende:
Toen wij Europeanen nog de dienst uitmaakten was Europa wel een fijnere en stabielere plek om te wonen.
De meeste slachtoffers zijn meestal moslims zelf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:34 schreef Elan het volgende:
[..]
Kun je zo'n lijst ook niet maken waarin ze zelf het slachtoffer zijn?
Religieus geweld kent vele vormen.
Hier wat random woorden voor je:quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:30 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Toen wij Europeanen nog de dienst uitmaakten was Europa wel een fijnere en stabielere plek om te wonen.
Syriërs hebben het juist lastig op de Westerse arbeidsmarkten. Zij zijn laagopgeleid, spreken te taal niet en hebben heel veel moeite met de integratie. Dit zijn niet de apothekers uit Aleppo zoals sommigen de burger voor hebben geprobeerd te houden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:28 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
We schieten door. Dit zijn een handjevol rotte appels. Verreweg de meeste Syriërs die zijn gekomen zijn aan het werk. Velen hebben een eigen establishment.˛
Zijn hier harde cijfers van? Want uit mijn omgeving krijg ik een andere indruk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Syriërs hebben het juist lastig op de Westerse arbeidsmarkten. Zij zijn laagopgeleid, spreken te taal niet en hebben heel veel moeite met de integratie. Dit zijn niet de apothekers uit Aleppo zoals sommigen de burger voor hebben geprobeerd te houden.
Duitsland is juist smerig bezig en steunt Israëlische misdaden jegens de Palestijnen terwijl ze zelf verantwoordelijk waren voor de Holocaust en niet de Palestijnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:29 schreef Ali_boo het volgende:
[ x ]
Oh, ben jij er zo eentje...quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:06 schreef Triggershott het volgende:
[..]dezelfde regering die je blootstelt aan een potentiële kernoorlog met Rusland gaan hun beleid veranderen vanwege een steekpartij.
Het is jou niet te doen om de doden, waarschijnlijk heb je zelfs even een gevoel van euforie gehad.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Daarom neem ik jullie gejank over een steekpartijtje niet serieus. Assad ophemelen, christendom bodycount op nummer 1 ophemelen, maar huilie doen over een steekpartijtje. Het is je niet te doen om de doden, dat is wel duidelijk.
Vandaag nog een video gezien waar de dawah clowns eisen dat er wraak genomen moet worden. Voor het beledigen van hun profeetquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef tesssssssss het volgende:
[..]
Met andere woorden, eigenlijk kan iedereen neergestoken worden uit wraak voor moslims in Palestina.
Bij wijze van spreken, je poedel nog wel.
Die lijst wordt bijgehouden door een zionist die de boel met 1 oog analyseert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers zijn meestal moslims zelf.
Maar daar gaat het niet om
Cijfers zijn op basis van het WODC, RIVM en de Erasmus Universiteit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Zijn hier harde cijfers van? Want uit mijn omgeving krijg ik een andere indruk.˛
quote:Over het algemeen blijkt dat Syrische nieuwkomers na gemiddeld zeven jaar verblijf in Nederland er op een aantal vlakken op achteruit gaan. Zo verslechtert hun gezondheid, ervaren ze een minder goede financiële situatie en hebben zij minder sociale contacten.
Hoewel steeds meer Syrische Nederlanders werken, heeft nog steeds de meerderheid een tijdelijke baan en blijft de bijstandsafhankelijkheid hoog (38 procent). Ook is twee derde van de vrouwen niet actief op de arbeidsmarkt. Meer dan de helft van hen zegt aan het eind van de maand geld tekort te komen.
Bron
Iedereen is slachtoffer van die radicale gekkies.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:34 schreef Enchanter het volgende:
[..]
De meeste slachtoffers zijn meestal moslims zelf.
Maar daar gaat het niet om
Dank je wel. Dit is voor mij nieuw. Maar goed, in deze context is er nog een grote afstand tussen werkloos zijn en iemand in zijn nek steken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Cijfers zijn op basis van het WODC, RIVM en de Erasmus Universiteit.
[..]
Ja maar inmiddels is Duitsland vooruitgegaan als mens zijnde en probeert het verleden achter zich te laten. Of ben jij ook zo type die constant onze voor-voor-voor vaderen gaat vergelijken (slavernij verleden, kolonisaties) met de huidige mens?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:37 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Duitsland is juist smerig bezig en steunt Israëlische misdaden jegens de Palestijnen terwijl ze zelf verantwoordelijk waren voor de Holocaust en niet de Palestijnen.
Ik heb gek op alle dahah clowns, kan het echt aan iedereen aanraden om hen op twitter te volgenquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:31 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Slimme hoogopgeleide vent met een sterke ruggengraat. Hij moet alleen op zijn tellen passen.˛
Duitsland is niet vooruitgegaan, ze zijn juist schandalig bezig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:43 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Ja maar inmiddels is Duitsland vooruitgegaan als mens zijnde en probeert het verleden achter zich te laten. Of ben jij ook zo type die constant onze voor-voor-voor vaderen gaat vergelijken (slavernij verleden, kolonisaties) met de huidige mens?
Ik denk dat we er verstandig aan zouden doen om de islam als eenzelfde soort ideologie/stroming te gaan zien als het communisme, nationaalsocialisme enz. en ons er ook op dezelfde wijze tegen op gaan stellen. We hebben tijdens de koude oorlog miljarden gespendeerd aan het buiten de deur houden van het communisme, voor de islam hebben we de deur echter wagenwijd opengezet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Ook dus weer een gevolg van het gedachtegoed van de Islam. Het is essentieel voor het Westen om zich te gaan realiseren dat de Islam een inherent andere religie is dan het Christendom en het Jodendom. Mohammed was geen Jezus of Mozes.
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar het punt is dat deze mensen hier slecht integreren en ook niet gelukkig lijken te worden van het leven hier mede omdat men onderaan de samenleving moet bungelen. Dit schept een voedingsbodem voor radicalisatie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:42 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dank je wel. Dit is voor mij nieuw. Maar goed, in deze context is er nog een grote afstand tussen werkloos zijn en iemand in zijn nek steken.˛
Daniël Haqiqatjou, Uthman Ibn Farouq, Akhi Aymanquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef Ali_boo het volgende:
[..]
Ik heb gek op alle Dawah broeders, kan het echt aan iedereen aanraden om hen op twitter te volgen
Ali Dawah
Mohammed Hijab
Muslim Latern
Muslim Cowboy
Wellicht kan je de lijst nog even verder aanvullen ?
Tja, helaas denken te veel Westerse beleidsmakers nog altijd dat er geen probleem is. Hoe meer migranten uit Islamtische landen, hoe beter het eigenlijk is zo vindt men.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er verstandig aan zouden doen om de islam als eenzelfde soort ideologie/stroming te gaan zien als het communisme, nationaalsocialisme enz. en ons er ook op dezelfde wijze tegen op gaan stellen. We hebben tijdens de koude oorlog miljarden gespendeerd aan het buiten de deur houden van het communisme, voor de islam hebben we de deur echter wagenwijd opengezet.
Hoe jij in de wedstrijd staat is ook volkomen duidelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:32 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Daarom neem ik jullie gejank over een steekpartijtje niet serieus. Assad ophemelen, christendom bodycount op nummer 1 ophemelen, maar huilie doen over een steekpartijtje. Het is je niet te doen om de doden, dat is wel duidelijk.
In Turkije zitten ze ook niet meer op al die Syriers te wachten, dat schijnt cultureel ook vaak niet te matchen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
Dat spreekt voor zich. Maar het punt is dat deze mensen hier slecht integreren en ook niet gelukkig lijken te worden van het leven hier mede omdat men onderaan de samenleving moet bungelen. Dit schept een voedingsbodem voor radicalisatie.
Deze mensen zijn cultureel Islamtische en Arabisch, niet Westers. Nu zullen er vast en zeker ook uitzonderingen zijn, en voor hen natuurlijk complimenten, maar over het algemeen is het gewoon geen match het Westen en Syrië.
Een groep die slecht integreert en uit een totaal andere en zelfs voor het Westen gevaarlijke cultuur komt, zouden hier geen toegang moeten krijgen. Syriërs kunnen beter naar Turkije, Jordanië, Turkmenistan of Egypte.
Enkele weken geleden deze bekeken, ging ook over subjectieve termen als "het Westen", en hoe de islam juist een westerse religie is en het Midden-Oosten/Egypte onderdeel zijn van "het Westen", en hoe Middle East vroeger Near East werd genoemd, en de naam weer werd aangepast omdat de oostelijke vijand Rusland en Warsawpact moest zijn, etc.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:11 schreef HowardRoark het volgende:
Het is essentieel voor het Westen om zich te gaan realiseren dat de Islam een inherent andere religie is dan het Christendom en het Jodendom. Mohammed was geen Jezus of Mozes.
Wat is de achterliggende reden, denk je?quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:42 schreef vacuum1 het volgende:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:49 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Daniël Haqiqatjou, Uthman Ibn Farouq.
Mohammed Hijab is van alle markten thuis. Hij zit in een serie tegenwoordig.˛
Sheik Uthman, hoe kan ik die nou vertenquote:
Lachen, maar deze broeder komt van de straat en heeft enkel een vlotte tong. Gevaarlijk, want hij praat zonder kennis.quote:
Offtopic, dit hoort in HISquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:50 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Enkele weken geleden deze bekeken, ging ook over subjectieve termen als "het Westen", en hoe de islam juist een westerse religie is en het Midden-Oosten/Egypte onderdeel zijn van "het Westen", en hoe Middle East vroeger Near East werd genoemd, en de naam weer werd aangepast omdat de oostelijke vijand Rusland en Warsawpact moest zijn, etc.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:35 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hier wat random woorden voor je:
HItler, 40-45, SS, Holocaust.
Kijk maar wat je er mee doet.
En oh, die ogenschijnlijke rust en stabiliteit was wel over de rug van koloniën wereldwijd waar jullie de resources hebben gestolen. Haal die balk uit je oog.˛
Koekoekquote:
We zullen het nooit weten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:53 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Zonder het kolonialisme zouden de meeste ex-koloniën waarschijnlijk nķg ellendiger oorden zijn dan nu.
Die arme Palestijnen toch, wat een onrecht dat ze geen Israëlische babies levend in ovens mogen gooien en geen Israëlische vrouwen van ledematen mogen ontdoen terwijl ze hen verkrachten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:37 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Duitsland is juist smerig bezig en steunt Israëlische misdaden jegens de Palestijnen terwijl ze zelf verantwoordelijk waren voor de Holocaust en niet de Palestijnen.
Zijn ze nog Joden aan het afvoeren? Of andere inhumane activiteiten?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Duitsland is niet vooruitgegaan, ze zijn juist schandalig bezig.
Daar horen Joden ook bij, ik weet dat jij telkens het jodendom bij het westen en het christendom wil laten horen, maar in realiteit is hier geen sprake van. Vele jaren geleden een longread gelezen in The Atlantic (wordt door een Jood beheerd), over hoe Joden "orientals" zijn en niet thuishoren in de VS. Precies datgene wat jij over anderen schrijft, werd over jou geschreven in 1950 door westerse intellectuelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:48 schreef HowardRoark het volgende:
Deze mensen zijn cultureel Islamtische en Arabisch, niet Westers. Nu zullen er vast en zeker ook uitzonderingen zijn, en voor hen natuurlijk complimenten, maar over het algemeen is het gewoon geen match het Westen en Syrië.
Een groep die slecht integreert en uit een totaal andere en zelfs voor het Westen gevaarlijke cultuur komt, zouden hier geen toegang moeten krijgen. Syriërs kunnen beter naar Turkije, Jordanië, Turkmenistan of Egypte.
Het enige schandalige is dat Duitsland de deur wagenwijd open gezet heeft voor Syrische haatbaarden en andersoortig islamitisch probleemvolk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Duitsland is niet vooruitgegaan, ze zijn juist schandalig bezig.
De islam was (is) inconsequentieel, insignificant. Hun culturen komen tot niets, hun samenlevingen zijn veruit inferieur aan de onze. Alleen zijn er nu zoveel van in het westen, waar ze naartoe zijn gehaald, gevlucht of gemigreerd dat ze merkbaar vervelend beginnen te worden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:44 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Ik denk dat we er verstandig aan zouden doen om de islam als eenzelfde soort ideologie/stroming te gaan zien als het communisme, nationaalsocialisme enz. en ons er ook op dezelfde wijze tegen op gaan stellen. We hebben tijdens de koude oorlog miljarden gespendeerd aan het buiten de deur houden van het communisme, voor de islam hebben we de deur echter wagenwijd opengezet.
Bobby de Macedoniër, jouw Balkangenootquote:Op zondag 25 augustus 2024 11:52 schreef Ali_boo het volgende:
Sheik Uthman, hoe kan ik die nou verten
Ja, ze faciliteren de Israëlische genocide, en zijn ook aangeklaagd door Namibië vanwege hun genocide aldaar, ze moesten namelijk kotsen van de Duitse standpunten dus gingen ze Duitsland aanklagen nadat Zuid-Afrika Israël had aangeklaagd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:59 schreef Fietsenrek het volgende:
[..]
Zijn ze nog Joden aan het afvoeren? Of andere inhumane activiteiten?
Moest je maar geen Merkel als leider kiezen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:03 schreef spicymchaggis het volgende:
[..]
Het enige schandalige is dat Duitsland de deur wagenwijd open gezet heeft voor Syrische haatbaarden en andersoortig islamitisch probleemvolk.
De Israëlische genocide die getriggershot is door de Palestijnen zelf? Ah ja natuurlijk. Israël had ook nooit mogen terugslaan. Alleen Palestina mag zulke acties uitvoeren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ja, ze faciliteren de Israëlische genocide, en zijn ook aangeklaagd door Namibië vanwege hun genocide aldaar, ze moesten namelijk kotsen van de Duitse standpunten dus gingen ze Duitsland aanklagen nadat Zuid-Afrika Israël had aangeklaagd.
Low iq retard, logisch dat die zich thuis voelt hij het inteelt volkquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:05 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Bobby de Macedoniër, jouw Balkangenoot
https://www.youtube.com/@:TheBobbysPerspective/videos
Remove Kebab volk is meer waar jij je bij thuis voelt natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:16 schreef Ali_boo het volgende:
Low iq retard, logisch dat die zich thuis voelt hij het inteelt volk
Geen idee, ik ben geen aanhanger van die achterlijke ideologie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Moest je maar geen Merkel als leider kiezen.
Wat zei de islam over een vrouw als leider.
Merkel was niks, dan liever Giorgia :quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:11 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Moest je maar geen Merkel als leider kiezen.
Wat zei de islam over een vrouw als leider.
Kebabquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:19 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Remove Kebab volk is meer waar jij je bij thuis voelt natuurlijk.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:21 schreef WethouderHekking het volgende:
[..]
Merkel was niks, dan liever Giorgia :
[ afbeelding ]
Zie je, dacht het al. Meneer was boos.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer meer bekend: zijn asielaanvraag was afgewezen waarna hij onderdook. Uiteindelijk mocht hij vanuit de illegaliteit alsnog blijven.
Dat hij alsnog mocht blijven?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zie je, dacht het al. Meneer was boos.
Maar dat hij vanuit die situatie uiteindelijk mocht blijven. Of dat waar is weet ik niet, ik baseer mij geheel op de quote waar je op reageerde.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:41 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik lees illegaal en ondergedoken?
De VS is lange tijd gebukt gegaan onder raciaal essentialisme. Daar werden zelfs Ieren en Italianen niet als blank genoeg gezien. Dit heeft dus verder niets te maken met de discussie over de Islam in het huidige Westen (en dan vooral Europa).quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Daar horen Joden ook bij, ik weet dat jij telkens het jodendom bij het westen en het christendom wil laten horen, maar in realiteit is hier geen sprake van. Vele jaren geleden een longread gelezen in The Atlantic (wordt door een Jood beheerd), over hoe Joden "orientals" zijn en niet thuishoren in de VS. Precies datgene wat jij over anderen schrijft, werd over jou geschreven in 1950 door westerse intellectuelen.
Het was wel een eye opening artikel eerlijk gezegd, hoe goed je ook geīntegreerd bent, maakt niet uit volgens die westerse intellectueel uit de jaren '50, Joden zijn orientals, en hij gaf ook Armeniërs in de VS als voorbeeld van nog een groep orientals om beschuldigingen van antisemitisme te pareren. Het artikel in The Atlantic heette Jewish Question ofzo.
Drogredenering. Je kunt gerust wat specifieker zijn hoor. Dit heeft namelijk niets met religie in het algemeen te maken, maar met één specifieke religie die voor zulk terrorisme zorgt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:09 schreef Momo het volgende:
Religie![]()
Radicaal gelovigen![]()
Ga a.u.b. op een eiland zitten waar niemand last van je heeft.
Gaat wat ver om dit Duitsland maar te blamen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:30 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Zie je, dacht het al. Meneer was boos.
Hoe werkt dat precies, mogen blijven vanuit de illegaliteit?quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Weer meer bekend: zijn asielaanvraag was afgewezen waarna hij onderdook. Uiteindelijk mocht hij vanuit de illegaliteit alsnog blijven.
Ik blame niemand, alleen de verdachte die zo nodig in nekken moest steken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Gaat wat ver om dit Duitsland maar te blamen?˛
Alle religies maken toch misbruik van behulpzame mensen met een lager IQ? Heeft dus wel alles met religies te maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
Dit heeft namelijk niets met religie in het algemeen te maken
Dan staan we er hetzelfde in. Ik kijk ook echt alleen hem hierop aan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik blame niemand, alleen de verdachte die zo nodig in nekken moest steken.
Volgens Welt zou hij dus uitgezet worden alleen verdween hij voor die datum van uitzettingquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
En ondertussen houd je Duitsland en zijn burgers verantwoordelijk voor de ellende van de Palestijnenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dan staan we er hetzelfde in. Ik kijk ook echt alleen hem hierop aan.˛
Bild.dequote:Op zondag 25 augustus 2024 13:14 schreef opgebaarde het volgende:
[..]
Volgens Welt zou hij dus uitgezet worden alleen verdween hij voor die datum van uitzetting
Waar haal jij die "uiteindelijk" vandaan?
Graag een citaat van mij waar dat uit blijkt. Dank je wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:15 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
En ondertussen houd je Duitsland en zijn burgers verantwoordelijk voor de ellende van de Palestijnen
Ik kan niet vinden waar of wanneer bild dat van die status claimt. Het zou ook wel raar zijn omdat zijn (tweede) aanvraag afgewezen was omdat hij in Bulgarije al geregistreerd wasquote:
Er zijn tientallen posts van jou waarin je het Westen (deels) de schuld geeft van de ellende van de Palestijnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:20 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Graag een citaat van mij waar dat uit blijkt. Dank je wel.˛
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Hahaha niet ingaan op dat getroll. Dan draait het hele topic zo weer om 1 persoon.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn tientallen posts van jou waarin je het Westen (deels) de schuld geeft van de ellende van de Palestijnen.
Wat betreft dit topic ben je niet helemaal duidelijk. Israël heeft volgens jou deze terreurdaad (die je zo niet wil noemen) getriggerd?
[..]
Kan inderdaad beter niet op die moslimtroll happen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha niet ingaan op dat getroll. Dan draait het hele topic zo weer om 1 persoon.
Vergeet alle joodse aanslagen hier niet.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:55 schreef HowardRoark het volgende:
[..]
De VS is lange tijd gebukt gegaan onder raciaal essentialisme. Daar werden zelfs Ieren en Italianen niet als blank genoeg gezien. Dit heeft dus verder niets te maken met de discussie over de Islam in het huidige Westen (en dan vooral Europa).
[..]
Drogredenering. Je kunt gerust wat specifieker zijn hoor. Dit heeft namelijk niets met religie in het algemeen te maken, maar met één specifieke religie die voor zulk terrorisme zorgt.
Je vergeet zijn achtergrond - of doet dat er weer niet toe? Het zijn natuurlijk altijd eenlingen zonder verdefelijk gedachtengoedquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:09 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Ik blame niemand, alleen de verdachte die zo nodig in nekken moest steken.
Waar zijn we als westerse samenlevingen nou eigenlijk mee bezig.. waarom laten we over ons heen lopen en waarom hebben we überhaupt de juridische deur nog open staanquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:25 schreef voetbalmanager2 het volgende:
Nee hoor, het is algemeen bekend wat zijn achtergrond is,is overal te lezen, ik vergeet niks.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je vergeet zijn achtergrond - of doet dat er weer niet toe? Het zijn natuurlijk altijd eenlingen zonder verdefelijk gedachtengoed![]()
Omdat de zorgwekkende demografische ontwikkeling door moet blijven gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waar zijn we als westerse samenlevingen nou eigenlijk mee bezig.. waarom laten we over ons heen lopen en waarom hebben we überhaupt de juridische deur nog open staan
Bansheeboy is vermakelijk, er zijn veel kwalijker trollen op dit forum te vinden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Hahaha niet ingaan op dat getroll. Dan draait het hele topic zo weer om 1 persoon.
Dat vragen ze zich in Duitsland nu precies af. De CDU wil nu dat iedere immigrant die te horen krijgt dat hij/zij Duitsland moet verlaten direct opgesloten wordt en door Duitsland wordt uitgezet onder begeleiding.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:34 schreef nixxx het volgende:
[..]
Waar zijn we als westerse samenlevingen nou eigenlijk mee bezig.. waarom laten we over ons heen lopen en waarom hebben we überhaupt de juridische deur nog open staan
Laat ze daar eens mee voortmaken als beginnetje en daarna EU wijd dat hele asielrecht grondig herzien/afschaffenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vragen ze zich in Duitsland nu precies af. De CDU wil nu dat iedere immigrant die te horen krijgt dat hij/zij Duitsland moet verlaten direct opgesloten wordt en door Duitsland wordt uitgezet onder begeleiding.
Bij voorkeur naar het geboorteland en anders naar het Schengen land waar hij binnenkomt.
En Syriërs zouden Duitsland helemaal niet meer binnen moeten komen.
Dat is dus niet Alternative fur Deutschland, maar gewoon CDU
https://www.bild.de/polit(...)f2b78f6dcc755dc73d7c
Je hebt alleen behoefte aan wat in jouw straatje past toch?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:36 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
Nee hoor, het is algemeen bekend wat zijn achtergrond is,is overal te lezen, ik vergeet niks.
Maar ik weet wel dat jij graag hebt dat iedereen even een plasje doet over moslims in dit topic, daar heb ik niet zo’n behoefte aan.
Daarom heb ik een makkelijk verzoek. Geef me een post waarin ik de Duitsers en hun burgers verantwoordelijk acht. Ik wacht geduldig af.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Er zijn tientallen posts van jou waarin je het Westen (deels) de schuld geeft van de ellende van de Palestijnen.
Een man genaamd Jezus die niet de andere wang toekeert.quote:Op zondag 25 augustus 2024 08:06 schreef matspontius het volgende:
Issa al H., een 26-jarige man uit Syrië, die sinds eind 2022 in Duitsland verbleef.
Weer zo'n geimporteerd stuk stront. En nog steeds zijn hier dan goedpraters en wokers die blijven beweren dat dit helemaal niets met asielzoekers of die achterlijke geloofsovertuiging te maken heeft. Compleet gestoord!!!
Absoluut, je hebt daarin een medestander in mij. Wat dat betreft ben ik erg latent en zal ik altijd proberen ze juist inhoudelijk aan te pakken. Laten we samen optrekken daarin.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:29 schreef MissButterflyy het volgende:
[..]
CDU van wir schaffen das Merkelquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
Dat vragen ze zich in Duitsland nu precies af. De CDU wil nu dat iedere immigrant die te horen krijgt dat hij/zij Duitsland moet verlaten direct opgesloten wordt en door Duitsland wordt uitgezet onder begeleiding.
Bij voorkeur naar het geboorteland en anders naar het Schengen land waar hij binnenkomt.
En Syriërs zouden Duitsland helemaal niet meer binnen moeten komen.
Dat is dus niet Alternative fur Deutschland, maar gewoon CDU
https://www.bild.de/polit(...)f2b78f6dcc755dc73d7c
Achtergrond doet er toe als de dader moslim is of een getinte huidskleur heeft. Alle andere achtergronden doen er inderdaad niet toe.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:33 schreef matspontius het volgende:
[..]
Je vergeet zijn achtergrond - of doet dat er weer niet toe? Het zijn natuurlijk altijd eenlingen zonder verdefelijk gedachtengoed![]()
Ah weer downplayen , dus die lijst klopt niet ?quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Die lijst wordt bijgehouden door een zionist die de boel met 1 oog analyseert.
De VS beginnen een illegale oorlog in Irak, maar zodra het volk aldaar in verzet komt en aanslagen pleegt in Irak dan gaat die zionistische kneus de aanslag toevoegen aan zijn subjectieve lijst "moslims plegen aanslag, islam is vrede!!!", ondertussen negeert hij alle Amerikaanse misdaden in Irak die dat land onveilig en rijp hebben gemaakt voor aanslagen, anarchie, etc.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |