En daar zaten ze dus fout, dit heeft Oekraïne veel tijd en levens gekost. Had Oekraïne eerder betere wapens en minder restricties gekregen, dan hadden de Russen zich niet zo kunnen ingraven in Oekraïne. Ik hoop dat de westerse alliantie daar toch iets van geleerd heeft.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje deze kleine manier van denken hier. Het is geen robbertje vechten op het schoolplein he.
De oorlog naar Rusland brengen (met hulp van westerse wapens) werd tot voor kort nog als een brug te ver gezien ivm risico op verdere escalatie.
Grappig dat je het dan weer niet hebt over de al 2,5 jaar voortdurende Russische escalatie met Iraanse en Noord Koreaanse wapens. Nee, de westerse wapens zijn het probleem.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Het probleem is een beetje deze kleine manier van denken hier. Het is geen robbertje vechten op het schoolplein he.
De oorlog naar Rusland brengen (met hulp van westerse wapens) werd tot voor kort nog als een brug te ver gezien ivm risico op verdere escalatie.
Die oorlog had al veel eerder naar Rusland moeten keren. Maar beter laat dan nooit zullen we maar zeggen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:12 schreef Elan het volgende:
[..]
Wat doen ze dan moeilijk over Westerse wapens?quote:
Maar wat is de inzet nu precies dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:14 schreef kl1172 het volgende:
[..]
En daar zaten ze dus fout, dit heeft Oekraïne veel tijd en levens gekost. Had Oekraïne eerder betere wapens en minder restricties gekregen, dan hadden de Russen zich niet zo kunnen ingraven in Oekraïne. Ik hoop dat de westerse alliantie daar toch iets van geleerd heeft.
Ow jeetjequote:
Aftredenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Maar wat is de inzet nu precies dan?
De initiële inzet was Rusland terugdringen naar Rusland. Duidelijk plan. Is de inzet nu Rusland gedeeltelijk vernietigen of veroveren?
En stel dat ze daarin slagen wat voor opties geef je Putin dan nog behalve een nuke op kiev gooien en kijken hoe groot de ballen van De NAVO zijn.
Oekraïne wil wisselgeld m.b.t. eventuele toekomstige onderhandelingen. Zelenski heeft aangegeven dat Oekraïne niet van plan is om Russisch gebied bezet te houden. Dat krijg je misschien niet mee via de Russische staatsmedia.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
De initiële inzet was Rusland terugdringen naar Rusland. Duidelijk plan. Is de inzet nu Rusland gedeeltelijk vernietigen of veroveren?
En stel dat ze daarin slagen wat voor opties geef je Putin dan nog behalve een nuke op kiev gooien en kijken hoe groot de ballen van De NAVO zijn.
Dat was altijd wel een dingetje hoor, anders was dit conflict in een weekje al opgelost.quote:
Het gaat iig niet eindigen met rondvliegende nukesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:19 schreef Elan het volgende:
Jullie zijn echt schattig naïef of volkomen achterlijk als je denkt dat deze situatie een goede afloop gaat krijgen voor welke betrokken partij dan ook
Als Rusland geen kernwapens had was het in een week opgelost?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:19 schreef Elan het volgende:
[..]
Dat was altijd wel een dingetje hoor, anders was dit conflict in een weekje al opgelost.
En dat moet Poetin blind geloven?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:19 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Oekraïne wil wisselgeld m.b.t. eventuele toekomstige onderhandelingen. Zelenski heeft aangegeven dat Oekraïne niet van plan is om Russisch gebied bezet te houden. Dat krijg je misschien niet mee via de Russische staatsmedia.
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten zullen we maar zeggenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:20 schreef Elan het volgende:
[..]
En dat moet Poetin blind geloven?
Dat soort beloftes zijn geen stuiver waard.
Direct grootschalige NAVO-inzet zowel personeel als materieel om Rusland onmiddellijk terug te dringen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:20 schreef sp3c het volgende:
[..]
Als Rusland geen kernwapens had was het in een week opgelost?
Hoe dan
Nou ik denk zelf dat het westen geen nukes terugstuurt als Kiev een bom op zijn dak krijgt.quote:
Ik denk dat kiev sowieso geen bom op zijn dak krijgtquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:22 schreef halfway het volgende:
[..]
Nou ik denk zelf dat het westen geen nukes terugstuurt als Kiev een bom op zijn dak krijgt.
Escalatie escalatie einde mensheid.
Nee, nog steeds Rusland Oekraïne uitschoppen, er is geen enkele intentie om Russisch grondgebied te annexeren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:21 schreef Pleun2011 het volgende:
[..]
Zo de waard is vertrouwt hij zijn gasten zullen we maar zeggen
Nee daar gaan echt niet alle 30 lidstaten mee akkoordquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:22 schreef Elan het volgende:
[..]
Direct grootschalige NAVO-inzet zowel personeel als materieel om Rusland onmiddellijk terug te dringen?
Niemand zegt datquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Daarom is het een beetje een dom spelletje op Rusland op eigen grondgebied aan te vallen met westerse middelen.
Ik zie echt niet in hoe dit een goede afloop moet krijgen. Maar blijkbaar zien mensen hem hier wel gewoon aftreden en dan klaar
Niks doms aan. Weet je wat dom is? Bang zijn voor dreigementen van leugenachtige bullies.. Russen zijn net als moslims zoals die van Hamas.. die moet je hard aanpakken, dat is de enige manier.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:24 schreef Elan het volgende:
[..]
Precies.
Daarom is het een beetje een dom spelletje op Rusland op eigen grondgebied aan te vallen met westerse middelen.
Ik zie echt niet in hoe dit een goede afloop moet krijgen. Maar blijkbaar zien mensen hem hier wel gewoon aftreden en dan klaar
Of het Kiev gaat worden of wellicht een ander gebied weet ik niet maar de inzet van tactische nucleaire wapens is een kwestie van tijd als Oekraïne Russisch grondgebied inneemt met behulp van westerse wapens.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:22 schreef sp3c het volgende:
[..]
Ik denk dat kiev sowieso geen bom op zijn dak krijgt
Poetin gaat niemand nuken, geen enkel gebied in geen enkel scenarioquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:26 schreef Elan het volgende:
[..]
Of het Kiev gaat worden of wellicht een ander gebied weet ik niet maar de inzet van tactische nucleaire wapens is een kwestie van tijd als Oekraïne Russisch grondgebied inneemt met behulp van westerse wapens.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |