SPOILER: LET OP! Dit is vooral géén DTS - ajb. Want:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 22:10 schreef SwJ het volgende:
Na een tijdelijk slotje en een duidelijke waarschuwing gaat dts gewoon door: gemiddeld 15 tr's per dag. De meest klik ik met een facepalm gewoon weg: lange tenen, niemand kan meer iets hebben, overal wordt een sneer in gezocht, slachtofferrol, enz.
De rest zijn terechte tr's: users die het spel te serieus nemen, niet slapen om de puntjes, anderen niet kunnen negeren, overal op moeten reageren.
Eén groot toxisch wespennest. Zeker als je er niet middenin zit en het van buitenaf bekijkt. Ongezond en onwenselijk.
Maar goed. Een gewaarschuwd bolker telt voor 2: DTS gaat op 1 september weer open, als ik t niet vergeet. En nee, geen andere sc's overnemen met gebolk aub.
Lokwinske.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:58 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb vandaag huurcontract getekend.
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:19 schreef Sally het volgende:
Nog net, idd...
Alvast klaarmaken voor bedje, dan maar.
Spannendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 02:38 schreef Sally het volgende:
[..]
Ja... Nog even wachten tot ik de laptop uit kan doen.
Bestandsoverdracht is nog bezig....
Done.quote:
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 03:04 schreef Invisibli het volgende:
huh dts tr bolk.
ik als gewoon mens ken alleen sms, sos en het ad.
zijn jullie een stiekem spelletje aan het spelen. Betrapt!
Ik zou dat ook moeten doen. Mijn dropbox is een chaosquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 03:19 schreef Sally het volgende:
[..]
Done.
Bleef al weer plakken bij mn bestanden ordenen en dubbele zooi weggooien.
Slaap zequote:Hup, naar bed nou.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 04:45 schreef Sally het volgende:
4:44
Mislukt. Zat te worstelen met de Verstuur knop
Morguh Stigquote:
Morghu heerquote:
Het is overal rustig. Steeds rustiger.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:51 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Morghu heerhet is rustig hier, valt niet veel te kletsen meer op de vroege morgen.
quote:
Ja vooral in de vroege morgen. Ik ben anders gewendquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:07 schreef tong80 het volgende:
[..]
Het is overal rustig. Steeds rustiger.
quote:
https://www.quest.nl/natu(...)an-nederland-de-koe/quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:27 schreef Dotteke het volgende:
Heftig zeg
Een 67-jarige man is bijna twee weken geleden overleden in het Limburgse Spaubeek nadat een kudde agressieve koeien hem omver liep tijdens een wandeling. De politie bevestigt berichtgeving hierover van De Limburger.
https://www.nu.nl/binnenl(...)limburgse-weide.html
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:19 schreef Dotteke het volgende:
[..]![]()
Bijna weekend, heb je nog leuke plannen?
Beterschap!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:30 schreef DJMO het volgende:
Om half tien weer in het ziekenhuis zijn.
Wat heb ik tyfus slecht geslapen vannacht. Voelde me alsof ik gevangen zat in the matrix, met al die draadjes op m'n hoofd en lichaam
O heb ik nooit gewetenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:27 schreef aeque het volgende:
[..]
https://www.quest.nl/natu(...)an-nederland-de-koe/
O ja in Zandvoort. Ga je er niet heenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:28 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Niet heel veel, het is ook weer F1 dus dat staat op de planning
Ben niet ziek hoor. Heb slaap onderzoek gehad. Straks de apparatuur weer los laten koppelen.quote:
Ik kijk lekker thuisquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:37 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O ja in Zandvoort. Ga je er niet heenkaartjes kosten over de 400 euro hoorde ik gistereavond
Rip it out!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:38 schreef DJMO het volgende:
[..]
Ben niet ziek hoor. Heb slaap onderzoek gehad. Straks de apparatuur weer los laten koppelen.
Dat kan ook, ik kijk al niet meer sinds viaplay de uitzendingen doetquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk lekker thuis
[..]
Rip it out!
Gefeliciteerd alvastquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik kijk al niet meer sinds viaplay de uitzendingen doet
Heb ik net en ga ik voor alleen de F1 ook niet aanschaffen.
En zondag kan ik toch niet, ben ik jarig en ga met de kids en de kleinkids iets leuks doen
Op zondag wordt de race ook uitgezonden op NPO1.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:47 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat kan ook, ik kijk al niet meer sinds viaplay de uitzendingen doet
Heb ik net en ga ik voor alleen de F1 ook niet aanschaffen.
En zondag kan ik toch niet, ben ik jarig en ga met de kids en de kleinkids iets leuks doen
Dank uquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:50 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Gefeliciteerd alvast
* TheStigsDutchCousin cadeautje zoekt
Ik kijk via F1 TV Pro, the only way to go.
O dat was leuk geweest, maar ik ben er niet die dag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Op zondag wordt de race ook uitgezonden op NPO1.
Het ergste is dat ik niet kan douchen, zelfs m'n handen niet kan wassen want saturatiemeter die niet nat mag wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk lekker thuis
[..]
Rip it out!
F1 TV Pro is de officiële dienst van de F1 zelf. Kan je kiezen welk commentaar je wil. Als ik me dan teveel erger aan die twee van Viaplay schakel ik naar Engelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u![]()
Heb ik ook niet, (denk ik ) nooit van gehoord
Is ook weer een koop streamquote:
Zei niet dat het gratis wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer een koop stream
Tegenwoordig kan je niets meer kijken zonder een stream abo te nemen
Jawel hoor, NPO 1, 2 en 3 zijn gratis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer een koop stream
Tegenwoordig kan je niets meer kijken zonder een stream abo te nemen
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei niet dat het gratis was
Maar nog altijd goedkoper dan die nonsens van ViaPlee.
Dat is tv, geen streamingsdienst zoals videoland en netflix en etc etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel hoor, NPO 1, 2 en 3 zijn gratis.
NPO start is ook gratis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is tv, geen streamingsdienst zoals videoland en netflix en etc etc
O die ken ik dan weer niet.quote:
Mis je ook niets aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ken ik dan weer niet.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik zelden NPO kijk
Dat vind ik dus ookquote:
Morguh Robquote:
Dat viel toch even tegenquote:
Dat dan weer wel, positief bekijken dan maarquote:
Hey Filoquote:
Hoi Dot, hoe is het?quote:
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoi Dot, hoe is het?
[..]
Ik weet niet of ik het wil weten
Ow was het weer toxic, kan het me niet voorstellen.quote:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow was het weer toxic, kan het me niet voorstellen.
Maar sowieso worden het steeds meer "vecht" topics.quote:
Het is maar een topic. Mensen nemen het veel te serieus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar sowieso worden het steeds meer "vecht" topics.
Niet anders dan in de samenleving polariseert alles maar verder en verder. Ben benieuwd wat er voor nodig is om dat om te draaien, wellicht tijden van rampspoed?
dat sowieso maar ik trek m ff brederquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar een topic. Mensen nemen het veel te serieus.
Lol nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
Hebben we het niet gewoon te goed met z'n alle?
Oké dat vind ik dan vervelend voor jequote:
Redelijk, en bij jou?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoi Dot, hoe is het?
[..]
Ik weet niet of ik het wil weten
mwah ook redelijkquote:
Zanger bob is bob offenberg vroeger echt een internet sensatie als klein ventje dankzij het fok! Forum.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik ken ze gelukkig geen een van alle, als ik die namen zie dan ren ik al hard weg
quote:
Echt nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zanger bob is bob offenberg vroeger echt een internet sensatie als klein ventje dankzij het fok! Forum.
Hij maakt nog steeds muziek.
quote:
Mis je ook niets aan.quote:
Dat dacht ik al welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mis je ook niets aan.
quote:
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mis je ook niets aan.
Hele diepe teksten. De complexiteit van het moderne leven, uitgelegd in eenvoudige termenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor!
"Je hebt meer pret, met een vleeskroket, je hebt meer lol, met een shoarmarol"![]()
Ok, niet de Zanger Bob die Mikey bedoelde, maar ik kon het liedje wel waarderen
Nee.quote:
Omdat je een bepaalde reputatie hebt met betrekking tot daten. Maar trek het je niet aan, als ze echt is, geniet er van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom zou ik een jaar lang er verzinzels over schrijven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat is waar op fok deed ik wel eens voor de grap zeggen ik heb met mrs love ofzo, maar dit is iemand buiten fok omquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je een bepaalde reputatie hebt met betrekking tot daten. Maar trek het je niet aan, als ze echt is, geniet er van.
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben ik een rijke tataquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.
zuchtttttttttquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.
Gewoon. Omdat je het kan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:17 schreef devzero het volgende:
Mijn opstalverzekering (hier gecombineerd met inboedelverzekering) gaat "maar" met 9% omhoog. Dat had ook 10% kunnen zijn, dus toch nog goed nieuws
Maar het is wel een heel stuk hoger dan wat ik in Nederland kwijt zou zijn
Ik zat op de motor in de regen, maar klep dicht! En ongeluk gezien onderwegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
Rustig hier of is de rest weg gewaaid?
Geen dikke woei? Dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zat op de motor in de regen, maar klep dicht! En ongeluk gezien onderweg
Ik denk niets. Misschien een mogelijkheid. Ik weet toch niet of je onveilige seks hebt gehadquote:
nee, maar blijft toch risico met dat ze geen pil wil nemenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Ik denk niets. Misschien een mogelijkheid. Ik weet toch niet of je onveilige seks hebt gehad
Des te meer reden voor jou om ervoor te zorgen dat ze niet zwanger wordt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:56 schreef Paul het volgende:
[..]
nee, maar blijft toch risico met dat ze geen pil wil nemen
je wil niet weten hoe voorzichtig ik benquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:58 schreef maily het volgende:
[..]
Des te meer reden voor jou om ervoor te zorgen dat ze niet zwanger wordt.
Joehoeeeee we need youquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:59 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
F1 TV Pro is de officiële dienst van de F1 zelf. Kan je kiezen welk commentaar je wil. Als ik me dan teveel erger aan die twee van Viaplay schakel ik naar Engels
Ze kan ook een spiraaltje nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:59 schreef Paul het volgende:
[..]
je wil niet weten hoe voorzichtig ik benze wil wel een stout doen onder de douche dan zeg ik
niks geen risico's
wel goeie om over te hebben een x ja (als het na zondag nog aan is)quote:
Waait het daar nog steeds? Ze hadden wel geluk dat het droog was tijdens de 1ste vrije trainingquote:
Ja behoorlijkquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:27 schreef Lovely het volgende:
[..]
Waait het daar nog steeds? Ze hadden wel geluk dat het droog was tijdens de 1ste vrije training
Hier ook een dikke woei.. en af en toe wat zonquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:28 schreef greysbones het volgende:
[..]
Ja behoorlijk
Hier ook
Wel lekker zon
Bij jou dan?
Ben ik al!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |