Okequote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon toeval. Ik zit hier maar te sippen aan een Affligem Tripel.
Goede keuze, proostquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Dit is gewoon toeval. Ik zit hier maar te sippen aan een Affligem Tripel.
volendam is beter dan jaglikikiaquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:15 schreef Dale__Cooper het volgende:
4 doelpunten. Dat is sinds februari alleen tegen Volendam gelukt.
Minste wat ze konden doen voor alle inzet voor het behalen van die tweede Champions League plek.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:14 schreef JR-Style-93 het volgende:
Gelukkig is Ajax in het weekend vrij.
Zo fijn dat we daar uiteindelijk toch de vruchten van kunnen plukken.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:18 schreef Wotte het volgende:
[..]
Minste wat ze konden doen voor alle inzet voor het behalen van die tweede Champions League plek.
Rik vergeet even dat alle landen om ons heen zo ongeveer hetzelfde aantal wedstrijden gaan krijgenquote:
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Jij bent wijzer dan TheVulture en Luctor!
Ok, fair point.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.
Bij Brobbey zijn ze een bal kwijtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Brobbey had het waarschijnlijk niet slechter gedaan.
Ik meende dat er solidariteitsbijdrage waren ingesteld naar aanleiding van de deelnames van Ajax.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Zo fijn dat we daar uiteindelijk toch de vruchten van kunnen plukken.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |