quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:12 schreef hilliebillie het volgende:
Ze stoort zich mateloos aan jou en aan alles wat je doet. Dat durfde ze eerder nog niet te zeggen en daarom was ze niet relaxed afgelopen weekend.
Als jij jezelf niet helemaal aanpast aan haar, dan is het gedaan met de toekomst samen. Als je je wel wil aanpassen dan wil ze het nog proberen (totdat ze er achter komt dat iemand niet 100% kan veranderen)
Dit is geen act voor de 100e xquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
M'n verkering Wilma wil dit bespreken stuurde ze in een appje
- toelichting waarom ze niet relaxed was afgelopen weekend
- ze wil het over de toekomst hebben?
- wat verwachten we van elkaar
- zitten we op een lijn?
- welke dingen vinden we niet prettig van elkaar
Moet ik dit lezen als het einde van onze relatie?ik ben bang
ps volgende week moeten we nog samen op vakantie
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wil
ja maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Dit klinkt als een beoordelingsgesprek op het werk, ziet er niet goed uit Paul
Hopelijk valt het mee, wanneer hebben jullie dit gesprek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Mag zij alle kosten betalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.
Al dit + je CV updaten TS, werk je nog steeds bij de zelfde palletsorteercentrale?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Geregistreerd opdinsdag 13 januari 2004 @ 15:15quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar we gaan volgende week op vakantie![]()
met jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:48 schreef piere het volgende:
[..]
Wilma wilde de kosten 50/50 met me delen
Nee, jij gaat volgende week op vakantie. Tinder installeren en alvast met de nieuwe locatie gaan swipen voor localo’s en aldaar voor andere vakantiegangers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar we gaan volgende week op vakantie![]()
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Once you go black, you never go back
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik had het al voorspelt
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef sp3c het volgende:
Ja die wil met dr nieuwe vriendje op vakantie,zoveel is duidelijk
Ik zou me ook willen focussen op:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
- welke dingen vinden we niet prettig van elkaar
Je gaat weer lekker hè?quote:
Ik zou het niet gek vinden om dit soort dingen te bespreken met elkaar.quote:Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet jequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Je gaat weer lekker hè?
Typische bewoordingen weer van je... *zucht*
de timing is echt kut jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
Een assessment van je wijf![]()
Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Het komt alleen zo verrekte lullig over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet je
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |