En jij bent ook begin 40, toch?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
halverwegequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
En jij bent ook begin 40, toch?
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @Vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef Elleska het volgende:
[..]
Maar die is bij jou toch weer ongedaan gemaakt?
Oeh, dat klinkt wel naarquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
[..]
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @:vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
Hier ook best het een en ander op marktplaats en op van die facebookgroepen. Even afwachten wat dat gaat doen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:18 schreef exode het volgende:
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.
Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.
Ach wat sneu Shanu!
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:
zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn.
Het werd vroegah wel eens tegelijkertijd gedaan. Dus Novasure en meteen essure zetten.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:14 schreef Elleska het volgende:
[..]
Dat die combi wordt afgeraden dat wist ik maar niet de reden erachter. Omdat jij de Essure-veertjes niet meer hebt vervalt die specifieke contra-indicatie maar het is dus eigenlijk alle vormen van afgesloten eileiders. Jammer wel, geen eileiders is eigenlijk de beste vorm van anticonceptie die weer nodig is voor de novasure...
Ja hallo. Jij hebt the goodsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 17:49 schreef -Spring het volgende:
Ik hou van ruilhandel. Ik heb r laatst een tandarts een berichtje gestuurd met de vraag of ze m'n tanden wilde bleken in ruil voor een opgezette vogel.Dit was wel nadat ze een foto van me geliefd had btw.
Succes Tinkquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:14 schreef Tink89 het volgende:
Om nog even terug te pakken op vorig topic:
Het ging niet om de pil, maar om van die pompjes hormonen. Omdat ik al een mirena heb en dat niet genoeg is om mee enigszins normaal te voelen.
En verder heb ik in de vakantie ook alles uitgezocht. Deel naar m'n broertje. Bij de rest zit wat verkoopbaar spul (spellen enzo) en een deel wordt weggeven of kringloop.
En onze fietskar staat te koop, die mag wel nog wat opleveren en staat niet in de weg.
Ik ga opstaan en naar zwemles. Wish me luck...
Ik ben erg blij met mijn LG.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Onze tv heeft de vakantie niet overleefdNa twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.
Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?
We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
Reclame niet uitzetten?quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Onze tv heeft de vakantie niet overleefdNa twee minuten krijgen we gekleurde strepen in beeld die steeds donkerder worden.
Wat zijn jullie ervaringen met LG? Met name qua beschikbaarheid van apps en updates daarvoor?
We hebben nu Samsung maar dit is de tweede tv die te jong al flinke kuren heeft, en daarnaast vind ik de reclame die je niet uit kunt zetten op de tv terwijl ik al ¤1000+ voor de tv betaald heb heel irritant. En de enige feature die we wel heel fijn vonden (one Connect box) heeft Samsung eruit gegooid bij de normale modellen, dus ik wil wat verder kijken dan weer Samsung.
Oh wat balen zeg! Wij hebben al jaren een LG tv en die bevalt echt uitstekend.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 16:53 schreef FlyingFish het volgende:
Dit gaat om reclame in de software, niet tijdens het tv programma. Dus dat er opeens een nieuw app icoontje bij staat voor een nieuwe serie of app. Niet heel storend, maar vervelend als je al ¤1000 voor een tv betaald hebt. Maar ik las dat andere nieuwe tv’s hetzelfde hebben bij de nieuwere modellenquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 17:04 schreef Troel het volgende:
Als je de reclame wilt uitzetten: videorecorder en dan doorspoelen
Kun je niet gewoon een sjabloon uit Word pakken en daar je eigen logo inplakken en wat tekst aanpassen? Zo deed ik dat voor onze vereniging.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 20:57 schreef Hupje het volgende:
Ik ben al de hele avond bezig met het maken van het format voor de facturen voor mijn nieuwe bedrijfje. Pff wat een pokkewerk.
Hopelijk snel facturen sturen
Wat eng!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:19 schreef -Spring het volgende:
Ik ben me gisteren helemaal leip geschrokken.
Ik ging met Robin naar de Action en voor de winkel stond een vrouw met een Amerikaanse Stafford. R vroeg of ze 'm mocht aaien dus ik vroeg aan die vrouw of ie lief was. Ze bleek Pools te zijn, maar toen ik nogmaals vroeg of ie 'nice' was, zei ze van wel en maakte een uitnodigend gebaar richting de hond.
R liet de hond eerst aan dr hand ruiken en dat ging goed, maar op het moment dat ze m wilde aaien, zag ik aan de uitdrukking van de dat hond dat ie het er niet helemaal mee eens was. Heel subtiel, maar ik zag het wel.
Dus ik zeg tegen Robin: "Wacht toch maar even met aaien." En op het moment dat ze haar hand wegtrekt, springt die hond haar richting uit en haalt volle bak naar haar uit.
R was gelukkig snel genoeg en sprong naar achter, maat het scheelde een haartje. Ik had de tranen in m'n ogen staan van schrik.
Ik ben snel weggelopen maar baal er nu wel een beetje van dat ik er geen werk van gemaakt heb. Wat precies weet ik alleen nog niet, want ruzie met een Poolse met een valse stafford was ook geen goed idee geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |