Thijz krijgt een koekje van eigen deeg zo te zien.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:22 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Thijz is echt een viespeuk
Ja, mee eens! Vind het seizoen ook wat lang duren, ben nu bij aflevering 24 maar het voelt als een moetje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
Het kakt inderdaad wel wat in.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:43 schreef tompsv18 het volgende:
Wat een saaie afleveringen de laatste tijd. Bijna geen doorkomen meer aan.
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef bloodymary1 het volgende:
Het lijkt ook wel alsof de vooruitblikken en cliffhangers etc. steeds langer duren vergeleken met wat er daadwerkelijk wordt uitgezonden.
Denk dat ze zich een beetje vergallopeerd hebben dit jaar door er een te vreemd rariteitenkabinet van te maken.
De b&b houders waar het om gaat zijn ook maar matig om eerlijk te zijn. Of totaal niet open voor de liefde, lichtelijk authistisch of gewoon onbeleefd of in een aantal gevallen smerig (albert en thijz)quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:20 schreef bloodymary1 het volgende:
Nou ja, daar verschillen we dan in. Ik vind die mannen bij Mirjam bijvoorbeeld wel gekkies.
Wat is een wonderwall-man?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:18 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Ik heb meer het idee dat ze te veel veelbelovende kandidaten aan het begin hebben gezet (Noor, Els) - als die nu zouden komen zouden ze denk ik misschien wel tot het eind blijven.
Ik vind het niet zo'n rariteiten kabinet: Thijs krijgt leuke vrouwen, Mike krijgt leuke vrouwen, bij Albert was een alleen Malgosia een beetje een gekkie, Arno krijgt leuke/geschikte mannen, RJ krijgt prima vrouwen.
Je ziet alleen dat het voor de oudere vrouwen moeilijker is om leuke mannen te vinden, zoals bij Iris (ook al vind ik Jan leuk) en Anja. Vorig jaar was dat ook al bij petri en Marian. En de mannen bij Miriam zijn nogal tirritant, maar vind ik ook geen gekkies. Je ziet zulke types veel onder de wat oudere Nederlandse man - in realitychack (podcast over B&B) benoemde ze al de wielrennen, de visman en de wonderwall man en die herken ik ook wel als stereotypes.
Ik gok die nieuwzeelandse gitar hero.quote:
Ik wilde meteen t geluid uitzetten toen ie daar mee aan kwam.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Oh ja, vergeet die nieuwe bij Arno nog. LIjkt redelijk normaal, maar dan toch weer spiritueel coach en ook nog helderwetend.
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelenquote:
Ah ik snap het, dank!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:29 schreef aquawoman het volgende:
[..]
De man met gitaar die altijd Wonderwall van Oasis op feestjes wil spelen
Zou zomaar kunnen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 23:19 schreef Xilia het volgende:
Zeg die Monique bij Albert, is dat niet Monique van Tijn uit BB6?
Wat is?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:01 schreef Fascination het volgende:
Albert komt terug en Sandra zit er nog steeds en ook nog goedgehumeurd![]()
En ook Monique deinst niet terug wanneer Albert vertelt dat hij al gevoelens heeft voor een ander.
Hij zit er weer als een complete zoutzak bij als hij het vertelt, maar de vrouwen deert het niet. Geld en macht doen kennelijk veel. Zucht. Vermoeiend en frustrerend om naar te kijken
Bij Arno blijf ik het allemaal heel gezapig en saai vinden. En ben het met je eens over Niels, die lijkt mij een beetje parasieterig. Yvonne is een actrice, maar heeft wel lekker het hoofd op hol gemaakt van die halve gare. Robert Jan stuurde Louise naar huis, die had geen zin in een betweter om hem heen.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 01:01 schreef freaky40 het volgende:
Die Henkjan bij Arno vind ik wel een leuke homo. Die Niels is me iets te dominant, Henkjan is meer van het klassieke soort en niet te nichterig. Hij komt ook uit de vliegwereld net als WhoElse begrijp ik, misschien kennen ze elkaar wel. Je weet hoe dat gaat in die wereld. Die Niels is me wat te fout met vunzige toespelingen.
Thijz gaat vol voor Yvonne maar ik weet niet of dat wederzijds gaat zijn.
Die twee bij Robert Jan vind ik vleesch noch visch dus WhoElse zit al weer in het vliegtuig terug, en voor de leuk doet ze op die vlucht ook even de safetey checks, en ook Albert schijnt zijn verdict ook al uitgesproken te hebben aan de huidige vrouwen dus die kunnen ook wieberonnnn.
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:31 schreef TheVulture het volgende:
Yvonneis eigenlijk veel te lief voor Thijz, hoop dat ie haar niet kwetst
Misschien niet, maar ik geloof nog minder van Thijzquote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:24 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Ik geloof geen ene reet van Yvonne eerlijk gezegd.
Voelt totaal niet oprecht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |