Toch geblesseerd dus had niks uitgemaakt he.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:39 schreef Dr.Mikey het volgende:
Sauer op het bankje was nu wel handig geweest he.
FeyenoordCL genot.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:37 schreef CR7 het volgende:
[..]
Jij bent dan weer het tegenovergestelde. Dit moet wel een act zijn, niks kan beter als we jou moeten volgen.
En je hebt ook meer dan genoeg mogelijke aanvallende wissels op de bank zitten.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:43 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Toch geblesseerd dus had niks uitgemaakt he.
Hij was nog niet tevreden over de intensiteit, dus heeft ie de trainingen nog 3x zo zwaar gemaakt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:45 schreef Evangelion het volgende:
Priske maakt de spelers KAPOET op de training
Dit wil Noortje ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:48 schreef klaasweetalles het volgende:
Als Gimenez gewisseld wordt zou ik nu wel een keer Caranza willen zien in plaats van die kleuter ueda
who the hell is noortjequote:
De ex van Pedersen die zich tijdens die relatie liet nemen door Kenneth Taylor.quote:
Het is niet echt strandweer .quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:15 schreef klaasweetalles het volgende:
Hartman zit in zandvoort in plaats van op het kasteel......
Hey dr Mikey kenneth hier ik kreeg net je verhaal doorgestuurd van een vriend maar kon je geen bericht op insta sturen maar ik denk dat deze roddel over mij gaat want mensen hadden mi ook al hier over gevraagd etc een tijdje geleden maar het is dus niet waar kan ik je bij deze vertellen de speler weet dat ook en ik weet ook echt niet hoe deze roddel in de wereld is gekomenquote:Op zondag 25 augustus 2024 14:11 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
De ex van Pedersen die zich tijdens die relatie liet nemen door Kenneth Taylor.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Nou hopelijk deze keer een wat makkelijker potje.
Sparta en Ajax houden van elkaar.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:30 schreef klaasweetalles het volgende:
louis 020 van gaal zingt het sparta lied mee terwijl hij ook nog is voor 020 werkt
Ali Boussaboun.quote:Op zondag 25 augustus 2024 14:27 schreef XSbig het volgende:
Wie is iedere keer die dikke arabier met baard die een beetje op de achtergrond blijft? Een beveiliger of iets?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |