abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:42:06 #1
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_214784456
Hier verder
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214784486
Ik dacht dat we juist gingen voor geeeeeen bloed.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 14:51:23 #3
176471 oh-oh
pi_214784516
Geen bloed, wel bloed, wat je wil toch?
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_214784710
:R

Da's wel een toepasselijke }).
Venus in pocketformaat
© loveli
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 15:55:54 #5
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_214784841
Hier al weer de hele zomer niks! *O* (Itt 3wk per maand gerotzooi en bruinverlies)
Zalig! Net als vorig jaar. Maar toen kwam het dus toch terug. -O-
Heel benieuwd nu...
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:10:07 #6
176471 oh-oh
pi_214784958
:') Ik rommelde vorig jaar onregelmatig en hoopte dat de overgang er zo makkelijk door ging want verder nergens last van, dit jaar hetzelfde eigenlijk.
( Groucho Marx )
pi_214784967
Sinds een jaar of 2 is mijn menstruatie echt een stuk minder. Nog wel steeds netjes elke maand/4 weken maar het is vooral de eerste 3 dagen even onprettig.
Daarna peanuts!
Een aflopende zaak dus. :P
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:33:01 #8
176471 oh-oh
pi_214785188
Maar ik snap ondertussen wel hoe zoveel mensen zwanger raken en denken dat ze in de overgang zijn en er pas laat achterkomen hoor
( Groucho Marx )
pi_214785280
Ik hoop dat als ik volgend jaar weer een nieuw spiraaltje mag, dat ik weer een tijd niet ongesteld ben, dat beviel me wel! Nu maar heel licht dus prima te handelen, maar wel vrij onregelmatig en zonder dat ik merk dat het er aan komt.

Maar je hoort me niet mopperen.

Hier flink aan het opruimen thuis en dingen naar de kringloop gebracht. Kreeg ik de reactie ‘is het nog veel? Het moet namelijk wel in een keer op de weegschaal’

Nou paste het net op de weegschaal en was het weer mopperen dat ze niet goed bij de toetsenbord kon.

Zal nog eens iets brengen, het voelde erg welkom.

Normaal breng ik het weg voor de rommelmarkt in m’n oude dorp, daar kun je het een keer per maand brengen voor de jaarlijkse rommelmarkt, maar dat duurde nog 3 weken en wilde het niet meer terug wegleggen thuis.
pi_214785350
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
pi_214785374
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:51 schreef Kyara het volgende:
Ik ben na de geboorte van mijn meiden nog een paar keer ongesteld geweest en toen was het klaar. Dus al ruim 10 jaar niet meer ongesteld.
En jij bent ook begin 40, toch?
pi_214785375
Ik heb ooit een spiraaltje laten zetten toen ik begin 20 was en ben toen 6 jaar niet ongesteld geweest (hij zat er wat te lang in :@ ) nu heb ik hem niet nodig, 1 van de voordelen van getrouwd zijn met een vrouw :+, maar zou ik het alleen daarom wel weer overwegen. Maar dat lijkt mij ook wel weer spannend, want ik heb ooit een uitstrijkje laten doen juist omdat mijn menstruatie opeens raar ging doen en toen bleek ik in het beginstadium van baarmoederhalskanker te zitten. Dus mijn regelmatige menstruatie geeft mij nu ergens ook wel weer rust.

Lekkere dankbare kringloop @hilliebillie :N hier brengen we het vaak aan het begin van een nieuw jaar, net zoals volgens mij iedereen in het dorp want dan zie je door alle spullen buiten de kringloop bijna niet meer :') niemand die dan gelukkig moeilijk doet over wat je brengt of welke hoeveelheden.

Ik heb vandaag een speeldate van mijn oudste moeten afbreken omdat mijn dochter opeens helemaal omsloeg en begon te schreeuwen en huilen, niks meer wilde, ging slaan en bijten. Gelukkig begreep de moeder van haar vriendinnetje het, ze heeft zelf ook een zoon met vergelijkbare problematiek, maar heb mijn tranen wel weer moeten bedwingen. Ik ben zo toe aan vakantie. Oh, wacht... :+
pi_214785397
@hilliebillie Wat een zuur mens was dat!
Ga lekker weekend houden als het bij de Kringloop zo moeilijk voor haar is. :P

Ik breng laatst een hele zooi speelgoed en ze namen het zonder te checken aan. Kan mijn halve huis er wel brengen. :P
pi_214785437
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:54 schreef vencodark het volgende:

[..]
En jij bent ook begin 40, toch?
halverwege
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:02:07 #15
176471 oh-oh
pi_214785459
Haha die kringloopvrijwilligers, dat is een slag apart ja.
( Groucho Marx )
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:15:36 #16
35189 Troel
scherp en bot
pi_214785596
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:19 schreef Elleska het volgende:

[..]
Maar die is bij jou toch weer ongedaan gemaakt?
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @Vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
troel (de ~ (v.), ~en)
1 [inf.] vrouw of meisje
2 trut
pi_214785615
Ja, tis bijna weekend zullen we maar zeggen..
maar goed hier is het weg dus dat is fijn :)

Schanu wat vervelend van de speeldate. Fijn dat de moeder van het vriendinnetje het begreep. (Ach en ook zonder achterliggende problematiek gaat er wel eens een speelafspraakje niet goed)
pi_214785624
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.

Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.

Ach wat sneu Shanu!
pi_214785632
quote:
2s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:15 schreef Troel het volgende:

[..]
Klopt, daardoor zijn de eileiders weg. Maar als je wat verder zoekt dan de eerste googlepagina's dan zul je vinden dat novasure en essere tegenwoordig contraindicatief zijn. @:vanyel Juist omdat er dus geen uitweg meer is. Daarom moet bij mij de boel er dus uit. Omdat er een klein stukje bovenin niet schoon gemaakt is, kan het bloed nergens heen en dat levert problemen op. Heb ik me laten vertellen.
Oeh, dat klinkt wel naar :{
pi_214785668
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:18 schreef exode het volgende:
Wij hebben veel op Marktplaats staan, een hoop klaar staan voor Leger des Heils, bergen spullen voor de Kringloop en een deel wat naar de stort gaat.

Marktplaats blijft toch een samenraapsel van vreemde mensen. Maar goed, we verkopen goed. Het is het duurdere spul waaronder Hot Wheels en binnenkort best wat Lego.

Ach wat sneu Shanu!
Hier ook best het een en ander op marktplaats en op van die facebookgroepen. Even afwachten wat dat gaat doen.
En inderdaad bijzondere mensen. Ik kreeg afgelopen week het voorstel voor iets dat ik voor ¤15 op marktplaats heb staan dat de beste man een glazenwassersbedrijf heeft en dat ie m’n ramen, deuren en kozijnen kwam wassen in ruil voor dat ding.

Ik heb er voor bedankt, vond het een apart voorstel. Ik kon niet vinden of het een nieuwe oplochtingsmanier is of dat het gewoon serieus was. Maar hij heeft daarna niet meer gereageerd.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:42:39 #21
176471 oh-oh
pi_214785864
Glazenwassers schijnen wel boeven te zijn vaak, ik zou het ook raar vinden!
Ik breng alles naar de weggeefwinkel hier beneden, ik ga nergens meer mee lopen leuren, zoveel tijd kost dat verkopen, ik gooi het nog liever weg :D
( Groucho Marx )
pi_214785953
Ik moet ook gaan opruimen. We staan nu nog een beetje in standje overleven, plus overvolle agenda's. Maar er komt ook weer een kinderkledingbeurs aan dus op zich is dat altijd wel een goede motivatie om toch even de -in dit geval- winterkleding uit te zoeken.
pi_214785955
Ik hou van ruilhandel. Ik heb r laatst een tandarts een berichtje gestuurd met de vraag of ze m'n tanden wilde bleken in ruil voor een opgezette vogel. :D Dit was wel nadat ze een foto van me geliefd had btw.
pi_214786015
Haha gaaf dat soort ruilhandel. Wij hebben toen we hier kwamen wonen een nieuwe keuken laten zetten en de oude gratis op marktplaats gezet. De man die hem kwam ophalen bleek dakdekker en heeft een stuk dakleer voor ons gefixt bij het dakkapel waardoor we geen lekkage meer hadden. Toch handig dat je elkaar op die manier soms kan helpen O+
pi_214786059
Marktplaats loopt hier niet zo goed, toch het nadeel van een klein dorp en hoge verzendkosten.
Ik zet wel eens wat in een weggeefkastje (en dat is meestal snel weg, anders haal ik het er zelf weer uit na een paar weken) of breng jaarlijks wat naar de kringloop (want ver weg). Is er geen animo voor, belandt er ook wel wat in de afvalcontainer, helaas.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')