En jij bent ook begin 40, toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
halverwegequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jij bent ook begin 40, toch?
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @Vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Maar die is bij jou toch weer ongedaan gemaakt?
Oeh, dat klinkt wel naarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @:vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
Hier ook best het een en ander op marktplaats en op van die facebookgroepen. Even afwachten wat dat gaat doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:18 schreef exode het volgende:
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.
Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.
Ach wat sneu Shanu!
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn.
Het werd vroegah wel eens tegelijkertijd gedaan. Dus Novasure en meteen essure zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...
Ja hallo. Jij hebt the goodsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik hou van ruilhandel. Ik heb r laatst een tandarts een berichtje gestuurd met de vraag of ze m'n tanden wilde bleken in ruil voor een opgezette vogel.Dit was wel nadat ze een foto van me geliefd had btw.
Succes Tinkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Om nog even terug te pakken op vorig topic:
Het ging niet om de pil, maar om van die pompjes hormonen. Omdat ik al een mirena heb en dat niet genoeg is om mee enigszins normaal te voelen.
En verder heb ik in de vakantie ook alles uitgezocht. Deel naar m'n broertje. Bij de rest zit wat verkoopbaar spul (spellen enzo) en een deel wordt weggeven of kringloop.
En onze fietskar staat te koop, die mag wel nog wat opleveren en staat niet in de weg.
Ik ga opstaan en naar zwemles. Wish me luck...
Ik ben erg blij met mijn LG.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Onze tv heeft de vakantie niet overleefdNa twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.
Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?
We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
Reclame niet uitzetten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Onze tv heeft de vakantie niet overleefdNa twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.
Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?
We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
Oh wat balen zeg! Wij hebben al jaren een LG tv en die bevalt echt uitstekend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Dit gaat om reclame in de software, niet tijdens het tv programma. Dus dat er opeens een nieuw app icoontje bij staat voor een nieuwe serie of app. Niet heel storend, maar vervelend als je al ¤1000 voor een tv betaald hebt. Maar ik las dat andere nieuwe tv’s hetzelfde hebben bij de nieuwere modellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Troel het volgende:
Als je de reclame wilt uitzetten: videorecorder en dan doorspoelen
Kun je niet gewoon een sjabloon uit Word pakken en daar je eigen logo inplakken en wat tekst aanpassen? Zo deed ik dat voor onze vereniging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik ben al de hele avond bezig met het maken van het format voor de facturen voor mijn nieuwe bedrijfje. Pff wat een pokkewerk.
Hopelijk snel facturen sturen
Wat eng!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:19 schreef -Spring het volgende:
Ik ben me gisteren helemaal leip geschrokken.
Ik ging met Robin naar de Action en voor de winkel stond een vrouw met een Amerikaanse Stafford. R vroeg of ze 'm mocht aaien dus ik vroeg aan die vrouw of ie lief was. Ze bleek Pools te zijn, maar toen ik nogmaals vroeg of ie 'nice' was, zei ze van wel en maakte een uitnodigend gebaar richting de hond.
R liet de hond eerst aan dr hand ruiken en dat ging goed, maar op het moment dat ze m wilde aaien, zag ik aan de uitdrukking van de dat hond dat ie het er niet helemaal mee eens was. Heel subtiel, maar ik zag het wel.
Dus ik zeg tegen Robin: "Wacht toch maar even met aaien." En op het moment dat ze haar hand wegtrekt, springt die hond haar richting uit en haalt volle bak naar haar uit.
R was gelukkig snel genoeg en sprong naar achter, maat het scheelde een haartje. Ik had de tranen in m'n ogen staan van schrik.
Ik ben snel weggelopen maar baal er nu wel een beetje van dat ik er geen werk van gemaakt heb. Wat precies weet ik alleen nog niet, want ruzie met een Poolse met een valse stafford was ook geen goed idee geweest.
Ik herken dat niet van onze samsung maar wij kijken vooral via het tvkastje (die heeft opties voor netflix, youtube, scherm delen enzovoort) en gebruiken het smartgedeelte van samsung nog maar zelden.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 21:07 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Dit gaat om reclame in de software, niet tijdens het tv programma. Dus dat er opeens een nieuw app icoontje bij staat voor een nieuwe serie of app. Niet heel storend, maar vervelend als je al ¤1000 voor een tv betaald hebt. Maar ik las dat andere nieuwe tv’s hetzelfde hebben bij de nieuwere modellen
Canva is je beste vriend voor je vraagstuk. Vele kant en klaar producten en zo aan te passen naar al je wensen!quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik ben al de hele avond bezig met het maken van het format voor de facturen voor mijn nieuwe bedrijfje. Pff wat een pokkewerk.
Hopelijk snel facturen sturen
Ik denk dat het vooral iets moet zijn waar je de velden vanuit een excelbestand kunt vullen? Ik weet niet of Canva daar zo geschikt voor is.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 22:22 schreef Irri-tante het volgende:
[..]
Canva is je beste vriend voor je vraagstuk. Vele kant en klaar producten en zo aan te passen naar al je wensen!
(Ook met de gratis versie)
Oh, echt? Mijn kinderen hoefden echt geen tv meer op hun kamer.quote:
Oh, wacht. Ik noemde de tv's waar ik naar zelf kijkquote:
Had hier overheen gelezen, maar dat is wel ontzettend schrikken zegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:19 schreef -Spring het volgende:
Ik ben me gisteren helemaal leip geschrokken.
Ik ging met Robin naar de Action en voor de winkel stond een vrouw met een Amerikaanse Stafford. R vroeg of ze 'm mocht aaien dus ik vroeg aan die vrouw of ie lief was. Ze bleek Pools te zijn, maar toen ik nogmaals vroeg of ie 'nice' was, zei ze van wel en maakte een uitnodigend gebaar richting de hond.
R liet de hond eerst aan dr hand ruiken en dat ging goed, maar op het moment dat ze m wilde aaien, zag ik aan de uitdrukking van de dat hond dat ie het er niet helemaal mee eens was. Heel subtiel, maar ik zag het wel.
Dus ik zeg tegen Robin: "Wacht toch maar even met aaien." En op het moment dat ze haar hand wegtrekt, springt die hond haar richting uit en haalt volle bak naar haar uit.
R was gelukkig snel genoeg en sprong naar achter, maat het scheelde een haartje. Ik had de tranen in m'n ogen staan van schrik.
Ik ben snel weggelopen maar baal er nu wel een beetje van dat ik er geen werk van gemaakt heb. Wat precies weet ik alleen nog niet, want ruzie met een Poolse met een valse stafford was ook geen goed idee geweest.
Ze kijken hier nog regelmatig op hun kamer. Vooral Netflix en Disney+quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef livelink het volgende:
[..]
Oh, echt? Mijn kinderen hoefden echt geen tv meer op hun kamer.
Ah, dat kijken die van mij op pc/laptop.quote:Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Vicky het volgende:
[..]
Ze kijken hier nog regelmatig op hun kamer. Vooral Netflix en Disney+
Vrijdag geweest en vandaag weer. Gisteren overgeslagen, de heren zijn wel gegaan. Maar dat was vanwege de drukte.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Nu ik aan de F1 denk, hoe gaat het met jou @:troel? Genoeg opgeknapt om naar de F1 te gaan?
Fijn dat je wel hebt kunnen gaan en vandaag ook kan gaan! Geniet er van!quote:Op zondag 25 augustus 2024 07:12 schreef Troel het volgende:
[..]
Vrijdag geweest en vandaag weer. Gisteren overgeslagen, de heren zijn wel gegaan. Maar dat was vanwege de drukte.
Het wordt komende dagen nog goed weer.quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Hupje het volgende:
Ik hoopte toch nog een paar keer in het zwembad te kunnen gaan voor het tijd wordt om hem op te ruimen.
Vandaag naar een openlucht bioscoop geweest met kind. Blijft leuk.
Ja kloptquote:Op zondag 25 augustus 2024 17:33 schreef Nijna het volgende:
Maar jullie hebben verwarming erin toch Vicky? Hier warmt het water net niet snel genoeg op steeds.
Ach, dat is hier elke dag. Ondanks dat er in de start van het schooljaar-berichtjes in de app staat hoe fijn het is als de lessen écht om 8:30 kunnen beginnen, kom ik dan nog aardig wat ouders met kinderen tegen op weg naar m'n werk. Ik weet dat iedereen zo z'n eigen zwakke punten heeft, maar als je het structureel niet redt, kun je toch gewoon wat eerder opstaan?quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het was wel weer even wennen zo vroeg opstaan.
Ik heb weer met grote verbazing gekeken naar de ouders die de eerste schooldag alweer te laat waren en dan op hun gemakje richting school lopen.
Echt hè.quote:Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef Budabuddumbam het volgende:
Het was wel weer even wennen zo vroeg opstaan.
Ik heb weer met grote verbazing gekeken naar de ouders die de eerste schooldag alweer te laat waren en dan op hun gemakje richting school lopen.
Vervelend voor je oudste vooral.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef Schanu het volgende:
Ik zie hier nog wel regelmatig kinderen met ouders die te laat zijn voor school, maar die hebben altijd zichtbare haast dus niet dat ze op hun dooie gemakje naar school wandelen gelukkig.
Nu moet ik bekennen dat wij één van die ouders zijn die hun kind(eren) soms echt te laat naar school brengen. Maar dat komt omdat de oudste vaak alles op alles zet om niet naar school te hoeven, waardoor je die uiteindelijk schoppend en slaand, zonder jas en schoenen, op de fiets moet krijgen om met gevaar voor eigen leven naar school te brengen. Soms met de jongste erbij die dan dus ook te laat komt. Soms breng ik dan eerst de jongste en sluit de oudste thuis op, waarna ik de oudste daarna probeer te brengen en die dus nóg later isWeliswaar met toestemming van de juf, die weet ervan af, maar je ziet mensen op straat dan soms wel echt kijken.
Die is er bij ons op school niet. 8:20 deur open, 8:30 beginnen. Buiten spelen mag, maar ze mogen ook gewoon lekker vast naar binnen.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:51 schreef BE het volgende:
Er zijn ook kinderen die de loze tijd voor school niet echt lekker trekken en die zelf ook beter gaan op gewoon aankomen en de klas in. Dat gehang en gewacht op schoolpleinen is niet voor iedereen fijn.
Zeker!quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die is er bij ons op school niet. 8:20 deur open, 8:30 beginnen. Buiten spelen mag, maar ze mogen ook gewoon lekker vast naar binnen.
@:exode: verdiep je vooral ook in de herrie. Jacuzzi's maken je buren niet per se blij. Dus slim om even de decibellen te checken.
Hahaha mijn buren hebben een jacuzzi. Heb absoluut geen last van ze.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Die is er bij ons op school niet. 8:20 deur open, 8:30 beginnen. Buiten spelen mag, maar ze mogen ook gewoon lekker vast naar binnen.
@:exode: verdiep je vooral ook in de herrie. Jacuzzi's maken je buren niet per se blij. Dus slim om even de decibellen te checken.
Om vergelijkbare redenen waren/zijn wij ook regelmatig te laat.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef Schanu het volgende:
Nu moet ik bekennen dat wij één van die ouders zijn die hun kind(eren) soms echt te laat naar school brengen. Maar dat komt omdat
Vergeet dan niet dat 10 minuten voor sommige kinderen een eeuwigheid aan zelf in te vullen tijd is.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef Tink89 het volgende:
[..]
Maar het hoeft niet. 8:28 is ook goed. Maar 8:38 dan weer niet. En er zijn inderdaad allerlei redenen waarom ouders/kinderen te laat zijn en het is ook heus niet overal laksheid. Maar ik ken ook de gezinnen waarbij het dat wel is en die het dan maf vinden dat een leerkracht daar een gesprek over begint. Want 'zo veel last heeft de klas daar toch niet van'. Njah, wel dus...quote:Op maandag 26 augustus 2024 13:08 schreef Nanuke het volgende:
[..]
Vergeet dan niet dat 10 minuten voor sommige kinderen een eeuwigheid aan zelf in te vullen tijd is.
Het zou mij niets verbazen als daar wat speelt dat ze op die leeftijd nog gebracht wordt, ze vaak te laat is én ze vaak dingen vergeet (en daar zo verdrietig van wordt ook). Dat vind ik dus vooral heel sneu.quote:Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef oh-oh het volgende:
en dan elke ochtend een meisje , nu groep 8 denk ik, die nog elke dag door haar moeder gebracht wordt terwijl school echt twee keer struikelen is, die gaan om 8:30 de deur uit terwijl school dan begint, en tot nu toe zag ik haar al drie keer jankend terug rennen omdat ze iets vergeten was
Dit is de tweede week school weer.
Alleen op slechte dagen ben ik er nog gevoelig voor, maar het scheelt zeker om te weten dat het er bij meer net zo aan toe gaatquote:Op maandag 26 augustus 2024 13:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Om vergelijkbare redenen waren/zijn wij ook regelmatig te laat.
Helpt na een horrorochtend wel in de beleving (als je daar nog gevoelig voor bent) als je dan onderweg de oordelende blikken van de halve school over je heen krijgt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |