abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:42:06 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214784456
Hier verder
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214784486
Ik dacht dat we juist gingen voor geeeeeen bloed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:51:23 #3
176471 oh-oh
pi_214784516
Geen bloed, wel bloed, wat je wil toch?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214784710
:R

Da's wel een toepasselijke }).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:55:54 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214784841
Hier al weer de hele zomer niks! *O* (Itt 3wk per maand gerotzooi en bruinverlies)
Zalig! Net als vorig jaar. Maar toen kwam het dus toch terug. -O-
Heel benieuwd nu...
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:10:07 #6
176471 oh-oh
pi_214784958
:') Ik rommelde vorig jaar onregelmatig en hoopte dat de overgang er zo makkelijk door ging want verder nergens last van, dit jaar hetzelfde eigenlijk.
( Groucho Marx )
pi_214784967
Sinds een jaar of 2 is mijn menstruatie echt een stuk minder. Nog wel steeds netjes elke maand/4 weken maar het is vooral de eerste 3 dagen even onprettig.
Daarna peanuts!
Een aflopende zaak dus. :P
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:33:01 #8
176471 oh-oh
pi_214785188
Maar ik snap ondertussen wel hoe zoveel mensen zwanger raken en denken dat ze in de overgang zijn en er pas laat achterkomen hoor
( Groucho Marx )
pi_214785280
Ik hoop dat als ik volgend jaar weer een nieuw spiraaltje mag, dat ik weer een tijd niet ongesteld ben, dat beviel me wel! Nu maar heel licht dus prima te handelen, maar wel vrij onregelmatig en zonder dat ik merk dat het er aan komt.

Maar je hoort me niet mopperen.

Hier flink aan het opruimen thuis en dingen naar de kringloop gebracht. Kreeg ik de reactie ‘is het nog veel? Het moet namelijk wel in een keer op de weegschaal’

Nou paste het net op de weegschaal en was het weer mopperen dat ze niet goed bij de toetsenbord kon.

Zal nog eens iets brengen, het voelde erg welkom.

Normaal breng ik het weg voor de rommelmarkt in m’n oude dorp, daar kun je het een keer per maand brengen voor de jaarlijkse rommelmarkt, maar dat duurde nog 3 weken en wilde het niet meer terug wegleggen thuis.
pi_214785350
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
pi_214785374
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
En jij bent ook begin 40, toch?
pi_214785375
Ik heb ooit een spiraaltje laten zetten toen ik begin 20 was en ben toen 6 jaar niet ongesteld geweest (hij zat er wat te lang in :@ ) nu heb ik hem niet nodig, 1 van de voordelen van getrouwd zijn met een vrouw :+, maar zou ik het alleen daarom wel weer overwegen. Maar dat lijkt mij ook wel weer spannend, want ik heb ooit een uitstrijkje laten doen juist omdat mijn menstruatie opeens raar ging doen en toen bleek ik in het beginstadium van baarmoederhalskanker te zitten. Dus mijn regelmatige menstruatie geeft mij nu ergens ook wel weer rust.

Lekkere dankbare kringloop @hilliebillie :N hier brengen we het vaak aan het begin van een nieuw jaar, net zoals volgens mij iedereen in het dorp want dan zie je door alle spullen buiten de kringloop bijna niet meer :') niemand die dan gelukkig moeilijk doet over wat je brengt of welke hoeveelheden.

Ik heb vandaag een speeldate van mijn oudste moeten afbreken omdat mijn dochter opeens helemaal omsloeg en begon te schreeuwen en huilen, niks meer wilde, ging slaan en bijten. Gelukkig begreep de moeder van haar vriendinnetje het, ze heeft zelf ook een zoon met vergelijkbare problematiek, maar heb mijn tranen wel weer moeten bedwingen. Ik ben zo toe aan vakantie. Oh, wacht... :+
pi_214785397
@hilliebillie Wat een zuur mens was dat!
Ga lekker weekend houden als het bij de Kringloop zo moeilijk voor haar is. :P

Ik breng laatst een hele zooi speelgoed en ze namen het zonder te checken aan. Kan mijn halve huis er wel brengen. :P
pi_214785437
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
En jij bent ook begin 40, toch?
halverwege
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:02:07 #15
176471 oh-oh
pi_214785459
Haha die kringloopvrijwilligers, dat is een slag apart ja.
( Groucho Marx )
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:15:36 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_214785596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef Elleska het volgende:

[..]
Maar die is bij jou toch weer ongedaan gemaakt?
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @Vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214785615
Ja, tis bijna weekend zullen we maar zeggen..
maar goed hier is het weg dus dat is fijn :)

Schanu wat vervelend van de speeldate. Fijn dat de moeder van het vriendinnetje het begreep. (Ach en ook zonder achterliggende problematiek gaat er wel eens een speelafspraakje niet goed)
pi_214785624
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.

Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.

Ach wat sneu Shanu!
pi_214785632
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @:vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
Oeh, dat klinkt wel naar :{
pi_214785668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:18 schreef exode het volgende:
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.

Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.

Ach wat sneu Shanu!
Hier ook best het een en ander op marktplaats en op van die facebookgroepen. Even afwachten wat dat gaat doen.
En inderdaad bijzondere mensen. Ik kreeg afgelopen week het voorstel voor iets dat ik voor ¤15 op marktplaats heb staan dat de beste man een glazenwassersbedrijf heeft en dat ie m’n ramen, deuren en kozijnen kwam wassen in ruil voor dat ding.

Ik heb er voor bedankt, vond het een apart voorstel. Ik kon niet vinden of het een nieuwe oplochtingsmanier is of dat het gewoon serieus was. Maar hij heeft daarna niet meer gereageerd.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:42:39 #21
176471 oh-oh
pi_214785864
Glazenwassers schijnen wel boeven te zijn vaak, ik zou het ook raar vinden!
Ik breng alles naar de weggeefwinkel hier beneden, ik ga nergens meer mee lopen leuren, zoveel tijd kost dat verkopen, ik gooi het nog liever weg :D
( Groucho Marx )
pi_214785953
Ik moet ook gaan opruimen. We staan nu nog een beetje in standje overleven, plus overvolle agenda's. Maar er komt ook weer een kinderkledingbeurs aan dus op zich is dat altijd wel een goede motivatie om toch even de -in dit geval- winterkleding uit te zoeken.
pi_214785955
Ik hou van ruilhandel. Ik heb r laatst een tandarts een berichtje gestuurd met de vraag of ze m'n tanden wilde bleken in ruil voor een opgezette vogel. :D Dit was wel nadat ze een foto van me geliefd had btw.
pi_214786015
Haha gaaf dat soort ruilhandel. Wij hebben toen we hier kwamen wonen een nieuwe keuken laten zetten en de oude gratis op marktplaats gezet. De man die hem kwam ophalen bleek dakdekker en heeft een stuk dakleer voor ons gefixt bij het dakkapel waardoor we geen lekkage meer hadden. Toch handig dat je elkaar op die manier soms kan helpen O+
pi_214786059
Marktplaats loopt hier niet zo goed, toch het nadeel van een klein dorp en hoge verzendkosten.
Ik zet wel eens wat in een weggeefkastje (en dat is meestal snel weg, anders haal ik het er zelf weer uit na een paar weken) of breng jaarlijks wat naar de kringloop (want ver weg). Is er geen animo voor, belandt er ook wel wat in de afvalcontainer, helaas.
pi_214786319
Ik zet alleen nog dingen op Marktplaats die echt wel wat waarde hebben. Anders geef ik het liever weg. Zo gaat er een hele bups Playmobil naar de BSO. Incompleet maar nog wel heel en speelbaar.

B heeft gisteren 5 Hot Wheels sets voor ¤100 verkocht. De Lego trein is bijna compleet, die zal denk ik voor iets van ¤80 weggaan. Dat geld is voor hemzelf.

Juul heeft ook haar kamer opgeruimd en we hebben wat op Marktplaats gezet wat verrassend goed loopt (knuffels en verkleedkleding). Ze heeft al ¤20 verdiend dus ze voelt zich rijk.

Volgende week halen we de Duplo van zolder om op Marktplaats te zetten. Alles bij elkaar gaat dat niet onder de ¤150 weg (het is echt veel).

Maar een bureaustoel, oude gitaar, wat lampen, kastje, veel kleding gaat allemaal naar het inzamelpunt hier verderop. Is 1 punt waar ze het zelf verdelen tussen kringloop en leger des heils.
pi_214786352
Ruilhandel :) Ik heb in het verleden een hoop betaald met een massage. (Vanuit de massagepraktijk he :) Ik bood niet out of the blue mensen een massage aan)
pi_214786521
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn.
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...
pi_214786546
Ik ben me gisteren helemaal leip geschrokken.

Ik ging met Robin naar de Action en voor de winkel stond een vrouw met een Amerikaanse Stafford. R vroeg of ze 'm mocht aaien dus ik vroeg aan die vrouw of ie lief was. Ze bleek Pools te zijn, maar toen ik nogmaals vroeg of ie 'nice' was, zei ze van wel en maakte een uitnodigend gebaar richting de hond.

R liet de hond eerst aan dr hand ruiken en dat ging goed, maar op het moment dat ze m wilde aaien, zag ik aan de uitdrukking van de dat hond dat ie het er niet helemaal mee eens was. Heel subtiel, maar ik zag het wel.

Dus ik zeg tegen Robin: "Wacht toch maar even met aaien." En op het moment dat ze haar hand wegtrekt, springt die hond haar richting uit en haalt volle bak naar haar uit.

R was gelukkig snel genoeg en sprong naar achter, maat het scheelde een haartje. Ik had de tranen in m'n ogen staan van schrik.

Ik ben snel weggelopen maar baal er nu wel een beetje van dat ik er geen werk van gemaakt heb. Wat precies weet ik alleen nog niet, want ruzie met een Poolse met een valse stafford was ook geen goed idee geweest.
pi_214786559
Duplo is afgelopen week naar een zzp’er gegaan die man vaak inhuurt. Dat is er een waar hij veel aan heeft en ook in de vakantie veel op zich genomen heeft. Dus zo komt het goed terecht (en ik hoef niet alle sets verder nog uit te zoeken, daar had ik eigenlijk geen zin in namelijk).

Lego twijfel ik nog over maar ik denk dat ik het bewaar. Een aantal sets zitten redelijk bij elkaar in bakken maar ik heb ook een bak waar heel veel bij elkaar zit. Een deel hebben we zo als bak gekocht, maar er zitten ook eigen sets in, maar ook een piratenschip van neplego. En ik vermoed nog wel wat meer wat niet origineel is.
Ik denk dat ik het nog bewaar. (Soort uitstel gedrag of zo)
pi_214786723
Weekend!
Zo'n eerste werk-, school-, sport- en afspreek week hakt er altijd weer in. Ik ben best moe.
pi_214786860
Duplo staat op zolder voor de (hopelijk) toekomstige kleinkinders. Lego gaat er tzt ook naar toe, de rest is verkocht of wordt verkocht. Komende woensdag is er een kinderommelmarkt in onze wijk en daar gaan we gezellig zitten met alle meuk die S heeft uitgezocht. Hij spaart voor een fatbike :')
This doctor said to me; ''Mental illness is not an airborne virus.''
And this guy would say ''I don't really even want you to say mental illness.
I want you to say mental injury. You are not this way by accident.''
Cracked up; the Daryll Hammond Story
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:44:27 #33
35189 Troel
scherp en bot
pi_214787049
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:14 schreef Elleska het volgende:

[..]
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...
Het werd vroegah wel eens tegelijkertijd gedaan. Dus Novasure en meteen essure zetten.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:55:44 #34
176471 oh-oh
pi_214787136
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik hou van ruilhandel. Ik heb r laatst een tandarts een berichtje gestuurd met de vraag of ze m'n tanden wilde bleken in ruil voor een opgezette vogel. :D Dit was wel nadat ze een foto van me geliefd had btw.
Ja hallo. Jij hebt the goods O+
( Groucho Marx )
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 21:00:13 #35
176471 oh-oh
pi_214787181
Oh ik ruilde trwns wel vorige week mijn giga hondenbuggy voor een kleiner model, omdat de oude blinde gek weer loopt, was via FB en echt via via via, een collega van de man van de vrouw die die van mij wilde reed toch vanuit Antwerpen deze kant op en wilde wel ff ruilen, nu zit daar een oude Bully xxl van 40 kilo in en chillen mijn antieke chihuahuas in de kleine cabrio :D Kostte ons beiden niks, niet eens benzine of verzendkosten!
( Groucho Marx )
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 07:14:17 #36
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214789147
Om nog even terug te pakken op vorig topic:

Het ging niet om de pil, maar om van die pompjes hormonen. Omdat ik al een mirena heb en dat niet genoeg is om mee enigszins normaal te voelen.

En verder heb ik in de vakantie ook alles uitgezocht. Deel naar m'n broertje. Bij de rest zit wat verkoopbaar spul (spellen enzo) en een deel wordt weggeven of kringloop.

En onze fietskar staat te koop, die mag wel nog wat opleveren en staat niet in de weg.

Ik ga opstaan en naar zwemles. Wish me luck...
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214789217
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Om nog even terug te pakken op vorig topic:

Het ging niet om de pil, maar om van die pompjes hormonen. Omdat ik al een mirena heb en dat niet genoeg is om mee enigszins normaal te voelen.

En verder heb ik in de vakantie ook alles uitgezocht. Deel naar m'n broertje. Bij de rest zit wat verkoopbaar spul (spellen enzo) en een deel wordt weggeven of kringloop.

En onze fietskar staat te koop, die mag wel nog wat opleveren en staat niet in de weg.

Ik ga opstaan en naar zwemles. Wish me luck...
Succes Tink :*
Fake it till you make it...
pi_214793176
Onze tv heeft de vakantie niet overleefd :( Na twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.

Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?

We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 16:58:57 #39
35189 Troel
scherp en bot
pi_214793212
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Onze tv heeft de vakantie niet overleefd :( Na twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.

Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?

We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
Ik ben erg blij met mijn LG.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:01:49 #40
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214793246
quote:

Reclame niet uitzetten?
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:04:54 #41
35189 Troel
scherp en bot
pi_214793286
Als je de reclame wilt uitzetten: videorecorder en dan doorspoelen >:)
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214793439
quote:

Oh wat balen zeg! Wij hebben al jaren een LG tv en die bevalt echt uitstekend.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 17:55:00 #43
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214793817
LG bevalt hier ook echt prima.

Ik kreeg vandaag een spinnewiel. Dus blijkbaar ga ik leren spinnen.
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_214794767
Wij hebben een LG televisie en die bevalt heel prima!
pi_214795484
Wij hebben nog een ouwetje, ik denk dat onze tv al 15 jaar oud is. Ik kan me nog herinneren dat we hem gingen kopen _O- Vriend ging de auto halen en de verkoper zou wel even mee tillen. Zijn ogen werden groot toen-ie zag met wat voor auto vriend aan kwam zetten (een Renault Clio). Wij waren goed voorbereid en wisten dat de doosmaten precies zouden passen. En dat was ook zo *)
pi_214795493
Ik ben al de hele avond bezig met het maken van het format voor de facturen voor mijn nieuwe bedrijfje. Pff wat een pokkewerk.
Hopelijk snel facturen sturen ;)
pi_214795592
quote:
2s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Troel het volgende:
Als je de reclame wilt uitzetten: videorecorder en dan doorspoelen >:)
Dit gaat om reclame in de software, niet tijdens het tv programma. Dus dat er opeens een nieuw app icoontje bij staat voor een nieuwe serie of app. Niet heel storend, maar vervelend als je al ¤1000 voor een tv betaald hebt. Maar ik las dat andere nieuwe tv’s hetzelfde hebben bij de nieuwere modellen :(
pi_214795610
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik ben al de hele avond bezig met het maken van het format voor de facturen voor mijn nieuwe bedrijfje. Pff wat een pokkewerk.
Kun je niet gewoon een sjabloon uit Word pakken en daar je eigen logo inplakken en wat tekst aanpassen? Zo deed ik dat voor onze vereniging.
pi_214795662
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:19 schreef -Spring het volgende:

Ik ging met Robin naar de Action en voor de winkel stond een vrouw met een Amerikaanse Stafford. R vroeg of ze 'm mocht aaien dus ik vroeg aan die vrouw of ie lief was. Ze bleek Pools te zijn, maar toen ik nogmaals vroeg of ie 'nice' was, zei ze van wel en maakte een uitnodigend gebaar richting de hond.

R liet de hond eerst aan dr hand ruiken en dat ging goed, maar op het moment dat ze m wilde aaien, zag ik aan de uitdrukking van de dat hond dat ie het er niet helemaal mee eens was. Heel subtiel, maar ik zag het wel.

Dus ik zeg tegen Robin: "Wacht toch maar even met aaien." En op het moment dat ze haar hand wegtrekt, springt die hond haar richting uit en haalt volle bak naar haar uit.

R was gelukkig snel genoeg en sprong naar achter, maat het scheelde een haartje. Ik had de tranen in m'n ogen staan van schrik.

Ik ben snel weggelopen maar baal er nu wel een beetje van dat ik er geen werk van gemaakt heb. Wat precies weet ik alleen nog niet, want ruzie met een Poolse met een valse stafford was ook geen goed idee geweest.
Wat eng! :{ Wat zal je geschrokken zijn zeg. Een Stafford laat ook niet meer los, je moet er niet aan denken wat er had kunnen gebeuren :X.

Onze LG tv is denk ik meer dan 10 jaar oud en nog prima. Eigenlijk tot onvrede van mijn lief die liefst een nieuwe zou willen waar meer apps op staan. Disney+ kunnen we bijvoorbeeld alleen streamen via telefoon. Maar ik ga dus geen nieuwe kopen als deze nog goed werkt (hij ook niet serieus hoor, maar hij moppert er graag over, met een knipoog).

Wij hebben vandaag ook geruimd. De oudste krijgt nieuwe meubels in zijn slaapkamer, dus 8 jaar aan troepjes moesten worden uitgezocht. Jemig wat veel. Het is alvast gelukt om 3 kastjes leeg te krijgen. Ze zijn direct naar de buurvrouw gegaan die ze in haar schoolklas wil gebruiken. Mooi! Morgen een tripje IKEA voor de boeg. En meer ruimen…

[ Bericht 10% gewijzigd door Phaidra op 24-08-2024 21:28:32 ]
Venus in pocketformaat
© loveli
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:30:42 #50
176471 oh-oh
pi_214795932
Ik heb een hele oude LG, niet smart tv, stream ook via mijn telefoon of laptop, hij is ook niet heel groot, helemaal prima. Gekregen van vrienden toen een van mn honden een steen door een nog oudere tv gegooid had
( Groucho Marx )
pi_214796447
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 21:07 schreef FlyingFish het volgende:

[..]
Dit gaat om reclame in de software, niet tijdens het tv programma. Dus dat er opeens een nieuw app icoontje bij staat voor een nieuwe serie of app. Niet heel storend, maar vervelend als je al ¤1000 voor een tv betaald hebt. Maar ik las dat andere nieuwe tv’s hetzelfde hebben bij de nieuwere modellen :(
Ik herken dat niet van onze samsung maar wij kijken vooral via het tvkastje (die heeft opties voor netflix, youtube, scherm delen enzovoort) en gebruiken het smartgedeelte van samsung nog maar zelden.
pi_214796542
Onze Samsung doet het al jaren perfect. Het is een Smart tv maar dat gebruiken we niet. We hebben een Mediabox Next en een Google Chromecast. Dus herkennen de ergenissen niet.
We kopen pas een nieuwe als deze het begeeft. Tot ergenis van B want die vindt hem klein.

Op de slaapkamer hangt een Philips smart tv, die staat zo weinig aan dat als hij een keer aangezet wordt, er tig updates gedaan worden.
pi_214796618
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Hupje het volgende:
Canva is je beste vriend voor je vraagstuk. Vele kant en klaar producten en zo aan te passen naar al je wensen!

(Ook met de gratis versie)
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:22:27 #54
37150 livelink
keek op mijn week ( © DJ11)
pi_214796619
Ik heb een tv zonder opnamefunctie. Dus zit altijd wel met reclame. Maar vond de ergernis van reclame niet opwegen tegen de kosten. Bovendien kijken we sowieso niet zoveel televisie. Daarnaast heb ik nog Netflix, maar weet niet of ik dat ga houden. Wordt ook steeds duurder en ik kijk alleen rond de Kerst wat films.
Als je goed om je heen kijkt zie je dat alles gekleurd is.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 22:24:05 #55
37150 livelink
pi_214796640
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 22:22 schreef Irri-tante het volgende:

[..]
Canva is je beste vriend voor je vraagstuk. Vele kant en klaar producten en zo aan te passen naar al je wensen!

(Ook met de gratis versie)
Ik denk dat het vooral iets moet zijn waar je de velden vanuit een excelbestand kunt vullen? Ik weet niet of Canva daar zo geschikt voor is.
pi_214796857
Geen ervaring met LG. Alleen met Philips, hiervan 2x een tv gehad die vrij snel de geest gegeven hadden. We hebben er wel nog 1 die het hopelijk wel vol blijft houden. Maar denk niet dat ik daarna nogmaals voor Philips ga ondanks dat ik de ambilight erg rustig vind kijken.
pi_214796929
Hier een Sony bravia van een jaar of 6? maar geen smart en boven een Samsung van een jaar of 10, wel smart maar toch bij beide een chromecast. Zo handig :Y

Vanavond ineens, vanuit het niets een heel korte maar heftige storm. Zo was ie er, zo was ie weg, heel weird. Verderop een boom geknakt, moest de brandweer bijkomen om dat weg te halen.
Brandweer is toch ook van alle markten thuis he O+
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214796940
Hier 4 samsung Tv's in huis 🤣🤐
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 23:06:06 #59
37150 livelink
pi_214796950
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 23:05 schreef Vicky het volgende:
Oh, echt? Mijn kinderen hoefden echt geen tv meer op hun kamer.
pi_214797000
quote:
1s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 23:05 schreef Vicky het volgende:
Oh, wacht. Ik noemde de tv's waar ik naar zelf kijk :7 MinL heeft er ook één, met chromecast en zoon heeft een LG beeldscherm voor z'n ps5 en de chromecast :+ Want idd, hij hoefde geen tv, liever een beeldscherm :Y
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
pi_214797053
Bedankt voor de suggesties! Ik heb inmiddels een 'eenvoudig' ( :') ) factuur programma, wat waarschijnlijk alles kan wat ik nodig heb. Het is nu een kwestie van de factuur layout maken en de productregels invullen. Ik ben een heel eind nu.
Het volgende klusje is dan de website aanpassen. Eens kijken of dat morgen lukt.
pi_214797055
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:19 schreef -Spring het volgende:

Had hier overheen gelezen, maar dat is wel ontzettend schrikken zeg :o gelukkig ging het net goed nu!

Mushanga hier inderdaad ook ineens een heftige storm bui. Gelukkig hadden we op het werk net alle parasols ingeklapt en platgelegd.

Verder nog wel wat regen daarna.
Maar hier viel het in verhouding nog mee, kreeg in de ochtend en begin van de middag foto’s van man doorgestuurd die in Zandvoort bij de F1 zit dat hij aan het schuilen was voor heftige buien

Nu ik aan de F1 denk, hoe gaat het met jou @Troel? Genoeg opgeknapt om naar de F1 te gaan?
pi_214797439
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 23:06 schreef livelink het volgende:

[..]
Oh, echt? Mijn kinderen hoefden echt geen tv meer op hun kamer.
Ze kijken hier nog regelmatig op hun kamer. Vooral Netflix en Disney+
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  zondag 25 augustus 2024 @ 00:11:07 #64
37150 livelink
pi_214797455
quote:
1s.gif Op zondag 25 augustus 2024 00:07 schreef Vicky het volgende:

[..]
Ze kijken hier nog regelmatig op hun kamer. Vooral Netflix en Disney+
Ah, dat kijken die van mij op pc/laptop.
  zondag 25 augustus 2024 @ 07:12:15 #65
35189 Troel
scherp en bot
pi_214797879
quote:
0s.gif Op zaterdag 24 augustus 2024 23:17 schreef hilliebillie het volgende:

[..]

Nu ik aan de F1 denk, hoe gaat het met jou @:troel? Genoeg opgeknapt om naar de F1 te gaan?
Vrijdag geweest en vandaag weer. Gisteren overgeslagen, de heren zijn wel gegaan. Maar dat was vanwege de drukte.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214797960
Hier gisteravond ook ineens even storm, ik was blij dat we het zwembad al hadden opgeruimd gistermiddag, alleen de ondergrond lag er nog en die is gedeeltelijk wel door de tuin gevlogen. Maar volgens mij lag wel alles nog in de tuin ;)
pi_214799116
quote:
2s.gif Op zondag 25 augustus 2024 07:12 schreef Troel het volgende:

[..]
Vrijdag geweest en vandaag weer. Gisteren overgeslagen, de heren zijn wel gegaan. Maar dat was vanwege de drukte.
Fijn dat je wel hebt kunnen gaan en vandaag ook kan gaan! Geniet er van!
pi_214802970
Ik hoopte toch nog een paar keer in het zwembad te kunnen gaan voor het tijd wordt om hem op te ruimen.

Vandaag naar een openlucht bioscoop geweest met kind. Blijft leuk.
pi_214803532
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 16:29 schreef Hupje het volgende:
Ik hoopte toch nog een paar keer in het zwembad te kunnen gaan voor het tijd wordt om hem op te ruimen.

Vandaag naar een openlucht bioscoop geweest met kind. Blijft leuk.
Het wordt komende dagen nog goed weer.
Hier staat ie ook nog.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214804118
Maar jullie hebben verwarming erin toch Vicky? Hier warmt het water net niet snel genoeg op steeds.
pi_214804528
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 17:33 schreef Nijna het volgende:
Maar jullie hebben verwarming erin toch Vicky? Hier warmt het water net niet snel genoeg op steeds.
Ja klopt
Water is nu 31 graden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_214805051
Dat klinkt goed, ik stuur je een pb want mijn man zat daar ook naar te kijken.
pi_214808263
Succes aan de naar school gangers vandaag!
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:18:06 #74
460295 Budabuddumbam
What does the fox say?
pi_214808474
Het was wel weer even wennen zo vroeg opstaan.
Ik heb weer met grote verbazing gekeken naar de ouders die de eerste schooldag alweer te laat waren en dan op hun gemakje richting school lopen. :D
  maandag 26 augustus 2024 @ 09:29:24 #75
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214808557
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef Budabuddumbam het volgende:
Ik heb weer met grote verbazing gekeken naar de ouders die de eerste schooldag alweer te laat waren en dan op hun gemakje richting school lopen. :D
Ach, dat is hier elke dag. Ondanks dat er in de start van het schooljaar-berichtjes in de app staat hoe fijn het is als de lessen écht om 8:30 kunnen beginnen, kom ik dan nog aardig wat ouders met kinderen tegen op weg naar m'n werk. Ik weet dat iedereen zo z'n eigen zwakke punten heeft, maar als je het structureel niet redt, kun je toch gewoon wat eerder opstaan?
pi_214808606
quote:
17s.gif Op maandag 26 augustus 2024 09:18 schreef Budabuddumbam het volgende:
Echt hè. :D
Er was hier een vrouw in de buurt wiens zoontje een klas lager zat dan mijn zoon. Ze speelden weleens samen.
En die kwam ik altijd tegen wanneer ik al terug fietste en zij nog onderweg was. Dan was het toch echt al tegen half 9.
pi_214808644
Succes voor alle ouders wiens kids vandaag weer naar school moeten (en de kinderen zelf ;)).

Wij gaan ons laatste weekje schoolvakantie in. Gisteren de meiden naar opa en oma gebracht waar ze blijven logeren tot woensdagmiddag. En ook al moet ik alle dagen gewoon werken, deze dagen zonder kinderen voelen meer als vakantie dan 2 weken Frankrijk mét kinderen :') Heerlijk even deze rust!
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie maandag 26 augustus 2024 @ 09:48:56 #78
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214808681
Op de terugweg mensen tegenkomen en ook nog ervan weten dat ze eerst het jongere broertje of zusje naar de opvang naast school gaan brengen en dan pas klasgenootje afzetten bij school. :N
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_214808758
Ik zie hier nog wel regelmatig kinderen met ouders die te laat zijn voor school, maar die hebben altijd zichtbare haast dus niet dat ze op hun dooie gemakje naar school wandelen gelukkig.

Nu moet ik bekennen dat wij één van die ouders zijn die hun kind(eren) soms echt te laat naar school brengen. Maar dat komt omdat de oudste vaak alles op alles zet om niet naar school te hoeven, waardoor je die uiteindelijk schoppend en slaand, zonder jas en schoenen, op de fiets moet krijgen om met gevaar voor eigen leven naar school te brengen. Soms met de jongste erbij die dan dus ook te laat komt. Soms breng ik dan eerst de jongste en sluit de oudste thuis op, waarna ik de oudste daarna probeer te brengen en die dus nóg later is :{w Weliswaar met toestemming van de juf, die weet ervan af, maar je ziet mensen op straat dan soms wel echt kijken.
pi_214808845
Ik zou graag zeggen dat wij altijd ruim op tijd zijn maar beide kinderen zijn allesbehalve ochtendmensjes. We zijn steeds net op tijd binnen.

B is een enorme dromerd, die moet 's ochtends een hele riedel medicatie doen en als je gaat checken omdat het zo lang duurt hangt ie ondersteboven op de wc een Duckie te lezen....letterlijk.
En Juul is gewoon langzaam.

Maar ze waren op tijd vandaag, Juul zo groot in groep 3 O+
B beduusd in groep 7, in zijn nieuwe klas. Keek zo eens om zich heen en dacht 'wat druk!'.

En zwembad, wij hebben met de verbouwing die toch een keer gaat plaatsvinden een voorzichtige beslissing genomen om volgend jaar of niet of goedkoop op vakantie te gaan in de zomer. Maar ja, dan is 6 weken wel lang.
Lang zitten dubben, zoeken, nadenken, maar wij gaan voor een opblaasbaar bubbelbad. Eentje met zout ipv chloor. Er kan geen groot zwembad in de tuin, of iig groot genoeg om zin te hebben en zo'n hottub hebben we 2 jaar geleden in de tuin gehad (gehuurd) dat was heeeeerlijk.
Kopen we nu nog niet overigens tenzij er een leuke aanbieding is ineens.
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:51:04 #81
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214809016
Er zijn ook kinderen die de loze tijd voor school niet echt lekker trekken en die zelf ook beter gaan op gewoon aankomen en de klas in. Dat gehang en gewacht op schoolpleinen is niet voor iedereen fijn. ;)
pi_214809018
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef Schanu het volgende:
Ik zie hier nog wel regelmatig kinderen met ouders die te laat zijn voor school, maar die hebben altijd zichtbare haast dus niet dat ze op hun dooie gemakje naar school wandelen gelukkig.

Nu moet ik bekennen dat wij één van die ouders zijn die hun kind(eren) soms echt te laat naar school brengen. Maar dat komt omdat de oudste vaak alles op alles zet om niet naar school te hoeven, waardoor je die uiteindelijk schoppend en slaand, zonder jas en schoenen, op de fiets moet krijgen om met gevaar voor eigen leven naar school te brengen. Soms met de jongste erbij die dan dus ook te laat komt. Soms breng ik dan eerst de jongste en sluit de oudste thuis op, waarna ik de oudste daarna probeer te brengen en die dus nóg later is :{w Weliswaar met toestemming van de juf, die weet ervan af, maar je ziet mensen op straat dan soms wel echt kijken.
Vervelend voor je oudste vooral.
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:54:26 #83
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214809034
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:51 schreef BE het volgende:
Er zijn ook kinderen die de loze tijd voor school niet echt lekker trekken en die zelf ook beter gaan op gewoon aankomen en de klas in. Dat gehang en gewacht op schoolpleinen is niet voor iedereen fijn. ;)
Die is er bij ons op school niet. 8:20 deur open, 8:30 beginnen. Buiten spelen mag, maar ze mogen ook gewoon lekker vast naar binnen.

@exode: verdiep je vooral ook in de herrie. Jacuzzi's maken je buren niet per se blij. Dus slim om even de decibellen te checken.
pi_214809084
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:54 schreef Tink89 het volgende:

[..]
Die is er bij ons op school niet. 8:20 deur open, 8:30 beginnen. Buiten spelen mag, maar ze mogen ook gewoon lekker vast naar binnen.

@:exode: verdiep je vooral ook in de herrie. Jacuzzi's maken je buren niet per se blij. Dus slim om even de decibellen te checken.
Zeker!
Eerlijk gezegd zullen wij de streamers amper gebruiken, deden we toen ook niet. De pomp hoorden de buren niet tot amper en we gaan die ook 'inbouwen' als we er echt voor gaan. Gelukkig komt ie sowieso achter de in de tuin, ver van slaapkamerramen. Onze achterburen zitten een meter of 50 van ons af.

Maar geluid gaan we zeker wel op letten, dat zijn we nu ook extra aan het onderzoeken met airco mogelijkheden voor de kinderkamers. Het wordt daardoor wsl een monoblock.
  maandag 26 augustus 2024 @ 11:17:28 #85
176471 oh-oh
pi_214809194
Ik kom hier elke ochtend dezelfde ouders tegen, een moeder met 3 kinderen die keurig op tijd vertrekken naar school als ik vertrek met de honden, en dan elke ochtend een meisje , nu groep 8 denk ik, die nog elke dag door haar moeder gebracht wordt terwijl school echt twee keer struikelen is, die gaan om 8:30 de deur uit terwijl school dan begint, en tot nu toe zag ik haar al drie keer jankend terug rennen omdat ze iets vergeten was :')
Dit is de tweede week school weer.
( Groucho Marx )
pi_214809504
Simon is ook weer begonnen met school vandaag, groep 4 alweer. Hier is wel een duidelijk verschil tussen of manlief of ik hem breng. Bij manlief is het altijd haasten om op tijd te komen (wel altijd gelukt) en ik ben altijd ruim op tijd. Vanochtend was manlief zeer op tijd (mede omdat ik alle ontbijt had klaargemaakt), dus Simon was helemaal blij.

Ik ben nog een weekje vrij en dan start ik met mijn nieuwe baan. Die 3 maanden vrij zijn echt voorbij gevlogen.
pi_214809515
quote:

[..]

@:exode: verdiep je vooral ook in de herrie. Jacuzzi's maken je buren niet per se blij. Dus slim om even de decibellen te checken.
Hahaha mijn buren hebben een jacuzzi. Heb absoluut geen last van ze.
Maar ze maken meer herrie zelf met het (dronken) gelach dan de motor :P
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:11:53 #88
176471 oh-oh
pi_214809552
:D Hier stond er ook ergens een jacuzzi op een dakterras, en wat amaranta zegt hoor, die motor hoorde je wel maar was niet storend, maar die herrie als ze er weer eens urenlang met 5 man in aan het entertainen waren, elke nacht, dat was meer een dingetje. Ik had er geen last van want best een eindje verderop, denk ook 50 meter, maar blij dat ze niet boven mij zaten was ik wel elke keer.
Maar goed, het mocht niet van volgens de VVE dus die pret duurde niet lang.
( Groucho Marx )
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:13:40 #89
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214809565
Ik heb dus een jacuzzi gewonnen :D

Gok dat die binnenkort te koop komt :P
pi_214809799
Ik denk dat exode misschien wel interesse heeft Quoi ;)

Ik heb een vriendin met 3 kinderen, 2 eind basisschool/begin middelbare, 1 in groep 4. Die oudsten zijn nooit te laat gekomen (ook nu nog steeds niet), de jongste minimaal twee keer per week. Die zet zijn hakken in het zand en doet dan helemaal niets meer. Ze zijn echt goede en betrokken ouders die zich ook echt in de problematiek verdiepen, dus daar ligt het niet aan. Niet alle te late kinderen zijn dus gewoon te laat op gestaan. Al weet ik ook bij ons op school meerdere gevallen die wel gewoon te laat weggaan.
pi_214809813
Gewonnen, hoe dan?

Wij gaan voor deze, al is 4 of 6 persoons nog een discussiepunt:
https://www.toppy.nl/prod(...)t0i6vWMaAtrdEALw_wcB
pi_214809829
Geluk voor onze buren dat we niet drinken, dus de dronken feestjes blijft ze bespaard. 8-)
Al maken onze kinderen genoeg geluid om dat te compenseren.
pi_214809872
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:03 schreef Schanu het volgende:
Nu moet ik bekennen dat wij één van die ouders zijn die hun kind(eren) soms echt te laat naar school brengen. Maar dat komt omdat
Om vergelijkbare redenen waren/zijn wij ook regelmatig te laat.

Helpt na een horrorochtend wel in de beleving (als je daar nog gevoelig voor bent) als je dan onderweg de oordelende blikken van de halve school over je heen krijgt :D
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_214809880
quote:

[..]
Vergeet dan niet dat 10 minuten voor sommige kinderen een eeuwigheid aan zelf in te vullen tijd is.
Morgen ben ik vast weer mezelf.
pi_214809914
Ik had er eentje die graag om 8:20, als de deur open ging, naar binnen dook. Lekker rustig alvast een werkje zoeken (montesorri, dus ze konden zo aan de slag). Liever dan met de andere 30 kids samen naar binnen duiken en dan in de chaos je plek en spullen vinden.
Nr 2 maakte het niet uit, die was waar het gezellig was :D
pi_214809940
B wilde altijd als eerste de klas in, dat was echt een ding. Dus vaak genoeg veel te vroeg voor de deur gestaan. Maar mijnheer is nogal omgeslagen het afgelopen jaar. Hij is zijn bed amper uit te krijgen. In het weekend komt ie pas rond 10 uur naar beneden. Schooldagen moet hij uiterlijk half 8 zijn bed uit en maken we hem om 07:15 wakker.

Afgelopen schooljaar is hij een paar keer te laat geweest en de andere weken net op tijd. Hij fietst in principe zelf, ik ben met Juul al weg als ie in zijn slow motion bui is.
  maandag 26 augustus 2024 @ 13:43:48 #97
319308 Tink89
To live is to dance
pi_214810075
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:08 schreef Nanuke het volgende:

[..]
Vergeet dan niet dat 10 minuten voor sommige kinderen een eeuwigheid aan zelf in te vullen tijd is.
Maar het hoeft niet. 8:28 is ook goed. Maar 8:38 dan weer niet. En er zijn inderdaad allerlei redenen waarom ouders/kinderen te laat zijn en het is ook heus niet overal laksheid. Maar ik ken ook de gezinnen waarbij het dat wel is en die het dan maf vinden dat een leerkracht daar een gesprek over begint. Want 'zo veel last heeft de klas daar toch niet van'. Njah, wel dus...
pi_214810165
Een jacuzzi in de tuin, heerlijk lijkt mij dat :D Mijn zwager en schoonzus hebben er 1, die hebben er echt heel veel plezier van (en hun kinderen ook)!.

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 11:17 schreef oh-oh het volgende:
en dan elke ochtend een meisje , nu groep 8 denk ik, die nog elke dag door haar moeder gebracht wordt terwijl school echt twee keer struikelen is, die gaan om 8:30 de deur uit terwijl school dan begint, en tot nu toe zag ik haar al drie keer jankend terug rennen omdat ze iets vergeten was
Dit is de tweede week school weer.
Het zou mij niets verbazen als daar wat speelt dat ze op die leeftijd nog gebracht wordt, ze vaak te laat is én ze vaak dingen vergeet (en daar zo verdrietig van wordt ook). Dat vind ik dus vooral heel sneu.

quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 13:06 schreef Vanyel het volgende:

[..]
Om vergelijkbare redenen waren/zijn wij ook regelmatig te laat.

Helpt na een horrorochtend wel in de beleving (als je daar nog gevoelig voor bent) als je dan onderweg de oordelende blikken van de halve school over je heen krijgt :D
Alleen op slechte dagen ben ik er nog gevoelig voor, maar het scheelt zeker om te weten dat het er bij meer net zo aan toe gaat ;)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')