abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214761362
Hier verder :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214761440
twitter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214761452
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214761460
Peter geeft echt hele creepy Dahmer-vibes af. En Thijz vieze man-vibes.

Beetje genant hoe alle mannen bij Mirjam totaal niet schijnen aan te voelen dat alles wat ze doen, bij haar juist meer afkeer veroorzaakt. Al heeft ze daar zelf ook wel een rol in, heb ook nog niet echt het gevoel gekregen dat het een superwarm persoon is die zich heel erg heeft opengesteld al.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_214761472
pi_214762864
Ik lees juist altijd hier, zodat je niet steeds die stomme cartoons, persiflages en tweets tegen komt. Die niet grappig zijn. Menen een aantal mensen ze hier ook steeds te moeten posten...
pi_214762887
zeur niet bloody ze worden niet steeds gepost deze zijn de eerste keer .
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_214762936
Thijz is echt een viespeuk
pi_214763134
Waarom doen die mannen dat, dat overladen met complimentjes en hoe mooi Mirjam wel niet is. Dan kan je geen normaal gesprek meer voeren. Ik snap Mirjam heel goed wat dat betreft het bederft de sfeer. Exit latino David. :W

Ik heb met Peter ook hele nare vibes. Wat een creep is dat, die heeft denk ik letterlijk en figuurlijk heel wat lijken in zijn ruim/kast.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214763137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Thijz is echt een viespeuk
Thijz krijgt een koekje van eigen deeg zo te zien. *)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214763144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Kon zo vertellen dat dit fake was. Mirjam heeft haar kaken nog nooit zover van elkaar gehad
pi_214763466
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
pi_214763729
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, mee eens! Vind het seizoen ook wat lang duren, ben nu bij aflevering 24 maar het voelt als een moetje.
pi_214763802
Jan laat het er maar bij zitten :')
pi_214764089
Bij Thijz draait het toch vooral om uiterlijk. Verrassend
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214764180
Thijz was ook weer intens aan het reetgrijpen bij het afscheid van Yvonne
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:21:16 #17
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_214764950
Joh, die Thijz zit maanden alleen met alleen het uitzicht op z'n boskabouter-maat. Dan snap ik wel dat als je romantische en fysieke aandacht krijgt van een vrouw je die letterlijk met beide handen aanpakt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_214765210
Thijz is gewoon een typetje van Wim de Bie (Kooten en de Bie) die hij heeft opgenomen vlak voor zijn dood. Ik weet het nu zeker na de aflevering van vandaag! Lekker die vinger zowat in die bilspleet van Yvonne, en ongesjeneerd zijn hand in zijn kruis als hij naast zijn nieuwste aanwinst zit. Top show.
Mirjam blijft de vrieskist in hoogst eigen persoon. Totaal geen toegankelijkheid richting David of er iets kan groeien, echt de boot afhouden voortdurend met een soort krampachtigheid die mij gek zou maken. Had al lang weg geweest. Thijz is het andere uiterste maar die Mirjam, neen.
Iris gaat voor die man van het soort die Youp van 't Hek nog belachelijk maakte in zijn theatershows in de jaren 80. Jan(nus) blijft denk ik gewoon een huisvriend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214765236
Meer mensen last van de beeldkwaliteit van de B&B Vol Liefde afleveringen op Videoland? Het ziet er echt niet uit, heel korrelig beeld, geen mooie kleuren en geen vloeiend bewegende beelden zoals je wel in de normale TV uitzendingen van dit programma ziet, veel rare flutteringen in het beeld alsof ik naar 720p stream kijk i.p.v. 1080 Full HD stream wat het zou moeten zijn! Ik vind het echt waardeloos dat je hier voor moet betalen voor deze kwaliteit!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214765250
Vind Yvonne wel een knappe vrouw, had niet verwacht dat ze het nog een kans geeft. Ik zie nu wel meer de warme dynamiek tussen ze (in deze aflevering).

Nieuwe man voor Arno. Ik vind het wel wat voor hem. Niels blijft wel favoriet.

Albert is nog steeds weg en er is een nieuwe vrouw, aparte situatie. Leuke vrouw, lijkt mij te lief voor Albert. We zullen zien :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Borrelnootje00 op 21-08-2024 00:51:00 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 21 augustus 2024 @ 01:01:45 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214765335
Apart, die Iris die opeens overschakelt op Peter de danser.
Mooi beeld van Jan die met een schort aan een beetje de was aan het doen is. Ook wel mooi de opmerking van Jan: "Ik had een uitje georganiseerd, maar misschien kan je nu Peter vragen."
Ze zet m wel heel makkelijk aan de kant :(
Ik hoop dat Iris Jan laat schieten en die Peter er dan zelf heel rap klaar mee is, omdat ze niet kan dansen ofzo.

Thijz en Yvonne gezoend?
Wow, en zou hop uit het niks, binnenwandelen en vol op d'r bek gepakt.
Thijz heeft #MoiAussi een beetje gemist in Frankrijk.
Hij praat wel mooi zweverig, ouwe vrouwenfluisteraar, maar ik ben benieuwd of Yvonne het echt voelt *O*

Arno houdt nog even een deurtje dicht. Je verwacht het niet :O
Steeds dat gedram dat de glans er over 2 weken al af zou zijn. Wat is dat toch met die kerel :?

Mirjam en David, zou het dan toch? Ze lijkt wel op d'r gemak bij 'm.
Ho, nee, wacht even, de rem gaat er weer op. Geen knuffel.
Hij slaat wel erg door met z'n complimenten/geslijm 24/7.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 01:46:30 #22
28167 matthijst
pi_214765402
Ach wat is Arno bijzonder in Frankrijk. Als het mooi weer is gaat hij naar buiten.
Goh, dat doen we in Nederland nou nooit 8)7
Henk-Jan ziet ze vliegen. Engeltjes in de wolken :N
Niels wordt een beetje bezitterig. D'r moet meer wijn in bij die gasten. Eens kijken hoe lang het gezellig blijft.

Robert-Jan met Louise en Suzanne.
Het moet wel allemaal 24-7 grijnzen zijn bij 'm.
Wat een gezwam van Louise over die zalm: Een wilde zalm is roze door de krill en schaaldieren die hij eet, die is rijk aan een antioxidant genaamd astaxanthine. Niks geen terugzwemmen :O

Monique, de nieuwste golddigger bij Albert *O*
Is ie niet thuis :')
Teleurstelling in de oogjes als hij zegt dat ie d'r al 1 leuk vond.
Hij zit erbij alsof hij stoned is, of dronken, of beide. Met z'n hak-op-tak-verhaal.

Wel apart, die Yvonne die even een paar kilometer verderop bij Thijz gestald is.
"Hij is nogal wisselvallig zeg maar, net als het weer".
Toch vindt ze 'm leuk, misschien dan, toch, of niet, ja, misschien. Tsja. Ja. Uhm.
pi_214766078
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd |:(

En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.

Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
pi_214766240
Nou, echt bijzonder. Als hij dat geld niet had dan waren ze toch allang weg geweest bij zo'n lelijke, rare man. Snap het niet.

En nu zag ik toch ook wel wat van Yvonnes kant. Wie weet.

Arno heeft eigenlijk wel geluk, die heeft bijna alleen maar leuke mannen op zijn erf. Terwijl Mirjam allemaal van die losers heeft, waarbij je meteen al denkt, laat maar.
pi_214766456
Foutje

[ Bericht 93% gewijzigd door ISVV op 22-08-2024 12:07:16 ]
pi_214767513
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het kakt inderdaad wel wat in.
pi_214767545
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.

Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
pi_214767716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.

Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.

Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.

Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214767725

[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary1 op 21-08-2024 13:22:26 ]
pi_214767783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, daar verschillen we dan in. Ik vind die mannen bij Mirjam bijvoorbeeld wel gekkies.
De b&b houders waar het om gaat zijn ook maar matig om eerlijk te zijn. Of totaal niet open voor de liefde, lichtelijk authistisch of gewoon onbeleefd of in een aantal gevallen smerig (albert en thijz)
pi_214767791
Maar de kandidaten die naar de b&b toegaan helpen ook niet vaak :')
pi_214767862
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend. :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:00:06 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214768483
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.

Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.

Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Wat is een wonderwall-man?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:49:03 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214769337
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik gok die nieuwzeelandse gitar hero.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:49:25 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214769339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend. :')
Ik wilde meteen t geluid uitzetten toen ie daar mee aan kwam.
L'Amour menaçant:
pi_214769606
Ik vind Blijetijs deze aflevering wel grappiger met Yvonne. Maar hij blijft natuurlijk wel een seksistische vrouwonvriendelijke onbehouwen ranzige hork. Yvonne houdt zich duidelijk op de vlakte. Arno spoel ik inmiddels door, zo ontzettend saai.
pi_214769669
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen :)
pi_214770221
Henk Jan vind ik eigenlijk verrassend leuk, ik hou helemaal niet van dat zweverige gedoe maar hij is wel lekker adrem en heeft humor. Arno zegt dat hij zijn best moet gaan doen, nou ik ga helemaal mijn best niet doen !! Hou daar van :P Nils gaat zijn minder leuke kant nog wel meer laten zien. Eindelijk wat reuring op dat erf. Gaan ze weer aan een klein wiebel rond tafeltje tussen de brandnetels en troep eten ....waarom? Beter dan op de bank dat wel.

Yvonne vind ik wat neps hebben ik kan mijn vinger en niet goed opleggen. Het overdreven lachen om niks ofzo en de verliefdheid lijkt me niet echt wederzijds.

Nou Albert denkt vooral met zijn hart en hoofd, of komt sjaakie toch weer snel om de hoek kijken.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 18:25:44 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214770230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef aquawoman het volgende:

[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen :)
Ah ik snap het, dank! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214770760
Yvonne O+ is eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214771082
Oh en hoe Iris vrij makkelijk van Jan naar Peter switcht oogt ook wat ongemakkelijk
  woensdag 21 augustus 2024 @ 23:19:49 #42
501914 Flory-
met streepje!
pi_214772670
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
It's weird being the same age as old people
smilies
pi_214772837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Zou zomaar kunnen.
pi_214772874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:01 schreef Fascination het volgende:
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd |:(

En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.

Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Wat is?
pi_214772886
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214772913
Begin inmiddels net zo moe te worden als Anja van het kijken naar de fragmenten van haar met die twee halfdooie bejaarde kabouters, dat is toch geen doen zo? Ze zuigen alle energie uit haar. Zitten zwijgend in de auto, zitten zwijgend het voor hun neus gezet bord eten op te kauwen en dan ook nog een met een groen brilletje waarvan je sowieso spontaan een allergie van krijgt. En allebei de intelligentie van een bord patat.

Och heden, Albert maakt er nog erger een potje van. Maar sorry hoor, als je zo dom bent om daar te blijven, terwijl hij na een half uurtje al was vertrokken, verdien je het ook om weggestuurd te worden. Had de eer aan jezelf gehouden, allemachtig.
pi_214772922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Bij Arno blijf ik het allemaal heel gezapig en saai vinden. En ben het met je eens over Niels, die lijkt mij een beetje parasieterig. Yvonne is een actrice, maar heeft wel lekker het hoofd op hol gemaakt van die halve gare. Robert Jan stuurde Louise naar huis, die had geen zin in een betweter om hem heen.
pi_214773305
Aangezien Yvonne actrice is, is er ergens beeldmateriaal van haar? Of is ze nooit verder gekomen dan het lokale theater om de hoek?
Sue Me
  donderdag 22 augustus 2024 @ 08:24:49 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214773412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Yvonne O+ is eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
L'Amour menaçant:
pi_214773704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijz _O-
  donderdag 22 augustus 2024 @ 09:41:38 #51
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214773806
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijz _O-
Dat is gewoon eeen "jonge" hond net als die Albert.
Die voelen na jaren weer enige prikkel in hun impotente pik en denken verliefd te zijn.
L'Amour menaçant:
pi_214774164
Ik moet inmiddels de ondertiteling voor doven en slechthorenden aanzetten op Videoland omdat ik vrij weinig versta van het gebrabbel van Albert. Volgens mij is hij best wel onder invloed van.. iets.
pi_214774206
Albert zijn ogen hangen ook wat, net of hij aan de druggggs zit.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214776715
Zo typerend voor zo'n type, die vrouw (naam vergeten) die weg gaat bij Robert-Jan:
Ja, ja, ik begrijp het helemaal. Ja, zeker.

En dan als hij weg is voor de camera: ik ben het er echt niet mee eens!
pi_214777236
Albert is een vreselijke vent, maar kijk graag naar hem :D
  Official ESF Kreviewer donderdag 22 augustus 2024 @ 21:24:14 #56
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214779575
Anja heeft wel saaie mannen uitgezocht maar als je in Bitches gaat wonen roep je het ook wel over jezelf af.

Verder heel saaie aflevering. Duurt allemaal veel te lang, er gebeurt niks. Mike komt niet meer op tv, de vrouw bij RJ is niet echt leuk, homo-host is vervelend. En Albert, rijker dan God maar moest wel zijn ziel verkopen aan de duivel bij die deal.
pi_214779664
Het seizoen gaat wel een beetje met een nachtkaars uit zo.

Volgende week hopelijk wat meer spektakel. Jan is er klaar mee dus. Zou Els nog terugkomen bij Robert-Jan of is dat een gesloten boek?
  donderdag 22 augustus 2024 @ 22:06:18 #58
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214780179
Ik kijk nu voor de tweede keer die afwijzing van Sandra bij Albert (vriendlief kijkt het nu). Ik kan het gewoon niet aanzien :D 8)7

En dan nog thee voor 'm maken :D
pi_214780645
Nondeju die Albert is echt zo'n enorme zelfingenomen simpele hork, elke keer scoort ie er weer een niveautje bij op die ladder.
pi_214780649
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Quoi het volgende:
Ik kijk nu voor de tweede keer die afwijzing van Sandra bij Albert (vriendlief kijkt het nu). Ik kan het gewoon niet aanzien :D 8)7

En dan nog thee voor 'm maken :D
Mijn tenen staan denk ik pas in 2026 weer recht :D
pi_214781006
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 17:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Albert is een vreselijke vent, maar kijk graag naar hem :D
Enorm hard gelachen, ben jij Albert? Jouw avatar klopt volledig, Albert zonder hoofd met hangtieten. _O-
pi_214781052
Ja Jezus Sandra, zeg dan ook bij die afscheidsspeech wat voor een zwamverhaal Albert afsteekt. Die man krijgt zo nooit tegenspraak. Hoe hij na afloop ook zo extreem ongeïnteresseerd erbij zat met een blik van: rot heel snel op.

[ Bericht 2% gewijzigd door Fascination op 23-08-2024 12:09:47 ]
pi_214781099
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 00:09 schreef Fascination het volgende:
Ja Jezus Monique, zeg dan ook bij die afscheidsspeech wat voor een zwamverhaal Albert afsteekt. Die man krijgt zo nooit tegenspraak. Hoe hij na afloop ook zo extreem ongeïnteresseerd erbij zat met een blik van: rot heel snel op.
Wie? Haal namen door elkaar, Monique? Die bruidsjurkencoupeuse? Die had direct rechtsomkeert moeten gaan nadat Albert even weg moest en haar alleen liet zitten. Kan zijn dat zij ook dacht, beetje tv-aandacht en een paar leuke dagen, ze had i.i.g. een koffer mee voor drie maanden logeren, de arme hulp van Albert zeulde die hutkoffer de trap op. 2
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 00:26:57 #64
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214781105
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 00:09 schreef Fascination het volgende:
Ja Jezus Monique, zeg dan ook bij die afscheidsspeech wat voor een zwamverhaal Albert afsteekt. Die man krijgt zo nooit tegenspraak. Hoe hij na afloop ook zo extreem ongeïnteresseerd erbij zat met een blik van: rot heel snel op.
Sandra ;)
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:25:59 #65
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214781644
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 16:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo typerend voor zo'n type, die vrouw (naam vergeten) die weg gaat bij Robert-Jan:
Ja, ja, ik begrijp het helemaal. Ja, zeker.

En dan als hij weg is voor de camera: ik ben het er echt niet mee eens!
Precies, trek dan meteen je bek open.
Van die meepraters, brr.

Net zoals dat mens dat dat nog ff thee gaat halen voor Albert, maar daarna wel bij de medekandidaat ff gaat zeggen dat ook zij waarschijnlijk snel gaat want Albert toont geen interesse. Ze heeft gelijk hoor, maar hoezo doe je tegen HEM poeslief?
L'Amour menaçant:
pi_214781650
Albert met die paraplu die hij terugkrijgt: Scheelt weer 12 euro :') _O-
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 08:50:19 #67
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214781777
Douw die paraplu maar ergens waar de zon niet schijnt, Albert.

Riep ik tegen de tv.

:')
pi_214782209
Wat voort leven moet dat zijn? Als iedereen je leuk vindt omdat je geld hebt. Zonder poen zou niemand Albert doen.
pi_214782324
quote:
1s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:01 schreef Document1 het volgende:
Wat voort leven moet dat zijn? Als iedereen je leuk vindt omdat je geld hebt. Zonder poen zou niemand Albert doen.
heel misschien joyce met haar issues. Misschien dan he
pi_214782338
Eigenlijk is Albert wel een baas. Gewoon zoveel mogelijk van die miepjes scoren. Kan hem het schelen hoe ze verder over hem denken.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 augustus 2024 @ 10:34:52 #71
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214782434
Het laat maar weer eens zien hoe belangrijk mensen geld vinden. Albert is de lelijkste man op aarde, heeft niets aantrekkelijks. Is daarbij qua persoonlijkheid een kleuter, heeft twee jonge kinderen en behandelt vrouwen als stront en denkt alleen aan zichzelf.

Als die net zoveel geld had als de gemiddelde mens, zou hij nog niet scoren als een vrouw in de fik stond en hij de enige met water was.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:07:08 #72
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214782708
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is Albert wel een baas. Gewoon zoveel mogelijk van die miepjes scoren. Kan hem het schelen hoe ze verder over hem denken.
Ben je dan een baas? Ik noem dat sneu.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214782758
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Sneu voor de dames vooral, als die het te serieus nemen.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:15:50 #74
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214782767
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Sneu voor de dames vooral, als die het te serieus nemen.
Dus voor hem is alles een grote grap?
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:22:13 #75
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214782831
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Ja! Lijkt er verdomd veel op, kan haast niet anders of ze is het :Y
pi_214782935
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Dus voor hem is alles een grote grap?
Dit programma zeker, dat lijkt me wel duidelijk.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:37:54 #77
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214782951
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Dit programma zeker, dat lijkt me wel duidelijk.
Jammer idd , daarom kijk ik ook minder.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214782965
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:22 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Ja! Lijkt er verdomd veel op, kan haast niet anders of ze is het :Y
Ik dacht dat dus ook :Y Die verliet haar man toch voor Tijn? Maar dat is dus blijkbaar ook over :P
pi_214783001
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Jammer idd , daarom kijk ik ook minder.
Mwah, de hele opzet van dit programma is toch vermaakgericht. Zo moet je het ook zien. Typisch RTL. De mensen doen mee om op tv te komen, al dan niet als (slechte) promotie van hun B&B. Veel kandidaten zijn gecast, dingen in scéne gezet. Het gaat niet echt om een partner te vinden, uitzonderingen daar gelaten. Wat dat betreft is het compleet anders als bijvoorbeeld Boer Zoekt Vrouw.

Maar als je daar doorheen kijkt is het wat het is, puur (leed)vermaak.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 11:54:46 #80
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214783084
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]
Mwah, de hele opzet van dit programma is toch vermaakgericht. Zo moet je het ook zien. Typisch RTL. De mensen doen mee om op tv te komen, al dan niet als (slechte) promotie van hun B&B. Veel kandidaten zijn gecast, dingen in scéne gezet. Het gaat niet echt om een partner te vinden, uitzonderingen daar gelaten. Wat dat betreft is het compleet anders als bijvoorbeeld Boer Zoekt Vrouw.

Dat lijkt me duidelijk , maar dan nog op een gegeven is het allemaal niet zo interessant meer. waar ik de eerste seizoenen het nog leuk vond , is de hype er inmiddels wel vanaf.
Het heeft ook nog weinig te maken met B&B en eigenlijk ook met daten oO<
Maar dus waar je een tijdje geleden zelf ook wat vraagtekens bij had (B&B) zie je nu gelukkig wel weer als vermaak. Je moet er idd doorheen kijken maar dat wil niet zeggen dat je dan meer geen kritiek mag hebben lijkt mij.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214783371
Albert is wel mijn favoriet om naar te kijken, want het is nooit saai bij hem. Ook als het één grote grap is krijg ik kromme tenen van dat pappie mammie gedoe met Joyce met haar babystem.

Daarna volgen Iris en Thijz. Hoewel ik Thijz momenteel eigenlijk ook saai vind als hij Yvonne voor de zoveelste keer in haar reet grijpt. Iris is de meest ongastvrije persoon die ik ooit heb gezien, dus ik vind het heel bijzonder dat uitgerekend zo iemand dan een B&B heeft. En een deel van haar mannen zijn wel echte typetjes.

Anja vond ik daarom in het begin ook geinig met die Joop (die ook al eerder op tv kwam, toen hij nog als ambulancemedewerker werkte), maar daar is het momenteel een dooie boel. Terwijl ik 'We zijn er bijna' met die camperbejaarden van Omroep Max af en toe best geinig vind vanwege alle kneuterigheid.

Robert Jan is onderhand ook wel een beetje saai, maar ik waardeer het wel aan hem dat hij nooit echt negatief is over anderen en kritische noten vaak bij zichzelf houdt en hoe hij iets ervaart. Hij doet ook zelf moeite voor de kandidaten en om een beetje in de smaak te vallen ipv dat hij denkt alles voor het kiezen te hebben. Voor mij is hij een beetje de tegenpool van de andere heren (muv Mike) daarin.

Vorig jaar waren er voor mij meer smaakmakers zoals een Petri en een Walter. Leendert en Martijn waren van zichzelf ook aparte figuren. Marian stuurde amper iemand weg, dus die liep met een heel harem rond aan het eind. En een Bram was zelf niet zo boeiend, maar dat zelfvoorzienende was nog wel geinig om te zien.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:41:25 #82
501914 Flory-
met streepje!
pi_214783482
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik dacht dat dus ook :Y Die verliet haar man toch voor Tijn? Maar dat is dus blijkbaar ook over :P
Ja klopt, hele toestand toen met die man van haar en de zusjes in BB :D

Bij Monique werd dacht ik gezegd dat ze nu weer een jaar alleen was?

Haar gezicht en manier van praten, ben gelijk gaan zoeken en ze moet het echt zijn :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's weird being the same age as old people
smilies
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 12:57:25 #83
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214783640
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Stepperoller het volgende:
Albert is wel mijn favoriet om naar te kijken, want het is nooit saai bij hem. Ook als het één grote grap is krijg ik kromme tenen van dat pappie mammie gedoe met Joyce met haar babystem.

Daarna volgen Iris en Thijz. Hoewel ik Thijz momenteel eigenlijk ook saai vind als hij Yvonne voor de zoveelste keer in haar reet grijpt. Iris is de meest ongastvrije persoon die ik ooit heb gezien, dus ik vind het heel bijzonder dat uitgerekend zo iemand dan een B&B heeft. En een deel van haar mannen zijn wel echte typetjes.

Anja vond ik daarom in het begin ook geinig met die Joop (die ook al eerder op tv kwam, toen hij nog als ambulancemedewerker werkte), maar daar is het momenteel een dooie boel. Terwijl ik 'We zijn er bijna' met die camperbejaarden van Omroep Max af en toe best geinig vind vanwege alle kneuterigheid.

Robert Jan is onderhand ook wel een beetje saai, maar ik waardeer het wel aan hem dat hij nooit echt negatief is over anderen en kritische noten vaak bij zichzelf houdt en hoe hij iets ervaart. Hij doet ook zelf moeite voor de kandidaten en om een beetje in de smaak te vallen ipv dat hij denkt alles voor het kiezen te hebben. Voor mij is hij een beetje de tegenpool van de andere heren (muv Mike) daarin.

Vorig jaar waren er voor mij meer smaakmakers zoals een Petri en een Walter. Leendert en Martijn waren van zichzelf ook aparte figuren. Marian stuurde amper iemand weg, dus die liep met een heel harem rond aan het eind. En een Bram was zelf niet zo boeiend, maar dat zelfvoorzienende was nog wel geinig om te zien.
Bij Albert zap ik vaak juist weg :D
Ik denk dat Anja wel een van de weinigen is die echt meedoet voor de liefde :P
Thijz is vooral erg eigenwijz , dat maakt hem ook wel vermakelijk.
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:09:13 #84
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214783757
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Retteketet naar zijn betere bed!
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:13:26 #85
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214783804
quote:
11s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik vind dat ook sneu. Maar.... wie is er sneuer? De persoon die dit gedrag vertoont, of de vrouwen die er in trappen en hem er mee weg laten komen? Ik ben niet van de victim-blaming, maar als je toch gvd als een schoothondje meteen een kopje thee gaat zetten voor een man die je net lomp gedumpt heeft (een man die je nog niet eens 5 min de kans heeft gegeven je te leren kennen), dan ben je toch ook wel echt een enabler?

En als die Kwalbert nooit tegengas krijgt en er mee wegkomt, dan is dat toch super handig om van die miepjes rondom je te hebben? Geef m eens ongelijk. Integer? Nee. Handig? Ja.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:16:03 #86
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214783833
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind dat ook sneu. Maar.... wie is er sneuer? De persoon die dit gedrag vertoont, of de vrouwen die er in trappen en hem er mee weg laten komen? Ik ben niet van de victim-blaming, maar als je toch gvd als een schoothondje meteen een kopje thee gaat zetten voor een man die je net lomp gedumpt heeft (een man die je nog niet eens 5 min de kans heeft gegeven je te leren kennen), dan ben je toch ook wel echt een enabler?

En als die Kwalbert nooit tegengas krijgt en er mee wegkomt, dan is dat toch super handig om van die miepjes rondom je te hebben? Geef m eens ongelijk. Integer? Nee. Handig? Ja.
Ik reageerde op de baasopmerking, want dat slaat nergens op. verder vind ik dat beide partijen verantwoordelijk zijn voor wat ze doen
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:17:03 #87
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214783847
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 10:34 schreef Kreator het volgende:
Het laat maar weer eens zien hoe belangrijk mensen geld vinden. Albert is de lelijkste man op aarde, heeft niets aantrekkelijks. Is daarbij qua persoonlijkheid een kleuter, heeft twee jonge kinderen en behandelt vrouwen als stront en denkt alleen aan zichzelf.

Als die net zoveel geld had als de gemiddelde mens, zou hij nog niet scoren als een vrouw in de fik stond en hij de enige met water was.
100% dit.

Dus als je als vrouw daar op afgaat, wetende van al die zaken (lelijk, kleuter, stront behandelen, maar rijk), dan verdien je het in mijn ogen ook. Want dan ben je net zo'n onoprechte zak hooi als Albert zelf.

Wie gebruikt nu wie?
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:18:14 #88
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214783856
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Ik reageerde op de baasopmerking, want dat slaat nergens op. verder vind ik dat beide partijen verantwoordelijk zijn voor wat ze doen
O ja, snap ik. Ik ging er alleen verder op in, dat ik beide partjen sneu vind.
Ik vind hem geen baas nee. Nou ja, geen baas zoals ik zou willen zijn.
Op zich wel een "baas" dat hij er mee wegkomt.
Maar dat is geen verdienste van hem. Dat is een falen van de ander.
L'Amour menaçant:
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:22:01 #89
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214783889
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:18 schreef Ang3l het volgende:

[..]
O ja, snap ik. Ik ging er alleen verder op in, dat ik beide partjen sneu vind.
Ik vind hem geen baas nee. Nou ja, geen baas zoals ik zou willen zijn.
Op zich wel een "baas" dat hij er mee wegkomt.
Maar dat is geen verdienste van hem. Dat is een falen van de ander.
Beide partijen zijn idd sneu maar van het een wordt het gedrag als gezien als een baas , dat begrijp ik niet helemaal :P
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:42:07 #90
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214784058
Als je ziet hoe Albert iemand omarmt met die arm zo helemaal om de nek en je dan als een stuk bezit naar zich toetrekt, dan hoef je verder niets van die man te zien om te weten wat voor figuur het is.

Het had van mij wel in tien of twaalf afleveringen gemogen. Weet niet of ik dit nog een seizoen trek, zeker niet nu het steeds meer in scene is gezet.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 13:56:27 #91
28167 matthijst
pi_214784164
Pfff, wordt wel steeds lastiger om naar te kijken.
Mirjam, niet boeiend, lijkt beschadigd in een vorige relatie: iedereen die een beetje dichtbij komt trapt ze op de rem. Als is het om iets onbenulligs als een knuffel (welkom in 2024).
Anja is te lang alleen geweest, maakt zich druk om de domste dingen. Die gaat er geen man aan overhouden. Misschien een penvriend. En ze heeft een rotkat, die zelfs haar bijt :D
Mike, ach ja, zou leuk zijn voor m als ie er 1 weet te strikken maar weinig boeiend meer. Die watersportpromo wordt wat oud.
Arno, gaaaaap. Die nieuwe gast fleurt het nog een beetje op, hopelijk blijft die nog even om Niels te irriteren.
RJ, jammer dat Margreeth weg is, die vond ik wel grappig. Suzanne past er ook wel, maar, mweh.
Albert. Wat en mafkees, zoals ie daar in zn bad ligt (vaag bad trouwens) beetje te brabbelen. De ene vrouw na 5 minuten naar huis sturen. En nu even kijken of hij deze blondine een keer kan testrijden. Bizar dat gesprekje tussen die twee vrouwen: die blonde vond Albert wel interessant. Geld :Y
pi_214784180
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:13 schreef Ang3l het volgende:

[..]

Ik vind het erger dat types als Debbie en haar ex Alfred (die van zat hem op Fb schijnbaar overal te verdedigen) hem enablen, want dat is een stuk structureler dan mensen die hem daarna toch nooit meer zien.
pi_214784468
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:

[..]

Oh helemaal met je eens hoor! Slecht programma, zoals bijna alles bij RTL, maar toch vermakelijk. Heb wel zin in het nieuwe seizoen van de Belgische, hopelijk komt dat ook snel. De eerste twee seizoenen vond ik veel beter dan de NLse en dit seizoen zit er ook wat ophef in over een B&Bhouder die ik via via ken. Een NLer natuurlijk... met ongewenste intimidatie en zo. Smullen weer!
pi_214784495
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:

[..]
Beide partijen zijn idd sneu maar van het een wordt het gedrag als gezien als een baas , dat begrijp ik niet helemaal :P
Ik bedoel ook niet een baas als iemand die ik bewonder of die ik zou willen zijn. Maar gewoon als een uitdrukking over iemand die overal schijt aan heeft en er ook nog goed mee weg komt.
pi_214784564
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:56 schreef matthijst het volgende:
Pfff, wordt wel steeds lastiger om naar te kijken.
Mirjam, niet boeiend, lijkt beschadigd in een vorige relatie: iedereen die een beetje dichtbij komt trapt ze op de rem. Als is het om iets onbenulligs als een knuffel (welkom in 2024).
Maar ja, zij heeft ook telkens gasten waarbij het dichtbij komen gepaard gaat met amper vragen aan haar hebben gesteld om haar te leren kennen. Dat kan van die creepkriebels geven. Een knuffel zou ik dan ook niet fijn vinden terwijl ik best wel van de knuffels ben (ben dus ook blij dat dat anno 2024 een normale begroeting is ipv wanggezoen).

quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 13:56 schreef matthijst het volgende:
Anja is te lang alleen geweest, maakt zich druk om de domste dingen. Die gaat er geen man aan overhouden. Misschien een penvriend. En ze heeft een rotkat, die zelfs haar bijt :D
Welke dingen vond je dom dan? want ik vond dat ze wel terechte punten had en dat die mannen bij haar wel erg zoutzakkerig zijn.

Wel denk ik dat ze beter vooraf had kunnen nadenken over hoe ze een dynamiek had kunnen voorkomen waarin zij heel erg in een gastvrouwrol raakt, want dat is mi wel een wisselwerking.
pi_214784638
Bij Mirjam denk ik elke keer dat ze beter iets met één van haar personeelsleden kan beginnen als een soort cougar, die lijken veel beter bij haar te matchen dan alle kerels die ze over de vloer krijgt.
pi_214785012
Die bronstige Thijz doet me denken aan mijn kindertijd. Hij heeft het postuur van en bromt net als Boes.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 augustus 2024 @ 16:50:11 #98
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214785340
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Bij Mirjam denk ik elke keer dat ze beter iets met één van haar personeelsleden kan beginnen als een soort cougar, die lijken veel beter bij haar te matchen dan alle kerels die ze over de vloer krijgt.
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.
pi_214785468
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef Kreator het volgende:

[..]
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.
Hoe kom je daar toch bij? Laatst stond hier een artikel waarin stond dat zij wel eigenaresse is en hoe ze dat heeft verkregen na haar scheiding. Als je even googlet op Mirjam Busink zie je gewoon overal staan dat zij eigenaresse is.
  Official ESF Kreviewer vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:08:29 #100
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214785534
Volgens mij las ik het hier. :').
pi_214785538
quote:
5s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 17:08 schreef Kreator het volgende:
Volgens mij las ik het hier. :').
Op de website staat zelfs "owner Mirjam".

https://www.parsonshilltop.com/about-us
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 17:33:03 #102
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214785751
Ik hoop bijna dat ze dingen in scene gaan zetten want ik val nu bijna in slaap bij de afleveringen
pi_214785818
pi_214786502
quote:
14s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef Kreator het volgende:

[..]
Vind het nou ook niet echt geweldige mannen die daar komen en haar allemaal op een voetstuk plaatsen. Daar droog je toch van op.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 19:17:06 #105
28167 matthijst
pi_214786536
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:
Welke dingen vond je dom dan? want ik vond dat ze wel terechte punten had en dat die mannen bij haar wel erg zoutzakkerig zijn.
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.
Dat mens is gewoon te lang alleen. Komt over als een verstokte Viva-lezeres die de afgelopen 20 jaargangen nog dagelijks met veel plezier doorspit.
pi_214786754
Oh dat van die kruiwagen vond ik terecht. Je kan ook aanbieden die kruiwagen te verplaatsen zonder te suggereren dat zij dat niet kan.

Een kruiwagen is een hefboom, echt onzin dat een kruiwagen met wat hout ineens te zwaar zou zijn. Ze mankeert niks.
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:18:41 #107
28167 matthijst
pi_214786868
Misschien kan jij schrijven op dr? :+
pi_214786932
Anja is meer dan twee keer zo oud als ik. _O-
  vrijdag 23 augustus 2024 @ 20:58:57 #110
7446 Pippi
Crazy cat woman
pi_214793884
Leuke shirtjes.
  zaterdag 24 augustus 2024 @ 21:49:27 #112
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214796221
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wedden dat zo'n shirt prachtig zal staan bij Soul's rode haar ? >:) :P :Y)
https://www.rtl.nl/boulev(...)liefde-bed-breakfast

[ Bericht 8% gewijzigd door Flow3r op 24-08-2024 23:03:32 ]
  zondag 25 augustus 2024 @ 21:28:00 #113
498087 ISVV
pi_214806593
Ben nu bij aflevering 27, wat doet die Niels ineens vervelend zeg. Die Henk-Jan is wel heel erg verwijfd trouwens.
  zondag 25 augustus 2024 @ 22:42:35 #114
335263 freaky40
pi_214807314
Niels denkt dat hij het helemaal is. Arrogant ventje. Henkjan is wel ok, maar weer te rustig voor Arno aldus Arno...
Allemaal cabaretteketet!
  zondag 25 augustus 2024 @ 23:19:48 #115
470039 Firuze60
pi_214807517
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 22:42 schreef freaky40 het volgende:
Niels denkt dat hij het helemaal is. Arrogant ventje. Henkjan is wel ok, maar weer te rustig voor Arno aldus Arno...
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:08:39 #116
335263 freaky40
pi_214807677
Dat ja, met dat stink neusje van hem wat helemaal in de hoogte gaat als hij staat te oreren.
Allemaal cabaretteketet!
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:33:20 #117
470039 Firuze60
pi_214807759
Anja aan het hoofd van de tafel met die twee kabouters: ‘“Hebben wij het al over ideeën vandaag?” _O-
  maandag 26 augustus 2024 @ 00:42:59 #118
470039 Firuze60
pi_214807785
OMG, Miriam gaat een partner testen of ie wel het spelletje Rummikub leuk vindt. Het is een leuk spelletje voor bejaarden met kleinkinderen, absoluut seksloos.
  maandag 26 augustus 2024 @ 01:01:39 #119
470039 Firuze60
pi_214807827
Ik herken Anja wel een beetje in haar opmerking naar Peter: ‘lieve man, ik stoor mij niet met jou in mijn omgeving.’ Had ook ooit zo’n vriend en noemde hem een lampenkap, zet in de hoek en je hebt nergens last van. :D Het wordt nog erger, de kapitein bij Iris is allergisch voor vis, ga stuk hier. Je kunt bijna geen meer foute opmerking maken dan dat David deed: ik ga je nu de ware Bokito laten zien. De nieuwe adonis is commercieel vastgoed makelaar, daar wordt Mirjam vast heel blij mee, kan ze eindelijk die verrotte bush verkopen.

[ Bericht 10% gewijzigd door Firuze60 op 26-08-2024 02:01:48 ]
  maandag 26 augustus 2024 @ 03:59:24 #120
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214807961
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
  maandag 26 augustus 2024 @ 04:27:42 #121
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214807967
Het is Roooobin.
  maandag 26 augustus 2024 @ 10:39:21 #122
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214808947
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis) :X

Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.

Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
  maandag 26 augustus 2024 @ 11:03:55 #123
501550 Nagelslak
pi_214809103
Mirjam wordt nergens warm van. Volgens mij doet ze alleen mee om haar Bush te promoten. Altijd beetje ontwijkend en zodra er toenadering is dan klapt ze dicht.

Anja heeft haar ogen op haar zeeman gericht. Een ander kan daar niet meer tussenkomen. Ze heeft het er hele tijd over dat die nieuwe mannen geen vragen stellen of praten. Maar ze ziet niet dat haar zeeman amper wat zegt. Liefde maakt blind zeker

Robert-Jan doet het wel aardig denk ik. Gaat het wel aan geeft de dames ook allen wel een kans. Betrekt het op zichzelf en niet op een ander. Blijft ook wel respectvol naar de dames toe.

Mike is een beetje een drama queen wat kan die man janken zeg. Noor is weg en het is alleen maar kommer en kwel. Die “dates” van hem zijn ook niks. Volgens mij omdat hij het zelf allemaal prachtig vindt; motorcross surfen etc. Hij zegt geen energie te hebben dit en dat. Hij is nog niet eens 30. Hoe moet dat wat worden met die jongen.

Thijz lijkt flink verliefd te zijn op de Amsterdamse beauty. Al komt ze mij soms heel vlak over. Alsof ze op automatisch piloot draait ofzo. Wie weet wat het gaat worden maar ik denk dat ze Amsterdam mist en die vieze hol van Thijz niet zal missen.

Iris met haar jaloerse mannen. De man die haar hart heeft weten te veroveren (deels dan). Die nieuwe man (kapitein) is binnen en je merkt meteen dat hij jaloers is. Iris geeft ze allebei een kans dus dat is mooi. Wel flink aan t paffen die.

(Kw)Albert is nogal een viespeuk hè. Eerst malgosja ff een peuter geven. Daarna is Joyce aan de beurt. Zijn “puppy” ook noemt hij z’n eigen dochter een “puppy” maar dan het grote moment dat hij wel haar pappie wil zijn. Super vaag. Die man wil gewoon een lekker wijf. Twee van die nieuwe vrouwen komen en er gaat na een etmaal alweer eentje weg. Maar die ander vindt hij er wel leuk uitzien dus die mag blijven. En z’n puppy Joyce dan?

[ Bericht 48% gewijzigd door Nagelslak op 26-08-2024 11:34:56 ]
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  maandag 26 augustus 2024 @ 11:24:09 #124
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214809231
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
OMG, Miriam gaat een partner testen of ie wel het spelletje Rummikub leuk vindt. Het is een leuk spelletje voor bejaarden met kleinkinderen, absoluut seksloos.
Ik geloof dat dat ook het doel even was: weg van de flirt en seks opmerking van Mister Casanova.
L'Amour menaçant:
  maandag 26 augustus 2024 @ 11:33:51 #125
224207 Fascination
La Bush
pi_214809286
Wat een leuke man is Jan van Iris toch. Wat doet hij dat afscheid weer perfect. Hij is ook veel te leuk voor Iris, maar zij denkt met haar vagina. Hoe hij ook subtiel zegt dat Peter niet te vertrouwen is. _O_
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:26:16 #126
224207 Fascination
La Bush
pi_214809651
Iris heeft helemaal niets meer met Nederland, maar zoekt wel een Nederlandse man. Oké…

Iris wil dat Jan terugkomt omdat ze de nieuwe man niet leuk vindt en Peter allergisch is voor zeevoedsel. Wat een egoïstische vrouw is het toch.
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:28:21 #127
456828 viceversa
pi_214809663
Fijn dat Anja die vent eindelijk naar huis stuurt, wat een kwelling.
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:30:05 #128
456828 viceversa
pi_214809671
quote:
0s.gif Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
Arno denkt dat hij meedoet aan de bachelor, maar versieren moet toch echt van twee kanten komen.
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:31:14 #129
456828 viceversa
pi_214809684
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:

Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.

Houdt van aandacht.
  maandag 26 augustus 2024 @ 12:53:19 #130
501550 Nagelslak
pi_214809815
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 12:31 schreef viceversa het volgende:

[..]
Houdt van aandacht.
Ja aan de andere kant kan Jan natuurlijk niks claimen. Hij weet waar hij aan mee doet en dat er andere mannen komen
Mankind is poised midway between the gods and the beasts
  maandag 26 augustus 2024 @ 14:18:02 #131
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214810296
nou, de eerste aflevering van deze week vind ik wel echt veelbelovend.

Goed dat Iris eindelijk inziet wat een baas Jan is.

Fijn dat Mike eindelijk er zelf ook achter is dat ie smoor op Noor is, hij lijkt echt heelblik als hij het over haar heeft.

Ik vind Anja en Peter ook zo snoezig :)
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:07:39 #132
168093 Soury
Squeek
pi_214811561
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
Haha ja _O-
Bokito is kansloos, Sjoerd O+ leuk om te zien en een prima kerel (tot nu toe)
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:13:30 #133
168093 Soury
Squeek
pi_214811603
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:

Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broer :') Oh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
  maandag 26 augustus 2024 @ 18:56:29 #134
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214811960
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:07:23 #135
224207 Fascination
La Bush
pi_214812029
quote:
1s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:13:32 #136
168093 Soury
Squeek
pi_214812079
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
  maandag 26 augustus 2024 @ 19:40:14 #137
291409 tompsv18
pi_214812316
Eindelijk weer eens een vermakelijke uitzending. Dat werd tijd.

Dat telefoongesprekje tussen Iris en Jan was wel geregisseerd toch? Hopelijk trapt Jan er niet in. Die is veel te leuk voor Iris. Die simpele Amsterdammer is echt niets voor haar, dat zag je na 2 seconde in de auto al.

Mike die Noor weer uitnodigt. Dat was wel te verwachten en zal ook wel zo gestuurd worden. Els bij Robert-Jan terug sluit ik ook niet uit.

Wel schattig dat Peter echt kriebels lijkt te hebben voor Anja. Ben benieuwd of dat andersom ook zo is.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:14:36 #138
470039 Firuze60
pi_214812583
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:

[..]
Ja, mee eens. Hij lijkt dan totaal geen interesse te hebben in die vrouwen, wat een leeghoofd. Een potje kaarten kan nog net. Het kan natuurlijk ook een soort verlegenheid zijn. Begreep dat hij het wel goed kan vinden met de dorpsbewoners.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:25:12 #139
109683 TheVulture
pi_214812665
Mirjam heeft eindelijk eens een leuke vent over de vloer met Sjoerd. Je merkt ook meteen dat zij anders wordt.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:48:09 #140
109683 TheVulture
pi_214812784
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broer :') Oh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen _O-
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:49:46 #141
168093 Soury
Squeek
pi_214812792
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
  Official ESF Kreviewer maandag 26 augustus 2024 @ 20:51:17 #142
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214812797
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat snap nu ik ook niet helemaal. Ik zou toch zeggen dat Peter moet optiefen dan.
  Official ESF Kreviewer maandag 26 augustus 2024 @ 20:52:09 #143
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214812804
Overigens valt het me op dat Mirjam elke keer wel hele dure klokjes om der pols heeft. Deze aflevering een Panerai van zeker 5 tot 10k.
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:53:20 #144
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214812816
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:57:31 #145
168093 Soury
Squeek
pi_214812849
quote:
Dit is wel héél slecht. :|W
  maandag 26 augustus 2024 @ 20:57:56 #146
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214812852
quote:
9s.gif Op maandag 26 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:

[..]
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
Ziet er best wel stoer uit. :P
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:26:17 #147
109683 TheVulture
pi_214813090
quote:
10s.gif Op maandag 26 augustus 2024 20:49 schreef Soury het volgende:

[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook :D
  maandag 26 augustus 2024 @ 21:29:12 #148
470039 Firuze60
pi_214813119
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook :D
Welnee, ze zoekt een zakenpartner.
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:27:43 #149
346653 Ceviche
Human wreckage that you love
pi_214813575
Ik moest wel lachen om Iris met die twee nieuwste mannen op het terras, 'we zijn Hollanders dus we praten gewoon hollands', ze ging een beetje dood van binnen :D

En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch :?
Sowieso vind ik Thijz een nare man, Albert trouwens ook. Ik snap echt niet dat daar überhaupt vrouwen op gereageerd hebben. Albert heeft een hoop geld dus misschien is dat het, maar dat is geen verklaring voor Thijz. Wat doen die vrouwen zichzelf aan?
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:42:44 #150
255123 Benny
pi_214813685
Heerlijke rebound aflevering
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:52:27 #151
435979 Oriente
pi_214813774
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:
Ik moest wel lachen om Iris met die twee nieuwste mannen op het terras, 'we zijn Hollanders dus we praten gewoon hollands', ze ging een beetje dood van binnen :D

En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch :?
Sowieso vind ik Thijz een nare man, Albert trouwens ook. Ik snap echt niet dat daar überhaupt vrouwen op gereageerd hebben. Albert heeft een hoop geld dus misschien is dat het, maar dat is geen verklaring voor Thijz. Wat doen die vrouwen zichzelf aan?
Flodder *O* Iris kan ook wel door voor Ma Flodder.
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:53:17 #152
200695 kaatjejannie
.
pi_214813777
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
*poef* nu is het weg
  maandag 26 augustus 2024 @ 22:53:21 #153
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214813779
Die ABBA muziek zodra het over Iris gaat is wel echt goed gevonden :+
  maandag 26 augustus 2024 @ 23:27:55 #154
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214813984
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
Dat geloof ik! En hoe was Thijz in het echt?
  maandag 26 augustus 2024 @ 23:40:17 #155
200695 kaatjejannie
.
pi_214814042
Thijz is een bijzondere man, wel heel aardig en vriendelijk voor zijn gasten. Wil meedenken als er wat is. En drinkt graag een drankje mee in de avond.
*poef* nu is het weg
  maandag 26 augustus 2024 @ 23:40:24 #156
470039 Firuze60
pi_214814043
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Ok, bedankt voor de reklame, waren jullie er met eigen tent?
  maandag 26 augustus 2024 @ 23:48:57 #157
200695 kaatjejannie
.
pi_214814064
Geen reclame, maar een reactie op deze zin

quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:

*poef* nu is het weg
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 augustus 2024 @ 07:03:28 #158
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214814373
Die nagels van Peter bij Iris :X
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:22:24 #159
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_214814587
Comeback jannes en noor _O-
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:34:20 #160
90600 Jor_Dii
pi_214814631
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 27 augustus 2024 @ 08:48:12 #161
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214814675
quote:
0s.gif Op maandag 26 augustus 2024 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Thijz is een bijzondere man, wel heel aardig en vriendelijk voor zijn gasten. Wil meedenken als er wat is. En drinkt graag een drankje mee in de avond.
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.
Ik verbaas me er altijd over dat ik echt maar heel zelden een bekende herken in dit soort programma's.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 09:11:40 #162
351926 bloodymary1
pi_214814799
De laatste aflevering was wel heel erg geregisseerd, had even het idee dat ik naar GTST keek in plaats van naar dit. Vooral Mike en Noor :r . Hoe zij daar dan moest blijven staan, omdat hij toch weer terug kwam. Dit jaar is het programma echt zo slecht geworden.

En zou die mafkees bij Mirjam zichzelf echt zo knap vinden? Volgens mij meent hij het wel. Ja, dan kan ze spieren voelen, ik zie eigenlijk alleen maar vet. Maar het zal wel.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 10:27:19 #163
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214815380
quote:
14s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:

[..]
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.
Ik verbaas me er altijd over dat ik echt maar heel zelden een bekende herken in dit soort programma's.
Bij MAF daarentegen O-)
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:07:05 #164
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214815625
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
Ik ben helemaal voor mannen met nagellak, maar dit was ff een horror shot :D
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 11:11:02 #165
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214815663
quote:
0s.gif Op vrijdag 23 augustus 2024 19:17 schreef matthijst het volgende:

[..]
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.
Dat mens is gewoon te lang alleen. Komt over als een verstokte Viva-lezeres die de afgelopen 20 jaargangen nog dagelijks met veel plezier doorspit.
Ze is gewoon een vrijgevochten geemancipeerde vrouw die al tijden haar eigen boontjes dopt. Ja ze kan het wat beter overbrengen wellicht, maar mijn nekharen zouden ook overeind gaan staan bij zulke mansplainende betutteling. Kun je die man ook niet kwalijk nemen. Die is zo opgevoed en bedoelt het vast wel goed. Die wilde galant zijn.

Anja is haar generatie gewoon ver vooruit ;)
En haar geduld is op. Die ziet eerst d'r koffie aangepakt worden, dan de vaatwasser, nu weer de kruiwagen.....

Ik mag 'r wel. En ik herken mezelf er ook wel in; zo'n verstokte single die al jaren echt wel in d'r eentje zichzelf red. Dan is hulp toelaten best wel lastig. Zeker als je ziet dat je t zelf beter kan :P Ik vind het een van de leukere kandidaten om naar te kijken. Zeker die stiekeme kusjes met Peter ook :D

Dat bootritje van die twee, incl paaldansen, was 1 van de kneuterigste schattigste hoogtepunten in het seizoen :D
TEAM ANJA! *O*

Deze aflevering ook weer:

Hoe hij dan na een soort van uitspreken dat ze elkaar leuk vinden dan beide ff hun eigen weg door de tuin gaan :D Peter gaat linksom nog ff door de tuin lopen, Anja gaat door het huis/ "Ik ga nog ff een rondje lopen". "O je gaat die kant op? Oke tot zo!" Dat symboliseert voor mij die hele relatie van die twee. Twee oudere eigenzinnige mensen, hun eigen persoon, hun eigen weg en manier en aan het einde geven ze elkaar weer een knuffel. LOVE IT! O+

[ Bericht 7% gewijzigd door Ang3l op 27-08-2024 11:17:12 ]
L'Amour menaçant:
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:22:23 #166
3542 Gia
User under construction
pi_214818097
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 07:03 schreef Ynske het volgende:
Nee, die tanden!! :r
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:23:22 #167
3542 Gia
User under construction
pi_214818108
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 16:32:51 #168
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214818184
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Gia het volgende:

[..]
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 18:34:42 #169
291409 tompsv18
pi_214819251
Sorry hoor, maar die ontmoeting tussen Mike en Noor was extreem geregisseerd inclusief dramatische muziek en Mike die weer naar haar terugloopt. Dat zag je echt van mijlenver aankomen. Erg jammer dat de productie hier zich zo mee bemoeit, heeft het programma helemaal niet nodig.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:19:15 #170
168093 Soury
Squeek
pi_214819622
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 16:32 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.
Tuurlijk, Iris doet het overkomen alsof ze daar allemaal Griekse boeren zijn waar de tijd 100 jaar stil heeft gestaan.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:59:16 #171
224207 Fascination
La Bush
pi_214819918
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Ja, alleen omdat ze hem niet moet. Als een andere man dat had gezegd die ze wel aantrekkelijk vond, had ze er wel positief op gereageerd. Heel flauw. Ik zou in zijn geval meteen doorhebben dat Iris me niet zou moeten en daarvoor excuses zoekt, maar hij vond de sfeer gezellig. Heel apart.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 19:59:44 #172
224207 Fascination
La Bush
pi_214819919
Die Robin bij Mike is wel extreem knap zeg. Jeetje.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:03:20 #173
3542 Gia
User under construction
pi_214819943
quote:
1s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 19:59 schreef Fascination het volgende:
Die Robin bij Mike is wel extreem knap zeg. Jeetje.
Als ze hem maar niet Noortje doet vergeten! 🙄
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:35:46 #174
456828 viceversa
pi_214820214
Ik snap Mike echt niet meer. Dan schrijf je zo'n brief en dan ga je daarna toch weer moeilijk doen. Pfff
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 20:37:56 #175
456828 viceversa
pi_214820232
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Sorry hoor, maar die ontmoeting tussen Mike en Noor was extreem geregisseerd inclusief dramatische muziek en Mike die weer naar haar terugloopt. Dat zag je echt van mijlenver aankomen. Erg jammer dat de productie hier zich zo mee bemoeit, heeft het programma helemaal niet nodig.
Ja het klopte niet. Vol tegenstrijdigheden. Dat zij er nog was is überhaupt al raar.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:13:50 #176
171406 Document1
893
pi_214820607
Wat. Een. Mongool. Is. Mike.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 21:23:06 #177
224207 Fascination
La Bush
pi_214820728
Gaat Noor vragen of ze hem terug wil nemen. Wtf. Stel je toch niet zo onderdanig op. Hij verprutst het steeds. En nog weet hij het niet zeker. Verliefdheid doet rare dingen met een mens.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:15:54 #178
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214821179
Ik vind Mike juist wel een lieve gast. Hij wil het programma zo netjes mogelijk doen naar alle mensen die op hem rekenen, maar zijn gevoel voor Noor maakt dat moeilijk.

Ik vond het wel lief dat hij voor zichzelf en Noor koos! Juist heel knap dat hij zijn kwetsbare kanten niet afschermt. Het is een janker, maar daar is niks mis mee ;als medehankergesproken).
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 22:58:14 #179
470039 Firuze60
pi_214821497
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind Mike juist wel een lieve gast. Hij wil het programma zo netjes mogelijk doen naar alle mensen die op hem rekenen, maar zijn gevoel voor Noor maakt dat moeilijk.

Ik vond het wel lief dat hij voor zichzelf en Noor koos! Juist heel knap dat hij zijn kwetsbare kanten niet afschermt. Het is een janker, maar daar is niks mis mee ;als medehankergesproken).
Maar dat laatste mooie meisje ruikt zo lekker. ;)
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:06:14 #180
168093 Soury
Squeek
pi_214821563
Leuk om Mirjam zo te zien, in een deuk van plezier. Ik moest zelf ook lachen om dat gepruts met die oven.
Zo kan je ook met een vrouw omgaan ipv geslijm. Bokito kan wel inpakken, al vond ik Mirjam wel wat verkeerde signalen afgeven tijdens dat etentje.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:14:48 #181
470039 Firuze60
pi_214821620
Welk stel houdt er stand tot de reunie? Ik vermoed: Anja en Peter, Albert (*kuch*) en Joice, Mike en Noor, Mirjam met in de friendzone, Sjoerd. Arno met een tandenknarsende Niels, RJ met Margreeth, Iris met haar oudere broer Jan, jemig, wie mis ik nog? Oja Thijzz, die komt met Yvonne, voor het vermaak.
  dinsdag 27 augustus 2024 @ 23:46:08 #182
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214821783
Noor _O_
  woensdag 28 augustus 2024 @ 00:32:45 #183
470039 Firuze60
pi_214821994
OMG, Arno is gewoon een poetsmiep die huizen in de buurt schoonmaakt om wat brood op de plank te krijgen. En Niels en Henk Jan moeten meewerken.

'Het is een pittige werkdag.' Nou, da's mooi, jongen en flink werken voor de kost dan maar en dan nu je eigen krot nog.

Hoe heeft Arno ooit verzonnen om aan dit programma mee te gaan doen? Welke idioot heeft die man gecast?

[ Bericht 34% gewijzigd door Firuze60 op 28-08-2024 00:39:34 ]
  woensdag 28 augustus 2024 @ 00:48:07 #184
470039 Firuze60
pi_214822024
Die ranger bij Mirjam die het schieten uitlegt in het Zuid-Afrikaans, prachtige taal zo, dat heel oud hollands. By far de leukste man die daar rondloopt, haha.

Allemachtig, wat zet Arno hier zichzelf neer als een enorm onsympathieke kutzak. Die kan beter alleen blijven.'Ga effe lekker stofzuigen.' :r

[ Bericht 23% gewijzigd door Firuze60 op 28-08-2024 01:04:00 ]
  woensdag 28 augustus 2024 @ 01:18:48 #185
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214822053
En dat hij GJ dan nog tips gaat geven over zijn onzekerheid. Geen inlevingsvermogen ;( Niet aan gedacht dat het weleens erg onzeker kan maken om aan te komen terwijl hij en Niels zo'n duidelijke 'klik' hebben.

Tweede nacht al dat ik meteen de volgende kijk. Veel te laat :D
  woensdag 28 augustus 2024 @ 01:19:08 #186
470039 Firuze60
pi_214822054
'Ik ben een verschrikkelijke eigenwijze ram' Met een zelfreflectie van een stier en daardoor ben ik zo'n enorme lullo geworden. Die Arno toch, hoe krijgt hij het voor elkaar om zijn ego zo op te blazen tijdens dit programma.

oh gatferredamme, in de vooruitblik komt Debbie alweer met haar smoel te bemoeilalleren.

Dit seizoen is echt teveel gescript en af en toe voorspelbaar. Blijf de montage en muziek geweldig vinden, maar nu iets teveel de kijkers onderschatten.

[ Bericht 37% gewijzigd door Firuze60 op 28-08-2024 01:46:52 ]
  woensdag 28 augustus 2024 @ 07:25:09 #187
171406 Document1
893
pi_214822298
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Welk stel houdt er stand tot de reunie? Ik vermoed: Anja en Peter, Albert (*kuch*) en Joice, Mike en Noor, Mirjam met in de friendzone, Sjoerd. Arno met een tandenknarsende Niels, RJ met Margreeth, Iris met haar oudere broer Jan, jemig, wie mis ik nog? Oja Thijzz, die komt met Yvonne, voor het vermaak.
:') Iedereen dus.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 07:39:33 #188
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_214822350
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 01:18 schreef Quoi het volgende:
En dat hij GJ dan nog tips gaat geven over zijn onzekerheid. Geen inlevingsvermogen ;( Niet aan gedacht dat het weleens erg onzeker kan maken om aan te komen terwijl hij en Niels zo'n duidelijke 'klik' hebben.

Tweede nacht al dat ik meteen de volgende kijk. Veel te laat :D
Wie is GJ ?

Of bedoel je Henkjan?
  woensdag 28 augustus 2024 @ 09:34:10 #189
351926 bloodymary1
pi_214822906
Wat heeft iedereen toch tegen Arno? Ik vind het wel een prima kerel. Hij heeft een bepaalde humor, daar moet je wel doorheen kunnen kijken.

Heb me gisteren weer verbaasd over wat er bij Mike allemaal gebeurt en wat hij allemaal zegt. Ongelooflijk dat die Noor niet gewoon zegt, doei, zoek het lekker uit jij.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 09:41:43 #190
224207 Fascination
La Bush
pi_214822959
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 09:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb me gisteren weer verbaasd over wat er bij Mike allemaal gebeurt en wat hij allemaal zegt. Ongelooflijk dat die Noor niet gewoon zegt, doei, zoek het lekker uit jij.
Pretty privilege. En hij heeft waarschijnlijk zelf niet door met hoeveel dingen hij wegkomt vanwege zijn uiterlijk.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 12:16:48 #191
3542 Gia
User under construction
pi_214823995
quote:
0s.gif Op dinsdag 27 augustus 2024 23:46 schreef fetX het volgende:
Noor _O_
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.

Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 12:29:54 #192
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214824079
Goede actie van Henk Jan.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 17:31:17 #193
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214826358
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 07:39 schreef Flow3r het volgende:

[..]
Wie is GJ ?

Of bedoel je Henkjan?
Ja! HJ dan :D
  woensdag 28 augustus 2024 @ 18:00:56 #194
467044 De-iets-tedikkewielrenner
#Viesdik
pi_214826570
Ik vind Mike uhmmm echt uhhmmm uhhhmm uhhmmm
  woensdag 28 augustus 2024 @ 18:10:32 #195
268491 fetX
Al bezig met volgend seizoen
pi_214826644
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.

Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
Oh ik vind dat drammerige eigenlijk helemaal niet zo, maar goed dat kan natuurlijk :)
  woensdag 28 augustus 2024 @ 18:21:13 #196
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214826720
Arno is weer lekker aan het invullen voor anderen zeg. :') Ik vond het juist assertief van Henk-Jan dat hij gewoon dat gesprek aan gaat. En ik vond Arno en Niels zich ook echt als een stel gedragen bij het uitzoeken van de muziek.

Maar als iemand onzeker is over de situatie in een datingcontext, omdat er tussen twee anderen al een hele goede klik is moet diegene als persoon ook onzeker zijn en geen tegengas kunnen geven volgens Arno.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 19:00:39 #197
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214827015
Vond Mike een beetje nep overkomen de laatste aflevering. Ook die avond met die meiden vroeg mij toch wel af wat er gebeurd was. De opmerkingen van de dames klonken een beetje cryptisch. Ik snap niet dat ze zo coulant naar Mike toe waren (Kia vond hem zo'n mooi mens). Had het idee dat de kater het meer emotioneel maakte qua gevoelens :P Vroeg mij ook af of hij over Noor had verteld eerder tegen de dames (volgens mij wel iets maar vrij weinig). Meer openheid van zaken had hem gesierd als hij dat eerder had gedaan.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:39:40 #198
109683 TheVulture
pi_214829576
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 18:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik vind Mike uhmmm echt uhhmmm uhhhmm uhhmmm
Dit dus, wat maakt die jongen het extra moeilijk voor zichzelf en die meiden door zich niet gewoon duidelijk uit te spreken. Dat "gesprek" aan die ontbijttafel maar ook die date met Noor op die berg... kromme tenen 2.0

Mirjam en Sjoerd zie ik wel goed komen eigenlijk, zij lijkt voor het eerst haar muur te laten zakken en dat is leuk om te zien.

Die vooruitblik bij Thijz trouwens, die man is echt verschrikkelijk wispelturig. Hij lijkt het nu maar weer zelf af te kappen omdat hij bang is dat zij hem straks gaat kwetsen :N

Oh en Debbie in die vooruitblik die Monique aan de golddigger-test onderwerpt. Ze kan beter eens een hartig woordje met haar "vriend" Albert spreken dat hij niet zo'n puberale lompe hork moet zijn.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:42:09 #199
109683 TheVulture
pi_214829602
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 00:48 schreef Firuze60 het volgende:
Die ranger bij Mirjam die het schieten uitlegt in het Zuid-Afrikaans, prachtige taal zo, dat heel oud hollands. By far de leukste man die daar rondloopt, haha.

Die Raz is een leuke vent ja O+
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:51:58 #200
965 lily
pi_214829702
quote:
1s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ook die avond met die meiden vroeg mij toch wel af wat er gebeurd was. De opmerkingen van de dames klonken een beetje cryptisch.
Dat vond ik ook wel apart. Daar is iets gebeurd.
Dat gekleef op bed, skinnydippen en het hoogtepunt was gisteren.
Hmm
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:52:55 #201
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214829711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef lily het volgende:

[..]
Hmm
Dat dacht ik ook. Moet meer gebeurt zijn.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:54:31 #202
109683 TheVulture
pi_214829736
quote:

[..]
Hmm
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap was
  woensdag 28 augustus 2024 @ 22:56:07 #203
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214829752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap was
Precies, leek rauw op haar dak te vallen en het leek dat Mike zich anders had opgesteld dan eerder.
  woensdag 28 augustus 2024 @ 23:46:59 #204
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214830150
Ik vind Kia een hele leuke meid; niet voor Mike maar voor mezelf.
Knap, spontaan, tikkeltje alternatief, vrolijke uitstraling.

Blijkbaar heeft Monique van Albert eerder meegedaan aan reality: Big Brother in 2006. Toen een relatie aangegaan met een andere deelnemer en haar man thuis de zak gegeven. Goed relatiemateriiaal :') Pas er mee op Albert, proef haar gewoon en daarna naar huis sturen.
Sue Me
  donderdag 29 augustus 2024 @ 00:17:51 #205
470039 Firuze60
pi_214830285
Overkill Debbie :r
  donderdag 29 augustus 2024 @ 00:18:19 #206
495467 Aardbeienmoes
pi_214830287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:

[..]

Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aan
if it's meant to be, it will be
  donderdag 29 augustus 2024 @ 00:51:31 #207
470039 Firuze60
pi_214830393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aan
Hij heeft een beetje een Peter Pan uitstraling ook.

Oef, Esther vind ik een leuk type, dat wordt lachen!
  donderdag 29 augustus 2024 @ 01:40:10 #208
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214830446
  donderdag 29 augustus 2024 @ 01:59:17 #209
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214830462
Kom je voor Albert of voor zijn geile kasteel?
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:00:06 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214830463
Ik heb dit programma nog nooit gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:01:34 #211
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214830465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dit programma nog nooit gezien.
Echt een aanrader Mikey.Mss kan je volgend jaar meedoen. ;)
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:03:29 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214830468
Het is een soort ex on the beach voor een oudere generatie als ik het zo zie en lees hier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:24:30 #213
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214830493
Albert is een beetje verliefd.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 07:37:36 #214
109683 TheVulture
pi_214830730
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
Overkill Debbie :r
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed. :')
  donderdag 29 augustus 2024 @ 07:41:38 #215
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214830744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed. :')
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.

En nu dan weer zo testen of het gaat om geld. Vind het zelfs onbeschoft om zoiets zo direct te vragen. Ze zal wel de beste intenties hebben voor Albert ( misschien :P ) maar netjes nee dat is het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Borrelnootje00 op 29-08-2024 07:49:48 ]
  donderdag 29 augustus 2024 @ 07:43:35 #216
109683 TheVulture
pi_214830748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.

En nu dan weer zo testen of het gaat om geld. Vind het zelfs onbeschoft om zoiets zo direct tw vragen.
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 07:46:02 #217
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214830751
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.
Ja precies dat zal het zijn.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 07:58:55 #218
506995 Ixia
pi_214830826
100% dat er meer is gebeurd bij Mike en de 2 vrouwen tijdens hun ‘wilde avond’ met ‘hoogtepunten’, meerdere flessen wijn en ‘skinnydippen’.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 08:05:07 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214830865
100% anti debbie
Laffe huichelaar
  donderdag 29 augustus 2024 @ 08:05:30 #220
3542 Gia
User under construction
pi_214830867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:58 schreef Ixia het volgende:
100% dat er meer is gebeurd bij Mike en de 2 vrouwen tijdens hun ‘wilde avond’ met ‘hoogtepunten’, meerdere flessen wijn en ‘skinnydippen’.
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 13:32:57 #221
351926 bloodymary1
pi_214833078
Die Monique zal toch niet zomaar naar huis gaan? Hopelijk nog wel een stukje spektakel, ze is tenslotte toch niet voor niks gecast uit de RTL-stal.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 13:33:28 #222
351926 bloodymary1
pi_214833083
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 15:23:53 #223
506995 Ixia
pi_214833740
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:05 schreef Gia het volgende:

[..]
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱
  donderdag 29 augustus 2024 @ 15:36:17 #224
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_214833813
Tot nu toe lurkte ik hier een beetje mee maar nu heb ik de nieuwe bij Albert gezien en dacht meteen die Monique te herkennen als oud BB deelnemer 2005 of 2006 en die werd toen verliefd op een deelnemer terwijl ze nog getrouwd was. Heeft daar nog wel een tijdje een relatie mee gehad.

Dus toen moest ik wel ff hier komen kijken of ik dat goed gezien heb.

:D :D :P :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Rhosyn op 29-08-2024 15:42:22 ]
No mercy for animal abusers
  donderdag 29 augustus 2024 @ 15:46:02 #225
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214833861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:23 schreef Ixia het volgende:

[..]
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱
Mike is bi. Wellicht.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 16:59:24 #226
470039 Firuze60
pi_214834371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
  donderdag 29 augustus 2024 @ 17:31:56 #227
495467 Aardbeienmoes
pi_214834629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
Ze deed me denken aan een Drag Queen :X
  donderdag 29 augustus 2024 @ 17:55:49 #228
168093 Soury
Squeek
pi_214834861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze deed me denken aan een Drag Queen :X
  donderdag 29 augustus 2024 @ 17:59:02 #229
470039 Firuze60
pi_214834910
  donderdag 29 augustus 2024 @ 18:04:33 #230
12602 LuNaTiC
Wunderbar!
pi_214834971
Haha wat een verschrikkelijk mens, die nieuwe kakker bij Robert Jan.

Oh en Yvonne, weg bij die bipolaire gek Thijzzzz
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 18:20:15 #231
168093 Soury
Squeek
pi_214835107
Had Debbie nou een stuk karton op haar jurk met een roos?
  donderdag 29 augustus 2024 @ 19:33:14 #232
498803 Vuvuzelala
pi_214836090
Wow die nieuwe bij RJ. Ik trek dat soort mensen onwijs slecht, dat neerbuigende toontje en alles is zo bijdehand scherp. Als ik Margreeth was zou ik hard afknappen als RJ mee gaat in dat gebral van haar.

Mike is een pannekoek die geïsoleerd leeft en totaal niet weet hoe hij met mensen om moet gaan.

Monique vind ik stiekem wel een leuke (mooie) vrouw. Joyce is stom (en niet mooi). Denk dat Albert dat ook wel gaat beseffen als Joyce terug is.

Dat gedoe bij Thijz zag ik wel aankomen, Yvonne vind het vooral leuk als ze ergens anders zijn dan op zijn camping. Thijz is daarin meegegaan maar misschien niet helemaal bij zichzelf gebleven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vuvuzelala op 29-08-2024 19:38:16 ]
  donderdag 29 augustus 2024 @ 21:42:37 #233
470039 Firuze60
pi_214837713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Haha wat een verschrikkelijk mens, die nieuwe kakker bij Robert Jan.

Oh en Yvonne, weg bij die bipolaire gek Thijzzzz
Daar zeg je wat, er zit behoorlijk een steekje los bij Thijs, dat geklodder ook weer van hem om zogenaamd een portret van haar te maken, hij kan er niks van, zal wel half afgemaakt in die allesbrander terecht komen. Wat een griezel eigenlijk.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 21:47:53 #234
470001 Borrelnootje00
deal with it
pi_214837761
Nieuwe vrouw bij RJ gaat niks worden. Hij benoemde al dat ze het graag over zichzelf had en aanwezig was met praten.

Kill komt ze over en vooral heel bitchy tegen Susan. Susan is duidelijk geïntimideerd. Snap ik wel dat ze dat is en in haar hoofd gaat zitten. Die andere vrouw heeft totaal geen warme persoonlijkheid lijkt het zo.

Werd er bijna bang van :P
  donderdag 29 augustus 2024 @ 21:51:13 #235
255123 Benny
pi_214837782
Die nieuwe vrouw bij RJ doet denken aan Juf Ank van de Luizenmoeder
  donderdag 29 augustus 2024 @ 22:27:17 #236
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_214838068
Net aflevering 32 gekeken. Die van 5 september dus.
Mag ik aannemen dat as maandag de laatste 4 afleveringen al op videoland staan?

Wat Thijs nu doet is best wel erg. Eerst overdreven charmant doen en zeggen ik ben verliefd en blabla en dan ineens de bangerik uithangen. Sukkel!
No mercy for animal abusers
  donderdag 29 augustus 2024 @ 22:36:03 #237
109683 TheVulture
pi_214838129
Thijz is echt een enorme lul die wegloopt voor de angst om gekwetst te worden. Had je dan niet opgegeven voor dit programma.

Albert blijft ook echt een kansloos kinderachtig figuur. Het viel me nog mee hoe Debbie met 'm sprak, die heeft inderdaad ook wel door wat voor een puberale hork het eigenlijk is.

Leuk dat Arno en Niels nu de tijd krijgen nu daar de laatste man is vertrokken. ZIe die 2 eigenlijk ook wel samen blijven.

Oh en die nieuwe bij RJ, mi gado. Dat moet toch gewoon een typetje zijn van een actrice. Zo iemand kan toch niet echt bestaan. Ik snap dat Susan daar totaal niet mee om kan gaan, wat een kenau. Ze doet me denken aan dat typetje dat Loes Luca eens speelde in een energiereclame _O-

donderdag 29 augustus 2024 @ 22:53:54 #238
470039 Firuze60
pi_214838234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Thijz is echt een enorme lul die wegloopt voor de angst om gekwetst te worden. Had je dan niet opgegeven voor dit programma.

Albert blijft ook echt een kansloos kinderachtig figuur. Het viel me nog mee hoe Debbie met 'm sprak, die heeft inderdaad ook wel door wat voor een puberale hork het eigenlijk is.

Leuk dat Arno en Niels nu de tijd krijgen nu daar de laatste man is vertrokken. ZIe die 2 eigenlijk ook wel samen blijven.

Oh en die nieuwe bij RJ, mi gado. Dat moet toch gewoon een typetje zijn van een actrice. Zo iemand kan toch niet echt bestaan. Ik snap dat Susan daar totaal niet mee om kan gaan, wat een kenau. Ze doet me denken aan dat typetje dat Loes Luca eens speelde in een energiereclame _O-

Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.

En voor wappiethijs is dit hele avontuur ook alleen maar een groot spel.

Om over Debbie maar te zwijgen, die heeft met haar bemoeizucht zowat het hele programma om zeep geholpen.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 23:13:10 #239
109683 TheVulture
pi_214838373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.

Oh echt :D
  donderdag 29 augustus 2024 @ 23:13:43 #240
109683 TheVulture
pi_214838383
quote:
Zie dit dus nu pas _O-
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 00:34:21 #241
470039 Firuze60
pi_214838824
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Soury het volgende:
Had Debbie nou een stuk karton op haar jurk met een roos?
Alles voelt bij haar aan als bordkarton, inclusief plastic bloemornament in haar kapsel. Ze geilt zelf op miljonairs met kastelen, zogenaamd de 'buurman'. Zoooo doorzichtig slijmerig en achterbaks ook. Bij geen van twee zou ik als betalende gast aanwezig willen zijn.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:30:30 #242
351926 bloodymary1
pi_214839427
quote:
Haha, als wij ergens binnen komen zeggen we nog steeds "wat een beeldige hal!".
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 08:56:09 #243
90600 Jor_Dii
pi_214839601
Mijn god dat nieuwe wijf bij Robert Jan, ik krijg er gewoon de rillingen van 8)7 8)7
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 09:45:14 #244
351926 bloodymary1
pi_214839882
Ik ga al die voorstelfilmpjes uit aflevering 1 nog eens terug kijken, hoe al die rare mensen dan overkwamen en waarom ze zijn gekozen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:02:13 #245
3542 Gia
User under construction
pi_214840033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef Vuvuzelala het volgende:
Wow die nieuwe bij RJ. Ik trek dat soort mensen onwijs slecht, dat neerbuigende toontje en alles is zo bijdehand scherp. Als ik Margreeth was zou ik hard afknappen als RJ mee gaat in dat gebral van haar.

Margreeth? Die is toch allang weg!
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nieuwe vrouw bij RJ gaat niks worden. Hij benoemde al dat ze het graag over zichzelf had en aanwezig was met praten.

Kill komt ze over en vooral heel bitchy tegen Susan. Susan is duidelijk geïntimideerd. Snap ik wel dat ze dat is en in haar hoofd gaat zitten. Die andere vrouw heeft totaal geen warme persoonlijkheid lijkt het zo.

Werd er bijna bang van :P
Hij wilde onderzoeken of er ook een 'uit' knop op zat. Haha.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:04:05 #246
90600 Jor_Dii
pi_214840046
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Gia het volgende:
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.

Dat zeiden wij ook direct. Maar wat een vervelend karakter heeft die vrouw zeg. Mega amicaal direct naar Robert Jan én Susan, maar ook behoorlijk onbeschoft, continue met haar mond vol praten etc. Walgelijk gewoon :r
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:18:54 #247
16286 wingdings
pi_214840127
In die nieuwe dame in Schotland zit inderdaad wel wat van Loes Luca uit dat reclamespotje.

Bij mij schoot als eerste Guurtje uit koefnoen te binnen.
Ook dat passief agressieve en wannabe kakmadam,

vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:27:28 #248
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_214840167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:

Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
quote:
80s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:27 schreef Rhosyn het volgende:

Net aflevering 32 gekeken. Die van 5 september dus.
Mag ik aannemen dat as maandag de laatste 4 afleveringen al op Videoland staan?

Vooruitkijken B&B Vol Liefde op Videoland:
Denk vanaf maandag 2 september nog drie afleveringen van B&B Vol Liefde, 33, 34, 35,
Maandag 9, 10, 11 september geen afleveringen op het vooruitkijken Videoland, want het is OP.
Donderdag 12 september de reünie.

De tv kijkers kunnen nog lekker twee weken genieten en dat ga ik ook doen, O+ volgende week niet vooruit kijken op Videoland,
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 11:46:04 #249
501164 KinKiJan
pi_214840681

Damn, dat zou wat zijn! Bonnie & Clyde Vol Liefde
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:20:15 #250
411712 suzebol75
pi_214841361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 13:25:18 #251
501164 KinKiJan
pi_214841456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:20 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van ;)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:21:55 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214842127
Die nieuwe dame in schotland... vre-se-lijk! :{
En dan vooral hoe ze is tegen de andere kandidaat, met die opmerkingen over de hakken en de laarzen etc.
Geloof ook niet dat ze er punten mee scoort bij RJ, ook al is ze misschien bezig met zwartgallige humor (lastig in te schatten in t begin).

[ Bericht 46% gewijzigd door Ang3l op 30-08-2024 14:32:44 ]
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:23:52 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214842144
quote:

[..]
Hmm
Ik zei ook meteen: O, trio geweest! :D
L'Amour menaçant:
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 17:09:24 #254
411712 suzebol75
pi_214843672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van ;)
Maakt niet uit, als de joggingbroek naar beneden al genoeg reden geeft tot.... Zal het bij een ontmoeting ook wel snel kunnen gaan haha.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:52:30 #255
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214845128
quote:
[ afbeelding ]

Passen perfect bij elkaar :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 01:54:32 #256
498803 Vuvuzelala
pi_214847195
quote:
[ afbeelding ]

Waar is dat viezige haar van hem gebleven?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:42:51 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214849974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe dame in schotland... vre-se-lijk! :{
En dan vooral hoe ze is tegen de andere kandidaat, met die opmerkingen over de hakken en de laarzen etc.
Geloof ook niet dat ze er punten mee scoort bij RJ, ook al is ze misschien bezig met zwartgallige humor (lastig in te schatten in t begin).

Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.

Ik vond Els super irritant maar ik hoop toch dat ze nog terugkomt.
  zaterdag 31 augustus 2024 @ 15:12:41 #258
498859 Thorelf
pi_214850471
Ik snap Mike totaal niet... gaat hij voor de jonge Noor die heel veel aandacht en haar zin wil. En dat met zijn verlatingsangst. Niets is zeker,maar dit meisje.... nee
  zondag 1 september 2024 @ 14:52:08 #259
182698 Cirilico
pi_214858630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga al die voorstelfilmpjes uit aflevering 1 nog eens terug kijken, hoe al die rare mensen dan overkwamen en waarom ze zijn gekozen.
Die nieuwe van RJ was volgens mij die heel decadent met een geweer in haar handen ronddwarrelde.
Hotapnyc
  maandag 2 september 2024 @ 02:41:44 #260
424119 FreshFruit
Vita Brevis.
pi_214865442
OMG.
"Mag ik je puppy zijn."
  maandag 2 september 2024 @ 06:36:42 #261
28167 matthijst
pi_214865577
David deed me steeds denken aan die dude van Peter R: "Mabel, ken je mij nog?"

Jan mocht wel heel makkelijk weg bij iris. Een week terug was ze nog hoteldebotel.
Jan past d'r prima bij. Wat moet ze in godsnaam met die creepy dansleraar.
Elke dag is jandag.

Dat Noor weer terugkomt. Meid. Je was goed weggekomen bij die emo.
Dat ie een slijmbrief schrijft en dan eerst nog zegt: Neu, die andere twee moeten ook een kans krijgen om te efoilen.

Thijs en Yvonne. Elkaar gevonden. Je kan die stemmen met AI omwisselen dan praten ze hetzelfde. Waar is ie nou bang voor. Die ouwe hippie?

Gadverdamme. Die Henk Jan die met z'n vingers in dat gore doucheputje zat te graven :r
Arno heeft een zwembad of is dat een schoonmaakhuis? 3 weken die stinktoko gezien en nu eindelijk een keer chillen in een fris uitziend zwembad :D
Ze mogen die 2 er nu voor de rest wel uit knippen.

Albert. Wat een vieze gast is het. Dat ie die Monique twee dagen had willen laten wachten zodat hij even Joyce kan testrijden. Joyce. Met die jas over z'n hoofd op het vliegveld. Kleuterstem weer terug. Brrrr. 50+. Doe ff lekker normaal.

Wat een bitch die Esther bij RJ. Met dr gele bejaardenhaar.
"Bralaap" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 02-09-2024 06:48:29 ]
  maandag 2 september 2024 @ 07:45:51 #262
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214865843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Afgelopen week werd de reünie opgenomen dus alle (interessante) deelnemers zijn in Nederland. Zal wel niet een hele toevallige ontmoeting zijn dit. Afgelopen weekend zijn Jan en Iris ook al gespot in Brielle.
Sue Me
  maandag 2 september 2024 @ 08:26:17 #263
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214866021
quote:
[ afbeelding ]

Ze hebben wel hun best gedaan om als twee typetjes te poseren zeg _O-
  maandag 2 september 2024 @ 09:54:05 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214866544
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Kreator het volgende:

[..]
Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.

Ik vond Els super irritant maar ik hoop toch dat ze nog terugkomt.
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheen :)
L'Amour menaçant:
  maandag 2 september 2024 @ 10:12:17 #265
351926 bloodymary1
pi_214866674
Ieuw die Albert met zijn puppy Joyce. Krijg daar zo de kriebels van. Hoe zij doet, met haar onderdanige gedrag. Krijg er braakneigingen van. Dan denk ik, waarom kijk ik hier nog naar...
  maandag 2 september 2024 @ 10:39:31 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214866914
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieuw die Albert met zijn puppy Joyce. Krijg daar zo de kriebels van. Hoe zij doet, met haar onderdanige gedrag. Krijg er braakneigingen van. Dan denk ik, waarom kijk ik hier nog naar...
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijk :{
Ik word er ook heel naar van, dat in combi met Pappie Albert.
Soort rollenspel bijna, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
L'Amour menaçant:
  maandag 2 september 2024 @ 11:27:52 #267
456828 viceversa
pi_214867331
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijk :{
Ik word er ook heel naar van, dat in combi met Pappie Albert.
Soort rollenspel bijna, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
Brrr ja, een soort Freudiaans toneelstuk.
  maandag 2 september 2024 @ 11:54:39 #268
456828 viceversa
pi_214867577
Dat shot van Peter in z'n zwembroek met uitzicht op de boot _O- Heerlijk camerawerk.
  maandag 2 september 2024 @ 13:59:50 #269
441440 aquawoman
Bitch please
pi_214868704
Arno en Niels: ik vind ze niet sympathiek en ook saai, maar nog steeds leuk om te zien dat er echt iets opbloeit.

Iris: Leuk hoe veel plezier Iris en Jan hadden! Hoop dat Peterdag gaat tegenvallen :)

RJ: ik kan die Esther niet aan, wat een vervelend mens. Wel apart de vooruitblik met Suzanne - ik hoop nog steed op de return of els :)

Albert en Joyce: Gadverdamme. Wel interessant om te zien hoe weinig vertrouwen Joyce in Albert heeft. Je snapt uiteraard waar dat vandaan komt, maar het lijkt me niet echt een goede basis.

Veelbelovende vooruitblik, zin in de volgende aflevering - Anja en Peter zijn wel heel schattig zo :) Ik hoef er geen uren naar te kijken maar ik vind het wel snoezig. :)
  maandag 2 september 2024 @ 17:33:27 #270
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214870492
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even. :?
  maandag 2 september 2024 @ 17:46:28 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214870632
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even. :?
Dat snapte ik ook even niet. Zoals wel meer niet :D
  maandag 2 september 2024 @ 18:02:27 #272
224207 Fascination
La Bush
pi_214870885
God, het was weer bij vlagen amper aan te zien. ;(

Erg gelachen om het commentaar van Jan over de zwembroek van Peter. Ik heb zo het idee dat er niet iets romantisch meer opbloeit tussen Iris en Peter. Zijn visallergie was een afknapper voor Iris en Peter vindt het maar niets dat hij niet de volle aandacht heeft.

Joyce zat weer heel uitgekookt een typetje te spelen. De enthousiaste meid die maar wat blij is om weer bij haar grote liefde thuis te zijn. Ook meteen weer proberen de nieuwe vrouw af te kraken door het onopgemaakte bed te benoemen. Is wel een constante bij haar. Nee ze was niet verliefd, maar al een stap verder. Uhu.

Arno en Niels was wel een beetje schattig. Maar ik zie het ook voor me dat Niels er op een gegeven moment genoeg van heeft. Lijkt me toch wel wat wispelturig.

R-J was vandaag licht irritant. Op zich niet verbazingwekkend dat tegenover z’n hoffelijkheid staat dat hij graag het mannetje wil zijn dat leidt, uitlegt en een vrouw zoekt die graag volgt en gehoorzaamt. Dat is de andere kant van de medaille.
  maandag 2 september 2024 @ 19:33:11 #273
102232 Serinde
pi_214872219
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheen :)
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzo :D
  maandag 2 september 2024 @ 19:42:11 #274
168093 Soury
Squeek
pi_214872338
Vond die opmerking van RJ dat Susan onbenullig reageerde op zijn "veel vrouwen in zijn auto" grap echt raar. Ik vind de grapjes van RJ eigenlijk flauw en onbenullig. Met zijn hoogtevrees op een krant opmerking. :')
Die Esther gelijk er bovenop met dat sarcastische grapjes niet door iedereen worden begrepen, zucht. Sarcasme is toch echt wat anders muts met je slagroom kippen :{w
  maandag 2 september 2024 @ 20:29:28 #275
470039 Firuze60
pi_214873032
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Soury het volgende:
Vond die opmerking van RJ dat Susan onbenullig reageerde op zijn "veel vrouwen in zijn auto" grap echt raar. Ik vind de grapjes van RJ eigenlijk flauw en onbenullig. Met zijn hoogtevrees op een krant opmerking. :')
Die Esther gelijk er bovenop met dat sarcastische grapjes niet door iedereen worden begrepen, zucht. Sarcasme is toch echt wat anders muts met je slagroom kippen :{w
het is zo overduidelijk dat RJ alleen maar meedoet aan dit programma om zijn toko te promoten. Hij heeft werkelijk niets met alle vrouwen die voorbij zijn gekomen.
En Arno, het blije ei, vind er geen reet aan, in de laatste aflevering blijkt duidelijk hoe hij rond komt in die baggerhut van hem, gewoon als schoonmaker in rijke huizen in de buurt.

Over Joyce en Albert, geen woorden meer voor. :X :r
  maandag 2 september 2024 @ 20:34:50 #276
224207 Fascination
La Bush
pi_214873080
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.
  maandag 2 september 2024 @ 20:39:48 #277
470039 Firuze60
pi_214873147
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 20:34 schreef Fascination het volgende:

[..]
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.
Precies, zo belachelijk gescript, krijg spontaan jeuk onder mijn oksels.
  maandag 2 september 2024 @ 22:19:12 #278
351926 bloodymary1
pi_214874895
Ja dat was wel duidelijk dat dat gescript was. Er heeft daar nog nooit iemand zelf de bedden opgemaakt. En dan ook nog insinueren dat Monique het expres zo neergelegd heeft alsof er twee personen in gelegen hebben. Wanne gek.
  Official ESF Kreviewer maandag 2 september 2024 @ 23:01:36 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214875555
Ik denk dat Joyce wel een beetje een gekkie is. Ongetwijfeld fantastisch om te wippen maar gaat zich met de dag gekker gedragen.
(Niet dat ze zo knap is, maar het is wel mijn ervaring dat hoe gekker in de kop, hoe beter in bed wel opgaat)

RJ heeft ook wel pech met de dames. Zit weinig tussen waar je wat mee kan. Hij noemt het speldenprikken of testen maar die dames tonen geen enkel initiatief.
  maandag 2 september 2024 @ 23:08:16 #280
470039 Firuze60
pi_214875630
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat was wel duidelijk dat dat gescript was. Er heeft daar nog nooit iemand zelf de bedden opgemaakt. En dan ook nog insinueren dat Monique het expres zo neergelegd heeft alsof er twee personen in gelegen hebben. Wanne gek.
Ja, dat. Alles te doorzichtig in een frame gezet en gemonteerd. Kan ook zijn dat ik als kijker verwend ben geworden. Het wordt saaaaaai voorspelbaar.
  dinsdag 3 september 2024 @ 08:58:40 #281
403820 Aberkullie
pi_214877435
BRING ELS BACK
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:11:28 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214877524
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzo :D
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook waren :') ) en ook wel weer down to earth met zelfspot.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:12:08 #283
3542 Gia
User under construction
pi_214877530
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:59 schreef aquawoman het volgende:
Iris: Leuk hoe veel plezier Iris en Jan hadden! Hoop dat Peterdag gaat tegenvallen :)

Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.
  dinsdag 3 september 2024 @ 10:45:14 #284
498087 ISVV
pi_214878242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.
Ik vind die Peter zo'n smeerkees he, vieze vent. Je zou er een kamer mee moeten delen zeg.
  dinsdag 3 september 2024 @ 12:06:51 #285
403820 Aberkullie
pi_214879060
Peter zien we terug in een Netflix serie als seriemoordenaar
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:15:46 #286
102232 Serinde
pi_214879912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook waren :') ) en ook wel weer down to earth met zelfspot.
Precies daarom vind ik hem ook leuk! Zelfspot vind ik heel aantrekkelijk O+
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:26:36 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214880013
Ik vind RJ ook leuk. En al ben ik team Suus, ik denk niet dat die twee de beste match zijn.

Hij roept btw heel hard dat hij een initiatiefnemende, zelfstandige dame zoekt, maar vind stiekem dat volgzame wel prettig. En daarom zal hij wel eindigen met Suus.
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:52:24 #288
482856 Irri-tante
pi_214880240
Die Esther bij RJ is een soort van tornado. Wat een vermoeiende dame.

Stiekem mis ik Els, al vind ik Suus wel leuk. Suus kijkt haar ogen en uit en vind het soms ook maar een hoop gebral/ bla bla.
  dinsdag 3 september 2024 @ 15:19:03 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214880895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:52 schreef Irri-tante het volgende:
Die Esther bij RJ is een soort van tornado. Wat een vermoeiende dame.

Die vindt zichzelf heel wat, overschreeuwt ook constant alles. Ik vind het 1 grote parodie dat mens. Intens vermoeiend.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 september 2024 @ 17:16:28 #290
495525 Stepperoller
Drammer
pi_214881918
Ik vind Suus de net wat minder sprankelende versie van Margreet.
  dinsdag 3 september 2024 @ 17:48:04 #291
965 lily
pi_214882343
Ik weet even niet meer wie Suus en Margreet zijn. Ik loop 2 afleveringen achter.
Ik merk wel dat het me minder pakt dan andere seizoenen en heb ook weinig tijd om te kijken waardoor ik de afleveringen wat afraffel.

Vrijdag waarschijnlijk meer tijd om te kijken maar ik ben wel benieuwd naar het einde/reunie.
  dinsdag 3 september 2024 @ 18:07:59 #292
965 lily
pi_214882521
Even de dames opgezocht.
Ze lijken wel op elkaar :D maar ik weet nu weer wie wie is.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 september 2024 @ 21:08:09 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214884080
Dit zou wel eens het meesr succesvolle seizoen ooit kunnen zijn qua liefde. Al kan het ook gewoon zo geedit zijn.

Anja ben ik in de loop vh seizoen wel steeds meer gaan waarderen.
  woensdag 4 september 2024 @ 00:19:03 #294
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214885470
Is het iemand wel eens opgevallen dat Peter van Anja een wijsvinger mist?
Sue Me
  woensdag 4 september 2024 @ 02:35:29 #295
495467 Aardbeienmoes
pi_214885615
Peter noemde Iris een workaholic, dat zie ik niet, te beroerd om voor haar gasten ontbijt te maken. Kop koffie wil nog net. Een alcoholic (jamas) zie ik eerder in haar en dan nog rijden met drank op -O-

Die Esther had ik meteen met de Schotse PostNL of DHL op laten halen, wat een overdreven en overheersend type, die ook nog eens heel denigrerend doet tegen Suus. Suus, normale, leuke vrouw. Of ze bij RJ pas, geen idee, maar zij liever dan Els, ook zo'n brrrrr. type

Arno denkt dat hij een lekker hapje is, met zijn NIET B&B. Hij zoekt volgens mij eerder klusjesmannen, zodat het eerder klaar is. Krijg jeuk van die vent.

Mirjam lijkt wat te ontdooien met Sjoerd, komt wat leuker over .

Mike moet nodig in therapie, wat een jankbal

Anja.. ik hoop voor haar dat ze nog eens lekker mag zoenen, maar please, breng het niet in beeld

Thijz en Albert, 2 vieze oude kerels, geen woorden aan vuil maken ^p^
  woensdag 4 september 2024 @ 08:00:15 #296
28167 matthijst
pi_214886110
Bizar. Die Thijz. Die gast spoort niet. Die zoekt gewoon naar dingen om d'r weg te sturen.

Anja en Peter. Toch wel leuk. Niet mijn vrouw. Maar ze passen goed bij elkaar lijkt het. Ze leefden nog lang en gelukkig...

Mirjam blijft vaag. Bij al die dudes liep ze te drammen dat ze niks vroegen of stil waren. Maar bij Sjoerdje is dat allemaal prima. Of is Sjoerd de enige die wat bleek te zijn. Dan heeft ze slecht opgelet bij die filmpjes.

Joyce. :r "Het is een mooie dag voor yoga heh, lekker naar mijn kinderkontje kijken. Terwijl ik met m'n kinderstemmetje tegen je praat, heh pappie"? :r
Wat een debiel wief. Albert is d'r over een week of 2 ook wel klaar mee hoop ik.

Mike en Noor. Wat blijft die gast besluiteloos. Ik vind je heel leuk. Maar ik heb niet het gevoel dat ik je moet zoenen. Daarvoor moet je eerst nog een efoildiploma halen. Wat een kneus. Half Nederland wil Noor zoenen. Wat wil die gast nou. Pfffffff.

RJ: mooi dat die Esther 't niet is geworden, leuk stel nu, RJ en Suus. Durf d'r alleen geen stuiver op te zetten of dat stand gaat houden.

Arno en Niels. Leuk voor die gasten maar ze boeien me geen flikker niks. Vooral doordat die Arno zo irritant is. Was mooi geweest als Niels en Henk Jan (?) d'r samen vandoor waren gegaan.
  woensdag 4 september 2024 @ 08:44:48 #297
109123 alpeko
pi_214886409
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Kreator het volgende:
Dit zou wel eens het meesr succesvolle seizoen ooit kunnen zijn qua liefde.
Sla me maar om de oren als ik er naast zit maar ik denk eigenlijk dat alleen Anja nog samen is met Peter. De Debbie en Paul van dit seizoen. Hij kwam als eerste. Het werd nooit echt heel spetterend maar voor beiden is dit beter dan alleen zijn en hij past in haar leventje vol vreemde spelregels.

Mike = een tijdbom en had in de zomer ook geen tijd. Gaat niet werken met Noor die gewoon de volle aandacht wil.

Thijz = een twijfelaar en krabbelde zelf al terug, zij gaat daar van binnen ook dood in de winter

Mirjam = opgefleurd sinds Sjoerd. Dit is een beetje een gokje. Weinig gehoord over zijn motieven. Wat zou hij daar gaan doen? Ik schat in dat afstand en ambities zorgen dat dit niet gaat werken.

Arno = niet in staat in te zien dat hij Niels daar niks te bieden heeft. Niels gaat zich daar vervelen en Arno gaat hem op de huid zitten

Iris = op zoek naar seks en Jan is volledig friendzoned.... zien elkaar nog wel maar geen liefde

RJ = meer bezig met Schotland dan met de liefde. Hoop dat ie Els nog een belletje heeft gegeven. Suus past daar gewoon niet zo. Wel een schatje.

Albert = Albert :') Die is ondertussen nog 10x verliefd geworden op iemand anders en zijn puppy is weggelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 04-09-2024 08:50:50 ]
  woensdag 4 september 2024 @ 09:34:40 #298
506995 Ixia
pi_214886932
Ik kijk de aflevering van gisteren en Anja en Peter 😍 Hun gesprek en de intimiteit tussen hen zijn echt schattig om te zien vind ik. Allebei in de 70, lijken elkaar echt leuk te vinden en accepteren elkaar precies zoals ze zijn. Ik denk (en hoop🤞🏻) dat ze nog steeds samen zijn!
  woensdag 4 september 2024 @ 09:45:23 #299
351926 bloodymary1
pi_214887087
Anja en Peter zijn echt leuk samen. En ook gewoon op een normale manier. Niet dat gekir van oeh, ik lijk wel 16, ik lijk wel een puber. Suus riep dat gisteren ook al. Alsof volwassenen niet meer verliefd kunnen worden. Rare instelling is dat.
  woensdag 4 september 2024 @ 09:47:08 #300
351926 bloodymary1
pi_214887101
En ik werd weer onpasselijk van die twee puppy's. Brrrr.... Ik vind het nooit een probleem om mensen in het openbaar te zien zoenen, maar dat gelebber van hun is echt afstotelijk.
  woensdag 4 september 2024 @ 17:02:31 #301
224207 Fascination
La Bush
pi_214891022
Omg Albert heeft een LP van Fever Ray. Hij is iets m’n achting gestegen.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')