Ja, als je een groot oeuvre hebt, dan krijg je dat. Madonna heeft twee verschillende nummers met dezelfde titel. Van de Pet Shop Boys weet ik dat het liedje "Here" oorspronkelijk "Home" heette, maar op hetzelfde album stond "Home And Dry", dus toen hebben ze die andere titel maar veranderd.quote:
Heb ik die niet vorige week gehoord?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:38 schreef DJ11 het volgende:
Livelink, je hebt mijn Oostenrijkse hoogtepuntje van de avond gemist
Welke zijn dat van Madonna dan?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Ja, als je een groot oeuvre hebt, dan krijg je dat. Madonna heeft twee verschillende nummers met dezelfde titel. Van de Pet Shop Boys weet ik dat het liedje "Here" oorspronkelijk "Home" heette, maar op hetzelfde album stond "Home And Dry", dus toen hebben ze die andere titel maar veranderd.
Nee, want ik heb dat nummer nog nooit eerder gedraaidquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik die niet vorige week gehoord?
Ah, dan heb ik het inderdaad gemist. Vorige week had je volgens mij ook een 'raar' Oostenrijks nummer.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:41 schreef DJ11 het volgende:
[..]
Nee, want ik heb dat nummer nog nooit eerder gedraaidOpus met "Eleven"
Ooit grote fan van hen. Maar de titel kwam ik niet zo snel op.quote:
"Forbidden Love", een nummer op haar album Bedtime Stories (1994) en ook een nummer op haar album Confessions On A Dance Floor (2005)quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:40 schreef Melting het volgende:
[..]
Welke zijn dat van Madonna dan?
Want dat vind ik erg slecht.
Geen wonder..... ik snapte al niet dat je deze ook kon horen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ooit grote fan van hen. Maar de titel kwam ik niet zo snel op.
Nee, wel iets uit Duitsland.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:42 schreef livelink het volgende:
[..]
Ah, dan heb ik het inderdaad gemist. Vorige week had je volgens mij ook een 'raar' Oostenrijks nummer.
Heb ik altijd een leuke bandnaam gevonden.quote:
Ik heb die naam nooit begrepen.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:52 schreef livelink het volgende:
[..]
Heb ik altijd een leuke bandnaam gevonden.
quote:
quote:The name of the band was derived from Fagenson's then-infant son Tony, who was just beginning to talk and enjoyed contradicting words such as "Blue" with "Not Blue"
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:55 schreef livelink het volgende:
The Cure? - Senses would be overload?
Ah, ik ken het nummer wel, maar titel en artiest duidelijk niet. Vind het wel een lekker nummer.quote:
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:02 schreef livelink het volgende:
Milli Vanilli - Girl, I'm gonna miss you
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef livelink het volgende:
Huey Lewis - I can feel your hearbeat
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:19 schreef livelink het volgende:
Fantastic Voyage van Kool and the Gang (gok)
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:26 schreef livelink het volgende:
Tim Finn - A Fraction too much friction
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:28 schreef livelink het volgende:
Mij bevallen die eighties-uitzendingen wel goed
Jij ook bedankt. Ben echt helemaal bijgekomen van een vermoeiende dag.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef Melting het volgende:
En toen zat het er weer op.
Allemaal enorm bedankt voor het luisteren en de gezelligheid.
Welterusten allemaal.
[ afbeelding ]
Welterusten DJ11. Jij ook een fijne dag! En heb je daarna vakantie?quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef DJ11 het volgende:
Bedankt weer Melting![]()
Welterusten allemaal, fijne zondag
Goed om te horen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:30 schreef livelink het volgende:
[..]
Jij ook bedankt. Ben echt helemaal bijgekomen van een vermoeiende dag.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |