Hey Filoquote:
Hoi Dot, hoe is het?quote:
Ik weet niet of ik het wil wetenquote:
Dan nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoi Dot, hoe is het?
[..]
Ik weet niet of ik het wil weten
Ow was het weer toxic, kan het me niet voorstellen.quote:
Je verwacht het nietquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Ow was het weer toxic, kan het me niet voorstellen.
Maar sowieso worden het steeds meer "vecht" topics.quote:
Het is maar een topic. Mensen nemen het veel te serieus.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Maar sowieso worden het steeds meer "vecht" topics.
Niet anders dan in de samenleving polariseert alles maar verder en verder. Ben benieuwd wat er voor nodig is om dat om te draaien, wellicht tijden van rampspoed?
dat sowieso maar ik trek m ff brederquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Het is maar een topic. Mensen nemen het veel te serieus.
Lol nee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:42 schreef Filosoofert het volgende:
Hebben we het niet gewoon te goed met z'n alle?
Oké dat vind ik dan vervelend voor jequote:
Redelijk, en bij jou?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:34 schreef Filosoofert het volgende:
[..]
Hoi Dot, hoe is het?
[..]
Ik weet niet of ik het wil weten
mwah ook redelijkquote:
Zanger bob is bob offenberg vroeger echt een internet sensatie als klein ventje dankzij het fok! Forum.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:40 schreef Dotteke het volgende:
Ik ken ze gelukkig geen een van alle, als ik die namen zie dan ren ik al hard weg
quote:
Echt nooit van gehoordquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zanger bob is bob offenberg vroeger echt een internet sensatie als klein ventje dankzij het fok! Forum.
Hij maakt nog steeds muziek.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |