Thijz krijgt een koekje van eigen deeg zo te zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Thijz is echt een viespeuk
Ja, mee eens! Vind het seizoen ook wat lang duren, ben nu bij aflevering 24 maar het voelt als een moetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
Het kakt inderdaad wel wat in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
De b&b houders waar het om gaat zijn ook maar matig om eerlijk te zijn. Of totaal niet open voor de liefde, lichtelijk authistisch of gewoon onbeleefd of in een aantal gevallen smerig (albert en thijz)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, daar verschillen we dan in. Ik vind die mannen bij Mirjam bijvoorbeeld wel gekkies.
Wat is een wonderwall-man?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.
Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.
Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Ik gok die nieuwzeelandse gitar hero.quote:
Ik wilde meteen t geluid uitzetten toen ie daar mee aan kwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend.
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelenquote:
Ah ik snap het, dank!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef aquawoman het volgende:
[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
Wat is?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:01 schreef Fascination het volgende:
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd![]()
En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.
Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Bij Arno blijf ik het allemaal heel gezapig en saai vinden. En ben het met je eens over Niels, die lijkt mij een beetje parasieterig. Yvonne is een actrice, maar heeft wel lekker het hoofd op hol gemaakt van die halve gare. Robert Jan stuurde Louise naar huis, die had geen zin in een betweter om hem heen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Yvonneis eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijzquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
Dat is gewoon eeen "jonge" hond net als die Albert.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 09:23 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijz
Mijn tenen staan denk ik pas in 2026 weer rechtquote:Op donderdag 22 augustus 2024 22:06 schreef Quoi het volgende:
Ik kijk nu voor de tweede keer die afwijzing van Sandra bij Albert (vriendlief kijkt het nu). Ik kan het gewoon niet aanzien![]()
![]()
En dan nog thee voor 'm maken
Enorm hard gelachen, ben jij Albert? Jouw avatar klopt volledig, Albert zonder hoofd met hangtieten.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 17:35 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Albert is een vreselijke vent, maar kijk graag naar hem
Wie? Haal namen door elkaar, Monique? Die bruidsjurkencoupeuse? Die had direct rechtsomkeert moeten gaan nadat Albert even weg moest en haar alleen liet zitten. Kan zijn dat zij ook dacht, beetje tv-aandacht en een paar leuke dagen, ze had i.i.g. een koffer mee voor drie maanden logeren, de arme hulp van Albert zeulde die hutkoffer de trap op. 2quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:09 schreef Fascination het volgende:
Ja Jezus Monique, zeg dan ook bij die afscheidsspeech wat voor een zwamverhaal Albert afsteekt. Die man krijgt zo nooit tegenspraak. Hoe hij na afloop ook zo extreem ongeïnteresseerd erbij zat met een blik van: rot heel snel op.
Sandraquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 00:09 schreef Fascination het volgende:
Ja Jezus Monique, zeg dan ook bij die afscheidsspeech wat voor een zwamverhaal Albert afsteekt. Die man krijgt zo nooit tegenspraak. Hoe hij na afloop ook zo extreem ongeïnteresseerd erbij zat met een blik van: rot heel snel op.
Precies, trek dan meteen je bek open.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 16:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Zo typerend voor zo'n type, die vrouw (naam vergeten) die weg gaat bij Robert-Jan:
Ja, ja, ik begrijp het helemaal. Ja, zeker.
En dan als hij weg is voor de camera: ik ben het er echt niet mee eens!
heel misschien joyce met haar issues. Misschien dan hequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:01 schreef Document1 het volgende:
Wat voort leven moet dat zijn? Als iedereen je leuk vindt omdat je geld hebt. Zonder poen zou niemand Albert doen.
Ben je dan een baas? Ik noem dat sneu.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is Albert wel een baas. Gewoon zoveel mogelijk van die miepjes scoren. Kan hem het schelen hoe ze verder over hem denken.
Sneu voor de dames vooral, als die het te serieus nemen.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Ik noem dat sneu.
Dus voor hem is alles een grote grap?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Sneu voor de dames vooral, als die het te serieus nemen.
Ja! Lijkt er verdomd veel op, kan haast niet anders of ze is hetquote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
Dit programma zeker, dat lijkt me wel duidelijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:15 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Dus voor hem is alles een grote grap?
Jammer idd , daarom kijk ik ook minder.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:35 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Dit programma zeker, dat lijkt me wel duidelijk.
Ik dacht dat dus ookquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:22 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Ja! Lijkt er verdomd veel op, kan haast niet anders of ze is het
Mwah, de hele opzet van dit programma is toch vermaakgericht. Zo moet je het ook zien. Typisch RTL. De mensen doen mee om op tv te komen, al dan niet als (slechte) promotie van hun B&B. Veel kandidaten zijn gecast, dingen in scéne gezet. Het gaat niet echt om een partner te vinden, uitzonderingen daar gelaten. Wat dat betreft is het compleet anders als bijvoorbeeld Boer Zoekt Vrouw.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:37 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Jammer idd , daarom kijk ik ook minder.
Dat lijkt me duidelijk , maar dan nog op een gegeven is het allemaal niet zo interessant meer. waar ik de eerste seizoenen het nog leuk vond , is de hype er inmiddels wel vanaf.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, de hele opzet van dit programma is toch vermaakgericht. Zo moet je het ook zien. Typisch RTL. De mensen doen mee om op tv te komen, al dan niet als (slechte) promotie van hun B&B. Veel kandidaten zijn gecast, dingen in scéne gezet. Het gaat niet echt om een partner te vinden, uitzonderingen daar gelaten. Wat dat betreft is het compleet anders als bijvoorbeeld Boer Zoekt Vrouw.
Maar als je daar doorheen kijkt is het wat het is, puur (leed)vermaak.
Ja klopt, hele toestand toen met die man van haar en de zusjes in BBquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:39 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik dacht dat dus ookDie verliet haar man toch voor Tijn? Maar dat is dus blijkbaar ook over
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.It's weird being the same age as old people
☺smilies
Bij Albert zap ik vaak juist wegquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 12:30 schreef Stepperoller het volgende:
Albert is wel mijn favoriet om naar te kijken, want het is nooit saai bij hem. Ook als het één grote grap is krijg ik kromme tenen van dat pappie mammie gedoe met Joyce met haar babystem.
Daarna volgen Iris en Thijz. Hoewel ik Thijz momenteel eigenlijk ook saai vind als hij Yvonne voor de zoveelste keer in haar reet grijpt. Iris is de meest ongastvrije persoon die ik ooit heb gezien, dus ik vind het heel bijzonder dat uitgerekend zo iemand dan een B&B heeft. En een deel van haar mannen zijn wel echte typetjes.
Anja vond ik daarom in het begin ook geinig met die Joop (die ook al eerder op tv kwam, toen hij nog als ambulancemedewerker werkte), maar daar is het momenteel een dooie boel. Terwijl ik 'We zijn er bijna' met die camperbejaarden van Omroep Max af en toe best geinig vind vanwege alle kneuterigheid.
Robert Jan is onderhand ook wel een beetje saai, maar ik waardeer het wel aan hem dat hij nooit echt negatief is over anderen en kritische noten vaak bij zichzelf houdt en hoe hij iets ervaart. Hij doet ook zelf moeite voor de kandidaten en om een beetje in de smaak te vallen ipv dat hij denkt alles voor het kiezen te hebben. Voor mij is hij een beetje de tegenpool van de andere heren (muv Mike) daarin.
Vorig jaar waren er voor mij meer smaakmakers zoals een Petri en een Walter. Leendert en Martijn waren van zichzelf ook aparte figuren. Marian stuurde amper iemand weg, dus die liep met een heel harem rond aan het eind. En een Bram was zelf niet zo boeiend, maar dat zelfvoorzienende was nog wel geinig om te zien.
Retteketet naar zijn betere bed!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:23 schreef bloodymary1 het volgende:
Eigenlijk is Albert wel een baas. Gewoon zoveel mogelijk van die miepjes scoren. Kan hem het schelen hoe ze verder over hem denken.
Ik vind dat ook sneu. Maar.... wie is er sneuer? De persoon die dit gedrag vertoont, of de vrouwen die er in trappen en hem er mee weg laten komen? Ik ben niet van de victim-blaming, maar als je toch gvd als een schoothondje meteen een kopje thee gaat zetten voor een man die je net lomp gedumpt heeft (een man die je nog niet eens 5 min de kans heeft gegeven je te leren kennen), dan ben je toch ook wel echt een enabler?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:07 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ben je dan een baas? Ik noem dat sneu.
Ik reageerde op de baasopmerking, want dat slaat nergens op. verder vind ik dat beide partijen verantwoordelijk zijn voor wat ze doenquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ook sneu. Maar.... wie is er sneuer? De persoon die dit gedrag vertoont, of de vrouwen die er in trappen en hem er mee weg laten komen? Ik ben niet van de victim-blaming, maar als je toch gvd als een schoothondje meteen een kopje thee gaat zetten voor een man die je net lomp gedumpt heeft (een man die je nog niet eens 5 min de kans heeft gegeven je te leren kennen), dan ben je toch ook wel echt een enabler?
En als die Kwalbert nooit tegengas krijgt en er mee wegkomt, dan is dat toch super handig om van die miepjes rondom je te hebben? Geef m eens ongelijk. Integer? Nee. Handig? Ja.
100% dit.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:34 schreef Kreator het volgende:
Het laat maar weer eens zien hoe belangrijk mensen geld vinden. Albert is de lelijkste man op aarde, heeft niets aantrekkelijks. Is daarbij qua persoonlijkheid een kleuter, heeft twee jonge kinderen en behandelt vrouwen als stront en denkt alleen aan zichzelf.
Als die net zoveel geld had als de gemiddelde mens, zou hij nog niet scoren als een vrouw in de fik stond en hij de enige met water was.
O ja, snap ik. Ik ging er alleen verder op in, dat ik beide partjen sneu vind.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:16 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Ik reageerde op de baasopmerking, want dat slaat nergens op. verder vind ik dat beide partijen verantwoordelijk zijn voor wat ze doen
Beide partijen zijn idd sneu maar van het een wordt het gedrag als gezien als een baas , dat begrijp ik niet helemaalquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:18 schreef Ang3l het volgende:
[..]
O ja, snap ik. Ik ging er alleen verder op in, dat ik beide partjen sneu vind.
Ik vind hem geen baas nee. Nou ja, geen baas zoals ik zou willen zijn.
Op zich wel een "baas" dat hij er mee wegkomt.
Maar dat is geen verdienste van hem. Dat is een falen van de ander.
Ik vind het erger dat types als Debbie en haar ex Alfred (die van zat hem op Fb schijnbaar overal te verdedigen) hem enablen, want dat is een stuk structureler dan mensen die hem daarna toch nooit meer zien.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:13 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind dat ook sneu. Maar.... wie is er sneuer? De persoon die dit gedrag vertoont, of de vrouwen die er in trappen en hem er mee weg laten komen? Ik ben niet van de victim-blaming, maar als je toch gvd als een schoothondje meteen een kopje thee gaat zetten voor een man die je net lomp gedumpt heeft (een man die je nog niet eens 5 min de kans heeft gegeven je te leren kennen), dan ben je toch ook wel echt een enabler?
En als die Kwalbert nooit tegengas krijgt en er mee wegkomt, dan is dat toch super handig om van die miepjes rondom je te hebben? Geef m eens ongelijk. Integer? Nee. Handig? Ja.
Oh helemaal met je eens hoor! Slecht programma, zoals bijna alles bij RTL, maar toch vermakelijk. Heb wel zin in het nieuwe seizoen van de Belgische, hopelijk komt dat ook snel. De eerste twee seizoenen vond ik veel beter dan de NLse en dit seizoen zit er ook wat ophef in over een B&Bhouder die ik via via ken. Een NLer natuurlijk... met ongewenste intimidatie en zo. Smullen weer!quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 11:44 schreef bloodymary1 het volgende:
[..]
Mwah, de hele opzet van dit programma is toch vermaakgericht. Zo moet je het ook zien. Typisch RTL. De mensen doen mee om op tv te komen, al dan niet als (slechte) promotie van hun B&B. Veel kandidaten zijn gecast, dingen in scéne gezet. Het gaat niet echt om een partner te vinden, uitzonderingen daar gelaten. Wat dat betreft is het compleet anders als bijvoorbeeld Boer Zoekt Vrouw.
Maar als je daar doorheen kijkt is het wat het is, puur (leed)vermaak.
Ik bedoel ook niet een baas als iemand die ik bewonder of die ik zou willen zijn. Maar gewoon als een uitdrukking over iemand die overal schijt aan heeft en er ook nog goed mee weg komt.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:22 schreef Puzzie het volgende:
[..]
Beide partijen zijn idd sneu maar van het een wordt het gedrag als gezien als een baas , dat begrijp ik niet helemaal
Maar ja, zij heeft ook telkens gasten waarbij het dichtbij komen gepaard gaat met amper vragen aan haar hebben gesteld om haar te leren kennen. Dat kan van die creepkriebels geven. Een knuffel zou ik dan ook niet fijn vinden terwijl ik best wel van de knuffels ben (ben dus ook blij dat dat anno 2024 een normale begroeting is ipv wanggezoen).quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:56 schreef matthijst het volgende:
Pfff, wordt wel steeds lastiger om naar te kijken.
Mirjam, niet boeiend, lijkt beschadigd in een vorige relatie: iedereen die een beetje dichtbij komt trapt ze op de rem. Als is het om iets onbenulligs als een knuffel (welkom in 2024).
Welke dingen vond je dom dan? want ik vond dat ze wel terechte punten had en dat die mannen bij haar wel erg zoutzakkerig zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 13:56 schreef matthijst het volgende:
Anja is te lang alleen geweest, maakt zich druk om de domste dingen. Die gaat er geen man aan overhouden. Misschien een penvriend. En ze heeft een rotkat, die zelfs haar bijt
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 15:18 schreef TheVulture het volgende:
Bij Mirjam denk ik elke keer dat ze beter iets met één van haar personeelsleden kan beginnen als een soort cougar, die lijken veel beter bij haar te matchen dan alle kerels die ze over de vloer krijgt.
Hoe kom je daar toch bij? Laatst stond hier een artikel waarin stond dat zij wel eigenaresse is en hoe ze dat heeft verkregen na haar scheiding. Als je even googlet op Mirjam Busink zie je gewoon overal staan dat zij eigenaresse is.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.
Vind het nou ook niet echt geweldige mannen die daar komen en haar allemaal op een voetstuk plaatsen. Daar droog je toch van op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:
Welke dingen vond je dom dan? want ik vond dat ze wel terechte punten had en dat die mannen bij haar wel erg zoutzakkerig zijn.
https://www.rtl.nl/boulev(...)liefde-bed-breakfastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat zo'n shirt prachtig zal staan bij Soul's rode haar ?![]()
![]()
![]()
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:42 schreef freaky40 het volgende:
Niels denkt dat hij het helemaal is. Arrogant ventje. Henkjan is wel ok, maar weer te rustig voor Arno aldus Arno...
Ik geloof dat dat ook het doel even was: weg van de flirt en seks opmerking van Mister Casanova.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
OMG, Miriam gaat een partner testen of ie wel het spelletje Rummikub leuk vindt. Het is een leuk spelletje voor bejaarden met kleinkinderen, absoluut seksloos.
Arno denkt dat hij meedoet aan de bachelor, maar versieren moet toch echt van twee kanten komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
Houdt van aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Ja aan de andere kant kan Jan natuurlijk niks claimen. Hij weet waar hij aan mee doet en dat er andere mannen komenquote:
Haha jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mikequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
Met zijn haantjes gedrag op een plank.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Ja, mee eens. Hij lijkt dan totaal geen interesse te hebben in die vrouwen, wat een leeghoofd. Een potje kaarten kan nog net. Het kan natuurlijk ook een soort verlegenheid zijn. Begreep dat hij het wel goed kan vinden met de dorpsbewoners.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerOh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dat snap nu ik ook niet helemaal. Ik zou toch zeggen dat Peter moet optiefen dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dit is wel héél slecht.quote:
Ziet er best wel stoer uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
Welnee, ze zoekt een zakenpartner.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook
Flodderquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:
Ik moest wel lachen om Iris met die twee nieuwste mannen op het terras, 'we zijn Hollanders dus we praten gewoon hollands', ze ging een beetje dood van binnen![]()
En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch
Sowieso vind ik Thijz een nare man, Albert trouwens ook. Ik snap echt niet dat daar überhaupt vrouwen op gereageerd hebben. Albert heeft een hoop geld dus misschien is dat het, maar dat is geen verklaring voor Thijz. Wat doen die vrouwen zichzelf aan?
Dat geloof ik! En hoe was Thijz in het echt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
Ok, bedankt voor de reklame, waren jullie er met eigen tent?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:
En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Thijz is een bijzondere man, wel heel aardig en vriendelijk voor zijn gasten. Wil meedenken als er wat is. En drinkt graag een drankje mee in de avond.
Bij MAF daarentegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.
Ik verbaas me er altijd over dat ik echt maar heel zelden een bekende herken in dit soort programma's.
Ik ben helemaal voor mannen met nagellak, maar dit was ff een horror shotquote:
Ze is gewoon een vrijgevochten geemancipeerde vrouw die al tijden haar eigen boontjes dopt. Ja ze kan het wat beter overbrengen wellicht, maar mijn nekharen zouden ook overeind gaan staan bij zulke mansplainende betutteling. Kun je die man ook niet kwalijk nemen. Die is zo opgevoed en bedoelt het vast wel goed. Die wilde galant zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.
Dat mens is gewoon te lang alleen. Komt over als een verstokte Viva-lezeres die de afgelopen 20 jaargangen nog dagelijks met veel plezier doorspit.
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!
Tuurlijk, Iris doet het overkomen alsof ze daar allemaal Griekse boeren zijn waar de tijd 100 jaar stil heeft gestaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.
Ja, alleen omdat ze hem niet moet. Als een andere man dat had gezegd die ze wel aantrekkelijk vond, had ze er wel positief op gereageerd. Heel flauw. Ik zou in zijn geval meteen doorhebben dat Iris me niet zou moeten en daarvoor excuses zoekt, maar hij vond de sfeer gezellig. Heel apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
Als ze hem maar niet Noortje doet vergeten! 🙄quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:59 schreef Fascination het volgende:
Die Robin bij Mike is wel extreem knap zeg. Jeetje.
Ja het klopte niet. Vol tegenstrijdigheden. Dat zij er nog was is überhaupt al raar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Sorry hoor, maar die ontmoeting tussen Mike en Noor was extreem geregisseerd inclusief dramatische muziek en Mike die weer naar haar terugloopt. Dat zag je echt van mijlenver aankomen. Erg jammer dat de productie hier zich zo mee bemoeit, heeft het programma helemaal niet nodig.
Maar dat laatste mooie meisje ruikt zo lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind Mike juist wel een lieve gast. Hij wil het programma zo netjes mogelijk doen naar alle mensen die op hem rekenen, maar zijn gevoel voor Noor maakt dat moeilijk.
Ik vond het wel lief dat hij voor zichzelf en Noor koos! Juist heel knap dat hij zijn kwetsbare kanten niet afschermt. Het is een janker, maar daar is niks mis mee ;als medehankergesproken).
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Welk stel houdt er stand tot de reunie? Ik vermoed: Anja en Peter, Albert (*kuch*) en Joice, Mike en Noor, Mirjam met in de friendzone, Sjoerd. Arno met een tandenknarsende Niels, RJ met Margreeth, Iris met haar oudere broer Jan, jemig, wie mis ik nog? Oja Thijzz, die komt met Yvonne, voor het vermaak.
Wie is GJ ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:18 schreef Quoi het volgende:
En dat hij GJ dan nog tips gaat geven over zijn onzekerheid. Geen inlevingsvermogenNiet aan gedacht dat het weleens erg onzeker kan maken om aan te komen terwijl hij en Niels zo'n duidelijke 'klik' hebben.
Tweede nacht al dat ik meteen de volgende kijk. Veel te laat
Pretty privilege. En hij heeft waarschijnlijk zelf niet door met hoeveel dingen hij wegkomt vanwege zijn uiterlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb me gisteren weer verbaasd over wat er bij Mike allemaal gebeurt en wat hij allemaal zegt. Ongelooflijk dat die Noor niet gewoon zegt, doei, zoek het lekker uit jij.
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.quote:
Ja! HJ danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie is GJ ?
Of bedoel je Henkjan?
Oh ik vind dat drammerige eigenlijk helemaal niet zo, maar goed dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.
Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
Dit dus, wat maakt die jongen het extra moeilijk voor zichzelf en die meiden door zich niet gewoon duidelijk uit te spreken. Dat "gesprek" aan die ontbijttafel maar ook die date met Noor op die berg... kromme tenen 2.0quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik vind Mike uhmmm echt uhhmmm uhhhmm uhhmmm
Die Raz is een leuke vent jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:48 schreef Firuze60 het volgende:
Die ranger bij Mirjam die het schieten uitlegt in het Zuid-Afrikaans, prachtige taal zo, dat heel oud hollands. By far de leukste man die daar rondloopt, haha.
Dat vond ik ook wel apart. Daar is iets gebeurd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ook die avond met die meiden vroeg mij toch wel af wat er gebeurd was. De opmerkingen van de dames klonken een beetje cryptisch.
Dat dacht ik ook. Moet meer gebeurt zijn.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef lily het volgende:
[..]
Dat vond ik ook wel apart. Daar is iets gebeurd.
Dat gekleef op bed, skinnydippen en het hoogtepunt was gisteren.
Hmm
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap wasquote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef lily het volgende:
[..]
Hmm
Precies, leek rauw op haar dak te vallen en het leek dat Mike zich anders had opgesteld dan eerder.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap was
Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aanquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.
Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
Hij heeft een beetje een Peter Pan uitstraling ook.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aan
Echt een aanrader Mikey.Mss kan je volgend jaar meedoen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dit programma nog nooit gezien.
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed.quote:
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed.
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:
[..]
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.
En nu dan weer zo testen of het gaat om geld. Vind het zelfs onbeschoft om zoiets zo direct tw vragen.
Ja precies dat zal het zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:43 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 07:58 schreef Ixia het volgende:
100% dat er meer is gebeurd bij Mike en de 2 vrouwen tijdens hun ‘wilde avond’ met ‘hoogtepunten’, meerdere flessen wijn en ‘skinnydippen’.
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱quote:Op donderdag 29 augustus 2024 08:05 schreef Gia het volgende:
[..]
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.
Mike is bi. Wellicht.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 15:23 schreef Ixia het volgende:
[..]
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
Ze deed me denken aan een Drag Queenquote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze deed me denken aan een Drag Queen
Daar zeg je wat, er zit behoorlijk een steekje los bij Thijs, dat geklodder ook weer van hem om zogenaamd een portret van haar te maken, hij kan er niks van, zal wel half afgemaakt in die allesbrander terecht komen. Wat een griezel eigenlijk.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Haha wat een verschrikkelijk mens, die nieuwe kakker bij Robert Jan.
Oh en Yvonne, weg bij die bipolaire gek Thijzzzz
Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Thijz is echt een enorme lul die wegloopt voor de angst om gekwetst te worden. Had je dan niet opgegeven voor dit programma.
Albert blijft ook echt een kansloos kinderachtig figuur. Het viel me nog mee hoe Debbie met 'm sprak, die heeft inderdaad ook wel door wat voor een puberale hork het eigenlijk is.
Leuk dat Arno en Niels nu de tijd krijgen nu daar de laatste man is vertrokken. ZIe die 2 eigenlijk ook wel samen blijven.
Oh en die nieuwe bij RJ, mi gado. Dat moet toch gewoon een typetje zijn van een actrice. Zo iemand kan toch niet echt bestaan. Ik snap dat Susan daar totaal niet mee om kan gaan, wat een kenau. Ze doet me denken aan dat typetje dat Loes Luca eens speelde in een energiereclame
Oh echtquote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.
Zie dit dus nu pasquote:
Alles voelt bij haar aan als bordkarton, inclusief plastic bloemornament in haar kapsel. Ze geilt zelf op miljonairs met kastelen, zogenaamd de 'buurman'. Zoooo doorzichtig slijmerig en achterbaks ook. Bij geen van twee zou ik als betalende gast aanwezig willen zijn.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Soury het volgende:
Had Debbie nou een stuk karton op haar jurk met een roos?
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
Margreeth? Die is toch allang weg!quote:Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef Vuvuzelala het volgende:
Wow die nieuwe bij RJ. Ik trek dat soort mensen onwijs slecht, dat neerbuigende toontje en alles is zo bijdehand scherp. Als ik Margreeth was zou ik hard afknappen als RJ mee gaat in dat gebral van haar.
Hij wilde onderzoeken of er ook een 'uit' knop op zat. Haha.quote:Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nieuwe vrouw bij RJ gaat niks worden. Hij benoemde al dat ze het graag over zichzelf had en aanwezig was met praten.
Kill komt ze over en vooral heel bitchy tegen Susan. Susan is duidelijk geïntimideerd. Snap ik wel dat ze dat is en in haar hoofd gaat zitten. Die andere vrouw heeft totaal geen warme persoonlijkheid lijkt het zo.
Werd er bijna bang van
Dat zeiden wij ook direct. Maar wat een vervelend karakter heeft die vrouw zeg. Mega amicaal direct naar Robert Jan én Susan, maar ook behoorlijk onbeschoft, continue met haar mond vol praten etc. Walgelijk gewoonquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Gia het volgende:
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.
quote:Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:
Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
Vooruitkijken B&B Vol Liefde op Videoland:quote:Op donderdag 29 augustus 2024 22:27 schreef Rhosyn het volgende:
Net aflevering 32 gekeken. Die van 5 september dus.
Mag ik aannemen dat as maandag de laatste 4 afleveringen al op Videoland staan?
Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Damn, dat zou wat zijn! Bonnie & Clyde Vol Liefde
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf vanquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:20 schreef suzebol75 het volgende:
[..]
Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.
Ik zei ook meteen: O, trio geweest!quote:Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef lily het volgende:
[..]
Hmm
Maakt niet uit, als de joggingbroek naar beneden al genoeg reden geeft tot.... Zal het bij een ontmoeting ook wel snel kunnen gaan haha.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van
Passen perfect bij elkaarquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Waar is dat viezige haar van hem gebleven?quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe dame in schotland... vre-se-lijk!
En dan vooral hoe ze is tegen de andere kandidaat, met die opmerkingen over de hakken en de laarzen etc.
Geloof ook niet dat ze er punten mee scoort bij RJ, ook al is ze misschien bezig met zwartgallige humor (lastig in te schatten in t begin).
Die nieuwe van RJ was volgens mij die heel decadent met een geweer in haar handen ronddwarrelde.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga al die voorstelfilmpjes uit aflevering 1 nog eens terug kijken, hoe al die rare mensen dan overkwamen en waarom ze zijn gekozen.
Afgelopen week werd de reünie opgenomen dus alle (interessante) deelnemers zijn in Nederland. Zal wel niet een hele toevallige ontmoeting zijn dit. Afgelopen weekend zijn Jan en Iris ook al gespot in Brielle.quote:Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:
[..]
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van
Ze hebben wel hun best gedaan om als twee typetjes te poseren zegquote:Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheenquote:Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Kreator het volgende:
[..]
Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.
Ik vond Els super irritant maar ik hoop toch dat ze nog terugkomt.
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijkquote:Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieuw die Albert met zijn puppy Joyce. Krijg daar zo de kriebels van. Hoe zij doet, met haar onderdanige gedrag. Krijg er braakneigingen van. Dan denk ik, waarom kijk ik hier nog naar...
Brrr ja, een soort Freudiaans toneelstuk.quote:Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijk
Ik word er ook heel naar van, dat in combi met Pappie Albert.
Soort rollenspel bijna, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
Dat snapte ik ook even niet. Zoals wel meer nietquote:Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even.
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzoquote:Op maandag 2 september 2024 09:54 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheen
het is zo overduidelijk dat RJ alleen maar meedoet aan dit programma om zijn toko te promoten. Hij heeft werkelijk niets met alle vrouwen die voorbij zijn gekomen.quote:Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Soury het volgende:
Vond die opmerking van RJ dat Susan onbenullig reageerde op zijn "veel vrouwen in zijn auto" grap echt raar. Ik vind de grapjes van RJ eigenlijk flauw en onbenullig. Met zijn hoogtevrees op een krant opmerking.![]()
Die Esther gelijk er bovenop met dat sarcastische grapjes niet door iedereen worden begrepen, zucht. Sarcasme is toch echt wat anders muts met je slagroom kippen
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.quote:Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even.
Precies, zo belachelijk gescript, krijg spontaan jeuk onder mijn oksels.quote:Op maandag 2 september 2024 20:34 schreef Fascination het volgende:
[..]
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.
Ja, dat. Alles te doorzichtig in een frame gezet en gemonteerd. Kan ook zijn dat ik als kijker verwend ben geworden. Het wordt saaaaaai voorspelbaar.quote:Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat was wel duidelijk dat dat gescript was. Er heeft daar nog nooit iemand zelf de bedden opgemaakt. En dan ook nog insinueren dat Monique het expres zo neergelegd heeft alsof er twee personen in gelegen hebben. Wanne gek.
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook warenquote:Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Serinde het volgende:
[..]
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzo
Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.quote:Op maandag 2 september 2024 13:59 schreef aquawoman het volgende:
Iris: Leuk hoe veel plezier Iris en Jan hadden! Hoop dat Peterdag gaat tegenvallen
Ik vind die Peter zo'n smeerkees he, vieze vent. Je zou er een kamer mee moeten delen zeg.quote:Op dinsdag 3 september 2024 09:12 schreef Gia het volgende:
[..]
Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.
Precies daarom vind ik hem ook leuk! Zelfspot vind ik heel aantrekkelijkquote:Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook waren) en ook wel weer down to earth met zelfspot.
Die vindt zichzelf heel wat, overschreeuwt ook constant alles. Ik vind het 1 grote parodie dat mens. Intens vermoeiend.quote:Op dinsdag 3 september 2024 13:52 schreef Irri-tante het volgende:
Die Esther bij RJ is een soort van tornado. Wat een vermoeiende dame.
Sla me maar om de oren als ik er naast zit maar ik denk eigenlijk dat alleen Anja nog samen is met Peter. De Debbie en Paul van dit seizoen. Hij kwam als eerste. Het werd nooit echt heel spetterend maar voor beiden is dit beter dan alleen zijn en hij past in haar leventje vol vreemde spelregels.quote:Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Kreator het volgende:
Dit zou wel eens het meesr succesvolle seizoen ooit kunnen zijn qua liefde.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |