quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:12 schreef hilliebillie het volgende:
Ze stoort zich mateloos aan jou en aan alles wat je doet. Dat durfde ze eerder nog niet te zeggen en daarom was ze niet relaxed afgelopen weekend.
Als jij jezelf niet helemaal aanpast aan haar, dan is het gedaan met de toekomst samen. Als je je wel wil aanpassen dan wil ze het nog proberen (totdat ze er achter komt dat iemand niet 100% kan veranderen)
Dit is geen act voor de 100e xquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wilquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
M'n verkering Wilma wil dit bespreken stuurde ze in een appje
- toelichting waarom ze niet relaxed was afgelopen weekend
- ze wil het over de toekomst hebben?
- wat verwachten we van elkaar
- zitten we op een lijn?
- welke dingen vinden we niet prettig van elkaar
Moet ik dit lezen als het einde van onze relatie?ik ben bang
ps volgende week moeten we nog samen op vakantie
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:45 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Misschien wil ze een stap vooruit. Of is ze zwanger en daarom niet relaxd omdat ze weet dat jij geen kinderen wil
ja maar we gaan volgende week op vakantiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Cupfighter het volgende:
Dit klinkt als een beoordelingsgesprek op het werk, ziet er niet goed uit Paul
Hopelijk valt het mee, wanneer hebben jullie dit gesprek?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Paul het volgende:
[..]
ja maar we gaan volgende week op vakantieooooooooh
Mag zij alle kosten betalenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:33 schreef ReplaR het volgende:
[..]
Ik denk dat je die vakantie op je buik kan schrijven, ze wil dat gesprek niet voor niets voor die vakantie.
Al dit + je CV updaten TS, werk je nog steeds bij de zelfde palletsorteercentrale?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:36 schreef Marsenal het volgende:
Installeer Tinder maar vast weer, deze evaluatie kom je niet ongeschonden doorheen.
Nooit rancuneus zijn, wees naar Wilma vooral dankbaar voor de tijd die jullie samen gehad hebben, en de kansen die het opgelevert heeft. Benoem ook vooral de persoonlijke ontwikkeling die je doorgemaakt hebt, en hoe je als mens gegroeid bent.
Laat weten dat als jullie in de toekomst weer elkaars paden kruisen, je dit met een open vizier en optimistisch en met veel plezier tegemoet ziet.
Geregistreerd opdinsdag 13 januari 2004 @ 15:15quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:15 schreef SwJ het volgende:
Je hebt genoeg van je eigen act en dit is je manier om er mee te stoppen.
Wat wordt je nieuwe act?
Nee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Maar we gaan volgende week op vakantie![]()
met jou?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:48 schreef piere het volgende:
[..]
Wilma wilde de kosten 50/50 met me delen
Nee, jij gaat volgende week op vakantie. Tinder installeren en alvast met de nieuwe locatie gaan swipen voor localo’s en aldaar voor andere vakantiegangers.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
quote:Op donderdag 25 juli 2024 21:18 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Once you go black, you never go back
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:38 schreef uitkeringsgenieter het volgende:
Ik had het al voorspelt
[..]
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:14 schreef sp3c het volgende:
Ja die wil met dr nieuwe vriendje op vakantie,zoveel is duidelijk
Ik zou me ook willen focussen op:quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
Je gaat weer lekker hè?quote:
Ik zou het niet gek vinden om dit soort dingen te bespreken met elkaar.quote:Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet jequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:18 schreef Sally het volgende:
[..]
Je gaat weer lekker hè?
Typische bewoordingen weer van je... *zucht*
de timing is echt kut jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:15 schreef SemperLibertas het volgende:
Een assessment van je wijf![]()
Reken er maar op dat alles aan jou ligt. En dan ook nog onder die omstandigheden met haar op vakantie moeten![]()
Incasseren en ermee leren leven of de middelvinger en op zoek naar een beter wijf, succes TS
Het komt alleen zo verrekte lullig over.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef SemperLibertas het volgende:
[..]
Ja sorry, ik bedoel er niks kwaads mee, dat weet je
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:48 schreef jogy het volgende:
Ze zit je gewoon mateloos te fucken en ligt straks languit op bed omringt met rozenblaadjes in de vorm van een hartje en geeft je de pijpbeurt van je leven, hopelijk heb je geen asperges gegeten.
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsappquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:48 schreef jogy het volgende:
En als dit echt zo is gebracht en ze meent dan RIP. Werkt ze in HR of zo?
Na ja, hopelijk maakt ze dit bespreekbaar voor het haar te veel wordt en is dit niet een exitgesprek. Succes en laat je niet meeslepen in de emotie.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsapp
Ze was wel wat bozig afgelopen weekend viel me al op
En toen dacht je ‘niets zeggen, anders wordt het ongezellig’?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Nee dat niet, is ook voor het eerst sinds een jaar en zo allemaal opgesomd in een whatsapp
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:50 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf nite te zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?
Hoe oud zijn jullie?
En de eerste vraag?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:18 schreef Paul het volgende:
[..]
Durf nite te zeggenWe schelen heel veel
oud.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:07 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Heeft ze wel eens vaker geprobeerd om over dat soort dingen een gesprek te hebben?
Hoe oud zijn jullie?
Dus hij is in het echt ook zo, zoals hij hier op het forum is??quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
oud.
en Paul is fucking weird.
Hn heeft al heel z'n leven moeite om aan de vrouw te komen.
Doet daarom altijd heel kinderlijk over "verkeringen" en doet hier op het Forum vaak alsof ie met iemand verkering heeft.
De vrouwelijke user in kwestie speelt dit soms mee, maar vaak zijn ze er ook klaar mee en dan gaat Paul weer verder naar de volgende.
Daarom doet mij vermoedden dat Wilma niet de allerbeste catch is, maar dat Paul inmiddels denkt "iets is beter dan niets". Maar dat zelfs deze "iets" is dat achterlijke gedrag van Paul nu zat en is liever alleen.
Vroeger was het hier op FOK! ook gewoon bekend dat Paul of (Paultjuhhh) niet helemaal goed was.
Later vonden ze het een goed idee om deze "betrokken User" allerlei crew functies te geven. Altijd onder het mom van gebrek aan beter. Want eerlijk is eerlijk Paul is er altijd.
Vrijwel altijd werden zulke functies ook een fiasco, en stopte hij er al snel weer mee.
Paul is overigens niet achterlijk qua IQ maar heeft sociaal gewoon een steekje los. Zal in zijn leven nooit verder komen als dat ie in 2004 was. Nu leek dat even met Wilma toch te gaan gebeuren, maar uiteindelijk is er toch geen vrouw (zelfs Wilma niet) die haar eigen leven ervoor opoffert.
ik ken hem niet in het echt, maar ik herriner me meerdere topics over zijn "echte leven".quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:30 schreef Vincent_student het volgende:
[..]
Dus hij is in het echt ook zo, zoals hij hier op het forum is??
Wat is zelf je verwachting van deze relatie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
denk het niet, we praten niet zo snel over dat soort dingen
wat een fantasiequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:23 schreef koemleit het volgende:
[..]
oud.
en Paul is fucking weird.
Hn heeft al heel z'n leven moeite om aan de vrouw te komen.
Doet daarom altijd heel kinderlijk over "verkeringen" en doet hier op het Forum vaak alsof ie met iemand verkering heeft.
De vrouwelijke user in kwestie speelt dit soms mee, maar vaak zijn ze er ook klaar mee en dan gaat Paul weer verder naar de volgende.
Daarom doet mij vermoedden dat Wilma niet de allerbeste catch is, maar dat Paul inmiddels denkt "iets is beter dan niets". Maar dat zelfs deze "iets" is dat achterlijke gedrag van Paul nu zat en is liever alleen.
Vroeger was het hier op FOK! ook gewoon bekend dat Paul of (Paultjuhhh) niet helemaal goed was.
Later vonden ze het een goed idee om deze "betrokken User" allerlei crew functies te geven. Altijd onder het mom van gebrek aan beter. Want eerlijk is eerlijk Paul is er altijd.
Vrijwel altijd werden zulke functies ook een fiasco, en stopte hij er al snel weer mee.
Paul is overigens niet achterlijk qua IQ maar heeft sociaal gewoon een steekje los. Zal in zijn leven nooit verder komen als dat ie in 2004 was. Nu leek dat even met Wilma toch te gaan gebeuren, maar uiteindelijk is er toch geen vrouw (zelfs Wilma niet) die haar eigen leven ervoor opoffert.
Wanneer spreek je haar dan?quote:
vertel dan eens wat meer over jezelf, zodat we wat achtergrond hebben bij deze vreemde casus.quote:
Dat dacht ik ook bij de OP. Er wordt even een whatsappje neergepleurd en ik dacht direct, wat moeten wij hiermee? Ik dacht gelijk: dit is een uitmaakberichtje en daarmee is het gewoon sluss. Kunnen we verder niks mee.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:57 schreef koemleit het volgende:
[..]
vertel dan eens wat meer over jezelf, zodat we wat achtergrond hebben bij deze vreemde casus.
(want komop? hoezo bel je haar niet met de vraag wat ze ermee bedoelt? hoe moeten wij dat kunnen ruiken).
* hoe oud ben jij?
* Hoe oud is zij?
* Hoe kennen jullie elkaar?
* hoe vaak zien jullie elkaar?
etc etc
dat soort zaken.
kan namelijk maar zo dat jij het veel meer als een relatie ziet als zij. En dat ze daar afgelopen weekend is achtergekomen.
En het dan raar vinden dat iemand na een jaar eens wat duidelijkheid wil?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Met Wilma naar de Hemaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
eens helder te krijgen waar de (weekend)relatie naartoe gaat.
Echt? Dat meen je niet. Dan ben ik ook niet echt verbassd over dit soort berichtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:31 schreef Paul het volgende:
[..]
Mmmm, ik heb ervaring met dit soort berichtjes. Dat zag er precies zo uit. Dan ga je in gesprek, ze praat twee minuten en je staat daarna op straat. Ik heb er wel heel heel heel veel van geleerd. Maar zo ben ik dus een vriendin kwijtgeraakt waar ik helemaal stapel op was en waar ik nooit meer overheen ben gekomen. Soms heb je liefdesverdriet dat nooit meer over gaat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:47 schreef Lienekien het volgende:
Ik vind het niet als een uitmaakappje klinken, maar als een poging om na een jaar eens helder te krijgen waar de (weekend)relatie naartoe gaat.
Blijkbaar is TS een lastige prater en een matig verstaander en probeert Wilma het op deze manier.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
Misschien moet je even nagaan wat je met Wilma hebt uitgevreten tijdens 'We love the 90's'?…quote:
Beetje gefeestquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:35 schreef MadMaster het volgende:
[..]
[..]
Misschien moet je even nagaan wat je met Wilma hebt uitgevreten tijdens 'We love the 90's'?…
Waarom bel je haar niet op? Die vage berichtjes ook altijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk gewoon wel nieuwsgierig.. En ik ga even serieus reageren want het staat immers in R&P.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:05 schreef Paul het volgende:
- ze wil het over de toekomst hebben?
- wat verwachten we van elkaar
- zitten we op een lijn?
Moet ik dit lezen als het einde van onze relatie?ik ben bang
ps volgende week moeten we nog samen op vakantie
Ik heb gezegd ok is goed gaan we doenquote:Op woensdag 21 augustus 2024 00:29 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ik ben nu eigenlijk gewoon wel nieuwsgierig.. En ik ga even serieus reageren want het staat immers in R&P.
Hoe heb je gereageerd op dit appje?
Als je door had dat ze niet lekker in haar vel zat dit weekend, hoe komt het dan dat je niks hebt gevraagd?
Vind het overigens niet per se als een uitmaakgesprek klinken. Maar wel dat er iets schort aan jullie onderlinge communicatie en zij iets mist.
Ga er open in en zie het als een mooie kans om haar beter te leren begrijpen.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik heb gezegd ok is goed gaan we doen
Voor de mensen die het willen weten het is zondag dan zal dit plaats vinden
Nou ik vond dr idd vreemd gedragen, ze raakte me niet aan etc en was sjaggie, ik dacht alleen van laat maar gaan ik ga er niet op in op dit gedrag
Nou, dat gaat helemaal goedkomen!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Nou ik vond dr idd vreemd gedragen, ze raakte me niet aan etc en was sjaggie, ik dacht alleen van laat maar gaan ik ga er niet op in op dit gedrag
Precies wat ik al dacht inderdaad.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:56 schreef Luuntje het volgende:
[..]![]()
Dom!
In plaats van te vragen wat er is of haar gewoon even te knuffelen ga je het negeren....mjah zeg maar dag tegen je vakantie
Beter had je op dat moment kunnen vragen wat er mis is, ik hoop voor je dat het allemaal mee gaat vallen zondagquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:37 schreef Paul het volgende:
[..]
Je mag dan mee ipv wilmaquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:29 schreef Speedfight het volgende:
Waar gaat de vakantie heen?
Ik heb misschien wel interesse in jullie tickets.
Neeneenee ik ga al met iemand andersquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |