Toe maarquote:
Zodra er een tegenstander in de buurt is, verliest hij spontaan al z'n voetbalkwaliteitenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:17 schreef fetX het volgende:
Dat door mensen heen willen van Santi is zo vermoeiend.
Geen idee hoe hij reageerde..quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:15 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Toen die transfer bekend werd reageerde hij al verkeerd.
Jammer dat ze over de achterlijn gaan.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Hebben ze glitters op de ballen geplakt bij Sparta dan dat ze zo mooi zijn?quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef Qarrad het volgende:
Ik vind Smal soms echt mooie ballen trappen, trouwens
Dat mag je hier niet hardop zeggenquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:10 schreef Ali_boo het volgende:
Iedereen noemde mij te negatief wanneer ik zei dat we het moeilijk gaan krijgen
Stengs moet echt naar de 10. Dan maar met Hadj Moussa spelen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Te weinig creativiteit in de as, maar 1 gevaarlijke buitenspeler, Gimenez die niet in z'n kracht komt. Zo gaan we nooit kansen creëren.
Je vergeet Alireza.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer dat gemis van Wieffer en Yankubaatje.
Stengs moet heel snel weg van die rechtsbuiten positie.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef hhh38 het volgende:
Te weinig creativiteit in de as, maar 1 gevaarlijke buitenspeler, Gimenez die niet in z'n kracht komt. Zo gaan we nooit kansen creëren.
Vorig seizoen was dat kansen creëren ook wel een dingetje hoorquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Toch weer dat gemis van Wieffer en Yankubaatje.
Daar ben ik het mee eensquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:20 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Stengs moet heel snel weg van die rechtsbuiten positie.
Die laatste net wel ja, maar verder heeft hij er een paar mooi voor geslingerd.quote:Op zondag 25 augustus 2024 15:18 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Jammer dat ze over de achterlijn gaan.
Sparta - Feyenoordquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:21 schreef onlogisch het volgende:
Waar zitten we in godsnaam naar te kijken
Tenzij we ons nog flink gaan versterken zie ik een somber seizoen tegemoetquote:Op zondag 25 augustus 2024 15:19 schreef Solispolar het volgende:
[..]
Dat mag je hier niet hardop zeggen
hè. Feyenoord is net zo goed als PSV.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |