abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214761362
Hier verder :)
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214761440
twitter
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214761452
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214761460
Peter geeft echt hele creepy Dahmer-vibes af. En Thijz vieze man-vibes.

Beetje genant hoe alle mannen bij Mirjam totaal niet schijnen aan te voelen dat alles wat ze doen, bij haar juist meer afkeer veroorzaakt. Al heeft ze daar zelf ook wel een rol in, heb ook nog niet echt het gevoel gekregen dat het een superwarm persoon is die zich heel erg heeft opengesteld al.
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_214761472
pi_214762864
Ik lees juist altijd hier, zodat je niet steeds die stomme cartoons, persiflages en tweets tegen komt. Die niet grappig zijn. Menen een aantal mensen ze hier ook steeds te moeten posten...
pi_214762887
zeur niet bloody ze worden niet steeds gepost deze zijn de eerste keer .
Sommige mensen doen mij denken aan een oude tv, die moet je ook eerst een knal verkopen voor helder beeld.
One moment you’re 20 in the 70’s and the next you’re 70 in the 20’s.
pi_214762936
Thijz is echt een viespeuk
pi_214763134
Waarom doen die mannen dat, dat overladen met complimentjes en hoe mooi Mirjam wel niet is. Dan kan je geen normaal gesprek meer voeren. Ik snap Mirjam heel goed wat dat betreft het bederft de sfeer. Exit latino David. :W

Ik heb met Peter ook hele nare vibes. Wat een creep is dat, die heeft denk ik letterlijk en figuurlijk heel wat lijken in zijn ruim/kast.
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214763137
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 18:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Thijz is echt een viespeuk
Thijz krijgt een koekje van eigen deeg zo te zien. *)
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214763144
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 14:53 schreef FreshFruit het volgende:
[ x ]
Kon zo vertellen dat dit fake was. Mirjam heeft haar kaken nog nooit zover van elkaar gehad
pi_214763466
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
pi_214763729
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Ja, mee eens! Vind het seizoen ook wat lang duren, ben nu bij aflevering 24 maar het voelt als een moetje.
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 20:21:12 #14
504895 Bofjijff
AJAXGODENZONEN SUPERJODEN
pi_214763802
Jan laat het er maar bij zitten :')
pi_214764089
Bij Thijz draait het toch vooral om uiterlijk. Verrassend
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214764180
Thijz was ook weer intens aan het reetgrijpen bij het afscheid van Yvonne
  dinsdag 20 augustus 2024 @ 23:21:16 #17
222292 MacorgaZ
Computer says no.
pi_214764950
Joh, die Thijz zit maanden alleen met alleen het uitzicht op z'n boskabouter-maat. Dan snap ik wel dat als je romantische en fysieke aandacht krijgt van een vrouw je die letterlijk met beide handen aanpakt.
Op zondag 2 augustus 2015 22:19 schreef Qwea het volgende:
Mijn kut smaakt minder zuur dan dit bier.
pi_214765210
Thijz is gewoon een typetje van Wim de Bie (Kooten en de Bie) die hij heeft opgenomen vlak voor zijn dood. Ik weet het nu zeker na de aflevering van vandaag! Lekker die vinger zowat in die bilspleet van Yvonne, en ongesjeneerd zijn hand in zijn kruis als hij naast zijn nieuwste aanwinst zit. Top show.
Mirjam blijft de vrieskist in hoogst eigen persoon. Totaal geen toegankelijkheid richting David of er iets kan groeien, echt de boot afhouden voortdurend met een soort krampachtigheid die mij gek zou maken. Had al lang weg geweest. Thijz is het andere uiterste maar die Mirjam, neen.
Iris gaat voor die man van het soort die Youp van 't Hek nog belachelijk maakte in zijn theatershows in de jaren 80. Jan(nus) blijft denk ik gewoon een huisvriend.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214765236
Meer mensen last van de beeldkwaliteit van de B&B Vol Liefde afleveringen op Videoland? Het ziet er echt niet uit, heel korrelig beeld, geen mooie kleuren en geen vloeiend bewegende beelden zoals je wel in de normale TV uitzendingen van dit programma ziet, veel rare flutteringen in het beeld alsof ik naar 720p stream kijk i.p.v. 1080 Full HD stream wat het zou moeten zijn! Ik vind het echt waardeloos dat je hier voor moet betalen voor deze kwaliteit!
Allemaal cabaretteketet!
pi_214765250
Vind Yvonne wel een knappe vrouw, had niet verwacht dat ze het nog een kans geeft. Ik zie nu wel meer de warme dynamiek tussen ze (in deze aflevering).

Nieuwe man voor Arno. Ik vind het wel wat voor hem. Niels blijft wel favoriet.

Albert is nog steeds weg en er is een nieuwe vrouw, aparte situatie. Leuke vrouw, lijkt mij te lief voor Albert. We zullen zien :P

[ Bericht 22% gewijzigd door Borrelnootje00 op 21-08-2024 00:51:00 ]
'' I am under no obligation to make sense to you.''
  woensdag 21 augustus 2024 @ 01:01:45 #21
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214765335
Apart, die Iris die opeens overschakelt op Peter de danser.
Mooi beeld van Jan die met een schort aan een beetje de was aan het doen is. Ook wel mooi de opmerking van Jan: "Ik had een uitje georganiseerd, maar misschien kan je nu Peter vragen."
Ze zet m wel heel makkelijk aan de kant :(
Ik hoop dat Iris Jan laat schieten en die Peter er dan zelf heel rap klaar mee is, omdat ze niet kan dansen ofzo.

Thijz en Yvonne gezoend?
Wow, en zou hop uit het niks, binnenwandelen en vol op d'r bek gepakt.
Thijz heeft #MoiAussi een beetje gemist in Frankrijk.
Hij praat wel mooi zweverig, ouwe vrouwenfluisteraar, maar ik ben benieuwd of Yvonne het echt voelt *O*

Arno houdt nog even een deurtje dicht. Je verwacht het niet :O
Steeds dat gedram dat de glans er over 2 weken al af zou zijn. Wat is dat toch met die kerel :?

Mirjam en David, zou het dan toch? Ze lijkt wel op d'r gemak bij 'm.
Ho, nee, wacht even, de rem gaat er weer op. Geen knuffel.
Hij slaat wel erg door met z'n complimenten/geslijm 24/7.
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 01:46:30 #22
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214765402
Ach wat is Arno bijzonder in Frankrijk. Als het mooi weer is gaat hij naar buiten.
Goh, dat doen we in Nederland nou nooit 8)7
Henk-Jan ziet ze vliegen. Engeltjes in de wolken :N
Niels wordt een beetje bezitterig. D'r moet meer wijn in bij die gasten. Eens kijken hoe lang het gezellig blijft.

Robert-Jan met Louise en Suzanne.
Het moet wel allemaal 24-7 grijnzen zijn bij 'm.
Wat een gezwam van Louise over die zalm: Een wilde zalm is roze door de krill en schaaldieren die hij eet, die is rijk aan een antioxidant genaamd astaxanthine. Niks geen terugzwemmen :O

Monique, de nieuwste golddigger bij Albert *O*
Is ie niet thuis :')
Teleurstelling in de oogjes als hij zegt dat ie d'r al 1 leuk vond.
Hij zit erbij alsof hij stoned is, of dronken, of beide. Met z'n hak-op-tak-verhaal.

Wel apart, die Yvonne die even een paar kilometer verderop bij Thijz gestald is.
"Hij is nogal wisselvallig zeg maar, net als het weer".
Toch vindt ze 'm leuk, misschien dan, toch, of niet, ja, misschien. Tsja. Ja. Uhm.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214766078
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd |:(

En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.

Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214766240
Nou, echt bijzonder. Als hij dat geld niet had dan waren ze toch allang weg geweest bij zo'n lelijke, rare man. Snap het niet.

En nu zag ik toch ook wel wat van Yvonnes kant. Wie weet.

Arno heeft eigenlijk wel geluk, die heeft bijna alleen maar leuke mannen op zijn erf. Terwijl Mirjam allemaal van die losers heeft, waarbij je meteen al denkt, laat maar.
pi_214766456
Foutje

[ Bericht 93% gewijzigd door ISVV op 22-08-2024 12:07:16 ]
pi_214767513
quote:
0s.gif Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Het kakt inderdaad wel wat in.
pi_214767545
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.

Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
pi_214767716
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.

Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.

Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.

Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214767725

[ Bericht 100% gewijzigd door bloodymary1 op 21-08-2024 13:22:26 ]
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:26:29 #30
504895 Bofjijff
pi_214767783
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, daar verschillen we dan in. Ik vind die mannen bij Mirjam bijvoorbeeld wel gekkies.
De b&b houders waar het om gaat zijn ook maar matig om eerlijk te zijn. Of totaal niet open voor de liefde, lichtelijk authistisch of gewoon onbeleefd of in een aantal gevallen smerig (albert en thijz)
  woensdag 21 augustus 2024 @ 13:26:53 #31
504895 Bofjijff
pi_214767791
Maar de kandidaten die naar de b&b toegaan helpen ook niet vaak :')
pi_214767862
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend. :')
  woensdag 21 augustus 2024 @ 15:00:06 #33
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214768483
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:18 schreef aquawoman het volgende:

[..]
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.

Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.

Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Wat is een wonderwall-man?
Snobs have more fun!
KLIK!
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:49:03 #34
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214769337
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
Ik gok die nieuwzeelandse gitar hero.
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 16:49:25 #35
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214769339
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend. :')
Ik wilde meteen t geluid uitzetten toen ie daar mee aan kwam.
L'Amour menaçant:
pi_214769606
Ik vind Blijetijs deze aflevering wel grappiger met Yvonne. Maar hij blijft natuurlijk wel een seksistische vrouwonvriendelijke onbehouwen ranzige hork. Yvonne houdt zich duidelijk op de vlakte. Arno spoel ik inmiddels door, zo ontzettend saai.
pi_214769669
quote:
5s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 15:00 schreef Duderinnetje het volgende:

[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214770221
Henk Jan vind ik eigenlijk verrassend leuk, ik hou helemaal niet van dat zweverige gedoe maar hij is wel lekker adrem en heeft humor. Arno zegt dat hij zijn best moet gaan doen, nou ik ga helemaal mijn best niet doen !! Hou daar van :P Nils gaat zijn minder leuke kant nog wel meer laten zien. Eindelijk wat reuring op dat erf. Gaan ze weer aan een klein wiebel rond tafeltje tussen de brandnetels en troep eten ....waarom? Beter dan op de bank dat wel.

Yvonne vind ik wat neps hebben ik kan mijn vinger en niet goed opleggen. Het overdreven lachen om niks ofzo en de verliefdheid lijkt me niet echt wederzijds.

Nou Albert denkt vooral met zijn hart en hoofd, of komt sjaakie toch weer snel om de hoek kijken.
  woensdag 21 augustus 2024 @ 18:25:44 #39
87509 Duderinnetje
Miskend decadent
pi_214770230
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef aquawoman het volgende:

[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen :)
Ah ik snap het, dank! :D
Snobs have more fun!
KLIK!
pi_214770760
Yvonne O+ is eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214771082
Oh en hoe Iris vrij makkelijk van Jan naar Peter switcht oogt ook wat ongemakkelijk
  woensdag 21 augustus 2024 @ 23:19:49 #42
501914 Flory-
met streepje!
pi_214772670
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
pi_214772837
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
Zou zomaar kunnen.
pi_214772874
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 09:01 schreef Fascination het volgende:
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd |:(

En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.

Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Wat is?
pi_214772886
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Allemaal cabaretteketet!
pi_214772913
Begin inmiddels net zo moe te worden als Anja van het kijken naar de fragmenten van haar met die twee halfdooie bejaarde kabouters, dat is toch geen doen zo? Ze zuigen alle energie uit haar. Zitten zwijgend in de auto, zitten zwijgend het voor hun neus gezet bord eten op te kauwen en dan ook nog een met een groen brilletje waarvan je sowieso spontaan een allergie van krijgt. En allebei de intelligentie van een bord patat.

Och heden, Albert maakt er nog erger een potje van. Maar sorry hoor, als je zo dom bent om daar te blijven, terwijl hij na een half uurtje al was vertrokken, verdien je het ook om weggestuurd te worden. Had de eer aan jezelf gehouden, allemachtig.
pi_214772922
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Bij Arno blijf ik het allemaal heel gezapig en saai vinden. En ben het met je eens over Niels, die lijkt mij een beetje parasieterig. Yvonne is een actrice, maar heeft wel lekker het hoofd op hol gemaakt van die halve gare. Robert Jan stuurde Louise naar huis, die had geen zin in een betweter om hem heen.
pi_214773305
Aangezien Yvonne actrice is, is er ergens beeldmateriaal van haar? Of is ze nooit verder gekomen dan het lokale theater om de hoek?
Sue Me
  donderdag 22 augustus 2024 @ 08:24:49 #49
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214773412
quote:
0s.gif Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Yvonne O+ is eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
L'Amour menaçant:
pi_214773704
quote:
0s.gif Op donderdag 22 augustus 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijz _O-
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')