Perfect!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:17 schreef Nober het volgende:
Zondag HM bij, zoals nu voorspeld, 14°C.
Je kan toch ook gewoon horloge starten en niet kijken? Waarom achteraf opmeten als je toch niet per se je tempo wil weten?quote:Op dinsdag 10 september 2024 18:12 schreef PippenScottie het volgende:Ik ben gestopt met sporthorloges, die geven me te veel druk om harder en verder te lopen.
Dankjewel!quote:Op woensdag 11 september 2024 20:25 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Perfect!![]()
En succes alvast
Het heeft mij een hele tijd gekost voordat ik niet meer tachtig keer aan het kijken was. Knop indrukken en vervolgens niet kijken werkt enigzins. Ik voel het tempo ook wel beter aan.quote:Op woensdag 11 september 2024 21:09 schreef Piperidine het volgende:
[..]
Je kan toch ook gewoon horloge starten en niet kijken? Waarom achteraf opmeten als je toch niet per se je tempo wil weten?
Toch niet weer richting de >25°? 🥵quote:Op woensdag 11 september 2024 20:13 schreef Zwabberhark het volgende:
Heerlijk. Eindelijk geen zon en warmte meer. Ik kom helemaal tot rust.
N.B. het zomerweer komt gewoon terug.
Mijn timing lag er zeker af. Zoals ik op Strava al zei:quote:Op woensdag 11 september 2024 20:13 schreef En1gma het volgende:
Mee eens, vandaag en gisteren was het heerlijk loopweer!
In één rondje gaat dat niet lukken nee.quote:Op donderdag 12 september 2024 10:46 schreef pipster het volgende:
Ik ben afgelopen zondag nog door de Oosterhout gelopen met een rondje. Vergt wel wat creativiteit om daar een rondje van 5 kilometer uit te zetten denk ik.
Zou zomaar kunnen, maar dat is nu anders dan in de zomermaanden. Al was het maar omdat het steeds eerder donker wordt.quote:Op woensdag 11 september 2024 22:10 schreef GotC het volgende:
[..]
Toch niet weer richting de >25°? 🥵
Cool! Ik heb nog steeds niet daar gelopen. Ik wil een keer meedoen met de parkrun daar.quote:Ik heb vandaag in het Zuiderpark in DH gelopen. Vroegah, begon ons hardloop avontuur daar.
Maar de tandjes, mentaal werkte het niet mee vandaag. Wel netjes afgerond.
Morgenvroeg maar even afwachten.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een rondje van 10 km gelopen. Ik liep deze een paar jaar geleden regelmatig, maar het is zeker twee jaar geleden dat ik zo’n afstand heb gelopen.
Ik sta nog te klapperen van de tijd. 53.30 en ik was niet eens moe. Het was gewoon heerlijk. Rustige ademhaling. Runners high. Nul pijn. Genot.
Knap gedaan en mooie tijd! Het is al even geleden dat ik die tijd kon lopen zonder moe te worden. Maar ik ben inmiddels alweer 44 jaar.quote:Op donderdag 12 september 2024 15:34 schreef PippenScottie het volgende:
Ik heb net een rondje van 10 km gelopen. Ik liep deze een paar jaar geleden regelmatig, maar het is zeker twee jaar geleden dat ik zo’n afstand heb gelopen.
Ik sta nog te klapperen van de tijd. 53.30 en ik was niet eens moe. Het was gewoon heerlijk. Rustige ademhaling. Runners high. Nul pijn. Genot.
Mijn neef en zijn vrouw zijn speciaal uit Schotland overgevlogen om de ‘Z’ parkrun daar te lopen. En ook beetje voor de familiequote:Op donderdag 12 september 2024 12:26 schreef Zwabberhark het volgende:
[..]
Zou zomaar kunnen, maar dat is nu anders dan in de zomermaanden. Al was het maar omdat het steeds eerder donker wordt.
[..]
Cool! Ik heb nog steeds niet daar gelopen. Ik wil een keer meedoen met de parkrun daar.
Maar goed dat je doorgezet hebt![]()
Hardlopen gaat vooral om consistentie, dat je ook gaat lopen als je geen zin hebt enz enz mansplain.
Ik denk dat ik 44 ben eer ik zo'n tijd kan neerzetten. :pquote:Op vrijdag 13 september 2024 22:26 schreef core2duo het volgende:
[..]
Knap gedaan en mooie tijd! Het is al even geleden dat ik die tijd kon lopen zonder moe te worden. Maar ik ben inmiddels alweer 44 jaar.
Parkoers is ingekort en wie harder gaat dan 10km/u (6:00/km) krijgt een DQ.quote:Op zaterdag 14 september 2024 10:31 schreef Evangelion het volgende:
Die grafkou had wel 1.5 week later mogen zijn (damloop).
Staat nu op +- 21 graden. Is het hitteplan al geactiveerd en de tijdregistratie uitgezet?
Goed bezig, jij zit er weer helemaal in. Welkom terug hardloperquote:Op zaterdag 14 september 2024 10:02 schreef GotC het volgende:
[..]
Mijn neef en zijn vrouw zijn speciaal uit Schotland overgevlogen om de ‘Z’ parkrun daar te lopen. En ook beetje voor de familie.
Net 14 km progressieve duurloop gedaan, werd 15 km. Ging lekker en het was fantastisch weer!
Als het een halve marathonrace is dan telt het als een HM PR. Strava PR's daarentegen tellen niet.quote:Op zondag 15 september 2024 14:28 schreef Nober het volgende:
Weer terug van m'n derde halve marathon in het glooiende uiterwaardengebied met in totaal 40 hoogtemeters volgens strava (bekend gebied voor de Nijmegense vierdaagse lopers, dag van Cuijk indien niet ingekort).
Het weer was prima met niet al te veel (tegen)wind.
Ik had een heel race plan bedacht om onder de 1:50 te finishen. Maar ik was na 5km toch weer te snel begonnen (53 seconden) daarna wel 20 seconden langzamer per 5km gaan lopen en dat vol weten te houden (26:07, 26:06 en 26:01). Ik kwam op 1:49:00 binnen al gaf mijn horloge een afstand van 20,98km aan.
Erg tevreden met het resultaat en lichamelijk alleen wat pijn in mijn heup.
Volgens mij was er geen officiële meting van de atletiekunie aan te pas gekomen.quote:Op zondag 15 september 2024 18:20 schreef Tracksmith het volgende:
[..]
Als het een halve marathonrace is dan telt het als een HM PR. Strava PR's daarentegen tellen niet.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |