Vanmiddag nog aangenamerquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heerlijk nu. Niks meer aan doen. 17 graden en volle bak zon.
Dat idee heb ik ook al jaren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Mei en juni*quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Ja, dit jaar viel een beetje tegenquote:
Ideaal klimaat. Overdag hoge 20'ers/lage 30'ers, koele nachten, lage luchtvochtigheid, weinig regen. Hele jaar door.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest ben,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, vaak zijn september (en deels oktober) nog best wel lekkere maanden met soms zelfs warme/zomerse dagen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al jaren.
Alsof de seizoenen 3 maanden opgeschoven zijn
Terreur buien?quote:
Neuh, gewoon wat regen. Maar dat is er afgelopen maand deze zomer zo goed als nog niet geweest dus alle beetjes zijn welkom. Morgen en overmorgen nog wat, dan lijkt het voorlopig weer klaar te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Terreur buien?
Er tolt daar een hoogte laagje rond
Karma voor je aanstellerij vorige weekquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
Vannacht was echt fris jaaa, ik werd wakker, ging naar woonkamer en dacht hooooooooo wat is hier aan de hand, had raampjes open maar zo koud
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |