abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_214829711
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:51 schreef lily het volgende:

[..]
Dat vond ik ook wel apart. Daar is iets gebeurd.
Dat gekleef op bed, skinnydippen en het hoogtepunt was gisteren.
Hmm
Dat dacht ik ook. Moet meer gebeurt zijn.
'' I am under no obligation to make sense to you.''
pi_214829736
quote:

[..]
Hmm
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap was
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_214829752
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 22:54 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Dat klonk inderdaad niet als een louter platonische avond, misschien dat Kia daarom ook zo van de wap was
Precies, leek rauw op haar dak te vallen en het leek dat Mike zich anders had opgesteld dan eerder.
pi_214830150
Ik vind Kia een hele leuke meid; niet voor Mike maar voor mezelf.
Knap, spontaan, tikkeltje alternatief, vrolijke uitstraling.

Blijkbaar heeft Monique van Albert eerder meegedaan aan reality: Big Brother in 2006. Toen een relatie aangegaan met een andere deelnemer en haar man thuis de zak gegeven. Goed relatiemateriiaal :') Pas er mee op Albert, proef haar gewoon en daarna naar huis sturen.
Sue Me
pi_214830285
Overkill Debbie :r
pi_214830287
quote:
0s.gif Op woensdag 28 augustus 2024 12:16 schreef Gia het volgende:

[..]
Ik vind het een verschrikkelijk drammerige meid. Wat is er mis mee als Mike het seizoen afrondt en ze komt daarna terug? Oh nee, Mike moet voor het prinsesje die twee meiden wegsturen als bewijs van zijn liefde voor haar. Zij en Mike moeten samen het seizoen afronden als een geslaagd koppel, voor de cijfertjes en het voortbestaan van het totaal gescripte programma.

Ik heb er een hard hoofd in dat Mike gelukkig gaat worden met haar, want als ze dit al doordramt, kan Mike nog veel meer verwachten. Ze is niet lief! Ze is egocentrisch.
Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aan
if it's meant to be, it will be
pi_214830393
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 00:18 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Heb dit ook al eens gepost, ik vind Noor een grote manipulator en dat voor zo'n jongen griet. Mike heeft een leuke kop en zal best lief zijn, maar mssn moet hij nog uit de kast komen, vind er verder weinig mannelijks aan
Hij heeft een beetje een Peter Pan uitstraling ook.

Oef, Esther vind ik een leuk type, dat wordt lachen!
pi_214830446
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
pi_214830462
Kom je voor Albert of voor zijn geile kasteel?
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:00:06 #210
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214830463
Ik heb dit programma nog nooit gezien.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214830465
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 02:00 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik heb dit programma nog nooit gezien.
Echt een aanrader Mikey.Mss kan je volgend jaar meedoen. ;)
  donderdag 29 augustus 2024 @ 02:03:29 #212
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_214830468
Het is een soort ex on the beach voor een oudere generatie als ik het zo zie en lees hier.
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
pi_214830493
Albert is een beetje verliefd.
pi_214830730
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 00:17 schreef Firuze60 het volgende:
Overkill Debbie :r
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed. :')
pi_214830744
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:37 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Ik vind het ook wel jammer dat zij steeds ten tonele verschijnt. Vond haar als kandidaat best leuk maar ze komt me iets teveel geforceerd op de voorgrond, waarschijnlijk ook door haar achtergrond als tv-maker. De productie denkt vast zo leuke tv te kunnen maken. Vond haar vorig jaar met die Televizierringcampagne ook al té, alsof zij de enige was die meedeed. :')
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.

En nu dan weer zo testen of het gaat om geld. Vind het zelfs onbeschoft om zoiets zo direct te vragen. Ze zal wel de beste intenties hebben voor Albert ( misschien :P ) maar netjes nee dat is het niet.

[ Bericht 1% gewijzigd door Borrelnootje00 op 29-08-2024 07:49:48 ]
pi_214830748
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:41 schreef Borrelnootje00 het volgende:

[..]
Ik vind haar arrogant en passief agressief overkomen. Ook eerder tijdens dat diner in het hotel stelde ze ook dat soort vragen en vinnige opmerkingen erbij. Invullen dat het gelijk om geld gaat. Misschien is dat ook zo maar dat ga je toch zo niet de eerste keer zo zeggen.

En nu dan weer zo testen of het gaat om geld. Vind het zelfs onbeschoft om zoiets zo direct tw vragen.
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.
pi_214830751
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:43 schreef TheVulture het volgende:

[..]
Klopt, maar ik denk dat dit dan ook weer de TV-Debbie is ipv de echte, ze weet als geen ander dat dit soort vragen interessante tv op kunnen leveren.
Ja precies dat zal het zijn.
pi_214830826
100% dat er meer is gebeurd bij Mike en de 2 vrouwen tijdens hun ‘wilde avond’ met ‘hoogtepunten’, meerdere flessen wijn en ‘skinnydippen’.
  donderdag 29 augustus 2024 @ 08:05:07 #219
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_214830865
100% anti debbie
Laffe huichelaar
  donderdag 29 augustus 2024 @ 08:05:30 #220
3542 Gia
User under construction
pi_214830867
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 07:58 schreef Ixia het volgende:
100% dat er meer is gebeurd bij Mike en de 2 vrouwen tijdens hun ‘wilde avond’ met ‘hoogtepunten’, meerdere flessen wijn en ‘skinnydippen’.
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.
pi_214833078
Die Monique zal toch niet zomaar naar huis gaan? Hopelijk nog wel een stukje spektakel, ze is tenslotte toch niet voor niks gecast uit de RTL-stal.
pi_214833083
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
pi_214833740
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 08:05 schreef Gia het volgende:

[..]
En dat ziet Noor nu terug! Haha. Mike wilde nog effe van bil met twee schonen alvorens zich aan Noor te binden.
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱
  donderdag 29 augustus 2024 @ 15:36:17 #224
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_214833813
Tot nu toe lurkte ik hier een beetje mee maar nu heb ik de nieuwe bij Albert gezien en dacht meteen die Monique te herkennen als oud BB deelnemer 2005 of 2006 en die werd toen verliefd op een deelnemer terwijl ze nog getrouwd was. Heeft daar nog wel een tijdje een relatie mee gehad.

Dus toen moest ik wel ff hier komen kijken of ik dat goed gezien heb.

:D :D :P :P

[ Bericht 0% gewijzigd door Rhosyn op 29-08-2024 15:42:22 ]
No mercy for animal abusers
pi_214833861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 15:23 schreef Ixia het volgende:

[..]
Ja, al denk ik niet dat hij Noor echt echt echt leuk vindt ergens. 😱
Mike is bi. Wellicht.
pi_214834371
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
En wat een eng mens weer in Schotland. Met haar plamuurlaag. Hoe krijgen ze ze gevonden.
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
pi_214834629
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Ik vind haar zo over de top dat het weer grappig is. Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
Ze deed me denken aan een Drag Queen :X
pi_214834861
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 17:31 schreef Aardbeienmoes het volgende:

[..]
Ze deed me denken aan een Drag Queen :X
Iedereen is een kutlultrut
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214834971
Haha wat een verschrikkelijk mens, die nieuwe kakker bij Robert Jan.

Oh en Yvonne, weg bij die bipolaire gek Thijzzzz
It says on your chart that you're fucked up. You talk like a fag, and your shit's all retarded.
pi_214835107
Had Debbie nou een stuk karton op haar jurk met een roos?
Muizen? Kleine harige opdonders met een kaas fixatie., en Lucie Ball die gillend op een tafel staat in een oudbollige tv serie. En een vaste PI is KUT !!!! NIET doen
pi_214836090
Wow die nieuwe bij RJ. Ik trek dat soort mensen onwijs slecht, dat neerbuigende toontje en alles is zo bijdehand scherp. Als ik Margreeth was zou ik hard afknappen als RJ mee gaat in dat gebral van haar.

Mike is een pannekoek die geïsoleerd leeft en totaal niet weet hoe hij met mensen om moet gaan.

Monique vind ik stiekem wel een leuke (mooie) vrouw. Joyce is stom (en niet mooi). Denk dat Albert dat ook wel gaat beseffen als Joyce terug is.

Dat gedoe bij Thijz zag ik wel aankomen, Yvonne vind het vooral leuk als ze ergens anders zijn dan op zijn camping. Thijz is daarin meegegaan maar misschien niet helemaal bij zichzelf gebleven.

[ Bericht 9% gewijzigd door Vuvuzelala op 29-08-2024 19:38:16 ]
pi_214837713
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:04 schreef LuNaTiC het volgende:
Haha wat een verschrikkelijk mens, die nieuwe kakker bij Robert Jan.

Oh en Yvonne, weg bij die bipolaire gek Thijzzzz
Daar zeg je wat, er zit behoorlijk een steekje los bij Thijs, dat geklodder ook weer van hem om zogenaamd een portret van haar te maken, hij kan er niks van, zal wel half afgemaakt in die allesbrander terecht komen. Wat een griezel eigenlijk.
pi_214837761
Nieuwe vrouw bij RJ gaat niks worden. Hij benoemde al dat ze het graag over zichzelf had en aanwezig was met praten.

Kill komt ze over en vooral heel bitchy tegen Susan. Susan is duidelijk geïntimideerd. Snap ik wel dat ze dat is en in haar hoofd gaat zitten. Die andere vrouw heeft totaal geen warme persoonlijkheid lijkt het zo.

Werd er bijna bang van :P
pi_214837782
Die nieuwe vrouw bij RJ doet denken aan Juf Ank van de Luizenmoeder
  donderdag 29 augustus 2024 @ 22:27:17 #236
419167 Rhosyn
Katewalker~Dreamer
pi_214838068
Net aflevering 32 gekeken. Die van 5 september dus.
Mag ik aannemen dat as maandag de laatste 4 afleveringen al op videoland staan?

Wat Thijs nu doet is best wel erg. Eerst overdreven charmant doen en zeggen ik ben verliefd en blabla en dan ineens de bangerik uithangen. Sukkel!
No mercy for animal abusers
pi_214838129
Thijz is echt een enorme lul die wegloopt voor de angst om gekwetst te worden. Had je dan niet opgegeven voor dit programma.

Albert blijft ook echt een kansloos kinderachtig figuur. Het viel me nog mee hoe Debbie met 'm sprak, die heeft inderdaad ook wel door wat voor een puberale hork het eigenlijk is.

Leuk dat Arno en Niels nu de tijd krijgen nu daar de laatste man is vertrokken. ZIe die 2 eigenlijk ook wel samen blijven.

Oh en die nieuwe bij RJ, mi gado. Dat moet toch gewoon een typetje zijn van een actrice. Zo iemand kan toch niet echt bestaan. Ik snap dat Susan daar totaal niet mee om kan gaan, wat een kenau. Ze doet me denken aan dat typetje dat Loes Luca eens speelde in een energiereclame _O-

pi_214838234
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:36 schreef TheVulture het volgende:
Thijz is echt een enorme lul die wegloopt voor de angst om gekwetst te worden. Had je dan niet opgegeven voor dit programma.

Albert blijft ook echt een kansloos kinderachtig figuur. Het viel me nog mee hoe Debbie met 'm sprak, die heeft inderdaad ook wel door wat voor een puberale hork het eigenlijk is.

Leuk dat Arno en Niels nu de tijd krijgen nu daar de laatste man is vertrokken. ZIe die 2 eigenlijk ook wel samen blijven.

Oh en die nieuwe bij RJ, mi gado. Dat moet toch gewoon een typetje zijn van een actrice. Zo iemand kan toch niet echt bestaan. Ik snap dat Susan daar totaal niet mee om kan gaan, wat een kenau. Ze doet me denken aan dat typetje dat Loes Luca eens speelde in een energiereclame _O-

Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.

En voor wappiethijs is dit hele avontuur ook alleen maar een groot spel.

Om over Debbie maar te zwijgen, die heeft met haar bemoeizucht zowat het hele programma om zeep geholpen.
pi_214838373
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:53 schreef Firuze60 het volgende:

[..]
Wel goed meelezen hier, he, jouw typetje kwam al voorbij en daar doet ze mij ook aan denken, daarom heel grappig. Robert Jan doet zichzelf ook voor als een type, dus past prima zo, goede match wel, haha.

Oh echt :D
pi_214838383
quote:
Zie dit dus nu pas _O-
pi_214838824
quote:
5s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 18:20 schreef Soury het volgende:
Had Debbie nou een stuk karton op haar jurk met een roos?
Alles voelt bij haar aan als bordkarton, inclusief plastic bloemornament in haar kapsel. Ze geilt zelf op miljonairs met kastelen, zogenaamd de 'buurman'. Zoooo doorzichtig slijmerig en achterbaks ook. Bij geen van twee zou ik als betalende gast aanwezig willen zijn.
pi_214839427
quote:
Haha, als wij ergens binnen komen zeggen we nog steeds "wat een beeldige hal!".
pi_214839601
Mijn god dat nieuwe wijf bij Robert Jan, ik krijg er gewoon de rillingen van 8)7 8)7
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214839882
Ik ga al die voorstelfilmpjes uit aflevering 1 nog eens terug kijken, hoe al die rare mensen dan overkwamen en waarom ze zijn gekozen.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:02:13 #245
3542 Gia
User under construction
pi_214840033
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 13:33 schreef bloodymary1 het volgende:
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 19:33 schreef Vuvuzelala het volgende:
Wow die nieuwe bij RJ. Ik trek dat soort mensen onwijs slecht, dat neerbuigende toontje en alles is zo bijdehand scherp. Als ik Margreeth was zou ik hard afknappen als RJ mee gaat in dat gebral van haar.

Margreeth? Die is toch allang weg!
quote:
1s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 21:47 schreef Borrelnootje00 het volgende:
Nieuwe vrouw bij RJ gaat niks worden. Hij benoemde al dat ze het graag over zichzelf had en aanwezig was met praten.

Kill komt ze over en vooral heel bitchy tegen Susan. Susan is duidelijk geïntimideerd. Snap ik wel dat ze dat is en in haar hoofd gaat zitten. Die andere vrouw heeft totaal geen warme persoonlijkheid lijkt het zo.

Werd er bijna bang van :P
Hij wilde onderzoeken of er ook een 'uit' knop op zat. Haha.
pi_214840046
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 10:02 schreef Gia het volgende:
Ze deed me ergens een beetje aan Sanne Hans denken. Ook haar stem, maar dan zonder te stotteren.

Dat zeiden wij ook direct. Maar wat een vervelend karakter heeft die vrouw zeg. Mega amicaal direct naar Robert Jan én Susan, maar ook behoorlijk onbeschoft, continue met haar mond vol praten etc. Walgelijk gewoon :r
“Rather than love, than money, than fame, give me truth.”
pi_214840127
In die nieuwe dame in Schotland zit inderdaad wel wat van Loes Luca uit dat reclamespotje.

Bij mij schoot als eerste Guurtje uit koefnoen te binnen.
Ook dat passief agressieve en wannabe kakmadam,

vrijdag 30 augustus 2024 @ 10:27:28 #248
384473 Tuinfluitert
Ene FoK!ker is de andere niet.
pi_214840167
quote:
0s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 16:59 schreef Firuze60 het volgende:

Volgende week de laatste week voor de Videoland kijkers toch?
quote:
80s.gif Op donderdag 29 augustus 2024 22:27 schreef Rhosyn het volgende:

Net aflevering 32 gekeken. Die van 5 september dus.
Mag ik aannemen dat as maandag de laatste 4 afleveringen al op Videoland staan?

Vooruitkijken B&B Vol Liefde op Videoland:
Denk vanaf maandag 2 september nog drie afleveringen van B&B Vol Liefde, 33, 34, 35,
Maandag 9, 10, 11 september geen afleveringen op het vooruitkijken Videoland, want het is OP.
Donderdag 12 september de reünie.

De tv kijkers kunnen nog lekker twee weken genieten en dat ga ik ook doen, O+ volgende week niet vooruit kijken op Videoland,
pi_214840681

Damn, dat zou wat zijn! Bonnie & Clyde Vol Liefde
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
pi_214841361
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 11:46 schreef KinKiJan het volgende:
[ afbeelding ]

Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
pi_214841456
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:20 schreef suzebol75 het volgende:

[..]
Echt? 🤣🤣🤣🤣 Oh en het is al zo'n heerlijke soap serie, ook met slechte acteurs trouwens.
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van ;)
“Surrounded by losers, misfits and boozers”
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:21:55 #252
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214842127
Die nieuwe dame in schotland... vre-se-lijk! :{
En dan vooral hoe ze is tegen de andere kandidaat, met die opmerkingen over de hakken en de laarzen etc.
Geloof ook niet dat ze er punten mee scoort bij RJ, ook al is ze misschien bezig met zwartgallige humor (lastig in te schatten in t begin).

[ Bericht 46% gewijzigd door Ang3l op 30-08-2024 14:32:44 ]
L'Amour menaçant:
Qui que tu sois, voici ton maître. Il l'est, le fût ou le doit être.
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 14:23:52 #253
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214842144
quote:

[..]
Hmm
Ik zei ook meteen: O, trio geweest! :D
L'Amour menaçant:
pi_214843672
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Stond bij dat ie haar 'gewoon in Holland tegenkwam'. B&C Vol Liefde maakte ik er zelf van ;)
Maakt niet uit, als de joggingbroek naar beneden al genoeg reden geeft tot.... Zal het bij een ontmoeting ook wel snel kunnen gaan haha.
*geboren in Rotterdam, woonachtig in Duitsland, verlangt naar Zweden*
  vrijdag 30 augustus 2024 @ 19:52:30 #255
165264 Puzzie
#freepalestine
pi_214845128
quote:
[ afbeelding ]

Passen perfect bij elkaar :r
My age is very
Inappropriate
for my behavior
pi_214847195
quote:
[ afbeelding ]

Waar is dat viezige haar van hem gebleven?
  Official ESF Kreviewer zaterdag 31 augustus 2024 @ 13:42:51 #257
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214849974
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 14:21 schreef Ang3l het volgende:
Die nieuwe dame in schotland... vre-se-lijk! :{
En dan vooral hoe ze is tegen de andere kandidaat, met die opmerkingen over de hakken en de laarzen etc.
Geloof ook niet dat ze er punten mee scoort bij RJ, ook al is ze misschien bezig met zwartgallige humor (lastig in te schatten in t begin).

Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.

Ik vond Els super irritant maar ik hoop toch dat ze nog terugkomt.
pi_214850471
Ik snap Mike totaal niet... gaat hij voor de jonge Noor die heel veel aandacht en haar zin wil. En dat met zijn verlatingsangst. Niets is zeker,maar dit meisje.... nee
pi_214858630
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 09:45 schreef bloodymary1 het volgende:
Ik ga al die voorstelfilmpjes uit aflevering 1 nog eens terug kijken, hoe al die rare mensen dan overkwamen en waarom ze zijn gekozen.
Die nieuwe van RJ was volgens mij die heel decadent met een geweer in haar handen ronddwarrelde.
Hotapnyc
pi_214865442
OMG.
"Mag ik je puppy zijn."
  maandag 2 september 2024 @ 06:36:42 #261
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214865577
David deed me steeds denken aan die dude van Peter R: "Mabel, ken je mij nog?"

Jan mocht wel heel makkelijk weg bij iris. Een week terug was ze nog hoteldebotel.
Jan past d'r prima bij. Wat moet ze in godsnaam met die creepy dansleraar.
Elke dag is jandag.

Dat Noor weer terugkomt. Meid. Je was goed weggekomen bij die emo.
Dat ie een slijmbrief schrijft en dan eerst nog zegt: Neu, die andere twee moeten ook een kans krijgen om te efoilen.

Thijs en Yvonne. Elkaar gevonden. Je kan die stemmen met AI omwisselen dan praten ze hetzelfde. Waar is ie nou bang voor. Die ouwe hippie?

Gadverdamme. Die Henk Jan die met z'n vingers in dat gore doucheputje zat te graven :r
Arno heeft een zwembad of is dat een schoonmaakhuis? 3 weken die stinktoko gezien en nu eindelijk een keer chillen in een fris uitziend zwembad :D
Ze mogen die 2 er nu voor de rest wel uit knippen.

Albert. Wat een vieze gast is het. Dat ie die Monique twee dagen had willen laten wachten zodat hij even Joyce kan testrijden. Joyce. Met die jas over z'n hoofd op het vliegveld. Kleuterstem weer terug. Brrrr. 50+. Doe ff lekker normaal.

Wat een bitch die Esther bij RJ. Met dr gele bejaardenhaar.
"Bralaap" :D

[ Bericht 0% gewijzigd door matthijst op 02-09-2024 06:48:29 ]
Haters everywhere but I don't really care.
  maandag 2 september 2024 @ 07:45:51 #262
42263 Staaf
Forum Pimp
pi_214865843
quote:
0s.gif Op vrijdag 30 augustus 2024 13:25 schreef KinKiJan het volgende:

[..]
Afgelopen week werd de reünie opgenomen dus alle (interessante) deelnemers zijn in Nederland. Zal wel niet een hele toevallige ontmoeting zijn dit. Afgelopen weekend zijn Jan en Iris ook al gespot in Brielle.
Sue Me
pi_214866021
quote:
[ afbeelding ]

Ze hebben wel hun best gedaan om als twee typetjes te poseren zeg _O-
  maandag 2 september 2024 @ 09:54:05 #264
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214866544
quote:
14s.gif Op zaterdag 31 augustus 2024 13:42 schreef Kreator het volgende:

[..]
Rj is een gentleman die dit soort vrouwen wel vaker gheeft gezien. Daar prik je toch zo doorheen. Figuurlijk dan, want letterlijk nog niet mer een stok aanraken.

Ik vond Els super irritant maar ik hoop toch dat ze nog terugkomt.
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheen :)
L'Amour menaçant:
pi_214866674
Ieuw die Albert met zijn puppy Joyce. Krijg daar zo de kriebels van. Hoe zij doet, met haar onderdanige gedrag. Krijg er braakneigingen van. Dan denk ik, waarom kijk ik hier nog naar...
  maandag 2 september 2024 @ 10:39:31 #266
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214866914
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:12 schreef bloodymary1 het volgende:
Ieuw die Albert met zijn puppy Joyce. Krijg daar zo de kriebels van. Hoe zij doet, met haar onderdanige gedrag. Krijg er braakneigingen van. Dan denk ik, waarom kijk ik hier nog naar...
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijk :{
Ik word er ook heel naar van, dat in combi met Pappie Albert.
Soort rollenspel bijna, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
L'Amour menaçant:
pi_214867331
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 10:39 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Dat kinderlijke gekir van haar, echt vreselijk :{
Ik word er ook heel naar van, dat in combi met Pappie Albert.
Soort rollenspel bijna, daar hoef ik echt niet bij te zijn.
Brrr ja, een soort Freudiaans toneelstuk.
pi_214867577
Dat shot van Peter in z'n zwembroek met uitzicht op de boot _O- Heerlijk camerawerk.
pi_214868704
Arno en Niels: ik vind ze niet sympathiek en ook saai, maar nog steeds leuk om te zien dat er echt iets opbloeit.

Iris: Leuk hoe veel plezier Iris en Jan hadden! Hoop dat Peterdag gaat tegenvallen :)

RJ: ik kan die Esther niet aan, wat een vervelend mens. Wel apart de vooruitblik met Suzanne - ik hoop nog steed op de return of els :)

Albert en Joyce: Gadverdamme. Wel interessant om te zien hoe weinig vertrouwen Joyce in Albert heeft. Je snapt uiteraard waar dat vandaan komt, maar het lijkt me niet echt een goede basis.

Veelbelovende vooruitblik, zin in de volgende aflevering - Anja en Peter zijn wel heel schattig zo :) Ik hoef er geen uren naar te kijken maar ik vind het wel snoezig. :)
Frankly, my dear, I don't give a damn.
pi_214870492
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even. :?
  maandag 2 september 2024 @ 17:46:28 #271
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214870632
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Albert heeft allemaal personeel rondlopen, maar dat gelijk even een kamer wordt schoongemaakt nadat iemand vertrekt regelt hij niet even. :?
Dat snapte ik ook even niet. Zoals wel meer niet :D
pi_214870885
God, het was weer bij vlagen amper aan te zien. ;(

Erg gelachen om het commentaar van Jan over de zwembroek van Peter. Ik heb zo het idee dat er niet iets romantisch meer opbloeit tussen Iris en Peter. Zijn visallergie was een afknapper voor Iris en Peter vindt het maar niets dat hij niet de volle aandacht heeft.

Joyce zat weer heel uitgekookt een typetje te spelen. De enthousiaste meid die maar wat blij is om weer bij haar grote liefde thuis te zijn. Ook meteen weer proberen de nieuwe vrouw af te kraken door het onopgemaakte bed te benoemen. Is wel een constante bij haar. Nee ze was niet verliefd, maar al een stap verder. Uhu.

Arno en Niels was wel een beetje schattig. Maar ik zie het ook voor me dat Niels er op een gegeven moment genoeg van heeft. Lijkt me toch wel wat wispelturig.

R-J was vandaag licht irritant. Op zich niet verbazingwekkend dat tegenover z’n hoffelijkheid staat dat hij graag het mannetje wil zijn dat leidt, uitlegt en een vrouw zoekt die graag volgt en gehoorzaamt. Dat is de andere kant van de medaille.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214872219
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 09:54 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Els is een soortgelijk bekakt typje, maar die heeft dat vreselijke gedrag van dat nieuwe mens niet nodig. Maar idd, RJ kijkt er doorheen :)
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzo :D
pi_214872338
Vond die opmerking van RJ dat Susan onbenullig reageerde op zijn "veel vrouwen in zijn auto" grap echt raar. Ik vind de grapjes van RJ eigenlijk flauw en onbenullig. Met zijn hoogtevrees op een krant opmerking. :')
Die Esther gelijk er bovenop met dat sarcastische grapjes niet door iedereen worden begrepen, zucht. Sarcasme is toch echt wat anders muts met je slagroom kippen :{w
pi_214873032
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 19:42 schreef Soury het volgende:
Vond die opmerking van RJ dat Susan onbenullig reageerde op zijn "veel vrouwen in zijn auto" grap echt raar. Ik vind de grapjes van RJ eigenlijk flauw en onbenullig. Met zijn hoogtevrees op een krant opmerking. :')
Die Esther gelijk er bovenop met dat sarcastische grapjes niet door iedereen worden begrepen, zucht. Sarcasme is toch echt wat anders muts met je slagroom kippen :{w
het is zo overduidelijk dat RJ alleen maar meedoet aan dit programma om zijn toko te promoten. Hij heeft werkelijk niets met alle vrouwen die voorbij zijn gekomen.
En Arno, het blije ei, vind er geen reet aan, in de laatste aflevering blijkt duidelijk hoe hij rond komt in die baggerhut van hem, gewoon als schoonmaker in rijke huizen in de buurt.

Over Joyce en Albert, geen woorden meer voor. :X :r
pi_214873080
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 17:33 schreef Stepperoller het volgende:
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.
Op maandag 5 september 2016 23:16 schreef -Deluzion- het volgende:
En ik antwoord liever niet op Fascination. aka Alex Vause.
pi_214873147
quote:
1s.gif Op maandag 2 september 2024 20:34 schreef Fascination het volgende:

[..]
Zal wel gescript zijn om zo dat gesprek tussen Joyce en Albert op gang te krijgen over zijn contact met de andere vrouw(en). Vind het ook heel ongeloofwaardig.
Precies, zo belachelijk gescript, krijg spontaan jeuk onder mijn oksels.
pi_214874895
Ja dat was wel duidelijk dat dat gescript was. Er heeft daar nog nooit iemand zelf de bedden opgemaakt. En dan ook nog insinueren dat Monique het expres zo neergelegd heeft alsof er twee personen in gelegen hebben. Wanne gek.
  Official ESF Kreviewer maandag 2 september 2024 @ 23:01:36 #279
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214875555
Ik denk dat Joyce wel een beetje een gekkie is. Ongetwijfeld fantastisch om te wippen maar gaat zich met de dag gekker gedragen.
(Niet dat ze zo knap is, maar het is wel mijn ervaring dat hoe gekker in de kop, hoe beter in bed wel opgaat)

RJ heeft ook wel pech met de dames. Zit weinig tussen waar je wat mee kan. Hij noemt het speldenprikken of testen maar die dames tonen geen enkel initiatief.
pi_214875630
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 22:19 schreef bloodymary1 het volgende:
Ja dat was wel duidelijk dat dat gescript was. Er heeft daar nog nooit iemand zelf de bedden opgemaakt. En dan ook nog insinueren dat Monique het expres zo neergelegd heeft alsof er twee personen in gelegen hebben. Wanne gek.
Ja, dat. Alles te doorzichtig in een frame gezet en gemonteerd. Kan ook zijn dat ik als kijker verwend ben geworden. Het wordt saaaaaai voorspelbaar.
  dinsdag 3 september 2024 @ 08:58:40 #281
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214877435
BRING ELS BACK
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:11:28 #282
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214877524
quote:
7s.gif Op maandag 2 september 2024 19:33 schreef Serinde het volgende:

[..]
Ik moest heel hard lachen om zijn opmerking in zo’n tussenstukje dat dit soort dames wel vaker voorkomen in zijn leven / milieu ofzo :D
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook waren :') ) en ook wel weer down to earth met zelfspot.
L'Amour menaçant:
  dinsdag 3 september 2024 @ 09:12:08 #283
3542 Gia
User under construction
pi_214877530
quote:
0s.gif Op maandag 2 september 2024 13:59 schreef aquawoman het volgende:
Iris: Leuk hoe veel plezier Iris en Jan hadden! Hoop dat Peterdag gaat tegenvallen :)

Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.
pi_214878242
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:12 schreef Gia het volgende:

[..]
Wordt in elk geval geen bourgondisch vispannetje eten. Nooit meer bourgondisch vispannetje eten als ze voor Peter kiest. Die is al allergisch als hij vis ziet zwemmen.
Ik vind die Peter zo'n smeerkees he, vieze vent. Je zou er een kamer mee moeten delen zeg.
  dinsdag 3 september 2024 @ 12:06:51 #285
403820 Aberkullie
Sicker than your average.
pi_214879060
Peter zien we terug in een Netflix serie als seriemoordenaar
pi_214879912
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 09:11 schreef Ang3l het volgende:

[..]
Ik vind hem een grappige combinatie van enorme bal met een toneelstuk (toen die vrienden er ook waren :') ) en ook wel weer down to earth met zelfspot.
Precies daarom vind ik hem ook leuk! Zelfspot vind ik heel aantrekkelijk O+
  dinsdag 3 september 2024 @ 13:26:36 #287
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_214880013
Ik vind RJ ook leuk. En al ben ik team Suus, ik denk niet dat die twee de beste match zijn.

Hij roept btw heel hard dat hij een initiatiefnemende, zelfstandige dame zoekt, maar vind stiekem dat volgzame wel prettig. En daarom zal hij wel eindigen met Suus.
pi_214880240
Die Esther bij RJ is een soort van tornado. Wat een vermoeiende dame.

Stiekem mis ik Els, al vind ik Suus wel leuk. Suus kijkt haar ogen en uit en vind het soms ook maar een hoop gebral/ bla bla.
  dinsdag 3 september 2024 @ 15:19:03 #289
61661 Ang3l
The Right Kinda Wrong
pi_214880895
quote:
0s.gif Op dinsdag 3 september 2024 13:52 schreef Irri-tante het volgende:
Die Esther bij RJ is een soort van tornado. Wat een vermoeiende dame.

Die vindt zichzelf heel wat, overschreeuwt ook constant alles. Ik vind het 1 grote parodie dat mens. Intens vermoeiend.
L'Amour menaçant:
pi_214881918
Ik vind Suus de net wat minder sprankelende versie van Margreet.
pi_214882343
Ik weet even niet meer wie Suus en Margreet zijn. Ik loop 2 afleveringen achter.
Ik merk wel dat het me minder pakt dan andere seizoenen en heb ook weinig tijd om te kijken waardoor ik de afleveringen wat afraffel.

Vrijdag waarschijnlijk meer tijd om te kijken maar ik ben wel benieuwd naar het einde/reunie.
pi_214882521
Even de dames opgezocht.
Ze lijken wel op elkaar :D maar ik weet nu weer wie wie is.
  Official ESF Kreviewer dinsdag 3 september 2024 @ 21:08:09 #293
7719 Kreator
Groetjes, Krea.
pi_214884080
Dit zou wel eens het meesr succesvolle seizoen ooit kunnen zijn qua liefde. Al kan het ook gewoon zo geedit zijn.

Anja ben ik in de loop vh seizoen wel steeds meer gaan waarderen.
pi_214885470
Is het iemand wel eens opgevallen dat Peter van Anja een wijsvinger mist?
Sue Me
pi_214885615
Peter noemde Iris een workaholic, dat zie ik niet, te beroerd om voor haar gasten ontbijt te maken. Kop koffie wil nog net. Een alcoholic (jamas) zie ik eerder in haar en dan nog rijden met drank op -O-

Die Esther had ik meteen met de Schotse PostNL of DHL op laten halen, wat een overdreven en overheersend type, die ook nog eens heel denigrerend doet tegen Suus. Suus, normale, leuke vrouw. Of ze bij RJ pas, geen idee, maar zij liever dan Els, ook zo'n brrrrr. type

Arno denkt dat hij een lekker hapje is, met zijn NIET B&B. Hij zoekt volgens mij eerder klusjesmannen, zodat het eerder klaar is. Krijg jeuk van die vent.

Mirjam lijkt wat te ontdooien met Sjoerd, komt wat leuker over .

Mike moet nodig in therapie, wat een jankbal

Anja.. ik hoop voor haar dat ze nog eens lekker mag zoenen, maar please, breng het niet in beeld

Thijz en Albert, 2 vieze oude kerels, geen woorden aan vuil maken ^p^
  woensdag 4 september 2024 @ 08:00:15 #296
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_214886110
Bizar. Die Thijz. Die gast spoort niet. Die zoekt gewoon naar dingen om d'r weg te sturen.

Anja en Peter. Toch wel leuk. Niet mijn vrouw. Maar ze passen goed bij elkaar lijkt het. Ze leefden nog lang en gelukkig...

Mirjam blijft vaag. Bij al die dudes liep ze te drammen dat ze niks vroegen of stil waren. Maar bij Sjoerdje is dat allemaal prima. Of is Sjoerd de enige die wat bleek te zijn. Dan heeft ze slecht opgelet bij die filmpjes.

Joyce. :r "Het is een mooie dag voor yoga heh, lekker naar mijn kinderkontje kijken. Terwijl ik met m'n kinderstemmetje tegen je praat, heh pappie"? :r
Wat een debiel wief. Albert is d'r over een week of 2 ook wel klaar mee hoop ik.

Mike en Noor. Wat blijft die gast besluiteloos. Ik vind je heel leuk. Maar ik heb niet het gevoel dat ik je moet zoenen. Daarvoor moet je eerst nog een efoildiploma halen. Wat een kneus. Half Nederland wil Noor zoenen. Wat wil die gast nou. Pfffffff.

RJ: mooi dat die Esther 't niet is geworden, leuk stel nu, RJ en Suus. Durf d'r alleen geen stuiver op te zetten of dat stand gaat houden.

Arno en Niels. Leuk voor die gasten maar ze boeien me geen flikker niks. Vooral doordat die Arno zo irritant is. Was mooi geweest als Niels en Henk Jan (?) d'r samen vandoor waren gegaan.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_214886409
quote:
14s.gif Op dinsdag 3 september 2024 21:08 schreef Kreator het volgende:
Dit zou wel eens het meesr succesvolle seizoen ooit kunnen zijn qua liefde.
Sla me maar om de oren als ik er naast zit maar ik denk eigenlijk dat alleen Anja nog samen is met Peter. De Debbie en Paul van dit seizoen. Hij kwam als eerste. Het werd nooit echt heel spetterend maar voor beiden is dit beter dan alleen zijn en hij past in haar leventje vol vreemde spelregels.

Mike = een tijdbom en had in de zomer ook geen tijd. Gaat niet werken met Noor die gewoon de volle aandacht wil.

Thijz = een twijfelaar en krabbelde zelf al terug, zij gaat daar van binnen ook dood in de winter

Mirjam = opgefleurd sinds Sjoerd. Dit is een beetje een gokje. Weinig gehoord over zijn motieven. Wat zou hij daar gaan doen? Ik schat in dat afstand en ambities zorgen dat dit niet gaat werken.

Arno = niet in staat in te zien dat hij Niels daar niks te bieden heeft. Niels gaat zich daar vervelen en Arno gaat hem op de huid zitten

Iris = op zoek naar seks en Jan is volledig friendzoned.... zien elkaar nog wel maar geen liefde

RJ = meer bezig met Schotland dan met de liefde. Hoop dat ie Els nog een belletje heeft gegeven. Suus past daar gewoon niet zo. Wel een schatje.

Albert = Albert :') Die is ondertussen nog 10x verliefd geworden op iemand anders en zijn puppy is weggelopen.

[ Bericht 1% gewijzigd door alpeko op 04-09-2024 08:50:50 ]
pi_214886932
Ik kijk de aflevering van gisteren en Anja en Peter 😍 Hun gesprek en de intimiteit tussen hen zijn echt schattig om te zien vind ik. Allebei in de 70, lijken elkaar echt leuk te vinden en accepteren elkaar precies zoals ze zijn. Ik denk (en hoop🤞🏻) dat ze nog steeds samen zijn!
pi_214887087
Anja en Peter zijn echt leuk samen. En ook gewoon op een normale manier. Niet dat gekir van oeh, ik lijk wel 16, ik lijk wel een puber. Suus riep dat gisteren ook al. Alsof volwassenen niet meer verliefd kunnen worden. Rare instelling is dat.
pi_214887101
En ik werd weer onpasselijk van die twee puppy's. Brrrr.... Ik vind het nooit een probleem om mensen in het openbaar te zien zoenen, maar dat gelebber van hun is echt afstotelijk.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')