Vanmiddag nog aangenamerquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:29 schreef Geschiedkundige het volgende:
Heerlijk nu. Niks meer aan doen. 17 graden en volle bak zon.
Dat idee heb ik ook al jaren.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Mei en juni*quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:48 schreef xpompompomx het volgende:
Eind augustus/begin september geeft meestal het beste en lekkerste weer van het jaar ja.
Ja, dit jaar viel een beetje tegenquote:
Ideaal klimaat. Overdag hoge 20'ers/lage 30'ers, koele nachten, lage luchtvochtigheid, weinig regen. Hele jaar door.quote:Op maandag 19 augustus 2024 10:05 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Lang geleden dat ik daar geweest ben,
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mee eens, vaak zijn september (en deels oktober) nog best wel lekkere maanden met soms zelfs warme/zomerse dagen.quote:Op maandag 19 augustus 2024 09:51 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Dat idee heb ik ook al jaren.
Alsof de seizoenen 3 maanden opgeschoven zijn
Terreur buien?quote:
Neuh, gewoon wat regen. Maar dat is er afgelopen maand deze zomer zo goed als nog niet geweest dus alle beetjes zijn welkom. Morgen en overmorgen nog wat, dan lijkt het voorlopig weer klaar te zijnquote:Op maandag 19 augustus 2024 18:28 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Terreur buien?
Er tolt daar een hoogte laagje rond
Karma voor je aanstellerij vorige weekquote:Op maandag 19 augustus 2024 20:13 schreef Paul het volgende:
Vannacht was echt fris jaaa, ik werd wakker, ging naar woonkamer en dacht hooooooooo wat is hier aan de hand, had raampjes open maar zo koud
De zon ook...quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Starhopper het volgende:
Kijk eens naar de maan!!! Hij is helemaal rood door de rook van de bosbranden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Kreeg m maar niet goed op de foto. Hij is prachtig idd!!quote:Op maandag 19 augustus 2024 22:22 schreef Starhopper het volgende:
Kijk eens naar de maan!!! Hij is helemaal rood door de rook van de bosbranden![]()
![]()
[ afbeelding ]
Jaah! Doet mij denken aan een maansverduisteringquote:Op maandag 19 augustus 2024 22:44 schreef Blues het volgende:
[..]
Kreeg m maar niet goed op de foto. Hij is prachtig idd!!
Nog even en we vieren kerst op het strandquote:Op maandag 19 augustus 2024 09:51 schreef ondeugend het volgende:
Dat idee heb ik ook al jaren.
Alsof de seizoenen 3 maanden opgeschoven zijn
Gaat nooit gebeuren.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even en we vieren kerst op het strand
Ik stem voorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:03 schreef ACT-F het volgende:
Wat wordt het laat licht. Afschaffen die zomertijd.
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglichtquote:
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.quote:
Precies. Wat we nu doen is het beste inderdaad.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.
quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglicht
https://www.geologievanne(...)s-tijdvakken/carboonquote:Waar lag Nederland op de wereldbol?
Nederland lag vrijwel op de evenaar, aan de oostkant van het zich vormende Pangeacontinent, ongeveer ter hoogte van waar nu Congo ligt. Het schoof langzaam naar het noorden.
Iets te ver naar het noorden geschoven, dus..quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
[..]
https://www.geologievanne(...)s-tijdvakken/carboon
Het is gewoon natuurquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:53 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Uurtje verzetten blijft het beste. 1 van beide aanhouden geeft met beide een groot nadeel. Of pas laat licht in de ochtend of met de ander vroeg licht midden in de nacht.
Ik vlucht snel naar een eiland.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 08:56 schreef Jor_Dii het volgende:
Buientrein is al flink op gang aan het komen boven Normandië
Eind december wordt natuurlijk nooit geen zomer maar ik herinner mij dat we nog niet zo lang geleden 17 graden met oud en nieuw hadden. Dat kan je bijna nazomer noemen.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 07:50 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Vieren zou wel kunnen, maar de kerst of winter wordt natuurlijk nooit warm. Veel te weinig uren met daglicht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |