SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Handige linkjes naar leuke topics:
ESF / Monster-playlist: alle ESF optredens ooit
ESF / Overzicht ESF-LAND VAN DE WEEK topics
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat?
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #2
ESF / Die ESF-ers, wie zijn dat? #3
ESF / BEWAARTOPIC - overwinning ESF 2019
Onze top 50 eurovisieliedjes:
staat op Spotify
[2020] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
[2021] ESF Top 2000 Stemlijstjes playlist
ESF_FOK Twitter
https://twitter.com/ESF_FOK
De gouden tip: ESF / Docu 'Achter de Schermen bij het Songfestival'
Geniet iedereen!Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Ah it din't happen zie ikquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:02 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
U vraagt, wij draaien.
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Buren wordt doorgeschoven naar morgen
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:03 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ah it din't happen zie ik
De TT klopt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
Jij ziet achter elke boom een beer leeuwquote:
Ik heb ook een beer gezien.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:06 schreef Redefine het volgende:
[..]
Jij ziet achter elke boom een beer leeuw
Een bruine, grizzly of @ijs_beer?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook een beer gezien.
Niet achter een boom trouwens.
Die laatste!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:11 schreef Redefine het volgende:
[..]
Een bruine, grizzly of @:ijs_beer?
Was dat in zijn natuurlijke habitat? Oftewel Oss in de brand stekend.quote:
Nee, dat is te ver weg.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:16 schreef Redefine het volgende:
[..]
Was dat in zijn natuurlijke habitat? Oftewel Oss in de brand stekend.
Nouja, het was wel in een bos.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:09 schreef Cyan9 het volgende:
[..]
Ik heb ook een beer gezien.
Niet achter een boom trouwens.
Was je daar spreekwoordelijk aan schijten?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:23 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben weer terug van de kermisKlinkt als een drama, maar dit soort zaken brengt je misschien dichter bij elkaarSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja, ik was nog lekker aan het gamen. En opeens was het na middernacht.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:52 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent laat! Slaap ze Luctor
Hij moest er ook erg van bijkomen. Nog erger dan ikquote:Op zondag 25 augustus 2024 00:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Klinkt als een drama, maar dit soort zaken brengt je misschien dichter bij elkaar
Tuurlijk! Hij komt wel weer terug. Hij komt altijd terug.quote:Op zondag 25 augustus 2024 01:24 schreef NailQueen het volgende:
Hebben we Luctor nu weer laten ontsnappen?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |