Doe ik elk jaar. Beste ding ooit.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 06:58 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nog even en we vieren kerst op het strand
Ik ga ook niet naar Mallorcaquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat vorige week op Mallorca met dat noodweer daar. Kan ik je toch niet echt aanraden.
Was wel lekker, ja.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:06 schreef ondeugend het volgende:
[..]
Eind december wordt natuurlijk nooit geen zomer maar ik herinner mij dat we nog niet zo lang geleden 17 graden met oud en nieuw hadden. Dat kan je bijna nazomer noemen.
Heb je eindelijk eens onweer, is het weer niet goed.quote:Op dinsdag 20 augustus 2024 09:15 schreef Haags het volgende:
[..]
Zat vorige week op Mallorca met dat noodweer daar. Kan ik je toch niet echt aanraden.
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me nietquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorzomeren tot in september.
Gewoon heel september nog 20-25 zou perfect zijn. Hebben we verdiendquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me niet
Jep, maar die 30ers hoeven niet van mij, die hebben we nu wel gehad hopelijkquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:42 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Gewoon heel september nog 20-25 zou perfect zijn. Hebben we verdiend
Nog niet genoeg. We lopen achter op het langjarig gemiddeldequote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:45 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Jep, maar die 30ers hoeven niet van mij, die hebben we nu wel gehad hopelijk
Tijd dat dat gemiddelde dan eens gaat zakken. Een dertiger is gewoon kutquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:54 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Nog niet genoeg. We lopen achter op het langjarig gemiddelde
Dan ook niet meer onder de 5 in de winterquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 13:58 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Tijd dat dat gemiddelde dan eens gaat zakken. Een dertiger is gewoon kut![]()
Op naar de 0.
Ik heb er hier tien gemeten, waarvan ik eentje een meetfout is. Dat heeft erom gehangen, zal ergens rond 29.7 - 30.2 geweest zijn. Maar die geeft 41.4 aan, want er was even wat volle zon op gekomen door mij
Is ook ergens rond gemiddeld denk ik. Al hebben we de laatste x-jaar wel een paar jaar erbij gehad die dit ruim verpulverde ja.
Die deal sluit ik graag hoorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 14:21 schreef INViCTuS het volgende:
[..]
Dan ook niet meer onder de 5 in de winter
Zalig, kom maar doorquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:15 schreef DemonRage het volgende:
[ afbeelding ]
Lekker doorzomeren tot in september.
Jep, het lijkt hier wel avond ineens.quote:
Alvast een voorproefje. Binnenkort is dit het halfjaarlijkse feest!quote:
20+ graden in de nacht in september gaat niet gebeuren. Weest niet bangquote:Op dinsdag 20 augustus 2024 12:31 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Dat blauwe lijntje aan de rechterzijde bevalt me niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |