SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met livelink.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
Dacht nog..... moet even wat verzoekjes doen, zodat je deze zeker niet draait.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging ik vanavond draaien, maar heeft plaats gemaakt voor de verzoekjes
Melting pikt alle restjes wel opquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:14 schreef DJ11 het volgende:
Deze ging ik vanavond draaien, maar heeft plaats gemaakt voor de verzoekjes
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef livelink het volgende:
[..]
Melting pikt alle restjes wel op
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Dacht nog..... moet even wat verzoekjes doen, zodat je deze zeker niet draait.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Hoesje was te klein.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer 1x Duran?
Goed bezigquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:15 schreef Melting het volgende:
[..]
De helft is weggegaan.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Waarom is dit nou weer 1x Duran?
Ik verwacht een rant van DDM binnen luttele seconden...quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Paul Young - Love will tear us apart
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Deze plaat doet het best goed als onderzetter
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:21 schreef livelink het volgende:
Paul Young - Love will tear us apart
Die ligt nu huilend in bedquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:22 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ik verwacht een rant van DDM binnen luttele seconden...
Slaap lekker.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn bed opzoeken.
Echt een hoop onbekende dingen gehoord.
Dank Melting!
Fijne avond nog
Trustenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:23 schreef Symphonic het volgende:
Ik ga zo mijn bed opzoeken.
Echt een hoop onbekende dingen gehoord.
Dank Melting!
Fijne avond nog
Geheel correct en daar wil ik mijn handtekening ook nog wel onder zettenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:24 schreef DJ11 het volgende:
Uitgerekend Joy Division, voorloper van New Order, gezongen door de man die elk nummer verkracht (in de optiek van DDM). Kernpunt: dit had -ie niet moeten doen.
Klachtenbrief in drievoud onderweg...
Ik ben nooit echt gek van Kim Wilde geweest. Kids in America ging nog en ze is me vervolgens met dat verschrikkelijke Cambodia voor altijd kwijt geraakt.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:26 schreef DJ11 het volgende:
Kim Wilde heeft een nieuwe single uit. Stukje van gehoord, maar ik vind het geen bijzonder nummer. Beetje de sound die ze altijd had, maar het gaat niet echt een kant op.
Vind ik toch wel een gaaf nummerquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ben nooit echt gek van Kim Wilde geweest. Kids in America ging nog en ze is me vervolgens met dat verschrikkelijke Cambodia voor altijd kwijt geraakt.
Female Attraction was een betere titel geweest.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Female Attraction was een betere titel geweest.
Je hebt je roeping gemistquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Female Attraction was een betere titel geweest.
Zeker. Maar Melting geeft me gelukkig nog een podium voor mijn creativiteit.quote:
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:33 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker. Maar Melting geeft me gelukkig nog een podium voor mijn creativiteit.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Hall and Oates? - Living on dreamtime
Vond het al knap dat je dat hoorde.quote:
Dit liedje had Runaway moeten hetenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:35 schreef livelink het volgende:
Hall and Oates? - Living on dreamtime
Dat bestond al.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Dit liedje had Runaway moeten heten
Toch wel een hele herkenbare stem.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:37 schreef Melting het volgende:
[..]
Vond het al knap dat je dat hoorde.
En net in een ander MUZ-topic...quote:
Ja, als je een groot oeuvre hebt, dan krijg je dat. Madonna heeft twee verschillende nummers met dezelfde titel. Van de Pet Shop Boys weet ik dat het liedje "Here" oorspronkelijk "Home" heette, maar op hetzelfde album stond "Home And Dry", dus toen hebben ze die andere titel maar veranderd.quote:
Heb ik die niet vorige week gehoord?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, je hebt mijn Oostenrijkse hoogtepuntje van de avond gemist
Welke zijn dat van Madonna dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als je een groot oeuvre hebt, dan krijg je dat. Madonna heeft twee verschillende nummers met dezelfde titel. Van de Pet Shop Boys weet ik dat het liedje "Here" oorspronkelijk "Home" heette, maar op hetzelfde album stond "Home And Dry", dus toen hebben ze die andere titel maar veranderd.
Nee, want ik heb dat nummer nog nooit eerder gedraaidquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik die niet vorige week gehoord?
Ah, dan heb ik het inderdaad gemist. Vorige week had je volgens mij ook een 'raar' Oostenrijks nummer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dat nummer nog nooit eerder gedraaidOpus met "Eleven"
Ooit grote fan van hen. Maar de titel kwam ik niet zo snel op.quote:
"Forbidden Love", een nummer op haar album Bedtime Stories (1994) en ook een nummer op haar album Confessions On A Dance Floor (2005)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke zijn dat van Madonna dan?
Want dat vind ik erg slecht.
Geen wonder..... ik snapte al niet dat je deze ook kon horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ooit grote fan van hen. Maar de titel kwam ik niet zo snel op.
Nee, wel iets uit Duitsland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het inderdaad gemist. Vorige week had je volgens mij ook een 'raar' Oostenrijks nummer.
Heb ik altijd een leuke bandnaam gevonden.quote:
Ik heb die naam nooit begrepen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik altijd een leuke bandnaam gevonden.
quote:
quote:The name of the band was derived from Fagenson's then-infant son Tony, who was just beginning to talk and enjoyed contradicting words such as "Blue" with "Not Blue"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef livelink het volgende:
The Cure? - Senses would be overload?
Ah, ik ken het nummer wel, maar titel en artiest duidelijk niet. Vind het wel een lekker nummer.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:02 schreef livelink het volgende:
Milli Vanilli - Girl, I'm gonna miss you
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
Huey Lewis - I can feel your hearbeat
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:19 schreef livelink het volgende:
Fantastic Voyage van Kool and the Gang (gok)
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:26 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - A Fraction too much friction
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
Mij bevallen die eighties-uitzendingen wel goed
Jij ook bedankt. Ben echt helemaal bijgekomen van een vermoeiende dag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Welterusten allemaal.
[ afbeelding ]
Welterusten DJ11. Jij ook een fijne dag! En heb je daarna vakantie?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Welterusten allemaal, fijne zondag
Goed om te horen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Ben echt helemaal bijgekomen van een vermoeiende dag.
Nog één week werken voor de boeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten DJ11. Jij ook een fijne dag! En heb je daarna vakantie?
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks maar eens gaan kijken bij de Visserijdagen in Den Oever, en vooral vis of garnalen eten natuurlijk. Ik denk niet dat we naar het uitkijkpunt voorbij de haven gaan lopen, want dan waaien we zo de zee in.
Wij zouden ook gaan, maar na een drukke zaterdag en andere activiteiten op zondagmiddag hebben we er gisterochtend toch maar vanaf gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?
Ja, was er prima weer voor. Het was gezellig druk, en heerlijk broodje versgerookte paling gegeten. Overpriced broodje garnalen viel tegen. Symph heeft ook nog gebakken visjes gegeten. Dat is daar traditie op de 2 laatste dagen, dan staan ze vanaf 12 uur volcontinu te bakken en uit te delen, vroeger gratis, inmiddels ¤1 per visje. Gezellig gekletst met de Duitse mensen waarmee we aan tafel zaten. Eens kijken of we ook een keer op maandag kunnen gaan vanwege de vlootschouw.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Bah, wat is het vies warm vandaag
Oh man, dat kon er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
En na twee ellendige weken op het werk en 3 slapeloze nachten sliep ik gisteren eindelijk en werd mijn man vervolgens vannacht gebeld vanwege die storing bij defensie. Niet dat hij er echt iets aan kon doen, maar we lagen vervolgens toch weer wakker.
Dus nu duimen dat ik vannacht eens een keer wel slaap voordat ik letterlijk omval.
Yep, maar we zijn vanavond maar lekker uit eten gegaan. Even ontspannen. Dat was dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh man, dat kon er ook nog wel bij.
Helemaal goed. Hoop dat het iets lekkers is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog aan het koken, dus schakel wat later in.
Ging wel. Het was beef teryaki, maar ik ben geen held met biefstuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal goed. Hoop dat het iets lekkers is.
Ach.... het vult.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging wel. Het was beef teryaki, maar ik ben geen held met biefstuk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
The Everly Brothers - Bye Bye love
Goede avond en welkom, brother.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:20 schreef livelink het volgende:
Frankie Laine? - I can't stop loving you
Oh, nooit geweten dat het Ray Charles was. Wel een heel mooi nummer.quote:
Goede avond en welkom ook voor jou, Fogel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef Fogel het volgende:
Vandaag wel iets meer op tijd erbij
Hallo
Goedenavond Fogelquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:22 schreef Fogel het volgende:
Vandaag wel iets meer op tijd erbij
Hallo
Klopt, ik vergeet vaak gewoon in te schakelen of mijn hoofd staat er gewoon niet echt naar.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Goede avond en welkom, brother.
Al even niet meer gezien.
Nog niets van te merken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef livelink het volgende:
Gerard Cox - Het is weer voorbij die mooie zomer
Kan gebeuren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:24 schreef brother52 het volgende:
[..]
Klopt, ik vergeet vaak gewoon in te schakelen of mijn hoofd staat er gewoon niet echt naar.
Dat was zeker relaxed. Scheelt echt enorm helaas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:25 schreef livelink het volgende:
Ik heb er toch ook wel moeite mee dat de scholen zijn begonnen. Ondanks dat ik het deze zomer heel druk heb gehad met ouders en met mijn werk, vond ik het toch wel heel relaxed dat het rustiger was op weg en bus.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef brother52 het volgende:
Ik vind het ook maar niks dat de vakanties voorbij zijn... iedereen wil ineens weer koffie.
Ja maar ik heb het ineens ontzettend druk en mijn collega's zijn nog wel met vakantie.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:27 schreef Melting het volgende:
[..]![]()
Daar verdien jij je geld anders wel mee.
Volgend jaar later vakantie nemen dan.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:28 schreef brother52 het volgende:
[..]
Ja maar ik heb het ineens ontzettend druk en mijn collega's zijn nog wel met vakantie.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef livelink het volgende:
Ik tel dit half mee voor de Kerst.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:30 schreef livelink het volgende:
Dean Martin - Everybody loves somebody
Nog later?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:29 schreef Melting het volgende:
[..]
Volgend jaar later vakantie nemen dan.
Gretha, Stine en Kari vermaken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog later?Ik heb nog niet echt vakantie gehad. Die paar weken in Zweden was ik ook best druk zat met dingen die weinig met vakantie te maken hebben.
Maar dat was toch eigen keuze?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog later?Ik heb nog niet echt vakantie gehad. Die paar weken in Zweden was ik ook best druk zat met dingen die weinig met vakantie te maken hebben.
Was het maar zo'n feest. Was wat klussen en elke dag voor een stuk of 12 man/vrouw koken.quote:
Ja, dat wel en de keus was ook niet moeilijk. Het was of gewoon in Nederland aan het werk of in Zweden eens wat andere dingen doen en geen vrije dagen hoeven inleveren.quote:
Oh... dan is het iets anders ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Was wat klussen en elke dag voor een stuk of 12 man/vrouw koken.
[..]
Ja, dat wel en de keus was ook niet moeilijk. Het was of gewoon in Nederland aan het werk of in Zweden eens wat andere dingen doen en geen vrije dagen hoeven inleveren.
En die is niet tegengevallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
Dit was denk ik mijn kennismaking met Elvis.
Ik heb hem pas na zijn dood leren kennen. Mijn ouders kochten toen een verzamel-elpee van hem en Return to Sender was het eerste nummer. En inderdaad niet verkeerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En die is niet tegengevallen.![]()
Volgens mij was dat bij mij Jailhouse rock, als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje had best 5 minuten korter gekund.
Zeker. Maar vroeger vond ik het mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje had best 5 minuten korter gekund.
Heeft ie dat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:55 schreef brother52 het volgende:
Fijn zo'n zanger met een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.
Daar lijkt het wel op. Zijn Spaanse persoonlijkheid nam het halverwege even over.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zijn Spaanse persoonlijkheid nam het halverwege even over.
Verhuisd? Ben je nog noordelijker gaan wonen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Ik zag dat Suus laatst weer gedraaid was?
Kan ff niet meeluisteren; pc is kaduuk en ik ben net verhuisd naar een huis waarin enorm veel moet gebeuren.
Whehe, nee naar het centrum, alleen met Mini-ToT.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Verhuisd? Ben je nog noordelijker gaan wonen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, nee naar het centrum, alleen met Mini-ToT.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef Fogel het volgende:
Sluiten we het nummer af met "aaaaaaaahaaaaameeeeeeen"?
Serieus, ik vind deze echt mooi!quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
Dolly Parton - I will always love you
But she didn't.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef brother52 het volgende:
Whitney had van dit liedje af moeten blijven!
Zonder haar had ik die van Dolly niet leren kennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef brother52 het volgende:
Whitney had van dit liedje af moeten blijven!
Ze werkte wel in the best little whorehouse in Texas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef Fogel het volgende:
Noemt deze zanger Dolly nu een bimbo?
Dat krijg je als je een liedje uit 'the best little whorehouse of texas' zingt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef Fogel het volgende:
Dat is wel een eind omrijden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Fogel het volgende:
Tevens kreeg in inspiratie om te checken hoever Dollywood van Atlanta af is, maar da's ruim 4 uur rijden. Bewaar ik voor de volgende keer.
In de VS is dat om de hoek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Fogel het volgende:
Tevens kreeg in inspiratie om te checken hoever Dollywood van Atlanta af is, maar da's ruim 4 uur rijden. Bewaar ik voor de volgende keer.
Hij heeft zijn verontschuldigingen aangebodenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef Fogel het volgende:
Lekker kunnen wandelen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef Doedezemaar het volgende:
We waren op het strand, maar nu dan toch ingetuned
Heintje Mama
Ah, het is Atlanta gewordenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Fogel het volgende:
De volgende keer als ik in Zweden ben ga ik bij dat museum naar binnen! Ben er de laatste keer alleen maar langs gereden.quote:
Niet als je maar totaal gezien 26 uur de tijd hebt.quote:
Kun je toch nog 18 uur in Dollywood zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef Fogel het volgende:
[..]
Niet als je maar totaal gezien 26 uur de tijd hebt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef Fogel het volgende:
vriendin stuurde me net een korte video waar ik lekker in de war ben op de Magic Roundabout in Swindon.
En nee, die post ik niet hier.
Toch niet. 11AM - 9PM zijn de openingstijden en ik land 5PM in Atlanta.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef brother52 het volgende:
[..]
Kun je toch nog 18 uur in Dollywood zijn.
Gewoon over het hek klimmenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Toch niet. 11AM - 9PM zijn de openingstijden en ik land 5PM in Atlanta.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar mijn werk. Heb wel zin om de file-chaos te zien.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Will Tura Ik ben zo eenzaam zonder jou
Wij gaan dat zondag bekijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar mijn werk. Heb wel zin om de file-chaos te zien.
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was precies goed op het strand, lekker wat gewandeld en het ijsje smaakte ook goed
Welk strand?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.
Ik weet niet. Vorige week vrijdag liep ik vrijdag na mijn werk naar Houten. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een gekkenhuis zou zijn daar. Maar was wel grappig om te zien. En mijn werk is op 'loopafstand' van Nieuwegein, dus wie weet ga ik daar nu eens kijken. Ik kom vast wel op een manier thuis.quote:
Heerlijk over het strand banjerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.
Precies... toch eens proberen. Ben denk ik al ruim 40 jaar niet meer op het strand geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk over het strand banjeren
Kattenzand, miauw.quote:
Ik ben ook geen strandmens, maar inmiddels vind ik over het strand lopen heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies... toch eens proberen. Ben denk ik al ruim 40 jaar niet meer op het strand geweest.
Dat is al iets. Moet niet te warm zijn vooral.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat nog steeds niet zonder schoenen op het strand lopen, maar hij gaat er nu wel graag samen heen
Is schoenen aan op het strand een optie dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat nog steeds niet zonder schoenen op het strand lopen, maar hij gaat er nu wel graag samen heen
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan strand
Snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden.
OK, tussen palmbomen in een hangmat een cocktail drinken op het strand, goed, dat kan, maar daar gaat de grens.
Bergschoenen op de vloedlijn, ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is schoenen aan op het strand een optie dan?
De truc is om met de juiste wind te gaan, wind over zee is koeler en hier is het eigenlijk altijd minimaal windkracht 3 en dan is zelfs oostenwind vaak wel prima als je langs de vloedlijn loopt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Melting het volgende:
[..]
Dat is al iets. Moet niet te warm zijn vooral.
Dank voor de tip.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
De truc is om met de juiste wind te gaan, wind over zee is koeler en hier is het eigenlijk altijd minimaal windkracht 3 en dan is zelfs oostenwind vaak wel prima als je langs de vloedlijn loopt.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef Fogel het volgende:
Ik heb barstende koppijn, maar dit gaat harder
Met blote voeten door het water is veel beter.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:28 schreef livelink het volgende:
[..]
Bergschoenen op de vloedlijn, ja.
Zeker, maar niet als je een echte lange wandeling wilt maken.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef brother52 het volgende:
[..]
Met blote voeten door het water is veel beter.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef Doedezemaar het volgende:
Marlene Dietrich Sag mir wo die Blumen sind
Schoenen uit is géén optiequote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is schoenen aan op het strand een optie dan?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste keer dat Symph me hier in de regio mee naar het strand nam had hij niet gezegd waar we heen gingen, stond ik daar in de kou met mijn laarsjes met hakken. Ja, dat werkt dus niet om daarmee door het zand te lopen.
Valt wel mee, heb wel wandelingen van zo'n 15 kilometer op blote voeten gedaan. (wel onverhard. op steen of asfalt had ik dat niet gered)quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Zeker, maar niet als je een echte lange wandeling wilt maken.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:32 schreef Doedezemaar het volgende:
Ik gok op de versie door Bryan Hyland, Sealed with a kiss
Maar die is het niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:34 schreef Fogel het volgende:
Oeh, deze stond op een van de albums van Jive Bunny and the Mastermixers
Met gewone schoenen vind ik dat al een ramp.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:31 schreef Doedezemaar het volgende:
De eerste keer dat Symph me hier in de regio mee naar het strand nam had hij niet gezegd waar we heen gingen, stond ik daar in de kou met mijn laarsjes met hakken. Ja, dat werkt dus niet om daarmee door het zand te lopen.
Het loopt echt stukken fijner.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:44 schreef livelink het volgende:
The Beatles - Long and Winding Road![]()
![]()
Ja, ik word iedere keer opnieuw geraakt.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:47 schreef brother52 het volgende:
Dit is eigenlijk best slecht ingezongen maar dat maakt het meteen ook zo mooi breekbaar.
Te snel. Gelukkig weet ik ook niet wie het dan wel is.quote:
De productie is ruk, maar het is echt een prachtig liedje.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:47 schreef brother52 het volgende:
Dit is eigenlijk best slecht ingezongen maar dat maakt het meteen ook zo mooi breekbaar.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:48 schreef livelink het volgende:
Ai, ik wist het wel. Maar heb het nu gegoogled, dus het telt niet meer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |