De rest was steeds stomdronkenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:14 schreef PSVCL het volgende:
Deze amateurs zijn kampioen geworden in polen
Dat heb je met Belgen jaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:10 schreef PowerLoungen het volgende:
Godts heeft het denkvermogen van Dave Roelvink.
@Calandquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet je wanneer de Polen zich ook makkelijk af lieten troeven?
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Weet je wanneer de Polen zich ook makkelijk af lieten troeven?
Dat kan ik nog steeds doen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
Gemiste kans om Twente aan de TT toe te voegen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:12 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik moet dan altijd aan slavinken denken
Een goed ontbijt voor iedereen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Pools bier is geweldig. En goedkoop! Ik heb voor in het weekend weer lekker Pools RISje van 12% in de koelkast staan.quote:
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:16 schreef vul_maar_in het volgende:
[..]Ja gadverdammeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bier met zo'n hoog % vind ik niksquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Pools bier is geweldig. En goedkoop! Ik heb voor in het weekend weer lekker Pools RISje van 12% in de koelkast staan.
Hopelijk gaat het goed met hem.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:17 schreef JR-Style-93 het volgende:
Sierd was altijd al flauw maar ik heb het idee dat hij er niet zo lekker in zit. Bij doelpunten reageert hij nu net zo als Theo Reitsema in zijn meest seniele dagen.
Dan doe je er wat water bijquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:18 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Bier met zo'n hoog % vind ik niks
die reclameborden zijn helemaal geen echte reclameborden gozerquote:
om dat een Belg heeft gescoord mag deze ook wel. Resist and Bite (Ardense jagers versus Erwin rommel)quote:
Poepen in de steeg erachter zeker @Zipportalquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Kumar's Indian Restaurant in Bialystok
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:21 schreef Sabata het volgende:
[..]
om dat een Belg heeft gescoord mag deze ook wel. Resist and Bite (Ardense jagers versus Erwin rommel)
Weet je nog dat Ajax zo'n grote naam had dat ze 25 miljoen neerlegde voor Traoré? (lol)quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
Wat is dit Ajax toch verschrikkelijk slecht.
En daar moeten we nog zeker een seizoen naar gaan staren. Hopen dat er nog wat Premier League eigenaren stevig aan de zuip gaan en geld neertellen voor Akpom en Forbs.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar Leo Driessen.
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forbs doet me denken aan Derk Boerrigter.
Die scoorde nog meer.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Forbs doet me denken aan Derk Boerrigter.
Welke Traoré?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:23 schreef GGMM het volgende:
[..]
Weet je nog dat Ajax zo'n grote naam had dat ze 25 miljoen neerlegde voor Traoré? (lol)
Die aanname net waar de bal vijf meter van zijn voet stuiterde met vijf Jagiellonianen om zich heenquote:
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef PSVCL het volgende:
ajax moet hopen dat Berghuis fit blijft, dat is de enige die kan voetballen
Zelfs vorig jaar werd Bassey nog verkocht voor 22 miljoen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene die 5 keer scoorde tegen VVV
over een week moet berghuis tegen 010 dan wordt hij geslooptquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef PSVCL het volgende:
ajax moet hopen dat Berghuis fit blijft, dat is de enige die kan voetballen
Even quoten, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
over een week moet berghuis tegen 010 dan wordt hij gesloopt
TT/OP aangepastquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit duel mogen ze vandaag wel beslissen.
Godts is ook een leuk talentquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.
OKE, marc de vriesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.
Het is echt heel triest.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die aanname net waar de bal vijf meter van zijn voet stuiterde met vijf Jagiellonianen om zich heen.
ook gequotequote:
Fijne avondquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator ik ben er klaar mee
ik zet het uit denk ik
Genot straks met 2 iconen in het centrum. Wordt smullen!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:31 schreef Wotte het volgende:
Twee keer al een uitstekende actie van Forbs. SELECTIEF!1!1
Volgens mij loopt het geluid ook niet synchroon, hij is constant een paar seconden te laatquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:24 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Je gaat bijna verlangen naar Leo Driessen.
knjbquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TLC het volgende:
Oh vandaar dat Ajax dit weekend niet tegen Fortuna kan spelen
![]()
![]()
Majdanek en Sobibor-uit is een slijtageslag.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Waarom zijn deze Polen zo fysiek zwak? Of gaat het gewoon te snel voor ze?
Ajax kan niet 2 wedstrijden per week spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef TLC het volgende:
Oh vandaar dat Ajax dit weekend niet tegen Fortuna kan spelen
![]()
![]()
Fortuna-thuis moet je niet onderschatten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Ajax kan niet 2 wedstrijden per week spelen.
Slaat toch nergens op, ze kunnen toch wel tegen n Pools ploegske en Fortuna spelen in n paar dagen, knabbel en babbel competitie zo die eredivisiequote:
Hax is klaar?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:33 schreef Coco het volgende:
[..]
Vrienden voor het leven.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User CR7 zoekt user Wotte maar weer eens op.
Dat wordt nu pas echt een vermoeiende act.
WANT HET LEVENquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:34 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
We gaan muziek luisteren in de rust.
[ afbeelding ]
Is een grappig feitje.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:37 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
https://x.com/petervanderzwan/status/1826700991393399147
We zouden niet stokeren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:32 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
User CR7 zoekt user Wotte maar weer eens op.
Dat wordt nu pas echt een vermoeiende act.
gezrgdquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:40 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik ga er niet meer op in sinds hij verzint wat ik dan heb ik gezrgd
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.What can change the nature of a man?
Nee, nog niet eens ingeruimd.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:45 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ge-lukkig. Vaatwasser uitgepakt?
Onslow10quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:46 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee, nog niet eens ingeruimd.
Wifebeater shirts zijn sowieso de bomquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:48 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Nee jouw tanktop is mooi.
Ik Gerolsteiner met prik.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik drink een lekker glaasje coca cola zero
Dat drink ik ook.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Dat is lekker zegquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ook op dieet gezet?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik een Apfelschorle Zeroquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik ben ook overgestapt een korte klap is het.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:08 schreef Bezsen het volgende:
[..]
Ik eet liever m'n calorieën dan dat ik ze drink
Apfelschorle maak ik zelf hier, 75% Voslau Sprudel en 25% Rauch troebel appelsapquote:
FC Twente ook na al die inspanningen van vandaag.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is Ajax in het weekend vrij.
Is dit jouw humor van vanavond of gewoon toeval?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Polen krijgen een koude douche.
Kunnen er echt geen klote van, hadden ook al met 4-1 van Bodo verloren.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef Alaphilippe_ het volgende:
De Polen krijgen een koude douche.
Dit is gewoon toeval. Ik zit hier maar te sippen aan een Affligem Tripelquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Is dit jouw humor van vanavond of gewoon toeval?
Ze werden vorig seizoen kampioen met 18W 9D 7L. Frank de Boer is jaloers.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Kunnen er echt geen klote van, hadden ook al met 4-1 van Bodo verloren.
Goede keuzequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon toeval. Ik zit hier maar te sippen aan een Affligem Tripel.
Okequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Goede keuze, proostquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
volendam is beter dan jaglikikiaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
4 doelpunten. Dat is sinds februari alleen tegen Volendam gelukt.
Minste wat ze konden doen voor alle inzet voor het behalen van die tweede Champions League plek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is Ajax in het weekend vrij.
Zo fijn dat we daar uiteindelijk toch de vruchten van kunnen plukken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Minste wat ze konden doen voor alle inzet voor het behalen van die tweede Champions League plek.
Rik vergeet even dat alle landen om ons heen zo ongeveer hetzelfde aantal wedstrijden gaan krijgenquote:
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent wijzer dan TheVulture en Luctor!
Ok, fair point.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.
Bij Brobbey zijn ze een bal kwijtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.
Ik meende dat er solidariteitsbijdrage waren ingesteld naar aanleiding van de deelnames van Ajax.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo fijn dat we daar uiteindelijk toch de vruchten van kunnen plukken.
Dan krijg je misschien 100kquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:25 schreef Wotte het volgende:
[..]
Ik meende dat er solidariteitsbijdrage waren ingesteld naar aanleiding van de deelnames van Ajax.
Die zullen nu wel naar Ajax gaan naar ik aan neem.
Zolang je maar tegen clubs van het niveau Volendam speelt is hij helemaal zo slecht nog nietquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:28 schreef TheVulture het volgende:
Sutalo toch ook weer prima vandaag
Die gast zie ik echt graag vertrekken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:29 schreef TheVulture het volgende:
Bergwijn mag ook even plichtmatig rondlopen
Tegen niveau Volendam was ie vorig jaar ook niet om aan te glurenquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je maar tegen clubs van het niveau Volendam speelt is hij helemaal zo slecht nog niet
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:27 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Dan krijg je misschien 100k
Ik ook, die straalt echt in alles desinteresse uitquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:30 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Die gast zie ik echt graag vertrekken.
Er is toch niemand die denkt dat we in de Kuip wel even gaan winnen?quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week ook die Polen vernederen en dan heeft iedereen er vertrouwen in tegen Feyenoord. En dan krijg je weer op je klote.
Gelukkig ben ik dan met verkansie.
Zouden ze het doorhebben? Eindigt allemaal op League.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel mooi voor die Polen, van de Champions League uiteindelijk in de Conference League uitkomen
Natuurlijk winnen we daar wellicht misschien met wat geluk.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Er is toch niemand die denkt dat we in de Kuip wel even gaan winnen?
binnenland of buitenlandquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:31 schreef JR-Style-93 het volgende:
Volgende week ook die Polen vernederen en dan heeft iedereen er vertrouwen in tegen Feyenoord. En dan krijg je weer op je klote.
Gelukkig ben ik dan met verkansie.
Waar komt deze mythe vandaan? Mokertrage prater en zegt precies ja, niks.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
Alex Pastoor is wel echt een toevoeging als analist.
Dat is al snel alles onder Utrecht/NEC.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Zolang je maar tegen clubs van het niveau Volendam speelt is hij helemaal zo slecht nog niet
Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door Cerclequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel mooi voor die Polen, van de Champions League uiteindelijk in de Conference League uitkomen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat die trainer van die Polen pas 32 is... die lijkt wel 45/50
Ik vind 'm als trainer eigenlijk ook altijd wel leveren... heeft alleen een wat vervelende betweterige uitstralingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
Alex Pastoor is wel echt een toevoeging als analist.
Inhoudelijk is het gewoon ook sterk. Ik hou wel van eigenwijze mensen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 'm als trainer eigenlijk ook altijd wel leveren... heeft alleen een wat vervelende betweterige uitstraling
Dank u.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:00 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:tong80 met de juiste voorspelling van 1-4
Dat het niks meer is verbaasde me eerst ook. Maar met paar Polen gesproken. Het is al jaren kut met peren. "Vroeger" had je goede/mooie clubs Ruch Chorsow, Stal Milac, Lech Poznan, Legia Warchau etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door CercleHoe kan dat? Ik had deze competitie wel op niveau België ingeschat, maar het is niveau Luxemburg.
Ik moest net toevallig aan Marc Wotte denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het gewoon ook sterk. Ik hou wel van eigenwijze mensen.
Dan heb je al minstens 20 jaar geen Poolse club zien spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door CercleHoe kan dat? Ik had deze competitie wel op niveau België ingeschat, maar het is niveau Luxemburg.
Jaartje of twee terug genoot ik er veel van maar inmiddels vind ik het bijna niet meer te zuipen, ik weet niet goed of ze het recept hebben aangepast of dat de smaak mij is tegen gaan staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Genoteerd.
Dan trek ik aan de jas van @:gurneyisbestoke
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je vaker aan niet meer relevante technisch directeuren van voorheen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest net toevallig aan Marc Wotte denken.
Wisla Krakau speelt in de 2e divisie van Polen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen idee waar dit isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de eilanden waar vogeltjes blaffen
C. Bassie en Adriaan referentie, Gran Canaria. Final Answer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel een hulplijn in
@:mortaxx
22 augustusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 aug 20:00 Ajax- Jagiellonia Białystok | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch
@:Mexicanobakker
@:Tarado
@:klaasweetalles
@:3rr0r
@:Caland
@:DombohetOlifantje1
@:R-woud93
@:tong80
@:Bezsen
@:Flitsbezorger
@:Frozen-assassin
3-0quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 aug 20:00 Ajax- Jagiellonia Białystok | Ziggo Sport
0-2quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
29 aug 20:00 Ajax- Jagiellonia Białystok | Ziggo Sport
4-1quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-1quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
1-0quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Dit is op voorhand al gespeeldquote:
Maar heb je iets anders te doen dan?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dit is op voorhand al gespeeld
Vast welquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:15 schreef Coco het volgende:
[..]
Maar heb je iets anders te doen dan?
3-1quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
3-1quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
0-5quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
2-0quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
Nottingham Forest tochquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:47 schreef Zipportal het volgende:
Niemand wil Brabbie hebben.
Net zoals Veerman
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:58 schreef 3rr0r het volgende:
[..]
Omdat Brobbey daar zelf niet heen wil, maar er wilde dus wel een club hem.
En de vreselijke Sierd de Vos. Hou je klep eens man.quote:
Dat is niet al te snuggerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zocht Ajax net al bij de CL loting, ik zie dat ik hier moet zijn. Bij het B toernooi, fijn dat ik ze gevonden heb.
Koekoekquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zoeken bij de Champions League loting
Dan ben je echt een ontzettende randdebiel of je hebt geheugenverlies over de laatste 2 jaar.
User @RamboDirk wordt flink aangepakt door @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zoeken bij de Champions League loting
Dan ben je echt een ontzettende randdebiel of je hebt geheugenverlies over de laatste 2 jaar.
Bij Brobbey zag ik net een flinke gele vlek in de broek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen voorstander van de transfer maar wel een mooi shot van Weghorst. Een keer niet "gespeeld" maar duidelijk trots en blij.
Het zet ook wel te denken over Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
@:rambodirk krijgt een oplawaai te verwerken
Niks mis met geel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Brobbey zag ik net een flinke gele vlek in de broek.
Er zijn tijden geweest dat ik verbaasd was dat na de CL-hymne geen Ajax kwam, of dat Studio Sport niet met Ajax begon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zet ook wel te denken over Ajax natuurlijk.
Over dat dat niet meer zo is ligt Joep Schreuder van NAC TV rillend in bed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik verbaasd was dat na de CL-hymne geen Ajax kwam, of dat Studio Sport niet met Ajax begon.
Is cynisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach het VOLLEDIGE Ajax-publiek juicht voor Wout Weghorst.
Tijden zijn echt veranderd.
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over dat dat niet meer zo is ligt Joep Schreuder van NAC TV rillend in bed.
Ik ben heel slechts in cynisme herkennen.quote:
Had je mijn voorspelling gezien?quote:
Ik heb aan niemand een like gegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn voorspelling gezien?
Ik had geen like ontvangen en de rest wel dus ik denk ik check het even
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |