Dat dacht ik al welquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mis je ook niets aan.
quote:
Jawel hoor!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:17 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
[..]
Mis je ook niets aan.
Hele diepe teksten. De complexiteit van het moderne leven, uitgelegd in eenvoudige termenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:10 schreef MizzezAmy het volgende:
[..]
Jawel hoor!
"Je hebt meer pret, met een vleeskroket, je hebt meer lol, met een shoarmarol"![]()
Ok, niet de Zanger Bob die Mikey bedoelde, maar ik kon het liedje wel waarderen
Nee.quote:
Omdat je een bepaalde reputatie hebt met betrekking tot daten. Maar trek het je niet aan, als ze echt is, geniet er van.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom zou ik een jaar lang er verzinzels over schrijven
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
ja dat is waar op fok deed ik wel eens voor de grap zeggen ik heb met mrs love ofzo, maar dit is iemand buiten fok omquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:50 schreef devzero het volgende:
[..]
Omdat je een bepaalde reputatie hebt met betrekking tot daten. Maar trek het je niet aan, als ze echt is, geniet er van.
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
In mijn gedachten ben ik een rijke tataquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.
zuchtttttttttquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:52 schreef aeque het volgende:
[..]
Ik geloof wel dat ze in jouw gedachten echt is.
Gewoon. Omdat je het kan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:49 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:17 schreef devzero het volgende:
Mijn opstalverzekering (hier gecombineerd met inboedelverzekering) gaat "maar" met 9% omhoog. Dat had ook 10% kunnen zijn, dus toch nog goed nieuws
Maar het is wel een heel stuk hoger dan wat ik in Nederland kwijt zou zijn
Ik zat op de motor in de regen, maar klep dicht! En ongeluk gezien onderwegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:28 schreef Lovely het volgende:
Rustig hier of is de rest weg gewaaid?
Geen dikke woei? Dat is niet zo mooiquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:29 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik zat op de motor in de regen, maar klep dicht! En ongeluk gezien onderweg
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |