hebben ze je weer losgelaten uit je isoleercel ofzoquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:18 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Qua verkopen is het ook weer niet veel dit seizoen, net als vorig jaar. Feyenoord blijft toch nog steeds Feyenoord. Huurdealtjes, af en toe een paar miljoen schrapen en nooit een echt lekker eigen vermogen opbouwen.
Dit had je nooit goed kunnen doen. Had je hem eerste keeper gelaten dan hadden we DtK afgeschoten omdat die Wellenreuther heeft moeten laten gaan. En goede (2e) keepers zijn er niet voor het oprapen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:52 schreef Kerftminister het volgende:
8 miljoen om je 2e keeper zn zin te geven, en zelfs die zooi aan blunders maar voor lief nemen. Het grootste stukje wanbeleid in jaren. Ik vind dit echt compleet bizar. Als we door fouten van Wellenreuther nog meer punten gaan mislopen dan die 2 die we al hebben misgelopen is dat op het conto van de staf en directie te schrijven. Wat een schande.
Ja we laten met afstand onze beste speler op zijn positie voor een peulenschil gaan, terwijl er niks fatsoenlijks staat om hem op te vangen. Ik heb hier totaal geen begrip voor.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef Vis1980 het volgende:
Jeetje wat een paniek weer. Wanbeleid zelfs..
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:24 schreef Kerftminister het volgende:
[..]
Ja we laten met afstand onze beste speler op zijn positie voor een peulenschil gaan, terwijl er niks fatsoenlijks staat om hem op te vangen. Ik heb hier totaal geen begrip voor.
En al die Wellenreuther fans die dit geweldig vinden. Ja, Timon is een hele leuke knaap, maar max de op 4 na beste keeper van de Eredivisie. Echt hoe kom je hierbij. Wat zijn mensen die nooit gekeept hebben vaak toch intens slecht in keepers inschatten.
Benitezquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:32 schreef Pistolero het volgende:
[..]![]()
Nou, kom maar door met je rijtje keepers in de Eredivisie die allemaal beter zijn dan Wellenreuther.
Je had toch best een Olij ofzo kunnen vastleggen als vervangers voor Wellenreuther. Hoe dan ook, hem voor een relatief laag bedrag verkopen áls hij daar inderdaad slaagt (dit blijft en eerste keeper blijft) vind ik een hele bijzondere keuze.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:08 schreef CR7 het volgende:
[..]
Dit had je nooit goed kunnen doen. Had je hem eerste keeper gelaten dan hadden we DtK afgeschoten omdat die Wellenreuther heeft moeten laten gaan. En goede (2e) keepers zijn er niet voor het oprapen.
En een goede keeper kopen die toch weet dat die nooit meer dan 2e keeper gaat worden lijkt mij ook onmogelijk. Want hij zal ook weten dat Bijlow altijd 1e keeper blijft.
Lijkt me stug dat Olij op de bank wil gaan zitten eerlijk gezegd.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:53 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Je had toch best een Olij ofzo kunnen vastleggen als vervangers voor Wellenreuther. Hoe dan ook, hem voor een relatief laag bedrag verkopen áls hij daar inderdaad slaagt (dit blijft en eerste keeper blijft) vind ik een hele bijzondere keuze.
Alles bij elkaar ben ik vooralsnog niet erg enthousiast over deze window (behalve dan met het aanblijven van een aantal belangrijke spelers, mits er niemand meer weggaat en mits Geert inderdaad verlengt). 6/10 op z’n best.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 19:31 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Nu kan je Noppert als tweede keeper halen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Bestuur tegen de muur. Met de groeten van Ron Vlaar :W
Wellenreuther heeft ook flink minuten gepakt bij afwezigheid van Bijlow. Als zo’n Olij 3x zoveel gaat verdienen, en kans maakt op significante minuten bij een topclub en wellicht zelfs in de CL, dan zegt ie daar geen nee tegen hoor. Zelfde dus voor die Noppert overigens.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:54 schreef GotenSSJ het volgende:
[..]
Lijkt me stug dat Olij op de bank wil gaan zitten eerlijk gezegd.
Maar Olij is net als Wellenreuther gewoon niet goed genoeg om de keeper van Feyenoord te zijn.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft ook flink minuten gepakt bij afwezigheid van Bijlow. Als zo’n Olij 3x zoveel gaat verdienen, en kans maakt op significante minuten bij een topclub en wellicht zelfs in de CL, dan zegt ie daar geen nee tegen hoor. Zelfde dus voor die Noppert overigens.
Heb het over tweede keeper achter Bijlow hè. In respons op “je kan het ook niet goed doen want anders is wellenreuther weg”.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Maar Olij is net als Wellenreuther gewoon niet goed genoeg om de keeper van Feyenoord te zijn.
Het idee dat je zomaar even een keeper als Olij kan vastleggen als tweede keeper is ook wel wat simpel gedacht. Alsof die daar zin in heeft.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Heb het over tweede keeper achter Bijlow hè. In respons op “je kan het ook niet goed doen want anders is wellenreuther weg”.
Ja dat is wel zo, als Bijlow eerste keeper zou zijn dan weet je als 2de keeper dat je wel minuten gaat maken.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:57 schreef De_Pel het volgende:
[..]
Wellenreuther heeft ook flink minuten gepakt bij afwezigheid van Bijlow. Als zo’n Olij 3x zoveel gaat verdienen, en kans maakt op significante minuten bij een topclub en wellicht zelfs in de CL, dan zegt ie daar geen nee tegen hoor. Zelfde dus voor die Noppert overigens.
Die knul pakt <2ton bruto. Verdubbel dat, en reken maar dat ie rennend komt krabbelen, en daarna driedubbel afgewerkt wordt door z’n wijf die 20 paar nieuwe schoenen in kopen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:07 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het idee dat je zomaar even een keeper als Olij kan vastleggen als tweede keeper is ook wel wat simpel gedacht. Alsof die daar zin in heeft.
Ergens wel begrijpelijk toch? Het is allemaal nogal houtje touwtje. Grote kans dat we door al die verhuur volgend jaar weer met hetzelfde probleem zitten.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:29 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[ x ]
Walemark verhuurd.
Enkele users zullen wel weer witheet zijn.
Waarbij een speler als Walemark na dit jaar nog maar 1 seizoen onder contract staat, dus dan waarschijnlijk al helemaal geen drol meer oplevert.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:39 schreef Tomatenboer het volgende:
[..]
Ergens wel begrijpelijk toch? Het is allemaal nogal houtje touwtje. Grote kans dat we door al die verhuur volgend jaar weer met hetzelfde probleem zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |