In naam is het een diversiteitsfestival, ja. Het is bekend dat bij zulke festivals de overgrote meerderheid van de bezoekers roomblanke autochtonen zijn. Als je als moslimextremist op zoek bent naar blanke christenen dan is zo'n festival een ideaal doelwit.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:20 schreef tesssssssss het volgende:
Het was toch een diversiteits festival?
Goed verwoord zoals altijd door Geen Stijlquote:Goh nou wat een extreme verrassing toch weer, die lugubere aanslag gisterenavond in Solingen (net over de grens bij Venlo) waarbij een idioot meerdere mensen van het hoofd probeerde te ontdoen. De aanslag is opgeëist door: de islam. SURPRISE! Net toen iedereen dacht dat de islam er misschien een keertje NIET betrokken bij zou zijn, bleek het - helaas - tķch weer een verwarde man met een baard. Tijdens de ellende riep de dader de internationale groet van de vrede ('allah akbar') en hij zou z'n daad gepleegd hebben 'als wraak voor de moslims in Palestina'. Na een klopjacht heeft de Duitse elitepolizei (de SEK) een asielzoekerscentrum bestormd en daarbij zou een Syriër zijn opgepakt: "Nach unbestätigten Erstinformationen soll dabei ein Syrer festgenommen worden sein." Welja! Hoe zei Merkel dat ook alweer? Wir... wir... o ja! WIR SCHAFFEN DAS
https://www.tagesschau.de(...)gen-attacke-100.htmlquote:Im Zusammenhang mit dem Messerangriff von Solingen hat die Polizei einen Mann in einer Flüchtlingsunterkunft in der Stadt festgenommen.
Niet eerder gelezen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:49 schreef Pleun2011 het volgende:
Tijdens de ellende riep de dader de internationale groet van de vrede ('allah akbar')
Ja die weg kijkende struisvogel ja.quote:
Vertaling:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:51 schreef Hyperdude het volgende:
[..]
https://www.tagesschau.de(...)gen-attacke-100.html
Hopelijk is het nu prijs.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vertaling:
"In verband met de mesaanval in Solingen heeft de politie een man aangehouden in een vluchtelingenverblijf in de stad"
Ja, ik zou niet graag een verkoper zijn op een Duitse kerstmarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
De kerst-aanslagen beginnen vroeg dit jaar.
Valt mee, er zijn immers al pepernoten te koop in de supermarkt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef capricia het volgende:
De kerst-aanslagen beginnen vroeg dit jaar.
Volgens mij eist die organisatie gewoon achteraf alles op wat ze van past komt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Jippie het volgende:
OP aangevuld met update
Update 21.55 uur: ‘Islamitische Staat’ (IS) heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag in Solingen. Een IS-‘soldaat’ zou de aanval vrijdag hebben uitgevoerd ‘op een bijeenkomst van christenen in de stad Solingen in Duitsland’, maakte het IS-propagandaorgaan Amak bekend op de onlinedienst Telegram – ongeveer 24 uur na de misdaad. De aanval zou zijn uitgevoerd “als wraak voor moslims in Palestina en overal.”
Er is geen bewijs dat IS daadwerkelijk achter de aanval zit. Ook is er geen bewijs aangetroffen van contact tussen IS en de aanvaller.
IS gebruikt vermoedelijk ‘Palestina’ om te verwijzen naar de oorlog in de Gazastrook tussen Israël en het islamitische Hamas. Noch IS, noch de terroristische organisatie Al Qaida hebben allianties met Hamas.
In verband met de aanslag heeft de politie een vluchtelingenverblijf in de binnenstadvan Solingen doorzocht. Hierbij is een man aangehouden, zijn betrokkenheid bij de aanslag wordt onerzocht.Over de afkomst of leeftijd van de man wilde de woordvoerder geen informatie geven.
[ x ]
Hangt er vanaf of de aanslag is either directed, enabled or else inspired by ISIS:quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Galvez het volgende:
Volgens mij eist IS op wat ze kunnen.
Beetje gek dat bij die aanslag in Rusland heel veel slachtoffers vielen, en dat de daders volautomatische wapens hadden, en deze minkukel moet het met slechts een mes doen?
Zoals eerder gezegd: IS eist alles op.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:08 schreef Jippie het volgende:
OP aangevuld met update
Update 21.55 uur: ‘Islamitische Staat’ (IS) heeft de verantwoordelijkheid opgeëist voor de aanslag in Solingen. Een IS-‘soldaat’ zou de aanval vrijdag hebben uitgevoerd ‘op een bijeenkomst van christenen in de stad Solingen in Duitsland’, maakte het IS-propagandaorgaan Amak bekend op de onlinedienst Telegram – ongeveer 24 uur na de misdaad. De aanval zou zijn uitgevoerd “als wraak voor moslims in Palestina en overal.”
Er is geen bewijs dat IS daadwerkelijk achter de aanval zit. Ook is er geen bewijs aangetroffen van contact tussen IS en de aanvaller.
IS gebruikt vermoedelijk ‘Palestina’ om te verwijzen naar de oorlog in de Gazastrook tussen Israël en het islamitische Hamas. Noch IS, noch de terroristische organisatie Al Qaida hebben allianties met Hamas.
In verband met de aanslag heeft de politie een vluchtelingenverblijf in de binnenstadvan Solingen doorzocht. Hierbij is een man aangehouden, zijn betrokkenheid bij de aanslag wordt onerzocht.Over de afkomst of leeftijd van de man wilde de woordvoerder geen informatie geven.
[ x ]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:12 schreef Pleun2011 het volgende:
Dit soort terreur, met als reden de oorlog in Gaza, bevestigt alleen maar dat niet Israël het probleem is.
Pfffffffquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Maar laten we niet op de feiten voorop lopen. Er zit een goede kop op bij me.˛
Gezegd door wie? Niet door de experts.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:09 schreef Whiskers2009 het volgende:
Zoals eerder gezegd: IS eist alles op.
Een flinke berg zout is wijsheid in deze.
Door mij.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Gezegd door wie? Niet door de experts.
Ik weet het niet. Ik ken hem voor de rest niet. Maar ik ga het zeker met bijzondere aandacht volgen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef MissButterflyy het volgende:
Beter dat niemand meer gaat reageren op deze onzin, dit is alleen maar genieten voor hem.
Arabieren met zo'n smerig baartje wantrouw ik altijd. Ook degene die in zo'n soepjurk rondlopen.quote:
Raar dat je een broeder steekt als je puur uit geloofsovertuiging loopt te moorden.quote:De krant citeert een politiebericht, waarin ook staat dat een van de mensen die door de steekpartij gewond raakte de dader kende uit een lokale moskee. ‘
Lijkt me sterk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
Zijn het mensen die ooit door IS geronseld zijn, miss al jaren geleden, en nu in onze samenleving rondlopen? Als tikkende tijdbom, zeg maar?
Hij heeft gelijk.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:07 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Hangt er vanaf of de aanslag is either directed, enabled or else inspired by ISIS:
Does Isis really 'claim every terror attack'? How do we know if a claim is true?
However, despite the popular misconception, it is false to suggest Isis claim every major terror attack.
Terror experts focusing on Isis say they often hear people allege Isis would "claim my stubbed toe if they could" or would "claim a sneeze".
But such a view "fails to understand how the group works and how it sees itself," according to Amarnath Amarasingam, an expert on the jihadists.
Since 2015, Isis has claimed responsibility for major terror attacks across the world, including attacks in France, Belgium, Germany and the UK.
"A simple tabulation of past claims of responsibility for attacks in the West shows that Isis has been surprisingly disciplined in only claiming attacks that the terror group has either directed, enabled or else inspired," Rukmini Callimachi, a New York Times correspondent focusing on Isis and al-Qaeda, told The Independent.
https://www.independent.c(...)o-know-a8270116.html
Deze mongool heb je ook die na elke IS-aanslag Israël de schuld geeft
[ x ]
En Sky News zegt dat de aanslag wraak was op (i.p.v. voor) moslims in Palestina en overal
[ x ]
Het feit dat IS aangeeft dat deze aanslag voor moslims in Palestina en overal is, toont al aan dat ze niet van plan zijn te stoppen zelfs als Palestina volledig bevrijd is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel.
Ik geloof niet in dat hele IS. Noem het een sixth sense maar het komt de buitenwacht wel erg goed uit zo'n groep.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Het feit dat IS aangeeft dat deze aanslag voor moslims in Palestina en overal is, toont al aan dat ze niet van plan zijn te stoppen zelfs als Palestina volledig bevrijd is.
Ik krijg een error in mijn brein bij het lezen van je reactie.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef Origami94 het volgende:
Het is een feit dat terroristen groeperingen zoals Al Qaida gefundeerd werden door de VS om tegen de Taliban in Afghanistan te vechten
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:12 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik zie dit toch anders. Dat de ellende op 7 oktober is begonnen is een vals narratief wat door allerlei lobbygroepen de wereld in wordt geholpen en gehouden. Ik trap er niet in, en gelukkig velen met mij niet. Als deze zeer verwerpelijke daad in Duitsland al een terreurdaad is, is dit op zijn minst getriggerd door israel. Ze mogen nogmaals bij zichzelf te raden gaan.
Maar laten we niet op de feiten voorop lopen. Vooralsnog is het niet meer dan een gek.
Er zit een goede kop op bij me.˛
Daar heeft het nu alle schijn van inderdaad. Maar ik heb geleerd kritisch te blijven. Het is niet altijd wat het lijkt. Sterker nog, het is nooit wat het lijkt. Maar ik wacht geduldig af tot alle feiten op tafel komen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.
Cognitieve dissonantiequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Ik krijg een error in mijn brein bij het lezen van je reactie.
Negeer die trol toch. Autist doet al 20 jaar dezelfde act..quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Het zou nog beter zijn als je die kop eens uit je reet haalde en de feiten onder ogen zou zien. Het is een haatmoord door een religie doordrenkt van geweld en wraak.
Laten we eerlijk wezen. Zie jij iemand dit doen die bij zijn volle verstand is?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef L_auteur het volgende:
[..]
Negeer die trol toch. Autist doet al 20 jaar dezelfde act..
Deze aanslag van okt 2017 in Las Vegas waarbij 60 doden vielen is de enige waarvan nooit duidelijk is geworden of IS er wel of niet achter zat, ze hadden het wel geclaimd, ze claimden dat die Amerikaanse boomer een bekeerling was en een soldaat van het kalifaat, zonder bewijs te leveren. Voor de rest heb ik ze nog geen valse claims zien maken van hun aanslagen.quote:
Eerlijk gezegd denk ik dat je ze overschat. Maar het is zeker wel een originele gedachte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:08 schreef capricia het volgende:
Zijn het mensen die ooit door IS geronseld zijn, miss al jaren geleden, en nu in onze samenleving rondlopen? Als tikkende tijdbom, zeg maar?
Nope, je zegt dat de VS al-Qaeda ging sponsoren om tegen de Taliban in Afghanistan te vechten. Terwijl Bin Laden nooit hulp heeft ontvangen van de VS/CIA en de Taliban er geen geheim van maken dat ze bondgenoten van al-Qaeda zijn.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef Werkman het volgende:
[..]
Vertaling:
"In verband met de mesaanval in Solingen heeft de politie een man aangehouden in een vluchtelingenverblijf in de stad"
Voortschrijdend inzicht van Judith. Netjes. Bijna 10 jaar later is er nog steeds geen bewijs voor.quote:
Nee inderdaad. Een islamtische arabisch ogende man uit een asielzoekerscentrum heeft een terreurdaad gepleegd, terwijl hij 'allah akbar' screeuwde, die IS heeft opgeëist.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:45 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Voortschrijdend inzicht van Judith. Netjes. Bijna 10 jaar later is er nog steeds geen bewijs voor.˛
Er kan een verband getrokken worden. Maar of deze causaal is? Daar is imho meer voor nodig.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:49 schreef KoningWouter het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Een islamtische arabisch ogende man uit een asielzoekerscentrum heeft een terreurdaad gepleegd, terwijl hij 'allah akbar' screeuwde, die IS heeft opgeëist.
De kans is erg klein dat jij meer belasting afdraagt dan ik.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:33 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ik voel die behoefte niet. Iedereen is verantwoordelijk voor zijn eigen gedrag. Ik sta te dienste van de samenleving en het is goed mogelijk dat jij over een stukje wegrijdt die ik deels heb betaald. Dus iets meer respect geven aan mensen zoals ik is helemaal niet zo gek.˛
Rot op zeg. De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:40 schreef -river- het volgende:
[..]
Eerder een verward persoon zoals hier dan ook het geval is, voor wie/wat of waarvoor je het doet maakt niets uit. Zodra jij zo maar onschuldige mensen om je heen neersteekt dan ben je een debiel want er is geen enkele reden om dit te doen.
Grote jongen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
De kans is erg klein dat jij meer belasting afdraagt dan ik.
Dan zijn er erg veel radicalen. Jij bent niet nieuw op Fok! toch?quote:Maar goed, er is geen sprake van hijgerigheid om hier naar de Islam te wijzen, in dit soort gevallen is het altijd weer de radicale tak daarvan die verantwoordelijk blijkt.
Ja, helaas wel. En eigenlijk aan beide zijdes van het spectrum. Helaas. Gaan wij nog meemaken dat iedereen weer normaal gaat doen? Ik heb er een steeds harder hoofd in.quote:
Ook gematigde moslims zijn vrij radicaal, lopen met bedekende kleding en hebben geen liberale houding tav andere geloven, homo's en meer zaken waarvan we in een vrije samenleving hebben afgesproken ze te tolereren.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Grote jongen.
[..]
Dan zijn er erg veel radicalen. Jij bent niet nieuw op Fok! toch?˛
Wij doen normaal, hoor. Het ligt toch echt bij jullie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:04 schreef BansheeBoy het volgende:
Gaan wij nog meemaken dat iedereen weer normaal gaat doen?
De radicale islam is geen stroming.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.
Daar ga je alquote:
Ik ben ook ontzettend blauw. De dag begon toch enigszins slecht voor me. Dit soort onschuldige slachtoffers gaan je nl. niet in de koude kleren zitten. Heb er een mixed visschotel tegenaan gegooid en het heeft me gelukkig weer op de rit gekregen een beetje. Het chagrijn van vanmorgen is gelukkig ook weg. Ben blij dat deze gestoorde is opgepakt. Nu kan hij niet onder een behandeling meer uitkomen. Gelukkig maar!quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
Blij dat ie gepakt is in elk geval. Hulde aan de Duitse politie.
You can't handle the truth.quote:
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De radicale islam is geen stroming.
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…
Nee, hoor. Atheisten hebben nog nooit zoiets gedaan vanuit hun ideologie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
Elke ideologie is daar vatbaar voor.
Je klinkt teleurgesteld.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:50 schreef Galvez het volgende:
Volgens mij eist IS op wat ze kunnen.
Beetje gek dat bij die aanslag in Rusland heel veel slachtoffers vielen, en dat de daders volautomatische wapens hadden, en deze minkukel moet het met slechts een mes doen?
Hulde? Dat hij al kon ontsnappen en bijna 24 uur kon rondlopen is absurd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Elan het volgende:
Blij dat ie gepakt is in elk geval. Hulde aan de Duitse politie.
Radicaal worden? Oh jazeker wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:15 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Nee, hoor. Atheisten hebben nog nooit zoiets gedaan vanuit hun ideologie.
Alle religies zijn er vatbaar voor wellicht, maar geen religie is er zo vatbaar voor als de Islam.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?˛
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef VEM2012 het volgende:
Het zijn inderdaad meerdere stromingen die gekenmerkt kunnen worden tot de radicale islam. Nog erger…
De valse gelijkstellingquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:14 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Elke ideologie is daar vatbaar voor. Dat is niet voorbehouden aan volgelingen van de Islam. Mag ik je geheugen opfrissen met de IRA?˛
Nope. Never happened.quote:
Informatie waar mee ze moesten werken was anders vrij summier.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:17 schreef Confetti het volgende:
[..]
Hulde? Dat hij al kon ontsnappen en bijna 24 uur kon rondlopen is absurd.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:22 schreef Glazenmaker het volgende:
Welke ideologie zal nou de meeste nare mannetjes voortbrengen?
50/50 dat bij dat kind van 6 een stuk lichaam is afgehakt door zijn ouders. En dat is dan nog maar bij de "gematigde" gelovige.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?
Elke stroming kent zijn gematigden en radicalen. Radicale islam is niet beperkt tot 1 bepaalde stroming.
Phoah een gemeen instituut opgericht na een kleine 700 jaar onafgebroken islamitische invasies en in een tijd dat tot slaaf gemaakte voormalig christelijke kindsoldaten werden ingezet om Europa aan te vallen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:25 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Niet doen. Je gooit stenen vanuit een glazen huis.˛
Is het niet raar om juist een jong kind dat soort dingen te leren? Religie zou iets moeten zijn als ze een beetje zelf iets begrijpen van de wereld. Hel, dood, trouwen etc. In een film zou het snel voor 12 jaar en ouder zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:20 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Laten we wel wezen, je weet nauwelijks iets af van al die verschillende stromingen dus ga niet de expert uithangen. Als ik je een simpele religieuze vraag stel dan weet je het antwoord niet. Een islamitisch kind van 6 jaar weet het antwoord op hoeveel surah's bevat al fatiha?
Elke stroming kent zijn gematigden en radicalen. Radicale islam is niet beperkt tot 1 bepaalde stroming.
Je hebt het hele concept dat alle ideologien radicaal worden maar los gelaten en gaat nu individuele misdaden gebruiken als bewijs dat niet alleen de Islam slecht is?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Laten we aub snel weer normaal gaan doen.
Hier kan ik geen chocola van maken Jakkie. Wees wat duidelijker in je uitingen.quote:
Ik blijf het verbazingwekkend vinden dat er altijd maar een dader is, ik geloof daar niet zo in eerlijk gezegd.quote:
Wat zei ik weer over iq lager dan 70 gisteren?quote:
Waarom niet?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:08 schreef Triggershott het volgende:
[..]
De radicale islam is geen stroming.
Al sla je me dood. Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden. Er zit een goede kop op.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:34 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Wat zei ik weer over iq lager dan 70 gisteren?
Je onthoud alleen maar wat in je straatje past. Dat is niet hetzelfde. Als iemand hier een bekrompen (en gevaarlijk) wereldbeeld heeft, ben jij dat wel.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden.
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef Momo het volgende:
Is het niet raar om juist een jong kind dat soort dingen te leren? Religie zou iets moeten zijn als ze een beetje zelf iets begrijpen van de wereld. Hel, dood, trouwen etc. In een film zou het snel voor 12 jaar en ouder zijn.
Je bent eigenlijk al een atheist. Er zijn tenslotte duizenden goden waarin jij niet geloofd. Durf ook afscheid te nemen van de laatste onzichtbare vriend en je hebt plots enorm veel ruimte op de natte schijf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:36 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Al sla je me dood. Ik probeer alleen belangrijke dingen te onthouden. Er zit een goede kop op.˛
Intact, zonder met een mes bewerkt te zijn de wereld ontdekken en naar school gaan. Een beetje zoals het merendeel van Nederland dus.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?
je kunt jihadisme kwalificeren als een radicale stroming.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:41 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Welke stroming hang jij aan? De radicale islam. Zei niemand ooit.
18 zou beter zijn. Als we alle religies 18+ zouden maken, zou de mensheid binnen drie generaties van die bullshit verlost zijn.quote:
Leren schrijven, lezen en rekenen. Leren dat er veel mensen op aarde zijn die allemaal hun eigen cultuur en geloof hebben. Maar ook tijd hebben om kind te zijn en weinig verantwoordelijkheid en schuldgevoel meedragen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:40 schreef Triggershott het volgende:
[..]
Waarom 12 jaar en niet 11? En wat gaat het kind in de tussentijd doen?
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:57 schreef VEM2012 het volgende:
[..]
Rot op zeg. De radicale islam is niet een paar gekken, dat gaat om een aanzienlijke stroming binnen de Islam.
Hahahahahaha! Dat je dit soort bullshit echt gelooft.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.
Ja dat verhaal blijf ik horen, maar dan een week later is er weer een gek die het nog eens dunnetjes overdoet, en weer een...en weer een....enz...quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef -river- het volgende:
[..]
Onzin, dit is gewoon een gestoorde gek die in zijn eentje op onschuldige mensen insteekt, heeft niets met de islam te maken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |