Nog één week werken voor de boeg.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:31 schreef livelink het volgende:
[..]
Welterusten DJ11. Jij ook een fijne dag! En heb je daarna vakantie?
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?quote:Op zondag 25 augustus 2024 09:56 schreef Doedezemaar het volgende:
Straks maar eens gaan kijken bij de Visserijdagen in Den Oever, en vooral vis of garnalen eten natuurlijk. Ik denk niet dat we naar het uitkijkpunt voorbij de haven gaan lopen, want dan waaien we zo de zee in.
Wij zouden ook gaan, maar na een drukke zaterdag en andere activiteiten op zondagmiddag hebben we er gisterochtend toch maar vanaf gezien.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?
Ja, was er prima weer voor. Het was gezellig druk, en heerlijk broodje versgerookte paling gegeten. Overpriced broodje garnalen viel tegen. Symph heeft ook nog gebakken visjes gegeten. Dat is daar traditie op de 2 laatste dagen, dan staan ze vanaf 12 uur volcontinu te bakken en uit te delen, vroeger gratis, inmiddels ¤1 per visje. Gezellig gekletst met de Duitse mensen waarmee we aan tafel zaten. Eens kijken of we ook een keer op maandag kunnen gaan vanwege de vlootschouw.quote:Op maandag 26 augustus 2024 18:44 schreef Melting het volgende:
[..]
Gisteren nog naar de visserijdagen geweest?
Nou, inderdaad.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:15 schreef Doedezemaar het volgende:
Bah, wat is het vies warm vandaag
Oh man, dat kon er ook nog wel bij.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:29 schreef livelink het volgende:
[..]
Nou, inderdaad.
En na twee ellendige weken op het werk en 3 slapeloze nachten sliep ik gisteren eindelijk en werd mijn man vervolgens vannacht gebeld vanwege die storing bij defensie. Niet dat hij er echt iets aan kon doen, maar we lagen vervolgens toch weer wakker.
Dus nu duimen dat ik vannacht eens een keer wel slaap voordat ik letterlijk omval.
Yep, maar we zijn vanavond maar lekker uit eten gegaan. Even ontspannen. Dat was dan wel weer lekker.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:30 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
Oh man, dat kon er ook nog wel bij.
Helemaal goed. Hoop dat het iets lekkers is.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef livelink het volgende:
Ik ben nog aan het koken, dus schakel wat later in.
Ging wel. Het was beef teryaki, maar ik ben geen held met biefstuk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:57 schreef Melting het volgende:
[..]
Helemaal goed. Hoop dat het iets lekkers is.
Ach.... het vult.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Ging wel. Het was beef teryaki, maar ik ben geen held met biefstuk.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:18 schreef livelink het volgende:
The Everly Brothers - Bye Bye love
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |