quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar mijn werk. Heb wel zin om de file-chaos te zien.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Will Tura Ik ben zo eenzaam zonder jou
Wij gaan dat zondag bekijkenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:17 schreef livelink het volgende:
Ik ga morgen maar eens naar mijn werk. Heb wel zin om de file-chaos te zien.
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:18 schreef Doedezemaar het volgende:
Het was precies goed op het strand, lekker wat gewandeld en het ijsje smaakte ook goed
Welk strand?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.
Ik weet niet. Vorige week vrijdag liep ik vrijdag na mijn werk naar Houten. Ik had er helemaal geen rekening mee gehouden dat het een gekkenhuis zou zijn daar. Maar was wel grappig om te zien. En mijn werk is op 'loopafstand' van Nieuwegein, dus wie weet ga ik daar nu eens kijken. Ik kom vast wel op een manier thuis.quote:
Heerlijk over het strand banjerenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:19 schreef Melting het volgende:
[..]
Ik ga in mijn vakantie ook 1 keer naar het strand om te wandelen, als het weer het toe laat.
Precies... toch eens proberen. Ben denk ik al ruim 40 jaar niet meer op het strand geweest.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Heerlijk over het strand banjeren
Kattenzand, miauw.quote:
Ik ben ook geen strandmens, maar inmiddels vind ik over het strand lopen heerlijkquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Precies... toch eens proberen. Ben denk ik al ruim 40 jaar niet meer op het strand geweest.
Dat is al iets. Moet niet te warm zijn vooral.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat nog steeds niet zonder schoenen op het strand lopen, maar hij gaat er nu wel graag samen heen
Is schoenen aan op het strand een optie dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
Symph gaat nog steeds niet zonder schoenen op het strand lopen, maar hij gaat er nu wel graag samen heen
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef Fogel het volgende:
Ik heb een hekel aan strand
Snap echt niet wat mensen er leuk aan vinden.
OK, tussen palmbomen in een hangmat een cocktail drinken op het strand, goed, dat kan, maar daar gaat de grens.
Bergschoenen op de vloedlijn, ja.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:27 schreef brother52 het volgende:
[..]
Is schoenen aan op het strand een optie dan?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |