quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:12 schreef hilliebillie het volgende:
Ze stoort zich mateloos aan jou en aan alles wat je doet. Dat durfde ze eerder nog niet te zeggen en daarom was ze niet relaxed afgelopen weekend.
Als jij jezelf niet helemaal aanpast aan haar, dan is het gedaan met de toekomst samen. Als je je wel wil aanpassen dan wil ze het nog proberen (totdat ze er achter komt dat iemand niet 100% kan veranderen)
Dit is geen act voor de 100e xquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
M'n verkering Wilma wil dit bespreken stuurde ze in een appje
- toelichting waarom ze niet relaxed was afgelopen weekend
- ze wil het over de toekomst hebben?
- wat verwachten we van elkaar
- zitten we op een lijn?
- welke dingen vinden we niet prettig van elkaar
Moet ik dit lezen als het einde van onze relatie?ik ben bang
ps volgende week moeten we nog samen op vakantie
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wil
ja maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Dit klinkt als een beoordelingsgesprek op het werk, ziet er niet goed uit Paul
Hopelijk valt het mee, wanneer hebben jullie dit gesprek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Mag zij alle kosten betalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.
Al dit + je CV updaten TS, werk je nog steeds bij de zelfde palletsorteercentrale?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Geregistreerd opdinsdag 13 januari 2004 @ 15:15quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar we gaan volgende week op vakantie![]()
met jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:48 schreef piere het volgende:
[..]
Wilma wilde de kosten 50/50 met me delen
Nee, jij gaat volgende week op vakantie. Tinder installeren en alvast met de nieuwe locatie gaan swipen voor localo’s en aldaar voor andere vakantiegangers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Once you go black, you never go back
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik had het al voorspelt
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef sp3c het volgende:
Ja die wil met dr nieuwe vriendje op vakantie,zoveel is duidelijk
Ik zou me ook willen focussen op:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
Je gaat weer lekker hè?quote:
Ik zou het niet gek vinden om dit soort dingen te bespreken met elkaar.quote:Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet jequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Je gaat weer lekker hè?
Typische bewoordingen weer van je... *zucht*
de timing is echt kut jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
Een assessment van je wijf![]()
Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Het komt alleen zo verrekte lullig over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet je
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:48 schreef jogy het volgende:
Ze zit je gewoon mateloos te fucken en ligt straks languit op bed omringt met rozenblaadjes in de vorm van een hartje en geeft je de pijpbeurt van je leven, hopelijk heb je geen asperges gegeten.
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsappquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:48 schreef jogy het volgende:
En als dit echt zo is gebracht en ze meent dan RIP. Werkt ze in HR of zo?
Na ja, hopelijk maakt ze dit bespreekbaar voor het haar te veel wordt en is dit niet een exitgesprek. Succes en laat je niet meeslepen in de emotie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsapp
Ze was wel wat bozig afgelopen weekend viel me al op
En toen dacht je ‘niets zeggen, anders wordt het ongezellig’?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsapp
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf nite te zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?
Hoe oud zijn jullie?
En de eerste vraag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf nite te zeggenWe schelen heel veel
oud.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?
Hoe oud zijn jullie?
Dus hij is in het echt ook zo, zoals hij hier op het forum is??quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
oud.
en Paul is fucking weird.
Hn heeft al heel z'n leven moeite om aan de vrouw te komen.
Doet daarom altijd heel kinderlijk over "verkeringen" en doet hier op het Forum vaak alsof ie met iemand verkering heeft.
De vrouwelijke user in kwestie speelt dit soms mee, maar vaak zijn ze er ook klaar mee en dan gaat Paul weer verder naar de volgende.
Daarom doet mij vermoedden dat Wilma niet de allerbeste catch is, maar dat Paul inmiddels denkt "iets is beter dan niets". Maar dat zelfs deze "iets" is dat achterlijke gedrag van Paul nu zat en is liever alleen.
Vroeger was het hier op FOK! ook gewoon bekend dat Paul of (Paultjuhhh) niet helemaal goed was.
Later vonden ze het een goed idee om deze "betrokken User" allerlei crew functies te geven. Altijd onder het mom van gebrek aan beter. Want eerlijk is eerlijk Paul is er altijd.
Vrijwel altijd werden zulke functies ook een fiasco, en stopte hij er al snel weer mee.
Paul is overigens niet achterlijk qua IQ maar heeft sociaal gewoon een steekje los. Zal in zijn leven nooit verder komen als dat ie in 2004 was. Nu leek dat even met Wilma toch te gaan gebeuren, maar uiteindelijk is er toch geen vrouw (zelfs Wilma niet) die haar eigen leven ervoor opoffert.
ik ken hem niet in het echt, maar ik herriner me meerdere topics over zijn "echte leven".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus hij is in het echt ook zo, zoals hij hier op het forum is??
Wat is zelf je verwachting van deze relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
denk het niet, we praten niet zo snel over dat soort dingen
wat een fantasiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
oud.
en Paul is fucking weird.
Hn heeft al heel z'n leven moeite om aan de vrouw te komen.
Doet daarom altijd heel kinderlijk over "verkeringen" en doet hier op het Forum vaak alsof ie met iemand verkering heeft.
De vrouwelijke user in kwestie speelt dit soms mee, maar vaak zijn ze er ook klaar mee en dan gaat Paul weer verder naar de volgende.
Daarom doet mij vermoedden dat Wilma niet de allerbeste catch is, maar dat Paul inmiddels denkt "iets is beter dan niets". Maar dat zelfs deze "iets" is dat achterlijke gedrag van Paul nu zat en is liever alleen.
Vroeger was het hier op FOK! ook gewoon bekend dat Paul of (Paultjuhhh) niet helemaal goed was.
Later vonden ze het een goed idee om deze "betrokken User" allerlei crew functies te geven. Altijd onder het mom van gebrek aan beter. Want eerlijk is eerlijk Paul is er altijd.
Vrijwel altijd werden zulke functies ook een fiasco, en stopte hij er al snel weer mee.
Paul is overigens niet achterlijk qua IQ maar heeft sociaal gewoon een steekje los. Zal in zijn leven nooit verder komen als dat ie in 2004 was. Nu leek dat even met Wilma toch te gaan gebeuren, maar uiteindelijk is er toch geen vrouw (zelfs Wilma niet) die haar eigen leven ervoor opoffert.
Wanneer spreek je haar dan?quote:
vertel dan eens wat meer over jezelf, zodat we wat achtergrond hebben bij deze vreemde casus.quote:
Dat dacht ik ook bij de OP. Er wordt even een whatsappje neergepleurd en ik dacht direct, wat moeten wij hiermee? Ik dacht gelijk: dit is een uitmaakberichtje en daarmee is het gewoon sluss. Kunnen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
vertel dan eens wat meer over jezelf, zodat we wat achtergrond hebben bij deze vreemde casus.
(want komop? hoezo bel je haar niet met de vraag wat ze ermee bedoelt? hoe moeten wij dat kunnen ruiken).
* hoe oud ben jij?
* Hoe oud is zij?
* Hoe kennen jullie elkaar?
* hoe vaak zien jullie elkaar?
etc etc
dat soort zaken.
kan namelijk maar zo dat jij het veel meer als een relatie ziet als zij. En dat ze daar afgelopen weekend is achtergekomen.
En het dan raar vinden dat iemand na een jaar eens wat duidelijkheid wil?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Met Wilma naar de Hemaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
eens helder te krijgen waar de (weekend)relatie naartoe gaat.
Echt? Dat meen je niet. Dan ben ik ook niet echt verbassd over dit soort berichtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Mmmm, ik heb ervaring met dit soort berichtjes. Dat zag er precies zo uit. Dan ga je in gesprek, ze praat twee minuten en je staat daarna op straat. Ik heb er wel heel heel heel veel van geleerd. Maar zo ben ik dus een vriendin kwijtgeraakt waar ik helemaal stapel op was en waar ik nooit meer overheen ben gekomen. Soms heb je liefdesverdriet dat nooit meer over gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het niet als een uitmaakappje klinken, maar als een poging om na een jaar eens helder te krijgen waar de (weekend)relatie naartoe gaat.
Blijkbaar is TS een lastige prater en een matig verstaander en probeert Wilma het op deze manier.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
Misschien moet je even nagaan wat je met Wilma hebt uitgevreten tijdens 'We love the 90's'?…quote:
Beetje gefeestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je even nagaan wat je met Wilma hebt uitgevreten tijdens 'We love the 90's'?…
Waarom bel je haar niet op? Die vage berichtjes ook altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk gewoon wel nieuwsgierig.. En ik ga even serieus reageren want het staat immers in R&P.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
- ze wil het over de toekomst hebben?
- wat verwachten we van elkaar
- zitten we op een lijn?
Moet ik dit lezen als het einde van onze relatie?ik ben bang
ps volgende week moeten we nog samen op vakantie
Ik heb gezegd ok is goed gaan we doenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk gewoon wel nieuwsgierig.. En ik ga even serieus reageren want het staat immers in R&P.
Hoe heb je gereageerd op dit appje?
Als je door had dat ze niet lekker in haar vel zat dit weekend, hoe komt het dan dat je niks hebt gevraagd?
Vind het overigens niet per se als een uitmaakgesprek klinken. Maar wel dat er iets schort aan jullie onderlinge communicatie en zij iets mist.
Ga er open in en zie het als een mooie kans om haar beter te leren begrijpen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gezegd ok is goed gaan we doen
Voor de mensen die het willen weten het is zondag dan zal dit plaats vinden
Nou ik vond dr idd vreemd gedragen, ze raakte me niet aan etc en was sjaggie, ik dacht alleen van laat maar gaan ik ga er niet op in op dit gedrag
Nou, dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik vond dr idd vreemd gedragen, ze raakte me niet aan etc en was sjaggie, ik dacht alleen van laat maar gaan ik ga er niet op in op dit gedrag
Precies wat ik al dacht inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dom!
In plaats van te vragen wat er is of haar gewoon even te knuffelen ga je het negeren....mjah zeg maar dag tegen je vakantie
Beter had je op dat moment kunnen vragen wat er mis is, ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen zondagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag dan mee ipv wilmaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:29 schreef Speedfight het volgende:
Waar gaat de vakantie heen?
Ik heb misschien wel interesse in jullie tickets.
Neeneenee ik ga al met iemand andersquote:
Met die smilies? Wat is haar FOK! username dan?quote:
@Wilma_Flintstonequote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:14 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Met die smilies? Wat is haar FOK! username dan?
Ik ben niet boos op Paul. Mijn beeld van hem stamt nog uit de tijd dat hij mod was. Alles was één grote kleuterschool voor hem. Was toen zwaar irritant. Die tijd is voorbij. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten. Hij is mijn type totaal niet, maar daar gaat het nu niet over.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:23 schreef Speedfight het volgende:
Oefff spannend, wanneer spreken jullie elkaar?
Tevens wat heerlijk dat mensen zich toch zo kwaad blijven maken om Paul
Dankuwel ik hou jullie op de hoogte, misschien moet ik een verborgen camera mee laten lopenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:34 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Ik ben niet boos op Paul. Mijn beeld van hem stamt nog uit de tijd dat hij mod was. Alles was één grote kleuterschool voor hem. Was toen zwaar irritant. Die tijd is voorbij. Wat hij nu doet, moet hij helemaal zelf weten. Hij is mijn type totaal niet, maar daar gaat het nu niet over.
Anyway, het laatste berichtje van Wilma schept heel veel hoop voor Paul. Ik denk dat het weer helemaal goed komt.
Daarom heb ik zo mijn twijfels. Ik zou trouwens nooit hier neerzetten wat mijn vriendin allemaal appt. En helemaal niet als er problemen zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:44 schreef VEM2012 het volgende:
Het zal wel aan mij liggen, maar als ik een vriendin had die hier meeleest zou ik dit topic niet gemaakt hebben, laat staan eea zo bespreken.
Wat een schattige verkering!quote:
volgens mijn doen heel veel LAT-relaties dat, eerst deed ze ook elke avond welterusten appenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:53 schreef Coco het volgende:
[..]
Wat een schattige verkering!
Nu nog in haar poesieboekje schrijven.
Vanaf 30 kom je daar echt niet meer mee weg. Hey maar doe wat jou gelukkig maakt he!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:56 schreef Paul het volgende:
[..]
volgens mijn doen heel veel LAT-relaties dat, eerst deed ze ook elke avond welterusten appen
waarom zou je niet goedemorgen mogen appenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:57 schreef Coco het volgende:
[..]
Vanaf 30 kom je daar echt niet meer mee weg. Hey maar doe wat jou gelukkig maakt he!
Zinloze aandachttrekkerij, wegklikken die hap.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:58 schreef Paul het volgende:
[..]
waarom zou je niet goedemorgen mogen appen
OMFG DE WILMS OP FOK!!!quote:
Zonder aandacht geen relatie.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zinloze aandachttrekkerij, wegklikken die hap.
Maar goed, houd ons op de hoogte na zondag! D-Day.
Je hoeft maar 1 keer appje te vergeten en de (spreekwoordelijke) rapen zijn gaar!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonder aandacht geen relatie.
Lekker rustig.
vind jij het raar om in een verkering goedemorgen te zeggen naar elkaar?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:23 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Zonder aandacht geen relatie.
Lekker rustig.
Bij een verkering niet.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
[..]
vind jij het raar om in een verkering goedemorgen te zeggen naar elkaar?
Harteloos figuurquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:00 schreef Coco het volgende:
[..]
Zinloze aandachttrekkerij, wegklikken die hap.
Maar goed, houd ons op de hoogte na zondag! D-Day.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:25 schreef Paul het volgende:
Wilma zei dus eerst een half jaar elke avond welterusten en dan zei ik ga je nu al slapen?
Denk dat ze daarom stopte
En dan deed ik welterusten terug zeggen met een gifje
Ja, precies wat ik bedoel. Dan krijg je dat.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:25 schreef Paul het volgende:
Wilma zei dus eerst een half jaar elke avond welterusten en dan zei ik ga je nu al slapen?
Denk dat ze daarom stopte
Gewoon doen waar je blij van wordt beste @Paulquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:31 schreef Paul het volgende:
[..]
WAT LACH JIJ? DAT DOE JIJ OOK HEUS WEL MET @:NOTORIOUS_ROY
Nee, dat vind ik niet raar.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:24 schreef Paul het volgende:
[..]
vind jij het raar om in een verkering goedemorgen te zeggen naar elkaar?
Wat zeg jij nou domme dingen. Van welk subforum ben je mod?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:26 schreef Coco het volgende:
Als er iets harteloos is, dan is het wel communicatie via een app.
Wat is dit voor een domme reactie?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou domme dingen. Van welk subforum ben je mod?
deze vrouwquote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:42 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Wat zeg jij nou domme dingen. Van welk subforum ben je mod?
Nee, waarom zou ik dat weten?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:45 schreef Coco het volgende:
[..]
Leuke act, doen alsof je dat niet wist.
We steunen je in voor- en tegenspoed.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:38 schreef Paul het volgende:
NU wil ik weten hoe @:speedfight en @:notorious_roy doen samen beetje mij uitlachen hele tijd!!!!!!!
Ik bid voor je.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:49 schreef Paul het volgende:
jongens laten we ontopic blijven straks wordt hij gesloten en missen jullie de afloop
Deze man snapt.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 13:56 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
We steunen je in voor- en tegenspoed.
Wij appen overigens alleen noodzakelijke dingen want ik snap alle emoji's niet.
Ga je onzin ergens anders doen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 12:42 schreef Paul het volgende:
[..]
Dankuwel ik hou jullie op de hoogte, misschien moet ik een verborgen camera mee laten lopen
On topic, dan.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
iom mag hij in VER open. Graag wel ontopic blijven,anders zien misschien andere mods redenen om hem hier te sluiten, dankuwel
Jammer.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:14 schreef Paul het volgende:
iom mag hij in VER open. Graag wel ontopic blijven,anders zien misschien andere mods redenen om hem hier te sluiten, dankuwel
Nog wel. VER is geen ONZ.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer.
Blijkbaar geen serieus topic.
Jawel, ik weet ook niet waarom hij dicht moest in R en P maargooedquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:20 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jammer.
Blijkbaar geen serieus topic.
Weet ik nu even niet, door dit gedoe, kinderen wellicht, samenwonen als we iets langer hebbenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:17 schreef Lienekien het volgende:
[..]
On topic, dan.
Hoe zie je de toekomst van je relatie? Stel ze wil samenwonen. Kinderen.
Laten we t daar maar niet over hebben. Dit is niet RP-fb.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:00 schreef Paul het volgende:
[..]
Jawel, ik weet ook niet waarom hij dicht moest in R en P maargooed
is goed hoorquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:01 schreef SwJ het volgende:
[..]
Laten we t daar maar niet over hebben. Dit is niet RP-fb.
Gaat wel, ze stuurde vanochtend hartje, dus misschien valt het wel meequote:
En wat is de reden dat je niet gewoon even belt om te vragen wat er precies scheelt? Gewoon even checken of het de positieve of de negatieve kant op gaat.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat wel, ze stuurde vanochtend hartje, dus misschien valt het wel mee
omdat ze dit in irl wil besprekenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:04 schreef SwJ het volgende:
[..]
En wat is de reden dat je niet gewoon even belt om te vragen wat er precies scheelt? Gewoon even checken of het de positieve of de negatieve kant op gaat.
Als ze niet eens wil aangeven wat voor richting het gesprek op gaat, zou ik me wel zorgen maken.quote:
Ohhh dacht dat Ver ook n soort onzin was.. maar dan ergerquote:Op woensdag 21 augustus 2024 18:29 schreef SwJ het volgende:
[..]
Nog wel. VER is geen ONZ.
Zodra TS te ver gaat met flauwekul, gaat t gewoon naar ONZ.
Oké dan toch ff serieus nog..quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:03 schreef Paul het volgende:
[..]
Gaat wel, ze stuurde vanochtend hartje, dus misschien valt het wel mee
Dit, TS zn vriendin loopt hem gewoon emotioneel te gijzelen tot zondag. Zou echt eisen dat ze gewoon opzegt wat er aan het handje is, want met dit soort slappe onzin zou ik niet gaan dealen, ben ik echt te oud voor. Denk uberhaupt dat ze een voorzetje naar een dumping aan het maken is, en daarbij even jou wil laten weten dat het echt allemaal aan jou ligt. Maar mocht dat niet zo zijn, en je laat haar wegkomen met deze ongein, dan weet ze dat ze je volledig in haar zak heeft zitten en dat ze zo'n beetje alles kan flikken bij je wat ze maar wilquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:15 schreef Marsenal het volgende:
'Ik wil iets met je bespreken maar ik zeg niet wat hoor want daarvoor is het onderwerp te zwaar is het onervaren liefdesrelatie-equivalent van 'Ik ga niet zeggen wat we gaan doen maar neem je zwembroek en handdoek mee'
Ok gelukkigquote:Op donderdag 22 augustus 2024 21:15 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Jezus Paul stel je niet zo aan en wees niet zo tering onzeker.
Niks aan de hand, gewoon OGEN OP DE TOEKOMST-gesprek. Ik snap dat je dat als FC Utrecht fan niet ziet.
Oehh vink n goed idee!quote:Op donderdag 22 augustus 2024 10:07 schreef Speedfight het volgende:
Bel dr even, we kunnen niet wachten tot zondag.
Spannend
Om hier nog even op terug te komen. Ondertussen al stevig kunnen ketsen @Paul.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:38 schreef einzeinz het volgende:
Verras haar vlug met een etentje en hotelovernachting! Dan schuift ze dat gesprek op en kun jij Wilma nog eens lekker batsen voor een ander het doet.
ik bel dr expres niet, zij wil een hele agenda in real life afvinken dus gaan we dat doenquote:
Heb je wel contact of helemaal niet?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:10 schreef Paul het volgende:
[..]
ik bel dr expres niet, zij wil een hele agenda in real life afvinken dus gaan we dat doen
via whatsapp ja, maar niet extreem veelquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:26 schreef jogy het volgende:
[..]
Heb je wel contact of helemaal niet?
Nee oke, maar wel contact dus, dat is wel belangrijk.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
via whatsapp ja, maar niet extreem veel
Wat is de aard en sfeer van het contact? Enkel en alleen "goeiemorgen" en "slaap lekker"? Hele verhalen over de dag? Gaat het over emoties en gevoelens?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
belangrijke en minder belangrijke zaken bespreken we zoals iemand die in ziekenhuis lag in de familiequote:Op vrijdag 23 augustus 2024 10:51 schreef SwJ het volgende:
[..]
Wat is de aard en sfeer van het contact? Enkel en alleen "goeiemorgen" en "slaap lekker"? Hele verhalen over de dag? Gaat het over emoties en gevoelens?
Zitten er smileys bij? Zo ja, welke?
Verzin dan op z'n minst iets om je publiek bezig te houden tot zondag.
Dus jullie doen alsof er niks aan de hand is en negeren de olifant in de kamer? Lijkt me zo raar ..quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 09:39 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 20:30 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Dus jullie doen alsof er niks aan de hand is en negeren de olifant in de kamer? Lijkt me zo raar ..
Ben je dan nieuw benieuwd? Wil je niet weten wat er speelt? Ben je niet bezorgd als je vriendin niet blij is?quote:
ik heb alleen maar het gevoel dat ze dit allemaal in het echt wil besp;reken dus niet via de telefoon, dus daar wacht ik wel opquote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:49 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ben je dan nieuw benieuwd? Wil je niet weten wat er speelt? Ben je niet bezorgd als je vriendin niet blij is?
Oké.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb alleen maar het gevoel dat ze dit allemaal in het echt wil besp;reken dus niet via de telefoon, dus daar wacht ik wel op
Ik sprak ooit met een meid die ook zo deed. Die wilde dan iets bespreken en vroeg dan wanneer dat kon. Niet via telefoon maar in real life. Dan gaf ik aan wanneer ik kon, natuurlijk op korte termijn en dan kon zij niet. Dan werd het lange termijn. Dan dacht ik van ja, hoe serieus ben je dan ermee.quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ik heb alleen maar het gevoel dat ze dit allemaal in het echt wil besp;reken dus niet via de telefoon, dus daar wacht ik wel op
Maar, het topic is van dinsdag, hoe vaak zien jullie elkaar? Alleen in de weekenden?quote:Op vrijdag 23 augustus 2024 23:54 schreef Paul het volgende:
[..]
ja in het weekend allleen omdat we ver van elkaar wonen, hoe vaak zie jij speedfightje danquote:Op zaterdag 24 augustus 2024 06:07 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Maar, het topic is van dinsdag, hoe vaak zien jullie elkaar? Alleen in de weekenden?
Elke dag.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 07:26 schreef Paul het volgende:
[..]
ja in het weekend allleen omdat we ver van elkaar wonen, hoe vaak zie jij speedfightje dan
Al maaaaaandenquote:
ohja speedfight praat me slecht bijquote:
Of jij luistert gewoon slecht.quote:Op zaterdag 24 augustus 2024 12:34 schreef Paul het volgende:
[..]
ohja speedfight praat me slecht bij
heb ik iemand leren kennen....quote:Op zondag 25 augustus 2024 11:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Nou Paul, ga maar even zitten.
In Parijs...
Ik ookquote:Op zondag 25 augustus 2024 13:11 schreef SwJ het volgende:
Ik zit er klaar voor, waar is de link naar de livestream?
Goed ideequote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Ze doet alsof er niets aan de hand is en praat over andere dingen. Denk dat ik zelf zo maar over begin 😵💫
Je maakt het ook allemaal veel te groot voor jezelf.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
Ze doet alsof er niets aan de hand is en praat over andere dingen. Denk dat ik zelf zo maar over begin 😵💫
Slecht teken, dit.quote:Op zondag 25 augustus 2024 13:27 schreef Paul het volgende:
ik hoop alleen om daar hoog vanaf te blazen zoals gewoonlijk?quote:Op zondag 25 augustus 2024 16:47 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Paul staat NU op de Domtoren.
Ja godver. Geef dan op z'n minst even aan wat voor kant t gesprek op ging.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Winnaar FOK-Eredivisie-Toto 2025
quote:Op zondag 25 augustus 2024 18:45 schreef Paul het volgende:
ze heeft een anderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.lol
Samenwonen en kinderenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Uit maken
Samen op vakantie
Ja daaaaag, zo makkelijk kom je er niets van af.
Verzin eens een compleet verhaal om deze act geloofwaardig te houden.F.K.A. SuperwormJim
Dat zijn wel n hoop tegenstrijdige dingen..SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hoop toch dat jullie nog niet aan samenwonen en zeker niet aan kinderen beginnen.. als dit jullie manier v communiceren is..
Hoe voel jij je bij t gesprek?Trust nobody
Wel waarquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:51 schreef GGMM het volgende:
Een goede manier om een relatie waar je twijfels over hebt de goede kant op te duwen is samenwonen en kinderen nemen. Wilma klinkt als een slimme vrouw
Wees maar niet bang, ik zei laten we eerst eens kijken hoe een vakantie samen gaatquote:Op zondag 25 augustus 2024 18:54 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik zou onder deze omstandigheden zeker niet aan kinderen beginnen
[ afbeelding ]
Jullie zijn tocn al vaker op vakantie geweest?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:53 schreef Paul het volgende:
[..]
Wees maar niet bang, ik zei laten we eerst eens kijken hoe een vakantie samen gaat
Als je nog steeds denkt dat ik dit allemaal verzin moet jij weten, ik snap je sowieso niet je vind me stom maar praat wel steeds tegen me. Lijkt wel beetje hetzelfde met @tong80 en jijquote:Op zondag 25 augustus 2024 19:28 schreef SwJ het volgende:
[..]
Samenwonen en kinderen
Uit maken
Samen op vakantie
Ja daaaaag, zo makkelijk kom je er niets van af.
Verzin eens een compleet verhaal om deze act geloofwaardig te houden.
1x zijn we naar belgie 3 of 4 dagen geweest, ging opzich wel goed toen moet ik zeggen al vond ze dat ik soms te lang bij dingen stond te fotograferenquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:54 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Jullie zijn tocn al vaker op vakantie geweest?
Wil zij snel kinderen? En jij?
Maar uhm. Hij zegt toch niet zo gekke dingen?quote:Op zondag 25 augustus 2024 21:55 schreef Paul het volgende:
[..]
Als je nog steeds denkt dat ik dit allemaal verzin moet jij weten, ik snap je sowieso niet je vind me stom maar praat wel steeds tegen me. Lijkt wel beetje hetzelfde met @:tong80 en jij
Okquote:Op zondag 25 augustus 2024 21:56 schreef Paul het volgende:
[..]
1x zijn we naar belgie 3 of 4 dagen geweest, ging opzich wel goed toen moet ik zeggen al vond ze dat ik soms te lang bij dingen stond te fotograferen
Haha wacht wat? Als dit echt is dan speelt ze niet met het volledige pakje kaarten, sweet mother Mary and the Lord with extra fries 🍟SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Lekker man.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mijn tip: wegwezen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ze wil blijkbaar dat jij iemand anders wordt dan je bent en ze is mentaal al afscheid van je aan het nemen.
Sowieso: vinden dat jij minder moet snurken?
Samenwonen/kinderen icm ik overweeg uit de relatie te stappen?
Ik had het haar direct makkelijk gemaakt.
Tuurlijk is dit niet echt.quote:Op zondag 25 augustus 2024 23:19 schreef MultiBanaan het volgende:
[..]
Haha wacht wat? Als dit echt is dan speelt ze niet met het volledige pakje kaarten, sweet mother Mary and the Lord with extra fries 🍟
Willem is 40+ ,dat Paul op oudere mannen valt is toch prima?quote:Op maandag 26 augustus 2024 08:49 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Tuurlijk is dit niet echt.
Paul met z'n zoveelste verzonnen relatieen die vent is 40+
Raar verhaal Paul. Van haar kant, ze wil samenwonen. Of je kinderen wilt. En ze wil met je op vakantie, maarrrrrrrrr Ze zegt ook over uitmaken nagedacht te hebben. Rare combi Wat is de reden dat ze het wil/wilde maken dan?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P
omdat ik niet genoeg opruim en niet over onze toekomst samen denk ofzoietsquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:39 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Raar verhaal Paul. Van haar kant, ze wil samenwonen. Of je kinderen wilt. En ze wil met je op vakantie, maarrrrrrrrr Ze zegt ook over uitmaken nagedacht te hebben. Rare combi Wat is de reden dat ze het wil/wilde maken dan?
Tijd om Wilma op te ruimenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
omdat ik niet genoeg opruim en niet over onze toekomst samen denk ofzoiets
Maar jullie kennen elkaar net een jaartje toch?quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad erg onzeker is over wat jij wil met jullie relatie. Denk er eens goed over na en laat het haar weten. Want ik vermoed dat jouw vriendin meer wil dan een weekend relatie, maar twijfelt of jij dat wel wil.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb alleen gezegd gisteren, alles op zn tijd, laten we eerst maar eens op voor het eerst op vakantie gaan voordat we over baby's pratenquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:46 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk dat ze inderdaad erg onzeker is over wat jij wil met jullie relatie. Denk er eens goed over na en laat het haar weten. Want ik vermoed dat jouw vriendin meer wil dan een weekend relatie, maar twijfelt of jij dat wel wil.
Van af en toe elkaar zien in het weekend, naar hebben van kinderen is natuurlijk een enorme stap. Maar waarschijnlijk zal ze wel van je willen horen of je aan samen wonen en een toekomst met haar denkt. Ze wil meer vastigheid dan alleen "we zien wel hoe het gaat op vakantie". Als dat te snel gaat voor je, wees eerlijk tegen haar. Maar houdt dan ook rekening met de mogelijkheid dat ze het uitmaakt.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef Paul het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb alleen gezegd gisteren, alles op zn tijd, laten we eerst maar eens op voor het eerst op vakantie gaan voordat we over baby's praten(ok iets anders maar komt het op neer)
Die mogelijkheid zit er vast inquote:Op maandag 26 augustus 2024 16:55 schreef herverwijderd het volgende:
Maar begint de klok niet te tikken voor haar dan? Of is ze veel jonger dan jij?
Van een krantenwijk?quote:
FOK!Weblogsalarisquote:
Zou je binnenkort willen samenwonen? Klinkt alsof zij stappen wil gaan zetten.. en ze niet weet wat jij wil..quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:54 schreef Paul het volgende:
[..]
dat klopt, maar ik heb alleen gezegd gisteren, alles op zn tijd, laten we eerst maar eens op voor het eerst op vakantie gaan voordat we over baby's praten(ok iets anders maar komt het op neer)
Dat laatste woordje zegt al heel veel hoe je er zelf in staat. En de smiley daar achteraan zet daar de kroon op.quote:Op maandag 26 augustus 2024 16:43 schreef Paul het volgende:
[..]
Waarom ben je dagen hierover aan t zeuren en vragen om advies.. en vervolgens komt er een summier verslag en is t weer klaar..quote:Op woensdag 28 augustus 2024 19:44 schreef Paul het volgende:
Geen nieuws nee, we appen en bellen wat en over paar daagjes vliegen
de vakantie komt nog geen idee hoe dat verlooptquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:45 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Waarom ben je dagen hierover aan t zeuren en vragen om advies.. en vervolgens komt er een summier verslag en is t weer klaar..
Raar
Ik hoef t niet meer te wetenquote:Op woensdag 28 augustus 2024 20:59 schreef Paul het volgende:
[..]
de vakantie komt nog geen idee hoe dat verloopt
ik begrijp je niet, ik heb een update gegeven zondag toch, misschien heb je die gemist, staat in een spoilerquote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:02 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik hoef t niet meer te weten
Ik ging serieus op je verhaal in
Je zit gewoon te trollen
Jammer
quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ik begrijp je niet, ik heb een update gegeven zondag toch, misschien heb je die gemist, staat in een spoiler
Dat is een onvolledige en minimale samenvatting van een gesprek waar je zo dramatisch voor om hulp vroeg.quote:Op woensdag 28 augustus 2024 21:05 schreef Paul het volgende:
[..]
ik begrijp je niet, ik heb een update gegeven zondag toch, misschien heb je die gemist, staat in een spoiler
Wat is dit voor onzin. Eerst geeft ze je een opsomming waarbij die punten voor haar ter overweging waren om een bepaalde actie te ondernemen? Iemand die gelijk die richting opgaat moet je goed in de gaten houden of die wel betrouwbaar is. Man man man...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.quote:![]()
Elke dag ruzietjes op vakantie.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:13 schreef Paul het volgende:
Even updateje vanaf Griekenland. Elke dag wat ruzietjes maar ook gezelligheid jes
Maar wel geneukt?quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:13 schreef Paul het volgende:
Even updateje vanaf Griekenland. Elke dag wat ruzietjes maar ook gezelligheid jes
Ik kende ook zo'n stel. Altijd bekvechten en toch een diamanten huwelijk uiteindelijk. Dus het kan best hoor.quote:Op dinsdag 3 september 2024 17:13 schreef Paul het volgende:
Je moet er maar zin in hebben.quote:Op dinsdag 3 september 2024 20:05 schreef Bart2002 het volgende:
[..]
Ik kende ook zo'n stel. Altijd bekvechten en toch een diamanten huwelijk uiteindelijk. Dus het kan best hoor.
Wanneer babies?quote:
Okquote:
Nietquote:
Aaaaw, en samen uit elkaar groeien klinkt nog wel zo romantisch. Sterkte ermee, ts.quote:Op vrijdag 18 oktober 2024 14:57 schreef Paul het volgende:
Helaas moet ik jullie het nieuws vertellen dat Wilma en ik uit elkaar zijn
Beetje wel mede door wat er in de OP staat en dat we samen teveel uit elkaar zijn gegroeid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |