En de vreselijke Sierd de Vos. Hou je klep eens man.quote:
Dat is niet al te snuggerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:59 schreef RamboDirk het volgende:
Ik zocht Ajax net al bij de CL loting, ik zie dat ik hier moet zijn. Bij het B toernooi, fijn dat ik ze gevonden heb.
Koekoekquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zoeken bij de Champions League loting
Dan ben je echt een ontzettende randdebiel of je hebt geheugenverlies over de laatste 2 jaar.
User @RamboDirk wordt flink aangepakt door @Mexicanobakkerquote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ajax zoeken bij de Champions League loting
Dan ben je echt een ontzettende randdebiel of je hebt geheugenverlies over de laatste 2 jaar.
Bij Brobbey zag ik net een flinke gele vlek in de broek.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef tong80 het volgende:
Ik ben geen voorstander van de transfer maar wel een mooi shot van Weghorst. Een keer niet "gespeeld" maar duidelijk trots en blij.
Het zet ook wel te denken over Ajax natuurlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:08 schreef GGMM het volgende:
[..]
Koekoek
@:rambodirk krijgt een oplawaai te verwerken
Niks mis met geel.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:10 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Bij Brobbey zag ik net een flinke gele vlek in de broek.
Er zijn tijden geweest dat ik verbaasd was dat na de CL-hymne geen Ajax kwam, of dat Studio Sport niet met Ajax begon.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:11 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zet ook wel te denken over Ajax natuurlijk.
Over dat dat niet meer zo is ligt Joep Schreuder van NAC TV rillend in bed.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:12 schreef tong80 het volgende:
[..]
Er zijn tijden geweest dat ik verbaasd was dat na de CL-hymne geen Ajax kwam, of dat Studio Sport niet met Ajax begon.
Is cynisch.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:07 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ach het VOLLEDIGE Ajax-publiek juicht voor Wout Weghorst.
Tijden zijn echt veranderd.
Deze snap ik niet.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:13 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Over dat dat niet meer zo is ligt Joep Schreuder van NAC TV rillend in bed.
Ik ben heel slechts in cynisme herkennen.quote:
Had je mijn voorspelling gezien?quote:
Ik heb aan niemand een like gegeven.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 20:15 schreef GGMM het volgende:
[..]
Had je mijn voorspelling gezien?
Ik had geen like ontvangen en de rest wel dus ik denk ik check het even
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |