Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door Cerclequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:32 schreef TheVulture het volgende:
Toch wel mooi voor die Polen, van de Champions League uiteindelijk in de Conference League uitkomen
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:37 schreef TheVulture het volgende:
Dat die trainer van die Polen pas 32 is... die lijkt wel 45/50
Ik vind 'm als trainer eigenlijk ook altijd wel leveren... heeft alleen een wat vervelende betweterige uitstralingquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:43 schreef Wotte het volgende:
Alex Pastoor is wel echt een toevoeging als analist.
Inhoudelijk is het gewoon ook sterk. Ik hou wel van eigenwijze mensen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:52 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind 'm als trainer eigenlijk ook altijd wel leveren... heeft alleen een wat vervelende betweterige uitstraling
Dank u.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 23:00 schreef Coco het volgende:
Wij feliciteren @:tong80 met de juiste voorspelling van 1-4
Dat het niks meer is verbaasde me eerst ook. Maar met paar Polen gesproken. Het is al jaren kut met peren. "Vroeger" had je goede/mooie clubs Ruch Chorsow, Stal Milac, Lech Poznan, Legia Warchau etc.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door CercleHoe kan dat? Ik had deze competitie wel op niveau België ingeschat, maar het is niveau Luxemburg.
Ik moest net toevallig aan Marc Wotte denken.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 01:10 schreef Wotte het volgende:
[..]
Inhoudelijk is het gewoon ook sterk. Ik hou wel van eigenwijze mensen.
Dan heb je al minstens 20 jaar geen Poolse club zien spelen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Ik zag dat Wiska Krakau ook al dik in werd gemaakt door CercleHoe kan dat? Ik had deze competitie wel op niveau België ingeschat, maar het is niveau Luxemburg.
Jaartje of twee terug genoot ik er veel van maar inmiddels vind ik het bijna niet meer te zuipen, ik weet niet goed of ze het recept hebben aangepast of dat de smaak mij is tegen gaan staan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:03 schreef Pisces29 het volgende:
Genoteerd.
Dan trek ik aan de jas van @:gurneyisbestoke
quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Denk je vaker aan niet meer relevante technisch directeuren van voorheen?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 06:32 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik moest net toevallig aan Marc Wotte denken.
Wisla Krakau speelt in de 2e divisie van Polen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:48 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Geen idee waar dit isquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:39 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Op de eilanden waar vogeltjes blaffen
C. Bassie en Adriaan referentie, Gran Canaria. Final Answer.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:28 schreef KingRoland het volgende:
Ik schakel een hulplijn in
@:mortaxx
22 augustusquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:08 schreef Coco het volgende:
Zeg het maar
22 aug 20:00 Ajax- Jagiellonia Białystok | Ziggo Sport
@:maxi-mus
@:Oriente
@:fetX
@:GGMM
@:PicoMMP
@:Scrummie
@:onlogisch