Kleffe hap moet dat zijn jaquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik weet dat het jou niet zoveel uitmaakt, maar een pasta is toch gewoon te gaar als je die laat bezorgen?
Ik ook.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Hoezo kan Onlo junior niet die kip halen?quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.
Jr. en ik bestellen dus een pastaatje.
AGVquote:Op maandag 19 augustus 2024 17:07 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Jongens, wat eten jullie vandaag? Ik doe agv.
Misschien is het stiekem pizza.quote:Op maandag 19 augustus 2024 18:00 schreef Caland het volgende:
[..]
Pasta bestellen. Dan gaat er wel echt iets verkeerd
Van nagenoeg alle keukens snap ik best dat je het bestelt, maar pasta
Laat het smaken.quote:Op maandag 19 augustus 2024 17:16 schreef onlogisch het volgende:
[..]
Vergeten kip te halen en geen zin om naar de winkel te gaan.
Jr. en ik bestellen dus een pastaatje.
Ze kan beter lid worden van een sportvereniging met haar bolle toet.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
Leuk geschreven.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:50 schreef maxi-mus het volgende:
Saw X 6.5/10
Furiosa: A Mad Max Saga 7/10
@:ggmm @:fetx @:coco @:onlogisch @:derest
Ik ben niet zo fan van die andere Mad Max films en hou niet echt per se van het wereldje maar deze was best leuk. Al moet ik bekennen dat ik vanmiddag even een kwartiertje wegdommelde.quote:Op maandag 19 augustus 2024 19:56 schreef GGMM het volgende:
[..]
Leuk geschreven.
Saw X had ik al gezien zoals je weet, maar ik heb op basis van jouw review besloten dat ik Furiosa: A Mad Max Saga misschien ooit ga kijken, ergens in oktober.
Prinses Pilsquote:Op maandag 19 augustus 2024 19:45 schreef RamboDirk het volgende:
[ afbeelding ]
NOS push bericht.
Vies vingertje halen aan de bar @:Wereldgozer
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Yea, she's on crack.
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:52 schreef onlogisch het volgende:
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Ze gymt en heeft een triforce tattoo@:GGMM wat een droomvrouw.
@Calandquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:15 schreef Pisces29 het volgende:
Graag een review over de Wat Is Dan Liefde reclame van Ziggo @:caland
Lekker flaneren. @RamboDirkquote:Op maandag 19 augustus 2024 23:01 schreef Wereldgozer het volgende:
[..]
Figuren die zichzelf filmen in de sportschool zijn van het laagste allooi.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |