Dat is een behoorlijke verzameling troepquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Stokbrood gehaald, kaas filet americain en kipkerrie erop.
Bohhquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Gecombineerd en met een dot Zaanse?quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Genotquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heeeeeurrlijk maatje.quote:
Goede keuze maatquote:
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.quote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Heerlijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:10 schreef maxi-mus het volgende:
Lekker sarcastisch maatquote:Op maandag 19 augustus 2024 13:41 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Heeeeeurrlijk maatje.
[..]
Goede keuze maat
[..]
Godelijk voedsel, eerlijk waar maatje.
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaagquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:28 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Wtf, geen mention
Dit zet onze vriendschap onder druk.
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 16:40 schreef GGMM het volgende:
[..]
Ja sorry ik had je al een mention gegeven vandaag
Ik wil je ook niet te lang van het werk houden
Nou ja, meestal vraagt @GGMM hoeveel topics ik gesloten heb en hoeveel notes ik heb uitgedeeld. 9 van de 10 keer kan ik hetzelfde gifje van stal trekkenquote:Op maandag 19 augustus 2024 16:41 schreef Alaphilippe_ het volgende:
[..]
Ik ben zo benieuwd hoe zijn evaluatiegesprekken op werk gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Vervolgens kijkt hij mij een beetje dom aan, kijk ik dom terug en vervolgen we onze dag zonder een woord met elkaar te wisselen![]()
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Shoarma.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Pasta bestellen. Dan gaat er wel echt iets verkeerdquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.
Jr. en ik bestellen dus een pastaatje.
Ik weet dat het jou niet zoveel uitmaakt, maar een pasta is toch gewoon te gaar als je die laat bezorgen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Je bent walgelijkquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Kleffe hap moet dat zijn jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het jou niet zoveel uitmaakt, maar een pasta is toch gewoon te gaar als je die laat bezorgen?
Ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Hoezo kan Onlo junior niet die kip halen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
AGVquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Misschien is het stiekem pizza.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasta bestellen. Dan gaat er wel echt iets verkeerd
Van nagenoeg alle keukens snap ik best dat je het bestelt, maar pasta
Laat het smaken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Ze kan beter lid worden van een sportvereniging met haar bolle toet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
Leuk geschreven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Saw X 6.5/10
Furiosa: A Mad Max Saga 7/10
@:ggmm @:fetx @:coco @:onlogisch @:derest
Ik ben niet zo fan van die andere Mad Max films en hou niet echt per se van het wereldje maar deze was best leuk. Al moet ik bekennen dat ik vanmiddag even een kwartiertje wegdommelde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven.
Saw X had ik al gezien zoals je weet, maar ik heb op basis van jouw review besloten dat ik Furiosa: A Mad Max Saga misschien ooit ga kijken, ergens in oktober.
Prinses Pilsquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ze gymt en heeft een triforce tattoo@:GGMM wat een droomvrouw.
@Calandquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review over de Wat Is Dan Liefde reclame van Ziggo @:caland
Lekker flaneren. @RamboDirkquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.
Je bent ook veel te vroeg de laatste tijd maat.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
@:scrummie @:rambodirk @:alpeko
Ik zal je een like geven, maar dit lijkt natuurlijk nergens op.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
Misschien moet je even een pauze nemen!quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:49 schreef GGMM het volgende:
Woordle 1158 6/6
🟩⬛⬛🟨🟨
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩⬛🟩⬛
🟩🟩⬛🟩🟨
🟩🟩🟩🟩⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 954 X/6
⬛⬛🟨⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨⬛⬛
⬛🟩⬛⬛🟩🟩
🟩🟩⬛⬛🟩🟩
⬛🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
Kutmorgen.
Verminking.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:56 schreef GGMM het volgende:
Tattoos zijn voor mensen met mentale problemen.
Dit klinkt echt als een begroeting van iemand die ergens last van heeftquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:05 schreef fetX het volgende:
Goedemorgen vrienden en mensen met mentale problemen
Wie?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Vergeten jullie yvonne niet te feliciteren? Die is 104 geworden vandaag
Gefeliciteerd @yvonnequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Vroeger kreeg je dan een verjaardagstopic.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 10:14 schreef GGMM het volgende:
Pinnenmutske in FB / [yvonne] Feliciteer hier übermamamodadmindingesquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 11:56 schreef Elan het volgende:
[..]
Vroeger kreeg je dan een verjaardagstopic.
Ik ben tegen racismequote:
Gister een podcast geluisterd over de Amsterdamse brandweer, daar was ook echt een topcultuur.quote:
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:24 schreef Oriente het volgende:
[..]
Daar heb ik ook wel zin in maar ik zit in de trein
Er zou wel een mandarijnenverbod moeten zijn in de trein.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.
Ik maak mij zorgen om je.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik sla de lunch vandaag even over.
Het is meer dat ik geen banaan bij me heb en moeilijk uit kan stappen als we zo door HET KANAAL gaanquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:25 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik wist niet dat er een bananenverbod gold in de trein.
@Pisces29 en ik ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Je bent niet de enige.
Akkoord.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:26 schreef Coco het volgende:
[..]
Er zou wel een mandarijnenverbod moeten zijn in de trein.
Ik zal eens door jouw kanaal gaan.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:27 schreef Oriente het volgende:
[..]
Het is meer dat ik geen banaan bij me heb en moeilijk uit kan stappen als we zo door HET KANAAL gaan
Die had ik al. Ik zit nu in een 'goh je verwacht het niet' houding.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Begin je al zorgen te krijgen van de situatie in Eindhoven?
Gewoon soeverein worden maat. F*ck de roverheid.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:33 schreef maxi-mus het volgende:
Wisten jullie dat je tegenwoordig bij een nieuwe ID kaart ook je vingerafdruk af moet geven?
En de overheid doet NIETS.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:21 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Gister een podcast geluisterd over de Amsterdamse brandweer, daar was ook echt een topcultuur.
'Er zit best wat leuks in vrouwen maar je moet het er wel zelf instoppen hahahah'. 'we rijden nu door de gaza strook'.
Dat werk.
En weer een disasterclass van Femke Halsema.
Best een aanrader, ondanks het vervelende accent; Bloemen Plukken Langs Het Ravijn
Van al dat fietsen ga je hard hè.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:18 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Ik heb net prinsheerlijk zitten schijten.
NPC’s?quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:00 schreef Alaphilippe_ het volgende:
@:maxi-mus Door Tekengeld krijg ik het idee dat al die ESPN-redacteuren AI-generated zijn, thispersondoesnotexist.com.
Net Amsterdam.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Ik rijd net Engeland binnen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:29 schreef Coco het volgende:
Net terug van de Lidl.
5 fatbikes gespot.
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:12 schreef Oriente het volgende:
Ik zit momenteel 75 meter onder de zeespiegel @:salina @:kingroland
Ter info
Bedankt maatquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:33 schreef Salina het volgende:
[..]
Duikbril mee dan. Extra zuurstoftankje bij ook.
Een situatieschets:
[ afbeelding ]
Geniet er van (wat je ook gaat doen).
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |