O dat was leuk geweest, maar ik ben er niet die dag.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:51 schreef aeque het volgende:
[..]
Op zondag wordt de race ook uitgezonden op NPO1.
Het ergste is dat ik niet kan douchen, zelfs m'n handen niet kan wassen want saturatiemeter die niet nat mag wordenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:42 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Ik kijk lekker thuis
[..]
Rip it out!
F1 TV Pro is de officiële dienst van de F1 zelf. Kan je kiezen welk commentaar je wil. Als ik me dan teveel erger aan die twee van Viaplay schakel ik naar Engelsquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 07:54 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dank u![]()
Heb ik ook niet, (denk ik ) nooit van gehoord
Is ook weer een koop streamquote:
Zei niet dat het gratis wasquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer een koop stream
Tegenwoordig kan je niets meer kijken zonder een stream abo te nemen
Jawel hoor, NPO 1, 2 en 3 zijn gratis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:04 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Is ook weer een koop stream
Tegenwoordig kan je niets meer kijken zonder een stream abo te nemen
Ik zeg ook niet dat je dat gezegd hebtquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:05 schreef TheStigsDutchCousin het volgende:
[..]
Zei niet dat het gratis was
Maar nog altijd goedkoper dan die nonsens van ViaPlee.
Dat is tv, geen streamingsdienst zoals videoland en netflix en etc etcquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:08 schreef aeque het volgende:
[..]
Jawel hoor, NPO 1, 2 en 3 zijn gratis.
NPO start is ook gratis.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:09 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Dat is tv, geen streamingsdienst zoals videoland en netflix en etc etc
O die ken ik dan weer niet.quote:
Mis je ook niets aanquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 08:20 schreef Dotteke het volgende:
[..]
O die ken ik dan weer niet.
Moet ook eerlijk zeggen dat ik zelden NPO kijk
Dat vind ik dus ookquote:
Morguh Robquote:
Dat dan weer wel, positief bekijken dan maarquote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |