Vanmiddag nog aangenamerquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heerlijk nu. Niks meer aan doen. 17 graden en volle bak zon.
Dat idee heb ik ook al jaren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Mei en juni*quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Ja, dit jaar viel een beetje tegenquote:
Ideaal klimaat. Overdag hoge 20'ers/lage 30'ers, koele nachten, lage luchtvochtigheid, weinig regen. Hele jaar door.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest ben,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, vaak zijn september (en deels oktober) nog best wel lekkere maanden met soms zelfs warme/zomerse dagen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al jaren.
Alsof de seizoenen 3 maanden opgeschoven zijn
Terreur buien?quote:
Neuh, gewoon wat regen. Maar dat is er afgelopen maand deze zomer zo goed als nog niet geweest dus alle beetjes zijn welkom. Morgen en overmorgen nog wat, dan lijkt het voorlopig weer klaar te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Terreur buien?
Er tolt daar een hoogte laagje rond
Karma voor je aanstellerij vorige weekquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
Vannacht was echt fris jaaa, ik werd wakker, ging naar woonkamer en dacht hooooooooo wat is hier aan de hand, had raampjes open maar zo koud
De zon ook...quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Starhopper het volgende:
Kijk eens naar de maan!!! Hij is helemaal rood door de rook van de bosbranden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kreeg m maar niet goed op de foto. Hij is prachtig idd!!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Starhopper het volgende:
Kijk eens naar de maan!!! Hij is helemaal rood door de rook van de bosbranden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaah! Doet mij denken aan een maansverduisteringquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Kreeg m maar niet goed op de foto. Hij is prachtig idd!!
Nog even en we vieren kerst op het strandquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:51 schreef ondeugend het volgende:
Dat idee heb ik ook al jaren.
Alsof de seizoenen 3 maanden opgeschoven zijn
Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even en we vieren kerst op het strand
Ik stem voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:03 schreef ACT-F het volgende:
Wat wordt het laat licht. Afschaffen die zomertijd.
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglichtquote:
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.quote:
Precies. Wat we nu doen is het beste inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglicht
https://www.geologievanne(...)s-tijdvakken/carboonquote:Waar lag Nederland op de wereldbol?
Nederland lag vrijwel op de evenaar, aan de oostkant van het zich vormende Pangeacontinent, ongeveer ter hoogte van waar nu Congo ligt. Het schoof langzaam naar het noorden.
Iets te ver naar het noorden geschoven, dus..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://www.geologievanne(...)s-tijdvakken/carboon
Het is gewoon natuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.
Ik vlucht snel naar een eiland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Buientrein is al flink op gang aan het komen boven Normandië
Eind december wordt natuurlijk nooit geen zomer maar ik herinner mij dat we nog niet zo lang geleden 17 graden met oud en nieuw hadden. Dat kan je bijna nazomer noemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglicht
Zat vorige week op Mallorca met dat noodweer daar. Kan ik je toch niet echt aanraden.quote:
Doe ik elk jaar. Beste ding ooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even en we vieren kerst op het strand
Ik ga ook niet naar Mallorcaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat vorige week op Mallorca met dat noodweer daar. Kan ik je toch niet echt aanraden.
Was wel lekker, ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eind december wordt natuurlijk nooit geen zomer maar ik herinner mij dat we nog niet zo lang geleden 17 graden met oud en nieuw hadden. Dat kan je bijna nazomer noemen.
Heb je eindelijk eens onweer, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat vorige week op Mallorca met dat noodweer daar. Kan ik je toch niet echt aanraden.
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorzomeren tot in september.
Gewoon heel september nog 20-25 zou perfect zijn. Hebben we verdiendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me niet
Jep, maar die 30ers hoeven niet van mij, die hebben we nu wel gehad hopelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon heel september nog 20-25 zou perfect zijn. Hebben we verdiend
Nog niet genoeg. We lopen achter op het langjarig gemiddeldequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, maar die 30ers hoeven niet van mij, die hebben we nu wel gehad hopelijk
Tijd dat dat gemiddelde dan eens gaat zakken. Een dertiger is gewoon kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet genoeg. We lopen achter op het langjarig gemiddelde
Dan ook niet meer onder de 5 in de winterquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tijd dat dat gemiddelde dan eens gaat zakken. Een dertiger is gewoon kut![]()
Op naar de 0.
Ik heb er hier tien gemeten, waarvan ik eentje een meetfout is. Dat heeft erom gehangen, zal ergens rond 29.7 - 30.2 geweest zijn. Maar die geeft 41.4 aan, want er was even wat volle zon op gekomen door mij
Is ook ergens rond gemiddeld denk ik. Al hebben we de laatste x-jaar wel een paar jaar erbij gehad die dit ruim verpulverde ja.
Die deal sluit ik graag hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan ook niet meer onder de 5 in de winter
Zalig, kom maar doorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorzomeren tot in september.
Jep, het lijkt hier wel avond ineens.quote:
Alvast een voorproefje. Binnenkort is dit het halfjaarlijkse feest!quote:
20+ graden in de nacht in september gaat niet gebeuren. Weest niet bangquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me niet
Dat is zo lekker, net alsin het voorjaar met de 1e warmere dagen. Frisse nachten..prima te doenquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 18:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
20+ graden in de nacht in september gaat niet gebeuren. Weest niet bang
Ja. Maar die 20+ is 's nachts hequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 19:52 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Dat is zo lekker, net alsin het voorjaar met de 1e warmere dagen. Frisse nachten..prima te doen
Hier in Goor ookquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:47 schreef Maver24 het volgende:
Holy onweer rotterdam zuid. Dikke klappen gek
Hoe dan. Oprecht, hoe dan? Dit was een doodnormaal snelbewegend koufront.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 22:11 schreef DemonRage het volgende:
Ochjee... er is weer wateroverlast:
Omroep Brabant: Wateroverlast in grote delen van Brabant, woonwijk in Rijen onder water
Kan wel kloppen dan:
[ afbeelding ]
Vanmiddag strakblauw en 22, dus dat kan wel degelijk.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
14 graden en strakblauw nu. Beter kan niet
Nou, dat viel best tegen. Midden en oostelijk Brabant heeft echt gigantische hoeveelheden regen gehad in korte tijd.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe dan. Oprecht, hoe dan? Dit was een doodnormaal snelbewegend koufront.
Dit is het perfecte weer om in de bergen omhoog te gaan, maar helaas is het hier lelijk vlakquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Diebergkomterquote:Op woensdag 21 augustus 2024 08:24 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dit is het perfecte weer om in de bergen omhoog te gaan, maar helaas is het hier lelijk vlak
Nee, dat was het niet.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 23:37 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Hoe dan. Oprecht, hoe dan? Dit was een doodnormaal snelbewegend koufront.
Wat ben je toch ook een lelijke troll héquote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Tuurlijk wel...nog frisser en zo, -5 winters, blauwe luchten en laagje sneeuw.quote:Op woensdag 21 augustus 2024 07:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Computer says noquote:Op woensdag 21 augustus 2024 09:39 schreef MissHobje het volgende:
[..]
Tuurlijk wel...nog frisser en zo, -5 winters, blauwe luchten en laagje sneeuw.
Hopelijk deze winter dit droom scenario
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |