Plaat van de dag:quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Ik heb mezelf een note gegeven maat. Je hebt helemaal gelijk.quote:Op zaterdag 17 augustus 2024 18:05 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Wil je deze TR zelf even afhandelen door middel van een note?
Hoe cool is dit!quote:Op zondag 18 augustus 2024 03:02 schreef 3rr0r het volgende:
Het was zaterdag Dirkendag
Zoek @:RamboDirk
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef fetX het volgende:
Denk dat ik vandaag eens even broodjes ga bestellen voor de lunch
Hallo makker. Prima.quote:
Soms moet je jezelf even lekker verwennen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:29 schreef fetX het volgende:
Denk dat ik vandaag eens even broodjes ga bestellen voor de lunch
Goed om te horenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:50 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Hallo makker. Prima.
Hoe was je reis? Ik zit niet op DE APP dus ik hoor graag ALLES.
Hier krijg ik inmiddels ook wel een gierende hartklep van. Even wennen allemaal.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.
Het boeit natuurlijk eigenlijk alleen of Onlo junior heeft genoten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:51 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Goed om te horen
Vakantie was relaxed. Maar zo'n groot resort doe ik nooit meer
Feyenoord gaat moeiteloos over PEC heen stappen en dan ziet de wereld er weer heel anders uit.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ik heb een nieuwe bivakmuts, rookbommen en een buskaartje naar het Maasgebouw besteld voor het geval Priske vandaag weer punten laat liggen.
Ik sta open voor suggesties.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:55 schreef Tjacka het volgende:
Het is augustus graag een andere post van de maand
Eens. En die had het naar zijn zin. Die zag ik allleen bij het ontbijt en het avondetenquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:54 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Het boeit natuurlijk eigenlijk alleen of Onlo junior heeft genoten.![]()
Wat viel er tegen? Gym nog de moeite waard?
Lekker maat. Je mist alleen de verhuisdozen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:34 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Broodje carpaccio en broodje hete kipquote:Op zondag 18 augustus 2024 11:54 schreef maxi-mus het volgende:
Ik hoor nog wel graag welke broodjes het zijn geworden. @:fetx
quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:03 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Dan kies ik er weer één van Stijn. Tevens de plaat aangepast.
quote:Op vrijdag 16 augustus 2024 15:45 schreef Alaphilippe_ het volgende:
Ik zeg niets voor niets dat het Feyenoord-topic inhoudelijker is. Er wordt tussen de hoopjes bagger door een serieuze clan prima discussie gevoerd zonder dat dat op een verheven manier gebeurt. Als er trolletjes zijn, worden die ook nooit teveel aandacht gegeven. In het Ajax-topic gaat het happen, bijten en sneren maar door. Zelfs als er niets aan de hand is, wordt er toch weer een sneertje gezocht.
Rot gewoon op. Ik zit hier nog altijd omdat ik het leuk vind om over voetbal te praten en niet omdat jij, @:Wotte , of @:LitmanenAFCA , in een mentale brugklasfase zitten.
Kan ik jou vandaag verwelkomen bij de Eredivisiepotjes?quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:09 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1156 5/6
⬛⬛⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟩
🟨🟩🟨🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 952 3/6
🟨🟨⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟩⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Goedemorgen
Absoluutquote:Op zondag 18 augustus 2024 12:09 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Kan ik jou vandaag verwelkomen bij de Eredivisiepotjes?
Ik ben het niet zo met hem eens, punt is dat er in het Ajax topic meer getrolled wordt door derden en daar krijg je dan ook weer meer reacties op die ook weer niet super intelligent zijn.quote:
Ik vind de plaat van Stijn die je nu draait maar matig, zeker omdat dit dezelfde persoon is die het voetbal van Mourinho geweldig vindt.quote:
Ja dat was de eerste die ik tegenkwam. Akkoord.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de plaat van Stijn die je nu draait maar matig, zeker omdat dit dezelfde persoon is die het voetbal van Mourinho geweldig vindt.
Zijn plaat die @:fetx post was veel leuker inderdaad.
Er moeten trainers zoals Mourinho zijn die de wereld scherp houden. De 'alles is geweldig en fantastisch leuk aantrekkelijk vermaken'-wereld moet weerstand blijven krijgen tot in het einde der dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:46 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Ik vind de plaat van Stijn die je nu draait maar matig, zeker omdat dit dezelfde persoon is die het voetbal van Mourinho geweldig vindt.
Zijn plaat die @:fetx post was veel leuker inderdaad.
Brubbie aTypisch en Helpmefok zijn al weg, dus enkel CR7 en Klaas zijn toch echt vervelend.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:14 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik ben het niet zo met hem eens, punt is dat er in het Ajax topic meer getrolled wordt door derden en daar krijg je dan ook weer meer reacties op die ook weer niet super intelligent zijn.
Dat is een beetje de kip en het ei verhaal, wie is er begonnen, ik zou het niet weten, wat ik wel weet is dat de moderatie op Fok gewoon 0 is, een levenslange ban duurt meestal 3 dagen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:53 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Brubbie aTypisch en Helpmefok zijn al weg, dus enkel CR7 en Klaas zijn toch echt vervelend.
Juist een hoop van de Ajax-users zijn strontvervelend vind ik. Altijd zo gestoken reageren. Voer voor de trolletjes, een teken om weg te blijven voor serieuze users.
Defensief oogaidsvoetbal spelen als je de underdog bent, prima en begrijpelijk.quote:Op zondag 18 augustus 2024 12:51 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Er moeten trainers zoals Mourinho zijn die de wereld scherp houden. De 'alles is geweldig en fantastisch leuk aantrekkelijk vermaken'-wereld moet weerstand blijven krijgen tot in het einde der dagen.
Citation neededquote:Op zondag 18 augustus 2024 13:03 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Op de lange termijn zal je nooit geweldige resultaten er meer mee boeken
Met nadruk op het woordje ‘meer’.quote:
Ik heb een geweldige post neergezet in feedbackquote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Tagliatelle.quote:Op zondag 18 augustus 2024 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe pizza #viesdik
Sterkte maatquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na mijn overleden robotstofzuiger begint mijn wasmachine nu ook al kuren te vertonen.
Dit gaat mijn bankrekening niet leuk vinden.
Hallo maatquote:
Je kan ze huren tegenwoordig zag ik laatstquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:53 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Na mijn overleden robotstofzuiger begint mijn wasmachine nu ook al kuren te vertonen.
Dit gaat mijn bankrekening niet leuk vinden.
Goed plan.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:54 schreef GGMM het volgende:
[..]
Sterkte maat
Misschien een GoFundMe opzetten?
[..]
Hallo maat
Gewoon goed de reviews lezen. Als je dingen zoals een Wasmachine, droger, vaatwasser moet kopen moet je daarvoor de tijd nemenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ze huren tegenwoordig zag ik laatst
Al zal dat op lange termijn ongetwijfeld duurder zijn
Ik zie net bij Coolblue inderdaad dat je een wasmachine abonnement kan afsluiten.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:55 schreef Caland het volgende:
[..]
Je kan ze huren tegenwoordig zag ik laatst
Al zal dat op lange termijn ongetwijfeld duurder zijn
En van Coolblue, zijn wat duur.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie net bij Coolblue inderdaad dat je een wasmachine abonnement kan afsluiten.
Ik krijgt altijd een beetje de kriebels van dat soort constructies.
Gelukkig volgde die 2e zin, ik stond op het punt je af te brandenquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Ik zie net bij Coolblue inderdaad dat je een wasmachine abonnement kan afsluiten.
Voor je het weet word je mokerlui en zit je jaren aan dat soort dingen vastquote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Wat een geluk dat je daarom mijn typfoutje niet zag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig volgde die 2e zin, ik stond op het punt je af te branden
Zoals hierboven werd geopperd had ik ook geen ene kut gedaan met mijn Swapfiets, maar wel elke maand betalen waarvan je uiteindelijk een normale fiets kon kopen.quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:57 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een wasmachine gebruik je als het goed is welquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:00 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Zoals hierboven werd geopperd had ik ook geen ene kut gedaan met mijn Swapfiets, maar wel elke maand betalen waarvan je uiteindelijk een normale fiets kon kopen.
Dus doe maar (gelukkig) niet.
Ja maar abonnement voor een fucking wasmachine... heb daar een hele pittige mening over.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Caland het volgende:
[..]
Een wasmachine gebruik je als het goed is wel
Kan wel een uitkomst zijn als je geen spaargeld hebtquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:01 schreef Flitsbezorger het volgende:
[..]
Ja maar abonnement voor een fucking wasmachine... heb daar een hele pittige mening over.
Heb je toevallig al die review klaarliggen?quote:Op zondag 18 augustus 2024 20:58 schreef GGMM het volgende:
[..]
Gelukkig volgde die 2e zin, ik stond op het punt je af te branden
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:29 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Heb je toevallig al die review klaarliggen?
Oke.quote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)
Ik oktober ben ik vrij, dan zal ik een nieuwe poging wagen
Ik oktoberquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee sorry ik had deel 1 opgezet maar het kon me niet boeien. (10 minuten gezien)
Apart? Zeg maar gewoon onwijs klote volk. Ongemanierd, misplaatst zich superieur wanend gedrag.quote:Op zondag 18 augustus 2024 11:57 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Eens. En die had het naar zijn zin. Die zag ik allleen bij het ontbijt en het avondeten
De massiviteit viel toch wel een beetje tegen. Veel Russen. Dat was ook wel minder. Apart volk.
Ik oktoberquote:Op zondag 18 augustus 2024 21:32 schreef GGMM het volgende:
[..]
Met een elektrische auto wellicht niet zo'n slecht ideequote:Op zondag 18 augustus 2024 21:06 schreef RamboDirk het volgende:
Je kunt tegenwoordig tanken en direct je kleren wassen in zo'n buitenwasmachine.
[ afbeelding ]
Doe je mee met Woordle?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:24 schreef Wotte het volgende:
[..]
Met een elektrische auto wellicht niet zo'n slecht idee
Jij bent er zeker even een week tussenuit geweest?quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1157 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟨⬛⬛
Oei.
Woordle6 953 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gelukkig maar.
@:GGMM @:Rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Dat lijkt er op! Morgen weer een kans.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef alpeko het volgende:
[..]
Jij bent er zeker even een week tussenuit geweest?
Hallo makker.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:56 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dat lijkt er op! Morgen weer een kans.
Hallo makker.quote:
Wees trots, we hebben het bteam weer vermorzeldquote:Op maandag 19 augustus 2024 08:19 schreef alpeko het volgende:
Woordle 1157 2/6
⬜🟩🟩⬜🟩
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 953 6/6
⬜🟩⬜🟨⬜⬜
⬜🟩⬜⬜⬜🟩
⬜🟩🟩⬜⬜🟩
⬜🟩🟩⬜🟩🟩
⬜🟩🟩🟩🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
![]()
@:GGMM @:Scrummie (je doet weer mee toch?) en @:Pisces29 die eindelijk weer terug is.
Ik zal je een like geven, maar dit lijkt natuurlijk nergens op.quote:Op maandag 19 augustus 2024 08:52 schreef Scrummie het volgende:
Woordle 1157 X/6
⬛🟨⬛⬛⬛
⬛⬛🟨🟨⬛
⬛⬛🟨⬛🟩
⬛⬛⬛🟨🟩
⬛🟩⬛⬛🟩
⬛🟩🟨⬛⬛
Oei.
Woordle6 953 5/6
⬛🟩⬛⬛⬛⬛
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛⬛🟩
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Gelukkig maar.
@:GGMM @:Rambodirk @:alpeko
Goedemorgen.
Goeiemorgen Zonnestraaltjequote:
Ik ga NU kijken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:09 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
Doorgedraaide user @:Caland die een ander een minderwaardigheidscomplex verwijt in het Feyenoordtopic.
Dit wordt een topweek.
Dat is een behoorlijke verzameling troepquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Stokbrood gehaald, kaas filet americain en kipkerrie erop.
Bohhquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Gecombineerd en met een dot Zaanse?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heeeeeurrlijk maatje.quote:
Goede keuze maatquote:
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker sarcastisch maatquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeeeeurrlijk maatje.
[..]
Goede keuze maat
[..]
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaagquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf, geen mention
Dit zet onze vriendschap onder druk.
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaag
Ik wil je ook niet te lang van het werk houden
Nou ja, meestal vraagt @GGMM hoeveel topics ik gesloten heb en hoeveel notes ik heb uitgedeeld. 9 van de 10 keer kan ik hetzelfde gifje van stal trekkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens kijkt hij mij een beetje dom aan, kijk ik dom terug en vervolgen we onze dag zonder een woord met elkaar te wisselen![]()
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Shoarma.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta bestellen. Dan gaat er wel echt iets verkeerdquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.
Jr. en ik bestellen dus een pastaatje.
Ik weet dat het jou niet zoveel uitmaakt, maar een pasta is toch gewoon te gaar als je die laat bezorgen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent walgelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kleffe hap moet dat zijn jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het jou niet zoveel uitmaakt, maar een pasta is toch gewoon te gaar als je die laat bezorgen?
Ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo kan Onlo junior niet die kip halen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AGVquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien is het stiekem pizza.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasta bestellen. Dan gaat er wel echt iets verkeerd
Van nagenoeg alle keukens snap ik best dat je het bestelt, maar pasta
Laat het smaken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kan beter lid worden van een sportvereniging met haar bolle toet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
Leuk geschreven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Saw X 6.5/10
Furiosa: A Mad Max Saga 7/10
@:ggmm @:fetx @:coco @:onlogisch @:derest
Ik ben niet zo fan van die andere Mad Max films en hou niet echt per se van het wereldje maar deze was best leuk. Al moet ik bekennen dat ik vanmiddag even een kwartiertje wegdommelde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven.
Saw X had ik al gezien zoals je weet, maar ik heb op basis van jouw review besloten dat ik Furiosa: A Mad Max Saga misschien ooit ga kijken, ergens in oktober.
Prinses Pilsquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ze gymt en heeft een triforce tattoo@:GGMM wat een droomvrouw.
@Calandquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review over de Wat Is Dan Liefde reclame van Ziggo @:caland
Lekker flaneren. @RamboDirkquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.
Je bent ook veel te vroeg de laatste tijd maat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
Ik zal je een like geven, maar dit lijkt natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
Misschien moet je even een pauze nemen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
Verminking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tattoos zijn voor mensen met mentale problemen.
Dit klinkt echt als een begroeting van iemand die ergens last van heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:05 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen met mentale problemen
Wie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Vergeten jullie yvonne niet te feliciteren? Die is 104 geworden vandaag
Gefeliciteerd @yvonnequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Vroeger kreeg je dan een verjaardagstopic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Pinnenmutske in FB / [yvonne] Feliciteer hier übermamamodadmindingesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je dan een verjaardagstopic.
Ik ben tegen racismequote:
Gister een podcast geluisterd over de Amsterdamse brandweer, daar was ook echt een topcultuur.quote:
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in maar ik zit in de trein
Er zou wel een mandarijnenverbod moeten zijn in de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.
Ik maak mij zorgen om je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla de lunch vandaag even over.
Het is meer dat ik geen banaan bij me heb en moeilijk uit kan stappen als we zo door HET KANAAL gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.
@Pisces29 en ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Akkoord.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zou wel een mandarijnenverbod moeten zijn in de trein.
Ik zal eens door jouw kanaal gaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen banaan bij me heb en moeilijk uit kan stappen als we zo door HET KANAAL gaan
Die had ik al. Ik zit nu in een 'goh je verwacht het niet' houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin je al zorgen te krijgen van de situatie in Eindhoven?
Gewoon soeverein worden maat. F*ck de roverheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wisten jullie dat je tegenwoordig bij een nieuwe ID kaart ook je vingerafdruk af moet geven?
En de overheid doet NIETS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister een podcast geluisterd over de Amsterdamse brandweer, daar was ook echt een topcultuur.
'Er zit best wat leuks in vrouwen maar je moet het er wel zelf instoppen hahahah'. 'we rijden nu door de gaza strook'.
Dat werk.
En weer een disasterclass van Femke Halsema.
Best een aanrader, ondanks het vervelende accent; Bloemen Plukken Langs Het Ravijn
Van al dat fietsen ga je hard hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten schijten.
NPC’s?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Door Tekengeld krijg ik het idee dat al die ESPN-redacteuren AI-generated zijn, thispersondoesnotexist.com.
Net Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Ik rijd net Engeland binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:29 schreef Coco het volgende:
Net terug van de Lidl.
5 fatbikes gespot.
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Bedankt maatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.
Een situatieschets:
[ afbeelding ]
Geniet er van (wat je ook gaat doen).
https://youtube.com/shorts/m_dAYXK1ImE?si=EA5qXPHlJYZxBH2hquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:29 schreef Coco het volgende:
Net terug van de Lidl.
5 fatbikes gespot.
Isle of Skye genotquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen - Edinburgh - Inverness / Nairn - Isle of Skye - Aberdeen - York - Huiswaarts is onze route.
Ziet er uit als een mooie trip! Zelf nooit in die regionen geweest, beetje te koud, maar Schotland/Ierland en bv ook Noorwegen lijkt me toch wel mooi. Misschien....ooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen - Edinburgh - Inverness / Nairn - Isle of Skye - Aberdeen - York - Huiswaarts is onze route.
Bootje vanaf Hull terug?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Londen momenteel 24, Isle of Skye meer rond de 14 jaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:42 schreef Salina het volgende:
[..]
Ziet er uit als een mooie trip! Zelf nooit in die regionen geweest, beetje te koud, maar Schotland/Ierland en bv ook Noorwegen lijkt me toch wel mooi. Misschien....ooit.
Nee, we interrailen, dus met de trein. 06.45 vertrokken uit de achterhoek en we rijden nu Londen binnenquote:
Maak in Oslo niet de fout om per ongeluk een fles siroop uit het schap van een supermarkt te trekken en na meer dan een halve fles er kotsmisselijk achter te komen dat je pure siroop zit te zuipen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Londen momenteel 24, Isle of Skye meer rond de 14 jamaar prima te doen met een jasje gok ik. Ben benieuwd. Noorwegen doen we in oktober (Oslo)
Dan maak je die fout in Nederland ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:54 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Maak in Oslo niet de fout om per ongeluk een fles siroop uit het schap van een supermarkt te trekken en na meer dan een halve fles er kotsmisselijk achter te komen dat je pure siroop zit te zuipen.
Die fout heb ik daar laatst gemaakt.
Ik vond het van meet af aan wel wat dik, maar ik ben een doorzetter.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:56 schreef Coco het volgende:
[..]
Dan maak je die fout in Nederland ook.
Dit is geil.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:57 schreef Kukelecucktsju10 het volgende:
[..]
Ik vond het van meet af aan wel wat dik, maar ik ben een doorzetter.
Heb je toevallig de Caledonian Sleeper train straks naar Edinburgh dan?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:52 schreef Oriente het volgende:
[..]
Nee, we interrailen, dus met de trein. 06.45 vertrokken uit de achterhoek en we rijden nu Londen binnen
24 jaar in een verpleeghuis vertoevenquote:Dat meldt haar familie dinsdag op het platform X. De vrouw werd op 4 maart 1907 geboren in de Amerikaanse stad San Francisco. Daar woonde ze tot haar achtste. Haar familie keerde tijdens de Eerste Wereldoorlog terug naar de Spaanse regio Catalonië, waar ze de rest van haar leven zou wonen. Branyas verhuisde in 2000 naar een verzorgingstehuis in de plaats
Mijn collega heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:37 schreef Oriente het volgende:
[..]
Bedankt maat
Elke dag opgewarmde prak eten. De Leven.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:59 schreef onlogisch het volgende:
https://www.ad.nl/buitenl(...)epidemieen~a778b27c/
[..]
24 jaar in een verpleeghuis vertoeven
Pics van je collega?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:14 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Mijn collega heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van haar reis door Schotland of van mijn collega zelf?
Kapsalon dinsdag.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nasiquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Ik vind het maar koud vandaag. Dus ik ga voor een semi winters bordje spinazie, aardappels, eitje.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:06 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe krieltjes, broccoli en zalm.
Genot.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:13 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ik vind het maar koud vandaag. Dus ik ga voor een semi winters bordje spinazie, aardappels, eitje.
Morgen even een dipje naar 20 en dan weer richting 25, genot. Dat wordt weer veel fietsenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:17 schreef Elan het volgende:
[..]
Genot.
Het is hier in Drizzt contreien nog immer 27 gradengenot.
Blijf je in de herfst ook nog lekker fietsen?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:19 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Morgen even een dipje naar 20 en dan weer richting 25, genot. Dat wordt weer veel fietsen
Als het niet te hard gaat waaien, er is maar weinig irritanter dan je het leplazerus fietsen en amper vooruitkomenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:20 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Blijf je in de herfst ook nog lekker fietsen?
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @GurneyIsBestOke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:28 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Als het niet te hard gaat waaien, er is maar weinig irritanter dan je het leplazerus fietsen en amper vooruitkomen
Doe je dit ook op hockeyfeestjes?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @:gurneyisbestoke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Potje hockey, biertje bij het clubhuis, shotjes uitdelen aan de sletjes van het ahmc, garnituurtje bruin fruit bestellen en dan een vies vingertje halen aan de bar.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:44 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Doe je dit ook op hockeyfeestjes?
Ok.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 17:37 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Gewoon je vaste ronde Borne > Zenderen > Almeloooo > Mariaparochie > Albergen > Fleringen > Weerselo > Deurningen > Hengeloooo > Borne pakken bij windkracht 8. De collega van @:gurneyisbestoke heeft vrijwel dezelfde route gedaan, zij is enorm enthousiast.
Nee, gewoon een dagtreintje. Is 4.5 uurtjes.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 15:05 schreef Wotte het volgende:
[..]
Heb je toevallig de Caledonian Sleeper train straks naar Edinburgh dan?
Echt fantastische stad begin dit jaar nog een paar dagen geweest.
Graagquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 16:57 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
[..]
Van haar reis door Schotland of van mijn collega zelf?
Hou ons op de hoogtequote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Binnen nu en een half uur moet PostNL hier voor de deur staan.
Ik zie graag regelmatige nieuwe updatesquote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:52 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Binnen nu en een half uur moet PostNL hier voor de deur staan.
Ik krijg net de pushmelding dat ze er bijna zijn.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:57 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ik zie graag regelmatige nieuwe updates
Een lamp?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 10:58 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Uiterste bezorgtijd is al met 10 minuten verkort.
Ik ga de bezorger een compliment geven.
Veel plezier ermeequote:Op woensdag 21 augustus 2024 11:04 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Zojuist de pakketjes in ontvangst genomen.
Tot zover dit avontuur.
Als een dergelijk matig trolletje al zo'n felle doodsbedreiging oplevert snap ik wel dat ze het blijven proberen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
@:bofjijff slaat wild om zich heen in het Ajax topic.
En forum moderator @Coco doet zijn werk weer niet!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Zuchtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Gelukkig ben je er op tijd, anders had ik op forumgebruiker @Caland gereageerd met het welbekende gifje van Berghuis.quote:
Doe eens niet zo kritisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En forum moderator @:coco doet zijn werk weer niet!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks chinezen bij mijn moeder. @:drizzt_dourden
Dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nu al beginnen aan het nuttigen van mijn zelfgemaakte wraps.
Akkoord.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik wil straks namelijk op tijd gaan sporten en dat lukt niet op een volle maag.
Dan eet je toch na het sporten?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik wil straks namelijk op tijd gaan sporten en dat lukt niet op een volle maag.
Wat is laat?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik heel laat eten.
Niet akkoord.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Alles na 18 uur vind ik laat.
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Een tepelpiercing.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Eensquote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:12 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Rijst met goulash.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:23 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe rijst met kip.
Suikerwater, goh.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren een pak Dubbelfris met de smaak aardbei, limoen en munt gekocht.
Het is niet te zuipen. 2/10
Met die muizenhapjes van jou voor zes uur 's avonds zou ik het echt de rest van de avond niet uit houden.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die na 18:00 eten om semi interessant mediterraans te doen zijn middelmaat. Ook alleen al de opmerking: "Ik eet pas na 18:00", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je op tijd eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Niet te zuipen maar toch een 2. De verpakking zag er leuk genoeg uit?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 21:22 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Gisteren een pak Dubbelfris met de smaak aardbei, limoen en munt gekocht.
Het is niet te zuipen. 2/10
Die eten tussen de middag alle bananen opquote:Op woensdag 21 augustus 2024 19:47 schreef RamboDirk het volgende:
Mensen die na 18:00 eten om semi interessant mediterraans te doen zijn middelmaat. Ook alleen al de opmerking: "Ik eet pas na 18:00", van wooooooow kijk jullie eens dom zijn dat je op tijd eet en kijk mij eens speciaal zijn, zelfde type figuren die met hun Mac Book de hele dag in de koffiewinkel zitten op 1 koffie, en denken: kijk mij eens ZZP'er zijn, maar in feit ben je gewoon een loser die denkt iets voor te stellen, ik help je uit de droom: Je bent middelmaat!
Neem een voorbeeld aan @vrijgevochten of stop er gewoon mee. Toch een duimpjequote:Op donderdag 22 augustus 2024 07:52 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1160 4/6
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩⬛🟨⬛🟨
🟨🟨⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 956 X/6
⬛⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛🟩
⬛🟩⬛🟨🟨🟨
🟨🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩⬛🟩🟩🟩
⬛🟩🟩🟩🟩🟩
Goedemorgen
Woordle is de raison d'être van Rene zijn bestaan.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan @:vrijgevochten of stop er gewoon mee. Toch een duimpje
Vanaf morgen gaat het weer foutloos.quote:Op donderdag 22 augustus 2024 08:04 schreef alpeko het volgende:
[..]
Neem een voorbeeld aan @:vrijgevochten of stop er gewoon mee. Toch een duimpje
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |