Gretha, Stine en Kari vermaken?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog later?Ik heb nog niet echt vakantie gehad. Die paar weken in Zweden was ik ook best druk zat met dingen die weinig met vakantie te maken hebben.
Maar dat was toch eigen keuze?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:32 schreef brother52 het volgende:
[..]
Nog later?Ik heb nog niet echt vakantie gehad. Die paar weken in Zweden was ik ook best druk zat met dingen die weinig met vakantie te maken hebben.
Was het maar zo'n feest. Was wat klussen en elke dag voor een stuk of 12 man/vrouw koken.quote:
Ja, dat wel en de keus was ook niet moeilijk. Het was of gewoon in Nederland aan het werk of in Zweden eens wat andere dingen doen en geen vrije dagen hoeven inleveren.quote:
Oh... dan is het iets anders ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:38 schreef brother52 het volgende:
[..]
Was het maar zo'n feest. Was wat klussen en elke dag voor een stuk of 12 man/vrouw koken.
[..]
Ja, dat wel en de keus was ook niet moeilijk. Het was of gewoon in Nederland aan het werk of in Zweden eens wat andere dingen doen en geen vrije dagen hoeven inleveren.
En die is niet tegengevallen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:45 schreef livelink het volgende:
Dit was denk ik mijn kennismaking met Elvis.
Ik heb hem pas na zijn dood leren kennen. Mijn ouders kochten toen een verzamel-elpee van hem en Return to Sender was het eerste nummer. En inderdaad niet verkeerd.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef Melting het volgende:
[..]
En die is niet tegengevallen.![]()
Volgens mij was dat bij mij Jailhouse rock, als ik het me goed herinner.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje had best 5 minuten korter gekund.
Zeker. Maar vroeger vond ik het mooi.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:48 schreef brother52 het volgende:
Dit liedje had best 5 minuten korter gekund.
Heeft ie dat dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:55 schreef brother52 het volgende:
Fijn zo'n zanger met een meervoudigepersoonlijkheidsstoornis.
Daar lijkt het wel op. Zijn Spaanse persoonlijkheid nam het halverwege even over.quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:57 schreef brother52 het volgende:
[..]
Daar lijkt het wel op. Zijn Spaanse persoonlijkheid nam het halverwege even over.
Verhuisd? Ben je nog noordelijker gaan wonen?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:57 schreef ToT het volgende:
Luitjes!
Ik zag dat Suus laatst weer gedraaid was?
Kan ff niet meeluisteren; pc is kaduuk en ik ben net verhuisd naar een huis waarin enorm veel moet gebeuren.
Whehe, nee naar het centrum, alleen met Mini-ToT.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:59 schreef Melting het volgende:
[..]
Verhuisd? Ben je nog noordelijker gaan wonen?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:00 schreef ToT het volgende:
[..]
Whehe, nee naar het centrum, alleen met Mini-ToT.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:03 schreef Fogel het volgende:
Sluiten we het nummer af met "aaaaaaaahaaaaameeeeeeen"?
Serieus, ik vind deze echt mooi!quote:
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef livelink het volgende:
Dolly Parton - I will always love you
But she didn't.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef brother52 het volgende:
Whitney had van dit liedje af moeten blijven!
Zonder haar had ik die van Dolly niet leren kennen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:05 schreef brother52 het volgende:
Whitney had van dit liedje af moeten blijven!
Ze werkte wel in the best little whorehouse in Texas.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef Fogel het volgende:
Noemt deze zanger Dolly nu een bimbo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |