Voor elke minuut tussen de LAPO en de OP krijg je ook gewoon een punt.
Geldige Top 20 scores worden hieronder automatisch geupdate door Monitor.SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de totale scorelijst in het lopende topic. Dit rond 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
DTS statistieken voor alle maanden van DTS kunnen hier teruggevonden worden: STATS
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS GEBODENOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar JuliOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.![]()
![]()
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@![]()
Tuurlijkquote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:59 schreef hemarookworst het volgende:
Gaat het eik lukken om Justin in te halen?F.K.A. SuperwormJim![]()
Ja, want tussen 18:00 en 22:00 is het tijd voor andere dingen.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 00:51 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
is de nacht vaste eettijd voor jou
Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
We kijken morgenvroeg wat de stemmen zeggen.
Als de meerderheid voor een nachtslot is, doen we dat.
Als de meerderheid tegen is, krijgen ze een onz ban.F.K.A. SuperwormJim![]()
R.I.P DTS.![]()
Arne slot lalalaThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
WelThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nou.
Ik wilde dus laatst zeggen... Toen er net mensen wat boze smileys gepost hadden, maar nu is het hele effect compleet weg....
"Hallo skatjes.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Quote voor het nageslacht.quote:Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Aquequelequ :B![]()
Voor SWJ ?quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Een onz ban krijgen met in mijn achterhoofd dat dts nog steeds open is geeft me meer rust dan een gesloten dtsUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
OkeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
We zullen je missen. Misschien.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:21 schreef hemarookworst het volgende:
Een onz ban krijgen met in mijn achterhoofd dat dts nog steeds open is geeft me meer rust dan een gesloten dtsOp dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Je vroeg er nu zelf om.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:23 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
ja ik heb me ook zo zwaar misdragen
Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
KnokkelkoortsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Van Aziatische muggenquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Er was wel iemand even weer lekker overal en nergens voetbal-spam aan het rondstrooien...
![]()
Knokkelkoorts, ook bekend als dengue, komt voor in ongeveer 100 landen wereldwijd. Volgens schattingen van de Wereldgezondheidsorganisatie (WHO) woont ongeveer 40% van de wereldbevolking in gebieden waar het risico op dengue bestaat. Dit betekent dat dengue in ongeveer 40% van de wereld geografisch aanwezig is, wat neerkomt op de tropische en subtropische gebieden van de wereld, zoals delen van Azië, de Stille Oceaan, het Caribisch gebied, Amerika en Afrika. Maar knokkelkoorts in Nederland, dat kan echt niet!quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Jij kijkt allemaal dingen op tv die ik heel snel afzet. zo afgaand op de gifjes dat drukke the office nu deze hysterische figuren.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik weet niet hoe oud je tekst(je) is en wat de bron is... maar eh...quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:30 schreef KillemWieft het volgende:
Maar knokkelkoorts in Nederland, dat kan echt niet!
Vandaag toch echt in het nieuws. In Nederland.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Hele tijd die nicht van Meiland gifjes is wel leuk zeker.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:30 schreef Sally het volgende:
Er was wel iemand even weer lekker overal en nergens voetbal-spam aan het rondstrooien...
![]()
R.I.P DTS.![]()
Grappig dat jij wel weet waar het van is en ik geen idee heb en het alleen doe omdat het nederlandse teksten heeft.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:33 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Hele tijd die nicht van Meiland gifjes is wel leuk zeker.
Dat men gifjes plaatst over bepaalde onderwerpen hoeft niet zo te zijn dat het ook op tv gekeken wordt?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:31 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Jij kijkt allemaal dingen op tv die ik heel snel afzet. zo afgaand op de gifjes dat drukke the office nu deze hysterische figuren.
En de (lullige) truc van algoritmes is nu eenmaal dat als je ooit ergens begint met een onderwerp, je er steeds meer van te zien krijgt. Dus.... tja... dan heb je steeds ongeveer dezelfde filmpjes, plaatjes, tiktokjes, of dus gifjes voor je neus.
Zelfde is met die Adsense van jou van laatst, dat je jouw familiebedrijf voorbij zag komenToch mooi he... algoritmes
Ik bedoel, als men er in 100 landen mee heeft leren leven, dan kunnen wij dat ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:32 schreef Sally het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe oud je tekst(je) is en wat de bron is... maar eh...
Vandaag toch echt in het nieuws. In Nederland.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ah, je bedoelt het zoquote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:35 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik bedoel, als men er in 100 landen mee heeft leren leven, dan kunnen wij dat ook.
Curry scheten.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:35 schreef hemarookworst het volgende:
Geurige huis van curry van afgelopen avond
Zijn dochter verzint verkrachtingen dat is best wel problematisch.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:33 schreef aeque het volgende:
[..]
Grappig dat jij wel weet waar het van is en ik geen idee heb en het alleen doe omdat het nederlandse teksten heeft.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ach sommige verzinnen ook hele groepjes en onderlinge afspraken.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Maar die schrijven er geen boeken over.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Is dat bewezen?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:37 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zijn dochter verzint verkrachtingen dat is best wel problematisch.
Ik zou d’r wel doen overigens.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat bewezen?
Ik zou d’r wel doen overigens.Eerst ff mee uit eten nemen dan he.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Het fenomeen waarbij mensen hun eigen scheten minder onaangenaam vinden dan die van anderen, heeft te maken met een combinatie van gewenning, psychologische factoren en olfactorische aanpassing.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:40 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb nooit problemen met mijn eigen scheten
Gewenning en bekendheid: Mensen zijn gewend aan hun eigen geur, inclusief die van hun scheten. Omdat je jezelf voortdurend ruikt, wordt je lichaam min of meer immuun voor je eigen geur. Deze vertrouwdheid zorgt ervoor dat je je eigen geur als minder storend ervaart.
Olfactorische aanpassing: Dit is een mechanisme waarbij je reukzin zich aanpast aan een constante geur. Als je iets een tijdje blijft ruiken, neemt je brein de geur na verloop van tijd minder sterk waar. Dit gebeurt ook met je eigen scheten: je reukzin past zich snel aan en daarom ruik je ze minder intens.
Psychologische factoren: Mensen hebben de neiging om hun eigen handelingen en lichaam minder negatief te beoordelen. Dit geldt ook voor lichaamsgeuren. Omdat je weet dat de geur van jezelf komt, ervaar je het minder bedreigend of vies dan wanneer het van een ander komt.
Evolutie en overlevingsmechanismen: Sommige onderzoekers suggereren dat er een evolutionair voordeel kan zijn in het minder negatief reageren op je eigen geur, omdat het detecteren van andermans geur belangrijker kan zijn voor het identificeren van potentiële bedreigingen of ziekte.
Deze factoren samen zorgen ervoor dat je je eigen scheten over het algemeen als minder onaangenaam ervaart dan die van anderen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Het is bijna 2 uur. Komt ie met dat soort teksten aan.
quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:40 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Is dat bewezen?
Ik zou d’r wel doen overigens.Die twee zijn nog elke keer rechtszaken tegen elkaar aan het spannen als ik het zo google.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Die foto stuurde ik je prive
Die wandelende oliebol op sbs is ook zo erg.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Wie?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:51 schreef Dr.Mikey het volgende:
Die wandelende oliebol op sbs is ook zo erg.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die van de vakantieparken.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Oh okay. Geen idee wie dat zou kunnen zijn. Mijn tv gaan alleen aan als Feyenoord speelt.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Die van mij ook.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:55 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Oh okay. Geen idee wie dat zou kunnen zijn. Mijn tv gaan alleen aan als Feyenoord speelt.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik heb echt een tyfushekel aan dit soort mensen. Blijf met je poten van die microfoon af.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Geniaal filmpje dit.quote:
Soms roep ik hier random quotes van door het huis.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Viezeee gebarenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
En waat voorn mensenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Gammala gammla pratenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Maar verder wel alles goed met je?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 01:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Geniaal filmpje dit.
Soms roep ik hier random quotes van door het huis.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
HEMA!
Je triggert mn dinges!Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
Ja kom er niet opquote:
Moe
Zeker dat filmpje is cult.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:03 schreef Sally het volgende:
[..]
Maar verder wel alles goed met je?They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zijn zelfs liedjes van
R.I.P DTS.![]()
Zoiets ja, maar dan niet de officiele, standaard versiequote:![]()
Cult.quote:
Wat jij dan cult vindt.
Ik ken het filmpje niet, maar de bewoordignen en de uitdrukkingen en bewegingen lieten al een hoop zien
Ik vond dat vroeger zo lekker hè. Met 5+ pillen in m’n lijf in die stroboscoop staren. Heerlijk die rust. Even alles kwijt. The great reset.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
R.I.P DTS.![]()
Sally is een hele nette vrouw.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:08 schreef Sally het volgende:
[..]
Cult.
Wat jij dan cult vindt.
Ik ken het filmpje niet, maar de bewoordignen en de uitdrukkingen en bewegingen lieten al een hoop zien
Warrum datdanThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Dat zou ik ook niet 100% zeggen, maar wel een die vindt dat iedereen mag leven zoals die wil, mag vinden wat die wil, en dat we met z'n allen toch met elkaar moeten leven.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:08 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Sally is een hele nette vrouw.
En ja, dat kan door (een) zeker(e) perso(o)n(en) hier ook opgevat worden als "ja zie ik mag dan ook mijn mening hebben/verkondigen", maar het getuigt niet altijd van even respectvolle benadering.
En ja, Iedereen Inclusief. Dat willen ze graag.
En ja, dat mogen ze ook uitdragen.
Ook al vindt een ander dat soms aanstootgevend.
DAN KIJK JE MAAR DE ANDERE KANT OP, en hou je de b*k erover dicht.
Scroll verder - en zo.Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
quote:In 1987 was heel Nederland in de ban van de mysterieuze clownsaffaire van Oude Pekela. Tientallen kinderen zouden op klaarlichte dag zijn meegelokt en misbruikt door als clowns verkleedde daders. Maar langdurig en intensief recherchewerk leverde geen spoor van bewijs op. Was het massahysterie of was er sprake van slecht politiewerk? 36 jaar na dato is dat nog steeds niet duidelijk.
Het is Week van de Jaren 80 bij RTV Noord. Tot en met 7 juli blikken we op de site en app dagelijks terug op een bijzondere Groningse gebeurtenis uit dat decennium in Deze dag.
In mijn knipselmap ligt al tientallen jaren het mapje ‘Clowns Pekela’ te wachten op een aanleiding om daar mee aan de slag te gaan. Dus toen dit onderwerp op de lijst van de Week van de Jaren 80 verscheen, reageerde ik enthousiast: daar wil ik wel een verhaal over schrijven en uitleggen hoe het in elkaar zit. Maar dat valt tegen. Hoe meer ik er over lees, en hoe meer ik er over nadenk, hoe ingewikkelder het wordt. Maar eerst terug naar het begin.
Wat was de Pekelder Clownsaffaire?
Het begon allemaal in het weekend van 3 en 4 mei 1987. Een vijfjarig jongetje stak tijdens het spelen een takje in de anus van zijn vierjarige vriendje. De ouders ontdekten later bloed in het onderbroekje, bezochten de huisarts, die vermoedde seksueel misbruik en de ouders deden aangifte bij de politie.
Tegenwoordig zijn er draaiboeken en protocollen voor dit soort zaken, maar in 1987 waren die nog niet. Ouders, kleuterjuffen en huisartsen gingen zelf kinderen ‘verhoren’ en een week later lagen er al tien aangiftes. Weer een week later werden alle ouders in Pekela tijdens een speciale bijeenkomst bijgepraat en toen liep het aantal vermeende slachtoffers nog verder op.
‘Kinderlokkers als clowns verkleed, vijftig kinderen sexueel misbruikt in Oude Pekela’
Dat kopte het Nieuwsblad van het Noorden op 6 juni. Daarmee was het hek helemaal van de dam. Grootschalig seksueel kindermisbruik in combinatie met kinderlokkers die verkleed als clown hun zaken deden was een niet te weerstane combinatie. Eerst stortte de Nederlandse, en toen de halve wereldpers zich op Pekela.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heftig welThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Aparte man op die gifjeThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Zou heel moe worden van zo iemand.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ja die is wel een mooiequote:Uw ADH vitamine Worst
Ik kende vroeger ook een energie vampier.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Mijn negatieve energie willen ze niet hebben.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:23 schreef Dr.Mikey het volgende:
Ik kende vroeger ook een energie vampier.
Ha beter toch.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:25 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Mijn negatieve energie willen ze niet hebben.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Poep 🐍They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Warm nogThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 14-08-2024 02:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. JustinK / 1099 / +139 / +0 / 6529 / 6781
2. aeque / 575 / +91 / +38 / 2940 / 3160
3. SwJ / 550 / +0 / +10 / 32 / 37
4. KillemWieft / 443 / +23 / +4 / 491 / 689
5. Kissingbird / 369 / +30 / +0 / 3664 / 3901
6. BPS70 / 262 / +14 / +0 / 4980 / 5157
7. devzero / 254 / +8 / +0 / 536 / 646
8. HappyCharly / 200 / +13 / +0 / 1007 / 1104
9. Dr.Mikey / 188 / +11 / +3 / 696 / 839
10. kree / 179 / +0 / +0 / 366 / 445
11. Lovely / 179 / +3 / +0 / 1664 / 1827
12. Pinnenmutske / 164 / +2 / +0 / 1621 / 1805
13. hemarookworst / 155 / +22 / +2 / 757 / 897
14. ToT / 148 / +44 / +0 / 1972 / 2089
15. gebrokenglas / 133 / +7 / +0 / 1246 / 1350
16. greysbones / 131 / +5 / +0 / 2184 / 2260
17. Grrrrrrrr / 125 / +2 / +0 / 250 / 302
18. loveyoulongtime / 90 / +0 / +0 / 1193 / 1246
19. MizzezAmy / 84 / +6 / +0 / 1393 / 1505
20. mario390 / 74 / +1 / +0 / 152 / 181SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
TekkenThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Tekkken was wel mooi spelletje vroegerThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
quote:
R.I.P DTS.![]()
Verschrikkelijk die meilandThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
ik vrijdagmiddag op kantoorquote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:35 schreef devzero het volgende:
[..]
Het typische woensdagmiddag gevoel, maar dan op dinsdag avond
Uw ADH vitamine Worst
![]()
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
R.I.P DTS.![]()
Nee want ToT is een fatsoenlijk mens.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:tot kan jij een paint maken dat die man klappen krijgt of ergens vanaf valt.
Dat wil ik wel zien dat hij uitglijdt en hard in het water valt ofzo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:47 schreef aeque het volgende:
[..]
Nee want ToT is een fatsoenlijk mens.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Want?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:49 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Dat wil ik wel zien dat hij uitglijdt en hard in het water valt ofzo.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Lijkt mij leuk.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Nah dat is zieligquote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:47 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
@:tot kan jij een paint maken dat die man klappen krijgt of ergens vanaf valt.
♡♡♡♡![]()
Vind die gifjes zo expliciet van die man terwijl ik denk die durft alleen maar zo te doen binnen zijn eigen veilige wereldje met een draaiende camera.quote:
Die zou je eens ergens moeten neerzetten in Merksem.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Huh wat?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind die gifjes zo expliciet van die man terwijl ik denk die durft alleen maar zo te doen binnen zijn eigen veilige wereldje met een draaiende camera.
Die zou je eens ergens moeten neerzetten in Merksem.♡♡♡♡![]()
Dit bijvoorbeeld deze blik zo neerbuigend over iets in zijn eigen beschermde cocon.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ze zouden hem Woensel-west of de Schilderswijk in moeten sturen en dan zo laten doen.quote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rotterdam zuid mag ook.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Rivierenwijk in Deventer.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ohhhquote:Op woensdag 14 augustus 2024 02:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ze zouden hem Woensel-west of de Schilderswijk in moeten sturen en dan zo laten doen.
Ach..
Leven en laten leven toch
♡♡♡♡![]()
Noem anders nog een paar wijken op waar je zelf ook niet durft te komen.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
bijdehand doen op tv maar doodsbang zijn als hij een keer in een verkeerde wijk terechtkomt.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:01 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Ohhh
Ach..
Leven en laten leven tochThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.quote:Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
huh je kwam toch nooit op zuidquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.
Uw ADH vitamine Worst
Hij heeft daar ook niks te zoekenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:03 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
bijdehand doen op tv maar doodsbang zijn als hij een keer in een verkeerde wijk terechtkomt.
Laat die man♡♡♡♡![]()
Ik heb twee zussen op Zuid wonen. Dus ja, ik kom er wel eens, maar niet voor m’n plezier of zo.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:07 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
huh je kwam toch nooit op zuidProud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:05 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Zuid is kut hoor, maar ik zag een paar maanden terug nog een groepje alfabet mensen hand in hand door Feijenoord lopen.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken als je op Noordoever woont, behalve misschien Ahoy en Feyenoord. Of uiteten/drinken bij WIlhelminapier en Katendrechtquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik heb twee zussen op Zuid wonen. Dus ja, ik kom er wel eens, maar niet voor m’n plezier of zo.Uw ADH vitamine Worst
Dat zegt veel over jouw woonplaats.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:07 schreef HappyCharly het volgende:
[..]
Hij heeft daar ook niks te zoeken
Laat die man
Terwijl in het echte leven rent hij hard weg denk ik.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Gelukkig ben jij zo ontzettend stoer.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Ik doe niet tof op tv.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik denk niet dat je iemands karakter goed kunt uitlezen nav een paar gifsquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.
Terwijl in het echte leven rent hij hard weg denk ik.![]()
Nee je doet het hier. Anoniem.Op dinsdag 22 oktober 2024 17:23 schreef maily het volgende:
Pendrecht of Zuidwijk?quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:09 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik was laatst nog bij Slinge dat winkelcentrum is door de weeks levendiger als hier het centrum op Zaterdag.Uw ADH vitamine Worst
Pendrechtquote:They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Ik woon letterlijk op 5 min lopen van het Hofplein, maar eigenlijk kom ik ook niet meer zo vaak in het centrum.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:10 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
heb je eigenlijk ook niet veel te zoeken als je op Noordoever woont, behalve misschien Ahoy en Feyenoord. Of uiteten/drinken bij WIlhelminapier en Katendrecht
Vorige week nog wel even. Hoorde weinig Nederlands op de Lijnbaan. Veel Engels en Oost-Europese talen.Proud member of the IDGAF+FU2 community![]()
Was bijna daar gaan wonenquote:Lijnbaan kom ik ook nooitquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:15 schreef KillemWieft het volgende:
[..]
Ik woon letterlijk op 5 min lopen van het Hofplein, maar eigenlijk kom ik ook niet meer zo vaak in het centrum.
Vorige week nog wel even. Hoorde weinig Nederlands op de Lijnbaan. Veel Engels en Oost-Europese talen.Uw ADH vitamine Worst
Misschien is het ook wel meer een typetje.quote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:13 schreef devzero het volgende:
[..]
Ik denk niet dat je iemands karakter goed kunt uitlezen nav een paar gifsThey wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Prima tochquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vind hem tof doen op sommige van die gifs.
Terwijl in het echte leven rent hij hard weg denk ik.
Lekker laten♡♡♡♡![]()
En daar zetten huisvrouwen dan de tv voor aan.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
In de tijd van de vikingschepen was zo een niet oud geworden.They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
R.I.P DTS.![]()
Heel veel mensen nietquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:25 schreef Dr.Mikey het volgende:
In de tijd van de vikingschepen was zo een niet oud geworden.♡♡♡♡![]()
![]()
R.I.P DTS.![]()
Net als bij Goede Tijden Slechte Tijdenquote:Op woensdag 14 augustus 2024 03:21 schreef Dr.Mikey het volgende:
En daar zetten huisvrouwen dan de tv voor aan.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: