Toen die transfer bekend werd reageerde hij al verkeerd.quote:
1, of 2quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Ali_boo het volgende:
Hoeveel grote kansen hebben we tot nu toe gehad?
Eens, hij komt op zich goed uit. Jammer dat het zo open ligt en er bij de 2e bal ook zo langzaam wordt gereageerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:11 schreef fetX het volgende:
Hier kon Timon weinig aan doen, ja. Gewoon heel slecht verdedigd.
Toe maarquote:
Zodra er een tegenstander in de buurt is, verliest hij spontaan al z'n voetbalkwaliteitenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:17 schreef fetX het volgende:
Dat door mensen heen willen van Santi is zo vermoeiend.
Geen idee hoe hij reageerde..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen die transfer bekend werd reageerde hij al verkeerd.
Jammer dat ze over de achterlijn gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Hebben ze glitters op de ballen geplakt bij Sparta dan dat ze zo mooi zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Dat mag je hier niet hardop zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Iedereen noemde mij te negatief wanneer ik zei dat we het moeilijk gaan krijgen
Stengs moet echt naar de 10. Dan maar met Hadj Moussa spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Te weinig creativiteit in de as, maar 1 gevaarlijke buitenspeler, Gimenez die niet in z'n kracht komt. Zo gaan we nooit kansen creëren.
Je vergeet Alireza.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer dat gemis van Wieffer en Yankubaatje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |