Ik heb ooit een spiraaltje laten zetten toen ik begin 20 was en ben toen 6 jaar niet ongesteld geweest (hij zat er wat te lang in

) nu heb ik hem niet nodig, 1 van de voordelen van getrouwd zijn met een vrouw

, maar zou ik het alleen daarom wel weer overwegen. Maar dat lijkt mij ook wel weer spannend, want ik heb ooit een uitstrijkje laten doen juist omdat mijn menstruatie opeens raar ging doen en toen bleek ik in het beginstadium van baarmoederhalskanker te zitten. Dus mijn regelmatige menstruatie geeft mij nu ergens ook wel weer rust.
Lekkere dankbare kringloop
@hilliebillie 
hier brengen we het vaak aan het begin van een nieuw jaar, net zoals volgens mij iedereen in het dorp want dan zie je door alle spullen buiten de kringloop bijna niet meer

niemand die dan gelukkig moeilijk doet over wat je brengt of welke hoeveelheden.
Ik heb vandaag een speeldate van mijn oudste moeten afbreken omdat mijn dochter opeens helemaal omsloeg en begon te schreeuwen en huilen, niks meer wilde, ging slaan en bijten. Gelukkig begreep de moeder van haar vriendinnetje het, ze heeft zelf ook een zoon met vergelijkbare problematiek, maar heb mijn tranen wel weer moeten bedwingen. Ik ben zo toe aan vakantie. Oh, wacht...