Als een dergelijk matig trolletje al zo'n felle doodsbedreiging oplevert snap ik wel dat ze het blijven proberen.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
@:bofjijff slaat wild om zich heen in het Ajax topic.
En forum moderator @Coco doet zijn werk weer niet!!!!!quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Zuchtquote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:29 schreef fetX het volgende:
Gelukkig ben je er op tijd, anders had ik op forumgebruiker @Caland gereageerd met het welbekende gifje van Berghuis.quote:
Doe eens niet zo kritisch.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 14:39 schreef Caland het volgende:
[..]
En forum moderator @:coco doet zijn werk weer niet!!!!!
quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:29 schreef maxi-mus het volgende:
Ik ga straks chinezen bij mijn moeder. @:drizzt_dourden
Dat is wel erg vroegquote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:54 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik ga nu al beginnen aan het nuttigen van mijn zelfgemaakte wraps.
Akkoord.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik wil straks namelijk op tijd gaan sporten en dat lukt niet op een volle maag.
Dan eet je toch na het sporten?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 16:56 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Klopt, ik wil straks namelijk op tijd gaan sporten en dat lukt niet op een volle maag.
Wat is laat?quote:Op woensdag 21 augustus 2024 17:11 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Maar dan moet ik heel laat eten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |