SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Makkelijk eerste
Dombo hè…quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:44 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Snap het suggestieve ‘mensen gaan boos zijn’ ook niet zo.
Verhuren met optie tot koop is heel normaal tegenwoordig, clubs betalen geen geld voor spelers die bij ons geflopt zijn ondanks dat desbetreffende spelers nog transferwaarde hebben. Ik vind het verschil best groot met vGeel en Sintersjaak die dure contracten gaven aan spelers waar je nooit winst op zou maken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het ook wel teleurstellend dat we bij zoveel spelers niet verder komen dan verhuren. Voelt toch bijna weer als het Van Geel / Sintersjaak tijdperk waar aan de lopende band contracten werden ontbonden. Er is waarschijnlijk iets te makkelijk met hoge salarissen gestrooid de afgelopen jaren waardoor een hoop clubs deze spelers niet meer kunnen betalen.
Het geval van Bijlow snap ik dan nog het beste. Ik had hem ook best willen houden, maar deze stap gun je hem en nu hoop ik ook dat ie die 20 wedstrijden gaat halen.
Doe je weinig aan denk ik. Dat van Pedersen is kut, maar je hebt ook wel heel erg veel pech gehad met Pedersen. Sassuolo al jaren niet gedegradeerd, maar nu opeens wel. Torino schat ik gezien hun verleden overigens wel iets hoger in. Dus daar maak ik mij geen zorgen over. Gelukkig heb je 'al' 2 miljoen aan huurgelden ontvangen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:12 schreef hhh38 het volgende:
Ik vind het ook wel teleurstellend dat we bij zoveel spelers niet verder komen dan verhuren. Voelt toch bijna weer als het Van Geel / Sintersjaak tijdperk waar aan de lopende band contracten werden ontbonden. Er is waarschijnlijk iets te makkelijk met hoge salarissen gestrooid de afgelopen jaren waardoor een hoop clubs deze spelers niet meer kunnen betalen.
Het geval van Bijlow snap ik dan nog het beste. Ik had hem ook best willen houden, maar deze stap gun je hem en nu hoop ik ook dat ie die 20 wedstrijden gaat halen.
Donequote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:47 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Sorry, ik wilde een andere TT maar ik drukte te snel
@:onlogisch kan je dit aanpassen naar ‘Rotterdamse Derby!’
Heeft ook wel met die FFP regels te maken, de cijfers moeten ook in Italië kloppen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:48 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Verhuren met optie tot koop is heel normaal tegenwoordig, clubs betalen geen geld voor spelers die bij ons geflopt zijn ondanks dat desbetreffende spelers nog transferwaarde hebben. Ik vind het verschil best groot met vGeel en Sintersjaak die dure contracten gaven aan spelers waar je nooit winst op zou maken.
Die Bijlow-deal is een beetje raar maar ongetwijfeld wegens zijn achtergrond met blessures. Ik had hem altijd als eerste keeper gehouden als je Wellenreuther als tweede keuze had, maar ik denk dus dat bij zijn contractverlenging die keuze al voor Priske was gemaakt.
Nee. Dombo.quote:
Oh, dus dan begrijp je dus wel dat je deze categorie spelers, die zoals Walemark al jaren geen bal goed geraakt hebben, niet zomaar even verkoopt zonder daar financieel te veel op achteruit te gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:01 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Nee. Dombo.
Je bent een beetje irritant aan het worden wel.
Voor Saushampton wel ja, die gebruiken Bijlow even als 1e keeper tot die andere keeper weer fit is en daarna gaat de altijd stukke Justin weer retour naar Rotterdam. (of ze hebben een goedkope goede keeper mocht hij het wel heel goed doen en heel blijven)quote:
Vroeger werd van dit soort spelers gewoon het contract ontbonden, waardoor je er helemaal niks aan overhield en zelfs nog geld moest betalen om er van af te komen. Nu worden ze verhuurd waardoor je iig hun salaris niet meer hoeft te betalen. En is er best een aanzienlijke kans dat er een paar gewoon gekocht gaan worden waardoor je er ook nog wat centjes aan overhoudt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:14 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Oh, dus dan begrijp je dus wel dat je deze categorie spelers, die zoals Walemark al jaren geen bal goed geraakt hebben, niet zomaar even verkoopt zonder daar financieel te veel op achteruit te gaan.
Justin is een uitstekende keeper die ik er gewoon graag weer bij heb volgend seizoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Saushampton wel ja, die gebruiken Bijlow even als 1e keeper tot die andere keeper weer fit is en daarna gaat de altijd stukke Justin weer retour naar Rotterdam. (of ze hebben een goedkope goede keeper mocht hij het wel heel goed doen en heel blijven)
Voor Feyenoord zie ik de topdeal niet zo eerlijk gezegd.
Dat snap ik maar dan kun je hem beter houden, al snap ik ook dat hij niet 2e keeper wil zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Justin is een uitstekende keeper die ik er gewoon graag weer bij heb volgend seizoen.
Ben benieuwd of van Sas wat minuten mag maken. Staat toch al een aantal jaar te boek als talent.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd wat het doet met Wellenreuther nu hij geen concurrentie heeft. Gaan de gare capriolen nu toenemen of wordt ie juist stabieler.
Bijlow is gewoon te duur om op de bank te zitten, verdient het meeste geld van de selectie. Rond de 8 lijkt me dan een prima bedrag maar met zo’n waardeloze constructie ligt al het risico wel bij Feyenoord jaquote:Op zondag 25 augustus 2024 09:22 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Voor Saushampton wel ja, die gebruiken Bijlow even als 1e keeper tot die andere keeper weer fit is en daarna gaat de altijd stukke Justin weer retour naar Rotterdam. (of ze hebben een goedkope goede keeper mocht hij het wel heel goed doen en heel blijven)
Voor Feyenoord zie ik de topdeal niet zo eerlijk gezegd.
Is wel de weg van de minste weerstand, hij had ook de concurrentiestrijd aan kunnen gaan, qua talent echt wel de betere van de twee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Justin is een uitstekende keeper die ik er gewoon graag weer bij heb volgend seizoen.
Je moet toch een goede reservedoelman hebben. Is van Sas dat of zou er nog iemand bij moeten komen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:30 schreef Buitendam het volgende:
Ben benieuwd wat het doet met Wellenreuther nu hij geen concurrentie heeft. Gaan de gare capriolen nu toenemen of wordt ie juist stabieler.
Dan ga ik @Caland een maand lang stalken.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:12 schreef fetX het volgende:
Als ze het toch maar laten om die kettingroker uit Friesland te halen.
Dan word ik woedend makker.quote:Op zondag 25 augustus 2024 10:14 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan ga ik @:caland een maand lang stalken.
Die vliegt uit de eerste bocht, dus geen probleemquote:
Wedstrijd is uitgesteld. Er is allemaal stront in de duinen gevonden. @Caland en ik wijzen Lawrence Barretto als de dader aan.quote:
Je praat poep.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:01 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Wedstrijd is uitgesteld. Er is allemaal stront in de duinen gevonden. @:Caland en ik wijzen Lawrence Barretto als de dader aan.
Ik jump ook maar op de bandwagon. Gratis op NED1. Verder laat ik liever de boel aan kant. Maar daar heb ik personeel voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:02 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik maak mezelf liever van kant dan dat ik f1 kijk vriend
goed dat je het zegt dan hoef ik dus geen stream te zoekenquote:
Geen dank. Vorig jaar had ik nog een mooi gratis, online linkje. Mocht niet meer. Ik ga er niet voor betalen. Deed ik zelfs niet voor voetbal.quote:Op zondag 25 augustus 2024 12:08 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
goed dat je het zegt dan hoef ik dus geen stream te zoeken
We hebben nu geen Sauer om ons te redden.quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:58 schreef fetX het volgende:
Heb eigenlijk niet echt een beeld van Sparta, maar heb geen zin in zo’n vermoeiend potje als vorig seizoen.
formule 1 kijk ik alleen via streams,,,,ervoor betalen vind ik ook te ver gaanquote:Op zondag 25 augustus 2024 12:10 schreef tong80 het volgende:
[..]
Geen dank. Vorig jaar had ik nog een mooi gratis, online linkje. Mocht niet meer. Ik ga er niet voor betalen. Deed ik zelfs niet voor voetbal.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Fatbikes moeten verboden worden.
Motors en scooters moeten verboden worden.
Je moet medisch getest worden voor je recht hebt op een elektrische fiets.
Oké, Karl.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben niet tegen de elektrische fiets buiten de grote stedenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:05 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Osman zegt hallo.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:21 schreef hhh38 het volgende:
[..]
We hebben echt een rechtsbuiten nodig zodat Stengs op 10 kan en Timber ook iets naar achter.
Nieuwkoop zelfs niet op de bank zie ik. Ook vreemd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:22 schreef fetX het volgende:
De invallers zijn op een enkeling na wel behoorlijke verzwakkingen.
Die ging er vorige week al met een pijntje vanaf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Nieuwkoop zelfs niet op de bank zie ik. Ook vreemd.
Dacht dat Brian op de persco zei dat alleen Trauner en Hartman niet konden spelenquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:23 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Die ging er vorige week al met een pijntje vanaf.
Met 2 a 3 blessures van basisspelers zie je dat het wel heel rap dunnetjes wordt qua kwaliteit. Er moet deze week echt nog wat bij. Hopelijk is Dennis druk bezig.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:23 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dacht dat Brian op de persco zei dat alleen Trauner en Hartman niet konden spelen
De bank is toch juist uitstekend, zelfs met een aantal spelers die er niet bij zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:26 schreef fetX het volgende:
[..]
Met 2 a 3 blessures van basisspelers zie je dat het wel heel rap dunnetjes wordt qua kwaliteit. Er moet deze week echt nog wat bij. Hopelijk is Dennis druk bezig.
Nee.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Pistolero het volgende:
[..]
De bank is toch juist uitstekend, zelfs met een aantal spelers die er niet bij zijn.
De potentie van Mitchell, Carranza, Nadje en Read kan ik nog moeilijk inschatten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:22 schreef fetX het volgende:
De invallers zijn op een enkeling na wel behoorlijke verzwakkingen.
Potentie, wellicht ja. Maar je hebt ook spelers nodig die meteen waarde brengen als ze invallen. Read is daar voorlopig nog lang niet. Van die anderen geen idee, maar dat ze nog nauwelijks minuten hebben gemaakt zegt wel iets natuurlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:28 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
De potentie van Mitchell, Carranza, Nadje en Read kan ik nog moeilijk inschatten.
Mitchell en Caranza waren geblesseerd, al die andere bankzitters hebben meer dan genoeg minuten gemaakt in de voorbereiding(en het ook goed gedaan). En Read kan je toch zonder problemen in de basis zetten of laten invallen, zeker tegen een Sparta. Kom op zeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:29 schreef fetX het volgende:
[..]
Potentie, wellicht ja. Maar je hebt ook spelers nodig die meteen waarde brengen als ze invallen. Read is daar voorlopig nog lang niet. Van die anderen geen idee, maar dat ze nog nauwelijks minuten hebben gemaakt zegt wel iets natuurlijk.
Jij bent dan weer het tegenovergestelde. Dit moet wel een act zijn, niks kan beter als we jou moeten volgen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mitchell en Caranza waren geblesseerd, al die andere bankzitters hebben meer dan genoeg minuten gemaakt in de voorbereiding(en het ook goed gedaan). En Read kan je toch zonder problemen in de basis zetten of laten invallen, zeker tegen een Sparta. Kom op zeg.
Dat eeuwige downplayen van de kwaliteiten van de spelers begint wel een beetje vermoeiend te worden.
Toch geblesseerd dus had niks uitgemaakt he.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer op het bankje was nu wel handig geweest he.
FeyenoordCL genot.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer het tegenovergestelde. Dit moet wel een act zijn, niks kan beter als we jou moeten volgen.
En je hebt ook meer dan genoeg mogelijke aanvallende wissels op de bank zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch geblesseerd dus had niks uitgemaakt he.
Hij was nog niet tevreden over de intensiteit, dus heeft ie de trainingen nog 3x zo zwaar gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef Evangelion het volgende:
Priske maakt de spelers KAPOET op de training
Dit wil Noortje ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Gimenez gewisseld wordt zou ik nu wel een keer Caranza willen zien in plaats van die kleuter ueda
who the hell is noortjequote:
De ex van Pedersen die zich tijdens die relatie liet nemen door Kenneth Taylor.quote:
Het is niet echt strandweer .quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman zit in zandvoort in plaats van op het kasteel......
Hey dr Mikey kenneth hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De ex van Pedersen die zich tijdens die relatie liet nemen door Kenneth Taylor.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Nou hopelijk deze keer een wat makkelijker potje.
Sparta en Ajax houden van elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
louis 020 van gaal zingt het sparta lied mee terwijl hij ook nog is voor 020 werkt
Ali Boussaboun.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:27 schreef XSbig het volgende:
Wie is iedere keer die dikke arabier met baard die een beetje op de achtergrond blijft? Een beveiliger of iets?
Zijn er eigenlijk ooit Feyenoord spelers geweest die jij niet goed vindt?quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:35 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Mitchell en Caranza waren geblesseerd, al die andere bankzitters hebben meer dan genoeg minuten gemaakt in de voorbereiding(en het ook goed gedaan). En Read kan je toch zonder problemen in de basis zetten of laten invallen, zeker tegen een Sparta. Kom op zeg.
Dat eeuwige downplayen van de kwaliteiten van de spelers begint wel een beetje vermoeiend te worden.
Zoveel talent op het middenveld voor de komende jarenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:37 schreef onlogisch het volgende:
Zechiël is in alles zo'n goede voetballer hé. Dat druipt er gewoon vanaf.
Die heeft het niet makkelijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:45 schreef Tomatenboer het volgende:
Smal laat het nog niet zien tot nu toe.
Ik vind het eigenlijk best wel goed tot nu toe, alleen een paar individuen zijn wat kwetsbaarquote:
Compleet onnodig ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Bij dat hakje van Zerrouki weet je gewoon dat dat misgaat.
Je bent mij net voor met deze postquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef bbuddybb het volgende:
Bij dat hakje van Zerrouki weet je gewoon dat dat misgaat.
Die zijn al jaren kutquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat een kutcorner was dat zeg, van Zerrouki.
Veel beter, ja. Snel 0-1 maken dan ga je dit makkelijk winnen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:50 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind het eigenlijk best wel goed tot nu toe, alleen een paar individuen zijn wat kwetsbaar
Inderdaad, schiet gewoon denk ik meestal.quote:
Dat zal het vast zijnquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
@:dombo gooit er een trolletje in
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:54 schreef GGMM het volgende:
@:gurneyisbestoke is het niet eens met iemand dus maakt hij diegene weer eens voor trolletje/act uit.
Nou, de laatste 5 minuten vind ik Sparta beduidend beter in het spel komen hoor. Dreigender dan ons eigenlijk.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:57 schreef fetX het volgende:
Laten we het weer over de wedstrijd hebben.
Tijd voor de verdiende 0-1
Die fases heb je altijd wel. Je kunt een elftal niet 90 minuten volledig naar achter drukken. Zeker niet in deze fase van het seizoen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:58 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Nou, de laatste 5 minuten vind ik Sparta beduidend beter in het spel komen hoor. Dreigender dan ons eigenlijk.
Dombo kan tenminste leuk zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:56 schreef bbuddybb het volgende:
Gurney's obsessie met Dombo is tenenkrommend.
"Je was ooit zo'n goede poster, maar ik vind het zo jammer dat je tegenwoordig een act bentHad meer van je verwacht
Je stel me teleur
![]()
![]()
"
Even het zand uit je bikinibroekje halen hoor schatje.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:04 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Dombo kan tenminste leuk zijn.
Jij bent altijd een waardeloze nobody geweest.
Wie zetten ze dan over 10 wedstrijden op doelquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:07 schreef DaMart het volgende:
Kunnen we Bijlow niet houden en Wellenreuther naar Engeland sturen?
Tja hoe loopt die speler daar zo vrij?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:08 schreef Tomatenboer het volgende:
Wat doet hij dan ook zo ver uit z’n goal…
Leuk als je reservekeeper spectaculaire reddingen maakt, maar eerste keep zijn is iets anders.quote:
Volgens mij had Smal, die het buitenspel overigens lijkt op te heffen, hem nog kunnen inhalen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:08 schreef hhh38 het volgende:
Je kan hier Wellenreuther de schuld van geven, maar als ie niet komt staat Verschueren hier 1 op 1 met geen enkele verdediger in een straal van 20m om hem heen
Waarom zou deze afgekeurd moeten worden dan? Gewoon eigen fouten die afgestraft wordenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:08 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Oh Higler de VAR.
Vergeet het maar
Geertruida heft het buitenspel ook op aan de andere kant volgens mij.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:09 schreef bbuddybb het volgende:
[..]
Volgens mij had Smal, die het buitenspel overigens lijkt op te heffen, hem nog kunnen inhalen.
Maar ik kan het mishebben.
Toen die transfer bekend werd reageerde hij al verkeerd.quote:
1, of 2quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Hoeveel grote kansen hebben we tot nu toe gehad?
Eens, hij komt op zich goed uit. Jammer dat het zo open ligt en er bij de 2e bal ook zo langzaam wordt gereageerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:11 schreef fetX het volgende:
Hier kon Timon weinig aan doen, ja. Gewoon heel slecht verdedigd.
Toe maarquote:
Zodra er een tegenstander in de buurt is, verliest hij spontaan al z'n voetbalkwaliteitenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:17 schreef fetX het volgende:
Dat door mensen heen willen van Santi is zo vermoeiend.
Geen idee hoe hij reageerde..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen die transfer bekend werd reageerde hij al verkeerd.
Jammer dat ze over de achterlijn gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Hebben ze glitters op de ballen geplakt bij Sparta dan dat ze zo mooi zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Dat mag je hier niet hardop zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Iedereen noemde mij te negatief wanneer ik zei dat we het moeilijk gaan krijgen
Stengs moet echt naar de 10. Dan maar met Hadj Moussa spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Te weinig creativiteit in de as, maar 1 gevaarlijke buitenspeler, Gimenez die niet in z'n kracht komt. Zo gaan we nooit kansen creëren.
Je vergeet Alireza.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer dat gemis van Wieffer en Yankubaatje.
Stengs moet heel snel weg van die rechtsbuiten positie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Te weinig creativiteit in de as, maar 1 gevaarlijke buitenspeler, Gimenez die niet in z'n kracht komt. Zo gaan we nooit kansen creëren.
Vorig seizoen was dat kansen creëren ook wel een dingetje hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer dat gemis van Wieffer en Yankubaatje.
Daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs moet heel snel weg van die rechtsbuiten positie.
Die laatste net wel ja, maar verder heeft hij er een paar mooi voor geslingerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze over de achterlijn gaan.
Sparta - Feyenoordquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken
Tenzij we ons nog flink gaan versterken zie ik een somber seizoen tegemoetquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet hardop zeggen
hè. Feyenoord is net zo goed als PSV.
Zelfde soort potje als vorig seizoen. Krijg je ook een beetje als je niet op de zwakke plekken investeert (voorin en op de cvm).quote:
Het zwaartepunt van het Feyenoordmiddenveld ligt hogerop het veld waardoor de BALANS niet klopt. Wieffertje is een beetje degene die dat minder erg maakte. Vorig jaar lag hier bij Sparta v Feyenoord ook al het middenveld overhoop.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Vorig seizoen was dat kansen creëren ook wel een dingetje hoor
Zechiël en Zerrouki naast elkaar werkt niet. Vervelend dat Milambo licht geblesseerd is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde soort potje als vorig seizoen. Krijg je ook een beetje als je niet op de zwakke plekken investeert (voorin en op de cvm).
Ben blij dat ik niet de enige ben die het zietquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:22 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Het zwaartepunt van het Feyenoordmiddenveld ligt hogerop het veld waardoor de BALANS niet klopt. Wieffertje is een beetje degene die dat minder erg maakte. Vorig jaar lag hier bij Sparta v Feyenoord ook al het middenveld overhoop.
En je mist creativiteit, net als vorig seizoen. Hopelijk komt daar nog iets voor.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:24 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Zechiël en Zerrouki naast elkaar werkt niet. Vervelend dat Milambo licht geblesseerd is.
En Smal is geen Bueno
Jup, haal Zerrouki maar eraf. Stengs is geen flankspeler.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:20 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Daar ben ik het mee eens
En Timber moet naar 8.
Of 4 uit 3quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:23 schreef fetX het volgende:
Met een beetje pech straks weer 5 uit 3 met een flopprogramma.
Stengs heel snel naar 10, Paixao dan maar naar rechts en Luka op links.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
En je mist creativiteit, net als vorig seizoen. Hopelijk komt daar nog iets voor.
Dit ja, we hadden moeten doorselecteren, maar we zitten opgescheept met wat goedkope gokjes.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:22 schreef fetX het volgende:
[..]
Zelfde soort potje als vorig seizoen. Krijg je ook een beetje als je niet op de zwakke plekken investeert (voorin en op de cvm).
Osman voorin en Stengs op het middenveld kan wat dat betreft best de oplossing zijn.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:25 schreef fetX het volgende:
[..]
En je mist creativiteit, net als vorig seizoen. Hopelijk komt daar nog iets voor.
Dan nog blijft de spoeling dun als het gaat om kwaliteit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:29 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Osman voorin en Stengs op het middenveld kan wat dat betreft best de oplossing zijn.
Gaat het?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
MAKKELIJK TWEEDE!!1!1!1!!1!
DENNISGOD
PRISKEGENOT
VOORAL NIET INVESTEREN WANT DEZE SWLECTIE EN JEUGDSPELERS ZIJN ECHT AL GEWELDIG!!!
Ik heb het gevoel dat dit sarcastisch bedoeld is.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
DENNISGOD
PRISKEGENOT
VOORAL NIET INVESTEREN WANT DEZE SWLECTIE EN JEUGDSPELERS ZIJN ECHT AL GEWELDIG!!!
Totale meltdown.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
DENNISGOD
PRISKEGENOT
Boos, woedend.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
DENNISGOD
PRISKEGENOT
Tja, Ivanusec, Hadj-Moussa en Lingr hadden dat moeten bieden...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
Dan nog blijft de spoeling dun als het gaat om kwaliteit.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef De_Pel het volgende:
DENNISGOD
PRISKEGENOT
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:33 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Ok, FeyenoordCL.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Jij ziet toch ook wel dat het veel te stroperig is in de 1e helft?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Dit ja, je ziet nu al dat met blessures al flink moet inleveren.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:30 schreef fetX het volgende:
[..]
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Je hebt geen kut gecreëerd man. Je bent toch niet blind?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.#12 is not for sale!
Oh wacht het is Pistoleroquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Je hebt geen kut gecreëerd man. Je bent toch niet blind?
Wat zou het toch een keer leuk zijn als we een fitte en complete selectie hebben vóór de competitie begint...quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:35 schreef Haringkop het volgende:
[..]
Dit ja, je ziet nu al dat met blessures al flink moet inleveren.
Je loopt net als vorig seizoen achter de feiten aan voordat het september is.
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Is dit 1 van jullie beste selecties ooit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Hij kan tenminste een mannetje voorbijquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef fetX het volgende:
[..]
Logische wissel wel met wat je op de bank hebt zitten. Wel zonde dat Zechiël dan de sjaak is.
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Ik weet niet welke eerste helft jij hebt zitten kijken, maar ik heb geen Feyenoord gezien dat veel beter is dan Sparta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
We krijgen daarbij nauwelijks kansen en Sparta is veel dreigender.'De neiging rijke en machtige mensen te bewonderen, zelfs welhaast te aanbidden en mensen van arme of gewone komaf te verachten dan wel te negeren is de belangrijkste en meest universele oorzaak van de corruptie van ons morele besef' Adam Smith
Je reageert op Pistolero.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:36 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Is dit 1 van jullie beste selecties ooit?
[..]
Je hebt kwalitatief een van de beste selecties in de clubgeschiedenis en bent nu ook weer 45 minuten lang (veel) beter dan Sparta. Die oneindige stroom aan achterlijke kuttakes hier, moedergods.Elke keer balverlies is een enorme kans voor Sparta.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.blablablabla
Had toch liever Zechiel erin gehouden dan Zerrouki.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:37 schreef hhh38 het volgende:
Priske ziet in ieder geval wat er mis gaat, in tegenstelling tot sommigen in dit topic
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |