Die aanname net waar de bal vijf meter van zijn voet stuiterde met vijf Jagiellonianen om zich heenquote:
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef PSVCL het volgende:
ajax moet hopen dat Berghuis fit blijft, dat is de enige die kan voetballen
Zelfs vorig jaar werd Bassey nog verkocht voor 22 miljoen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:25 schreef GGMM het volgende:
[..]
Die ene die 5 keer scoorde tegen VVV
over een week moet berghuis tegen 010 dan wordt hij geslooptquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef PSVCL het volgende:
ajax moet hopen dat Berghuis fit blijft, dat is de enige die kan voetballen
Even quoten, je weet maar nooit.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef klaasweetalles het volgende:
[..]
over een week moet berghuis tegen 010 dan wordt hij gesloopt
TT/OP aangepastquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:28 schreef Dale__Cooper het volgende:
Dit duel mogen ze vandaag wel beslissen.
Godts is ook een leuk talentquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.
OKE, marc de vriesquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:27 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Klopt. Met hem op het middenveld durven spelers opeens wel in de diepte te lopen.
Het is echt heel triest.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:26 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Die aanname net waar de bal vijf meter van zijn voet stuiterde met vijf Jagiellonianen om zich heen.
ook gequotequote:
Fijne avondquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:30 schreef klaasweetalles het volgende:
die commentator ik ben er klaar mee
ik zet het uit denk ik
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |