Vind het nou ook niet echt geweldige mannen die daar komen en haar allemaal op een voetstuk plaatsen. Daar droog je toch van op.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 16:50 schreef Kreator het volgende:
[..]
Mirjam heeft volgens mij niet zoveel bezittingen. Ze is daar ook gewoon werknemer met een klein kamertje met niks. Die zoekt een knappe man met een zak geld, maar heeft zelf dus niet zoveel te bieden, op die geile stem na dan.
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 14:59 schreef Stepperoller het volgende:
Welke dingen vond je dom dan? want ik vond dat ze wel terechte punten had en dat die mannen bij haar wel erg zoutzakkerig zijn.
https://www.rtl.nl/boulev(...)liefde-bed-breakfastSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wedden dat zo'n shirt prachtig zal staan bij Soul's rode haar ?![]()
![]()
![]()
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.quote:Op zondag 25 augustus 2024 22:42 schreef freaky40 het volgende:
Niels denkt dat hij het helemaal is. Arrogant ventje. Henkjan is wel ok, maar weer te rustig voor Arno aldus Arno...
Ik geloof dat dat ook het doel even was: weg van de flirt en seks opmerking van Mister Casanova.quote:Op maandag 26 augustus 2024 00:42 schreef Firuze60 het volgende:
OMG, Miriam gaat een partner testen of ie wel het spelletje Rummikub leuk vindt. Het is een leuk spelletje voor bejaarden met kleinkinderen, absoluut seksloos.
Arno denkt dat hij meedoet aan de bachelor, maar versieren moet toch echt van twee kanten komen.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef Firuze60 het volgende:
[..]
Arno is gewoon niet te harden, die heeft de arrogantie dat ie met een vies krot alle adonissen uit Nederland aan trekt. Ten eerste: hij heeft niets te bieden, naast leuke hondjes en hele leuke kipjes, waarvan die de overbodige hanen zelf de nek omdraait. Heel onsympathiek en vindt elke kandidaat een die zijn best moet doen…..als haan in een kippenhok.
Houdt van aandacht.quote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Ja aan de andere kant kan Jan natuurlijk niks claimen. Hij weet waar hij aan mee doet en dat er andere mannen komenquote:
Haha jaquote:Op maandag 26 augustus 2024 03:59 schreef FreshFruit het volgende:
De Voiceover: "In het Zuid-Afrikaanse belooft het een zinderende dag te worden in Mirjams bush."
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerquote:Op maandag 26 augustus 2024 10:39 schreef Quoi het volgende:
Dat telefoontje van Iris met Jan(nis)![]()
Ik hoop dat Jan zegt: alleen als de andere mannen weggaan. Iets met dat vijfde wiel.
Wat doet Iris toch raar. Snap er weinig van.
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mikequote:Op maandag 26 augustus 2024 18:56 schreef Stepperoller het volgende:
Wat is Mike toch een ontzettende pick me met zijn gezemel over hoe mainstream dates inferieur en ongemakkelijk zijn
Met zijn haantjes gedrag op een plank.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Ja, mee eens. Hij lijkt dan totaal geen interesse te hebben in die vrouwen, wat een leeghoofd. Een potje kaarten kan nog net. Het kan natuurlijk ook een soort verlegenheid zijn. Begreep dat hij het wel goed kan vinden met de dorpsbewoners.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:07 schreef Fascination het volgende:
[..]
Hij heeft gewoon niets te melden, daarom wil hij geen traditionele date. We hebben je wel door, Mike
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennenquote:Op maandag 26 augustus 2024 18:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Hoop toch echt dat Jan er niet in trapt, ze noemt hem n.b. haar grote broerOh en ze wil wel Peter nog even beter leren kennen. zucht
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dat snap nu ik ook niet helemaal. Ik zou toch zeggen dat Peter moet optiefen dan.quote:Op maandag 26 augustus 2024 20:48 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Wat een rare actie, Jan terughalen zodat ze Peter beter kan leren kennen
Dit is wel héél slecht.quote:
Ziet er best wel stoer uit.quote:Op maandag 26 augustus 2024 19:13 schreef Soury het volgende:
[..]
Met zijn haantjes gedrag op een plank.
Ik denk dat je nog gelijk hebt ookquote:Op maandag 26 augustus 2024 20:49 schreef Soury het volgende:
[..]
Ze wil Peter neuken en met Jan uit eten.
Welnee, ze zoekt een zakenpartner.quote:Op maandag 26 augustus 2024 21:26 schreef TheVulture het volgende:
[..]
Ik denk dat je nog gelijk hebt ook
Flodderquote:Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:
Ik moest wel lachen om Iris met die twee nieuwste mannen op het terras, 'we zijn Hollanders dus we praten gewoon hollands', ze ging een beetje dood van binnen![]()
En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch
Sowieso vind ik Thijz een nare man, Albert trouwens ook. Ik snap echt niet dat daar überhaupt vrouwen op gereageerd hebben. Albert heeft een hoop geld dus misschien is dat het, maar dat is geen verklaring voor Thijz. Wat doen die vrouwen zichzelf aan?
Dat geloof ik! En hoe was Thijz in het echt?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
Ok, bedankt voor de reklame, waren jullie er met eigen tent?quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:53 schreef kaatjejannie het volgende:
Die camping van Thijz is in de zomer echt een paradijsje. Het is niet groot, maar op dat terras wordt een aantal keer per week gekookt, Thijz bakt pizza, grilt kippetjes of er komt een foodtruck. Het lijkt nu heel troosteloos, maar als de zon schijnt, het gras groen is en er bloemetjes staan is het echt een heerlijk plekje. We zijn er nu 2 keer geweest. We gaan er nu niet meer heen omdat er voor de kinderen te weinig te doen is in de omgeving. Maar ze konden eerder heerlijk spelen in het beekje, dammetjes leggen en een duik nemen in het zwembad
quote:Op maandag 26 augustus 2024 22:27 schreef Ceviche het volgende:
En ik heb de topics niet gevolgd, dus misschien is dit al honderd keer gezegd maar die camping van Thijz doet me denken aan de tuin van de familie flodder en die vrouwen vinden het fantastisch
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.quote:Op maandag 26 augustus 2024 23:40 schreef kaatjejannie het volgende:
Thijz is een bijzondere man, wel heel aardig en vriendelijk voor zijn gasten. Wil meedenken als er wat is. En drinkt graag een drankje mee in de avond.
Bij MAF daarentegenquote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:48 schreef Kreator het volgende:
[..]
Wel grappig om dat dan op tv terug te zien lijkt me.
Ik verbaas me er altijd over dat ik echt maar heel zelden een bekende herken in dit soort programma's.
Ik ben helemaal voor mannen met nagellak, maar dit was ff een horror shotquote:
Ze is gewoon een vrijgevochten geemancipeerde vrouw die al tijden haar eigen boontjes dopt. Ja ze kan het wat beter overbrengen wellicht, maar mijn nekharen zouden ook overeind gaan staan bij zulke mansplainende betutteling. Kun je die man ook niet kwalijk nemen. Die is zo opgevoed en bedoelt het vast wel goed. Die wilde galant zijn.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 19:17 schreef matthijst het volgende:
[..]
Dat gedram over simpele dingen; over dat ze al 20 jaar een kruiwagen gebruikt bijvoorbeeld.
Dat mens is gewoon te lang alleen. Komt over als een verstokte Viva-lezeres die de afgelopen 20 jaargangen nog dagelijks met veel plezier doorspit.
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:23 schreef Gia het volgende:
[..]
Mwa, dat snap ik ergens wel. Die gast denkt daar met zijn smartlappen te kunnen gaan scoren. Het is de spaanse costa niet!
Tuurlijk, Iris doet het overkomen alsof ze daar allemaal Griekse boeren zijn waar de tijd 100 jaar stil heeft gestaan.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 16:32 schreef aquawoman het volgende:
[..]
Nou ja, hij suggereerde blues en rock volgens mij, dat is toch vrij universeel.
Ja, alleen omdat ze hem niet moet. Als een andere man dat had gezegd die ze wel aantrekkelijk vond, had ze er wel positief op gereageerd. Heel flauw. Ik zou in zijn geval meteen doorhebben dat Iris me niet zou moeten en daarvoor excuses zoekt, maar hij vond de sfeer gezellig. Heel apart.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 08:34 schreef Jor_Dii het volgende:
Wat is Iris toch een naar mens eigenlijk, met name richting die nieuwe man. Direct passief agressief aangeven dat het in haar traditioneel Griekse omgeving allemaal zus en zo gaat.
Als ze hem maar niet Noortje doet vergeten! 🙄quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 19:59 schreef Fascination het volgende:
Die Robin bij Mike is wel extreem knap zeg. Jeetje.
Ja het klopte niet. Vol tegenstrijdigheden. Dat zij er nog was is überhaupt al raar.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 18:34 schreef tompsv18 het volgende:
Sorry hoor, maar die ontmoeting tussen Mike en Noor was extreem geregisseerd inclusief dramatische muziek en Mike die weer naar haar terugloopt. Dat zag je echt van mijlenver aankomen. Erg jammer dat de productie hier zich zo mee bemoeit, heeft het programma helemaal niet nodig.
Maar dat laatste mooie meisje ruikt zo lekker.quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 22:15 schreef aquawoman het volgende:
Ik vind Mike juist wel een lieve gast. Hij wil het programma zo netjes mogelijk doen naar alle mensen die op hem rekenen, maar zijn gevoel voor Noor maakt dat moeilijk.
Ik vond het wel lief dat hij voor zichzelf en Noor koos! Juist heel knap dat hij zijn kwetsbare kanten niet afschermt. Het is een janker, maar daar is niks mis mee ;als medehankergesproken).
quote:Op dinsdag 27 augustus 2024 23:14 schreef Firuze60 het volgende:
Welk stel houdt er stand tot de reunie? Ik vermoed: Anja en Peter, Albert (*kuch*) en Joice, Mike en Noor, Mirjam met in de friendzone, Sjoerd. Arno met een tandenknarsende Niels, RJ met Margreeth, Iris met haar oudere broer Jan, jemig, wie mis ik nog? Oja Thijzz, die komt met Yvonne, voor het vermaak.
Wie is GJ ?quote:Op woensdag 28 augustus 2024 01:18 schreef Quoi het volgende:
En dat hij GJ dan nog tips gaat geven over zijn onzekerheid. Geen inlevingsvermogenNiet aan gedacht dat het weleens erg onzeker kan maken om aan te komen terwijl hij en Niels zo'n duidelijke 'klik' hebben.
Tweede nacht al dat ik meteen de volgende kijk. Veel te laat
Pretty privilege. En hij heeft waarschijnlijk zelf niet door met hoeveel dingen hij wegkomt vanwege zijn uiterlijk.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 09:34 schreef bloodymary1 het volgende:
Heb me gisteren weer verbaasd over wat er bij Mike allemaal gebeurt en wat hij allemaal zegt. Ongelooflijk dat die Noor niet gewoon zegt, doei, zoek het lekker uit jij.
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.quote:
Ja! HJ danquote:Op woensdag 28 augustus 2024 07:39 schreef Flow3r het volgende:
[..]
Wie is GJ ?
Of bedoel je Henkjan?
Oh ik vind dat drammerige eigenlijk helemaal niet zo, maar goed dat kan natuurlijkquote:Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:
[..]
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.
Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
Dit dus, wat maakt die jongen het extra moeilijk voor zichzelf en die meiden door zich niet gewoon duidelijk uit te spreken. Dat "gesprek" aan die ontbijttafel maar ook die date met Noor op die berg... kromme tenen 2.0quote:Op woensdag 28 augustus 2024 18:00 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Ik vind Mike uhmmm echt uhhmmm uhhhmm uhhmmm
Die Raz is een leuke vent jaquote:Op woensdag 28 augustus 2024 00:48 schreef Firuze60 het volgende:
Die ranger bij Mirjam die het schieten uitlegt in het Zuid-Afrikaans, prachtige taal zo, dat heel oud hollands. By far de leukste man die daar rondloopt, haha.
Dat vond ik ook wel apart. Daar is iets gebeurd.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:00 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Ook die avond met die meiden vroeg mij toch wel af wat er gebeurd was. De opmerkingen van de dames klonken een beetje cryptisch.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |